"Ούτε το μικρό μας δακτυλάκι για την ένωση"
ΟΛΕΣ ΜΑΣ ΟΙ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΑΝΕΝΩΣΗ

27 Φεβρουαρίου 2010

Ο νέος φασισμός στη πράξη


Άλλη μία επίθεση νεοναζί σημειώθηκε στα Χανιά. 28χρονη καθηγήτρια δέχτηκε επίθεση από νεαρούς νεοναζί οι οποίοι της χάραξαν με ξυράφι στο χέρι και στο μπουφάν αγκυλωτούς σταυρούς.

Η τοπική κοινωνία αντιδρά δυναμικά απέναντι στη σειρά φασιστικών επιθέσεων που έχουν σημειωθεί τους τελευταίους μήνες στην πόλη των Χανίων και ζητούν την αποτελεσματική παρέμβαση για τη σύλληψη των γνωστών άγνωστων νεοναζί που κρύβονται πίσω από αυτές.

Περισσότερα...http://www.sigmalive.com/news/greece/242616

........................................................................................

Μάλιστα, μια ένδειξη για την πρακτική εφαρμογή του νέου φασισμού.
Οι νέο-φασίστες νέο-εύρω-ναζί, έχουν σοβαρό πρόβλημα με τους μετανάστες (το πρόβλημα βασικά είναι στο κεφάλι τους) και τους συμπατριώτες τους που βοηθούν τους μετανάστες σαν καλοί Σαμαρείτες, σαν άνθρωποι βρε αδελφέ!

Με πρόσχημα την ανεργία -λες και θα δούλευαν ποτέ τους τα χαμένα- εξασκούν την απάνθρωπή τους συμπεριφορά, τάχαμου Άριοι και uber alles, μισάνθρωποι, χαλασμένα μυαλά.

Τι ειν' τούτοι ρε...;
Κύριε Ελέησον

Τη συμπάθεια, την αγάπη μας και τις ευχές μας για την συνάδελφο καθηγήτρια, τη συντρόφισσα ειρηνική εργαζόμενη και τους ειρηνικούς φοιτητές της.
........................................................................................................................................

http://www.stoxos.gr/2009/12/blog-post_7620.html
Μα κάποια παιθκιά επήαν να κάμουν τζαι στην Λευκωσία πορεία ενάντια στους λαθρομετανάστες...;

24 Φεβρουαρίου 2010

Ο παλιός και ο νέος φασισμός




  • Η Μαρξιστική φιλοσοφία -κατά βάση Πλατωνική και Αριστοτελική- θεωρεί τις θρησκείες ανάχωμα στη προσπάθεια του εργάτη να χειραφετηθεί και να αποκτήσει αυτά που δικαιούται με βάση τον μόχθο του.
  • Με κριτήρια την εικόνα των εκκλησιών από τη μία και τη συμπεριφορά του κεφαλαίου από την άλλη, ο Μαρξ θεώρησε ότι η θρησκευτική αντίληψη περιορίζει τον εργάτη και τον άνθρωπο γενικότερα και τον κάνει δούλο και στρατιώτη των συμφερόντων των πλουσίων και των στρατοκρατών
  • Ίσως να έχει και δίκιο ο κύριος Μαρξ.
  • Ειδικά όταν μιλάμε για φανατικό θρησκευτισμό και φονταμενταλισμό, είναι ηλίου φαεινότερο πως οι εργάτες και οι φοιτητές χάνουν τον μπούσουλα τους και ενώνονται με τους εμπόρους του πολέμου σε ένα θανατικό που μόνο σε λύκους μπορεί να φέρει χαμόγελα ευτυχίας.
  • Και αν επιπλέον μιλάμε για θρησκευτικό φανατισμό ενισχυμένο με ένα άλλο μεγάλο θηρίο, τον εθνοκεντρισμό, τότε είναι που βλέπουμε μεγάλες μάζες κυρίως νεαρών εργατών και φοιτητών να παρασύρονται σε αδιέξοδες χίμαιρες και σε θυσίες σε είδωλα και ψεύτικους σωτήρες.
  • Σε λυτρωτές, όπως και του λόγου του, του κυρ Γιώργη.
  • Έτσι έχω στο μυαλό και τη καρδιά μου τους Ήρωες της άδικης ΕΟΚΑ. Τον Γρηγόρη, τον Ευαγόρα, τον Κυριάκο. Δικά μας παιδιά, δικά μας αδέλφια που αν θέλετε, ευτυχώς έφυγαν νωρίς και δοξασμένοι για να μην δουν τον Διγενή τους να καρφώνει πισώπλατη μαχαιριά στον Ελληνισμό και να χτίζει με επιμονή τη διχοτόμηση.
  • Μιλάω για τα αμούστακα εκείνα παιδιά των δρόμων που αγαπάνε την Ελλάδα όπως κι εσύ, όπως κι εγώ. Αυτά τα παιδιά που τα πήρε ο Διγενής από το χέρι για να τους δείξει στο τέλος πως δεν ήταν ο Διγενής του Ελληνισμού αλλά ο Εφιάλτης του.
  • Και μόνο στα εφιάλτης μπορεί να θεωρηθεί ο Γεώργιος Γρίβας για την Κύπρο, ένας εφιάλτης που πέρασε αφήνοντας στο διάβα του πόλεμο, θανατικό, προσφυγιά και διχοτόμηση για όλους τους Κυπρίους.
  • Δυστυχώς όμως δεν μας πέρασε εντελώς ο Γριβισμός, με κάθε ευκαιρία, μόλις σταθούν στα πόδια τους, οι λεγόμενοι "απορριπτικοί" ή και "ανένδοτοι" όπως χαρακτηρίζονται ιστορικά από τις αρχές ακόμα του 20ου αιώνα, αρχίζουν το γνωστό μαξιμαλιστικό από τη μία και καταστροφολογικό τροπάρι από την άλλη.
  • Από τις αρχές του περασμένου αιώνα, οι ξεροκέφαλοι μαξιμαλιστές-εθνοκεντριστές-φανταμενταλιστές ελληνοκύπριοι, βάζουν σε μπελάδες όχι μόνο τον Κυπριακό Λαό με όλες του τις κοινότητες αλλά και την μητέρα πατρίδα μας.
  • Πότε θα απολογηθεί η Εθναρχία και η ΕΟΚΑ για τα κακά που έφερε στην Κύπρο ο λεγόμενος αγώνας;
  • Πότε θα απολογηθεί η απορριπτική εθνικιστική δεξιά για την αποχώρηση από τον διάλογο και τον πολιτικό που κάνουμε για ένα και πλέον αιώνα για ελευθερία και ανεξαρτησία;
  • Πότε θα ζητήσουμε συγνώμη από όσους ελληνοκύπριος δολοφονήσαμε, διώξαμε, εξαναγκάσαμε σε μετανάστευση, σε ανεργία, σε δυστυχία γιατί απλά δεν ήταν "δικοί μας";
  • Πότε θα απολογηθούν οι Γριβικοί-Ενωτικοί και για το πραξικόπημα και την αποσταθεροποίηση που προηγήθηκε;
  • Ο Μακάριος και το Λαϊκό Κίνημα έχουν δώσει από το 1976 κλάδο Ελέας στους ακραίους, τους λεγόμενους ενωτικούς, δεν ζήτησαν ούτε οργάνωσαν πογκρόμ διώξεων, καταδικών και έστω φυλακίσεων. Οι πραγματικοί δημοκράτες, οι πραγματικοί Έλληνες, δεν θεώρησαν και δεν θεωρούν ότι οι φασίστες είναι κακοί αλλά ότι δεν ξέρουν, δεν κατανοούν τις γεωπολιτικές συνθήκες γύρω και μέσα μας και γίνονται τελικά τα εσωτερικά όργανα των εχθρών μας, η πέμπτη φάλαγγα.
  • Γιατί ο φασισμός μας είναι ιός, εκδηλώνεται στον καθ' ένα μας διαφορετικά, κολλάει και τους γύρω μας. Με τη κατάλληλη θεραπεία γιατρεύεται...είναι όμως και ραγδαία μεταταλασσόμενος!
  • Ο ιός του φασισμού, στις μέρες μας εκδηλώνεται ως αγώνας για "αποκατάσταση της δημοκρατίας" και ως "απελευθερωτικός". Μιμούμενος τα ευρωπαϊκά ακροδεξιά νεοναζιστικά κινήματα, ο κυπριακός απορριπτισμός εμφανίζεται πλέον με δημοκρατικό και ιδεολογικό προσωπείο, υπερασπιζόμενος τα ανθρώπινα δικαιώματα και την ελευθερία αλλά μόνο για το έθνος μας.

22 Φεβρουαρίου 2010

Ρεπορτάζ: οι Ανένδοτοι

".....Η πλευρά Κολοκασίδη -Παπαδόπουλου - Κενεβέζου- Κουλία επιμένει ότι δεν υπάρχουν περιθώρια διόρθωσης γραμμής σε υποχωρήσεις που ήδη έγιναν και είναι καταστροφικές.

Η εκ περιτροπής προεδρία και μόνο, τονίζουν, είναι τόσο καταλυτική για τη μορφή που θα πάρει η χώρα που δεν θα την αντέξουν ούτε αυτοί που σήμερα ανυποψίαστα ανέχονται τους χειρισμούς.

Η εκ περιτροπής προεδρία, εξηγούν, θα προκαλέσει ελεύθερη έλευση εποίκων, συνομολόγηση συμφωνιών που θα δεσμεύουν τη χώρα και πολιτική καθοδήγηση από την Τουρκία σ’ όλα τα θέματα. Θα είναι αυτό το κατασκεύασμα πατρίδα του Κυπριακού Ελληνισμού, διερωτώνται;"
Δηλαδή αν δεν έχουμε Τουρκοκύπριο πρόεδρο για 2 από τα 6 χρόνια θα μας κατεβαίνουν έποικοι ενώ αν έχουμε εμείς οι Ελληνοκύπριοι και τα 6 χρόνια την προεδρία δεν θα κατέβει ούτε μια γάτα αγκύρας από το λιμάνι της Κερύνειας;

Είναι τρελλοί αυτοί οι ρωμαίοι!

Αν ο πρόεδρος της Τουρκοκυπριακής κοινότητας και του πολιτικά ίσου κρατιδίου (ζώνης, περιφέρειας, πολιτείας κ.ο.κ) ΔΕΝ θα προεδρεύσει ποτέ του ενιαίου κράτους, ΤΟΤΕ είναι που θα αυξηθεί η καχυποψία, οι αποσχηστικές τάσεις και οι κινήσεις κάτω από τη μύτη της άλλης πλευράς.

Δεν είπε κανένας στην αγαπητή τετράδα ότι ο Μακάριος και ο Κυπριανού (Ιδρυτές του κόμματός τους) έκαναν συμφωνίες ψηλού επιπέδου με τον Ντεκτάς το 77' και 79' αντίστοιχα και δεύσμευσαν την Ελληνοκυπριακή κοινότητα μαζί με την Τουρκοκυπριακή σε λύση ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΚΗ με ΔΥΟ ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΕΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ (ζώνες, πολιτείες, περιοχές, τομείς κ.ο.κ);

Για ποιες αρχές και ποιες υποχωρήσεις μιλούν οι "ΑΝΕΝΔΟΤΟΙ";

Δηλαδή με την αποχώρηση από τις συνομιλίες, με την πρόταξη ανεφάρμοστων και ανεδαφικών πολιτικών που κάναμε αμάν να ανατρέψουμε για να ξαναφέρουμε το κυπριακό σε πορεία λύσης...θα σταματήσουν οι έποικοι να έρχονται, να αποκτά περισσότερη αναγνώρηση το ψευδοκράτος και να βγαίνει κούπα άπαννη η Τουρκία;

Εμείς έχουμε την εντύπωση ότι οι δικές τους οι απόψεις είναι οι ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΙΚΕΣ, οι ΑΝΕΔΑΦΙΚΕΣ και οι ΕΠΙΚΥΝΔΙΝΕΣ.

Θεωρούμε ότι αν επικρατήσουν αυτές οι απόψεις για άλλη μια φορά, τότε είναι που θα δώσουμε ολοκληρωτικό ΑΛΩΘΙ στη Τουρκία να νομιμοποιήσει την κατοχή.

Οι πολιτικοί αυτοί αλλά και πολύς κόσμος, με πείθουν καθημερινά ότι προτειμούμε μια Κύπρο Ελληνική, ας είναι και μισή παρά μια Κύπρο ολόκληρη και δικοινοτική.

Αυτοί οι πολιτικοί, με αυτές τις απόψεις είναι που συνεπικουρούν την Τουρκία στη σταδιακή απόσχιση των κατεχομένων.
.................................................................................................................
Γρίβας (1955) copy-paste, 1η προκύρηξη της ΕΟΚΑ

"Είναι καιρός νά δείξωμεν εις τόν κόσμον, ότι εάν η διεθνής διπλωματία είναι άδικος καί εν πολλοίς άνανδρος, η Κυπριακή ψυχή είναι γενναία.

Εάν οι δυνάσται μας δέν θέλουν νά αποδώσουν τήν λευτεριά μας, μπορούμε νά τήν διεκδικήσωμεν μέ τά ίδια μας τά χέρια καί μέ τό αίμα μας.

'Ας δείξωμεν εις τόν κόσμον ακόμη μιά φορά ότι καί τού σημερινού 'Ελληνος "ο τράχηλος ζυγόν δέν υπομένει". Ο αγών θά είναι σκληρός. Ο δυνάστης διαθέτει τά μέσα καί τόν αριθμόν. Ημείς διαθέτομεν τήν ψυχήν, έχομεν καί τό δίκαιον μέ τό μέρος μας.

Γι’ αυτό καί θά νικήσωμεν"

*** 

1η Απρίλη 1955-31 Δεκεμβρίου 1958
Νεκροί από την ΕΟΚΑ

104 Βρετανοί στρατιώτες
51 Αστυνομικοί (12 Βρετανοί, 15 Ελληνοκύπριοι, 22 Τουρκοκύπριοι, 2 άλλοι)
238 πολίτες (26 Βρετανοί, 203 ελληνοκύπριοι, 7 Τουρκοκύπριοι, 2 άλλοι)
115 πολίτες σε δικοινοτικές ταραχές (60 Ελληνοκύπριοι, 55 Τουρκοκύπριοι)

21 Φεβρουαρίου 2010

Με θάρρος και αυτοπεποίθηση

  • Για να αποχωρήσουν όλα τα τούρκικα στρατεύματα, οι βάσεις και να καταργηθεί η υποχρεωτική στράτευση
  • Για να μην κυπροποιηθούν 200 και πλέον χιλιάδες έποικοι και να μην συνεχισθεί ο εποικισμός
  • Για να επανενωθεί ο τόπος και ο λαός μας
  • Για πραγματική ασφάλεια σε ένα αποστρατικοποιημένο και ειρηνικό, ευρωπαϊκό περιβάλλον
  • Για να μην κλάψουμε για άλλες  χαμένες πατρίδες
  • Για να ξαναζωντανέψουν τα χωριά και οι πόλεις μας.

20 Φεβρουαρίου 2010

Ευρωπαϊστές και αντιευρωπαϊστές


  • Ευρωπαϊκή λύση και ευρωπαϊκές αρχές
  • Πολιτική ισότητα και ανθρώπινα δικαιώματα
  • Ανθρωπιστές και απάνθρωποι!
  • Μες τούτο τον τόπο έχουμε και Ευρωπαϊκό Κόμμα, τόσο πολύ κοπτόμαστε για τα ευρωπαϊκά ιδεώδη και τις αρχές δικαίου που φτιάξαμε κι ένα κόμμα για να μας τα υπενθυμίζει και να μην μας αφήνει να ξεστρατίζουμε...
  • Στην Ευρωπαϊκή Ένωση που ισχύει η πολιτική ισότητα στην πράξη, η κάθε χώρα της Ένωσης προεδρεύει για έξι μήνες μέχρι να έρθει και πάλι η σειρά της, όταν και οι υπόλοιπες 26, ανεξάρτητα του μεγέθους τους, προεδρεύσουν επίσης!
  • Θα απαντούσε κάποιος κυπρο-ευρωπαίος ακτιβιστής: Σίγουρα ισχύει η εκ περιτροπής στην ΕΕ αλλά η προεδρία της Ευρωπαϊκής Ένωσης είναι λίγο έως πολύ τυπική, κυρίως ο διορισμένος-εκλεγμένος πρόεδρος και η κομισιόν μαζί με το Ευρωκοινοβούλιο δευτερευόντως ασκούν την εξουσία στην Ευρώπη, και σε αυτούς τους θεσμούς τα μεγέθη έχουν τη σημασία τους.
  • Ακριβώς! Θα συμπλήρωνα τον φίλτατο κυπρο-ευρωπαίο: Γι αυτό ακριβώς θέλουμε μια δυνατή ομοσπονδία-εμείς οι ομοσπονδιακοί. Για να δώσουμε το δικαίωμα και την ευκαιρία στην μικρότερη κοινότητα της Ενωμένης Κύπρου να αναλαμβάνει τις τύχες ολόκληρης της χώρας μέσα τα συνταγματικά και θεσμικά πλαίσια, να μας εκπροσωπεί και να μας υπηρετεί όλους και παράλληλα για να μην της παρέχουμε ευκαιρίες απόσχισης αλλά προοπτικές ίσης εκπροσώπησης και αναλογικής συμμετοχής.
  • Έτσι καταλήγουμε να προτείνουμε κάτι που θα μπορέσει να αποδεχθεί: Την εκ περιτροπής προεδρία της Ενωμένης Κύπρου αλλά όχι για ίσο διάστημα αλλά για το ένα τρίτο το κύκλου μιας θητείας. Για να ισορροπήσει έτσι η πολιτική ισότητα με τα πραγματικά μεγέθη των κοινοτήτων.
  • Η πρόταση δε που αρχικά κατέθεσε ο πρόεδρος Χριστόφιας και η διαπραγματευτική μας ομάδα ήταν για την από κοινού εκλογή των προέδρων των δύο κοινοτήτων που θα αποτελέσουν το δίδυμο της εναλλαγής στη προεδρία του ενιαίου κράτους. Κι αυτό, για να εξισορροπηθεί η έννοια της πολιτικής ισότητας και με την έννοια της φυλετικής διάκρισης, έτσι ώστε να εκλέγει ο Κυπριακός Λαός, χωρίς ποσοστώσεις και ανακατέματα, όλος και από κοινού τους προέδρους του για τα επόμενα έξι χρόνια χωρίς να πρέπει να ξεχωρίζει η ψήφος του ανάλογα με την εθνότητά του.
  • Τέλεια πρόταση –υπό τις περιστάσεις- θα έλεγε κανείς. Η περιρρέουσα όμως ατμόσφαιρα λεει ότι την πρόταση του Δημήτρη Χριστόφια για από κοινού και χωρίς ποσοστώσεις εκλογή προεδρικού διδύμου, απέκρουσαν κυρίως οι τουρκοκυπριακές εθνικιστικές οργανώσεις και κόμματα αλλά δευτερεύοντος και ελληνοκυπριακές αφού η προοπτική συνεργασίας τους με κόμμα της άλλης κοινότητας τους φαίνεται εξωπραγματικό ή απίθανο.
  • Και ο λόγος που θα φαινόταν αδύνατο –αγαπητέ κυπρο-ευρωπαίε ακτιβιστή- να συνεργαστούν κάποιοι με Τουρκοκύπριους ή Ελληνοκύπριους αντίστοιχα, είναι και ο λόγος που φθάσαμε να συζητάμε για εκ περιτροπής προεδρία! Επειδή ποτέ δεν σας πέρασε από το μυαλό ότι πρέπει και μπορούμε να κάνουμε ένα έντιμο συμβιβασμό με τους αλλόθρησκους!
  • Και θα πρέπει να προχωρήσουμε σε αυτό το συμβιβασμό, γιατί αλλιώς θα πρέπει να μιλήσουμε ανοιχτά για οριστική διχοτόμηση, εγκεκριμένη και πιστοποιημένη από όλους τους οργανισμούς στους οποίους βασιζόμαστε για να βρούμε δικαίωση. Γιατί ακόμα και αυτή η Ευρώπη για την οποία μας έχεις πάρει τ' αυτιά φίλε μου θα μας γυρίσει τη πλάτη αφού θα έχει ήδη πεισθεί ότι δεν πιστεύουμε κι δεν κάνουμε πράξη την ευρωπαϊκή ολοκλήρωση ούτε καν μέσα στο σπίτι μας.
  • Η Αγγλία τουλάχιστον είναι ειλικρινής όταν παρουσιάζει μια δυσπιστία στην ευρωπαϊκή ολοκλήρωση, δεν υιοθετεί πολλά και κάνει του κεφαλιού της στα εσωτερικά της σε πολλά θέματα. Εμείς που τάχα είμαστε υπέρ ευρωπαίοι, εμείς οι λιληκούτιοι-λιλιπούτιοι που θέλαμε να υπενθυμίσουμε στους ευρωπαίους τις αρχές της Ευρώπης το 2004, εμείς που δεν παραβαίνουμε ένα γράμμα από τις οδηγίες και τις αρχές της αγαπημένης μας αγκαλιάς-μάνας Ευρώπης, δεν θα αφουγκραστούμε επιτέλους το Μπαρόζο, τον Σιουλτς, τον Ραντσμούσεν;
  • Θα φιμώσουμε και πάλι τον Φερχόϊχεν, θα διώξουμε κάθε απεσταλμένο, θα γυρίζουμε την πλάτη στον ίδιο τον ΓΓ του ΟΗΕ;
  • Φθάσαμε αγαπητέ μου κυπρο-ευρωπαίε να μιλάμε για δύο περιφέρειες στη Κύπρο-δύο πολιτείες, φθάσαμε να μιλάμε για εκ περιτροπής προεδρία, φθάσαμε να δεχόμαστε παραμονή εποίκων γιατί όπως κάποιοι καληώρα έχουν την Ευρώπη να αναμασάνε, είχαν τότε την Ελλάδα, και δεν δεχόντουσαν οτιδήποτε εκτός από Ένωση!
  • Και όπως τώρα τάχα θέλουμε ευρωπαϊκές αρχές και είμαστε ιδεολόγοι αλλά όταν μας παραγγέλνει και μας συμβουλεύει ευθαρσώς και ευθέως η θετή μας μάνα, η Ευρώπη, δεν είμαστε σε θέση να αναγνωρίσουμε τη ξεροκεφαλιά μας,
  • Όπως και τότε, όταν μας συμβούλευε και μας παραινούσε η πραγματική μας μάνα η Ελλάδα, να πάρουμε την ανεξαρτησία μας και να συνεργαστούμε με τους Τουρκοκύπριους, εμείς κάναμε εκκαθαρίσεις τουρκοκυπριακών χωριών, τους εξαναγκάζαμε σε εσωτερική και εξωτερική μετανάστευση μη έλληνες και μη εθνικιστές, τους προπηλακίζαμε, τους δολοφονούσαμε, δυσκολεύαμε αφάνταστα τις συνομιλίες, τη συνεννόηση, την ειρήνη και τη δημοκρατία και οδηγήσαμε τα πράγματα χρόνο με τον χρόνο στην σημερινή τους θέση.
  • Δεν υπάρχει χώρα, διπλωμάτης, υπουργός, αξιωματούχος που θα δικαιολογήσει τους ελληνοκύπριους αν δεν αδράξουν αυτή την ευκαιρία επανένωσης της Κύπρου και του Λαού της.
  • Αν το 2004 δεν ήταν η τελευταία ευκαιρία για απελευθέρωση και επανένωση του νησιού μας, για αποχώρηση των εποίκων και για αποστρατικοποίηση και διαρκή ειρήνη, σίγουρα ήταν η τελευταία φορά που οι Κύπριοι παρασύρθηκαν στον μαξιμαλισμό.
  • Τα αποτελέσματα του πρώτου γύρου των προεδρικών εκλογών στη Κυπριακή Δημοκρατία το 2008 (με έντονο άρωμα Κυπριακού), δείχνουν ξεκάθαρα ότι υπάρχει στη Κύπρο η μεγάλη πλειοψηφία που βλέπει να πράγματα ψύχραιμα και διεξοδικά, που είναι έτοιμη να κάνει τον ιστορικό συμβιβασμό, τον πραγματικά οδυνηρό.
  • Ένα συμβιβασμό που θα πληγώνει την ατόφια δημοκρατία μέσα μας, γιατί κι εμείς την πληγώσαμε, νωρίτερα. Ένα συμβιβασμό που θα πληγώνει το αίσθημα της δικαιοσύνης μέσα μας, γιατί κι εμείς καταπατήσαμε με βάση τη φυλετική διάκριση και την αδικία νωρίτερα.
  • Ας μην κόπτονται τόσο κάποιοι για τις ευρωπαϊκές αρχές και την δημοκρατία. Ας μην περηφανεύονται κάποιοι για την προσήλωση τους στη Κυπριακή Δημοκρατία: Αυτοί και οι προγενέστεροι ομοϊδεάτες τους ήθελαν να καταργήσουν αυτή τη Δημοκρατία και να την προσαρτήσουν στη Χούντα. Όταν έπρεπε να υπερασπιστούν τη Δημοκρατία έκαναν πλιάτσικα σε Τουρκοκυπριακά χωριά, έκλεβαν, βίαζαν, σκότωναν, δολοφονούσαν συμπατριώτες τους, έβαζαν βόμβες σε αστυνομικούς σταθμούς και κυβερνητικά γραφεία για να διαλύσουν κάθε πιθανότητα ειρήνης και συμφιλίωσης στη Κύπρο.
  • Ευρωπαϊστής και Γριβικός δεν πάνε μαζί, δεν γωνιάζουν στα κυπριακά!
  • Τη Κυπριακή σημαία τη θυμήθηκαν κάποιοι το 2004, όταν δεν ήθελαν να παραδώσουν κοινότητα. Κάποτε, η Κυπριακή σημαία προκαλούσε ακόμα και την απέχθεια κάποιων σημερινών ευρωπαϊστών. Κάποτε και μέχρι και τις μέρες μας, η Κυπριακή Δημοκρατία δεν άξιζε ούτε καν ενός κρατικού επίσημου ύμνου!
  • Αλλά ξαφνικά, από την ημέρα εξαφάνισης του Ντενκτάς από το προσκήνιο, η Κυπριακή Δημοκρατία έγινε τόσο σημαντική για κάποιους όσο σημαντική ήταν και η Ένωση με την Ελλάδα για τους προγενέστερους ομοϊδεάτες τους.
  • Οι κύπριοι τάχα μου ευρωπαϊστές – ακτιβιστές και νομικοί, κρύβονται πίσω από κενά συνθήματα και ιδεοληψίες για να ην φανερώσουν το αυταπόδεικτο: Δεν μπορούν να αποδεχθούν ότι ζουν και θα ζουν σε μια χώρα που δεν είναι μόνο δική μας.
  • Δεν είναι τόσο Ευρωπαίοι, τόσο Δημοκράτες, τόσο Χριστιανοί και τόσο Έλληνες για να δεχθούν ότι και από δικά μας λάθη, και από τον δικό μας μαξιμαλισμό, και από το δικό μας τον φασισμό και από τη δική μας μισαλλοδοξία φθάσαμε στο παρά πέντε από την νόμιμη πλέον διχοτόμηση.
  • Ανασκουμπωθείτε, αναθαρρήστε!
  • Η απελευθέρωση είναι κοντά και η απελευθέρωση έρχεται μόνο με διάλογο, μόνο πολιτικά, μόνο με ομοσπονδία.
  • Ούτε με αποχώρηση από τις συνομιλίες ή με ανεδαφικές επιδιώξεις φέρνουν την απελευθέρωση πιο κοντά (2010, η γνωστή μερίδα ΔΗΚΟ, ΕΔΕΚ, Ευρωκό, Οικολόγοι, ΕΠΙΣΗΜΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ),
  • ούτε η μη διαπραγμάτευση και το μποϋκοτάζ των συνομιλιών (2004, Τάσσος  Παπαδόπουλος, Γιώργος Λιλήκας, ΕΠΙΣΗΜΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ και πολύς-πολύς κόσμος)
  • ούτε βιαστικά και δοτά σχέδια (2000-2003, ΔΗΣΥ),
  • ούτε πύραυλοι (1998, ΔΗΣΥ, ΕΔΕΚ, ΕΠΙΣΗΜΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ),
  • ούτε μοτοσικλετιστές στα οδοφράγματα (ΔΗΣΥ, ΔΗΚΟ, ΕΔΕΚ, ΕΠΙΣΗΜΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ)
  • ούτε θάψιμο των ιδεών του ΓΓ του ΟΗΕ (1993, ΔΗΣΥ, ΔΗΚΟ, ΕΔΕΚ, ΕΠΙΣΗΜΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ),
  • ούτε ετσιθελική απόρριψη σχεδίων του ΟΗΕ (1985, Κυπριανού, ΔΗΚΟ, ΕΔΕΚ, ΕΠΙΣΗΜΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ)
  • ούτε πραξικοπήματα (1974, ΕΟΚΑ Β’, ΧΟΥΝΤΑ, μερίδα ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ )
  • ούτε εκκαθαρίσεις Τουρκοκυπριακών χωριών, δολοφονίες αμάχων, αντιφρονούντων, αλλόθρησκων (1955-1974, ΕΟΚΑ, Γρίβας, ΕΟΚΑ Β’, δεξιό παρακράτος)
  • Όλα αυτά οδηγούν αν δεν οδήγησαν ήδη, στην οριστική διχοτόμηση.
  • Ας αναλογιστούμε τις ευθύνες μας, ας αποτινάξουμε τις μάσκες των τάχα μου ευρωπαϊστών και ας τους αποδείξουμε –στη πράξη- τις ευρωπαϊκές μας και δημοκρατικές μας αξίες, με την ιστορική μας μνήμη, με θάρρος και ειλικρίνεια.

16 Φεβρουαρίου 2010

Η Εκκλησία του Ιησού - Χριστού

Μην ανησυχείτε,

Δεν θα μπω σε λεπτομέρειες, παράθεση εδαφίων, στοίχων και αναφορών από την Παλαιά και Καινή Διαθήκη και τους Άγιους Πατέρες της Χριστιανικής Εκκλησίας...
Θα προσπαθήσω σε αυτό το άρθρο αγαπητοί φίλοι, να περιγράψω την άποψη που διαμόρφωσα για τον Χριστιανισμό, τον ιδρυτή της Εκκλησίας και τους θεμελιωτές της και να την συγκρίνω με τις πρακτικές και τις απόψεις των πρωτοκαθήμενων της στις μέρες μας και στον τόπο μας.

  • Ο Ιησούς ο Ναζωραίος, ιστορικό πρόσωπο που έζησε την περίοδο που όλοι γνωρίζουμε στη γνωστή περιοχή της ωραίας μας θάλασσας και που η μνήμη Του μεταφέρθηκε από τους μαθητές και Αποστόλους Του δια μέσου των αιώνων μέχρι και τις μέρες μας, είχε αναμφίβολα (ή έστω του αποδώθηκαν) συγκεκριμένες απόψεις για τις επιλογές που έχει ένας άνθρωπος και την πραγματική μάχη που πρέπει να δώσει για την αληθινή και παντοτινή σωτηρία του.
  • Οι απόψεις του Ιησού, των μαθητών Του και των πρώτων Χριστιανών για τη στάση του πιστού ανθρώπου απέναντι στους εχθρούς, διώκτες και καταπιεστές τους είναι συγκεκριμένη και δεν φαίνεται -στα φανερά τουλάχιστον- να αμφισβητείται από τις επίσημες Χριστιανικές εκκλησίες, αν πραγματικά υπάρχουν πολλές και όχι απλά και φυσιολογικά μία.
  • Ειδικά η Ορθόδοξη Εκκλησία η οποία και μας διακονεί εδώ στο νησί έχει κάνει ξεκάθαρο ότι οι βίαιες μέρες της Παλαιάς Διαθήκης έχουν τελειώσει. Η εκδίκηση, η κατάκτηση και η επιβολή δύναμης από τον ισχυρό ή έστω τον αδύναμο που θέλει να βελτιώσει τη θέση του στην ιστορία είναι πια παρελθόν!
  • Σύμφωνα με την μεταφορά της αλήθειας που γίνεται από την Εκκλησία μας, με την ενσάρκωση του Υιού του Θεού, του Λόγου ύπαρξης των πάντων και την παρουσία Του, τη διδασκαλεία Του, το Πάθος και την Ανάστασή του και την άνοδο Του στα δεξιά του Πατέρα...τελείωσε η εποχή της βίας και της επιβολής αλλά ακόμα και της ίδιας της βίαιης άμυνας έναντι στην επιβολή.
  • Αν έχω καταλάβει καλά, μπορούμε να απαιτούμε το δίκιο, να υποδυκνύουμε το δίκιο, να προσπαθούμε για το δίκιο μέχρι θυσίας αλλά όχι βίαιης αντίστασης.
  • Το παράδειγμα του ίδιου του Χριστού αλλά και των μαθητών Του και των πρώτων Χριστιανών, δείχνουν ξεκάθαρα τι είδους παλληκαριά, τι είδους ψυχικό σθένος και τι είδους ιδανικά πρέπει να έχει ο σύγχρονος άνθρωπος.
  • Δεν θα παρασυρθώ σε παράθεση εδαφίων γιατί όλοι ξέρουμε για τι ακριβώς πράγμα μιλάμε: Ο Ιούδας ο Ζηλωτής, μέρος του ένοπλου απελευθερωτικού κινήματος του Ισραήλ δεν συγκίνησε και δεν έπεισε τον Ιησού με τον ζήλο και το πάθος του για "λεφτεριά" και στο τέλος τον πρόδωσε κάνοντας το χρέος του απέναντι στο αντίθετο του Δίκιου και της Αλήθειας.
  • Ο Ιησούς, ακόμη και την υστάτη, επανατοποθέτησε με μαγικό τρόπο το αυτί του αγώμενου στρατιώτη-δούλου υποδυκνύοντας στον Πέτρο ότι θα πάρη ως πληρωμή βία αν επιχειρήσει, έστω και για 'δικαιολογημένη' αιτία να εξασκήσει βία.
  • Ο Ιησούς -Χριστός όπως αναγνωρίζεται από την Εκκλησία μας που θέλει έτσι να μας πείσει και να μας υποδείξει ότι δεν έχουμε να περιμένουμε για κανέναν άλλο για να μας οδηγήσει στην ουσιαστική και πραγματική νιρβάνα- ήταν ξεκάθαρος: "Μάχαιραν έδωσες, μάχαιρα θα λάβεις"
  • Ξεκάθαρη στάση απένατι στη βία και την ζηλωτική συμπεριφορά είχαν και οι μαθητές Του. Σε καμία περίπτωση δεν έπεσαν στη παγίδα έστω της βίαιης αντίστασης. Παράλληλα όμως, όπως και ο Κύριος τους, μετέφεραν μύνημα δικαιοσύνης, συναδέλφωσης, ειρήνης, πνευματικής ανάτασης, δημοκρατίας και συντροφικότητας.
  • Για να πείσουν τους υπόλοιπους συνανθρώπους τους, ο ίδιος ο Ιησούς -Χριστός, οι Αποστόλοι και οι μυριάδες των πρώτων Χριστιανών που έπαθαν και άγιασαν πολλοί από αυτούς βάζοντας παρακαταθήκη για μια αιώνια μνήμη...
  • Για να μας πείσουν όλοι οι Άγιοι Προφήτες πριν από την Γέννεση αλλά και όλοι οι Άγιοι Πατέρες μετά την εκτέλεση και την Ανάσταση μας αντιπαραθέτουν ένα παράδειγμα ζωηρής αναζήτησης δικαιοσύνης και φιλανθρωπίας.
  • Πως και από πόθεν παρύσφρησε στον Χριστιανισμό η κουλτούρα της προάσπισης ανθρώπινων ζωών, γης και αγαθών; Ίσως, θα έλεγε κάποιος, όταν ο Χριστιανισμός έγινε επίσημη θρηκεία της ιμπεριαλιστικής και διεφθαρμένης Ρωμαϊκής εξουσίας του Βυζαντίου.
  • Πως η Χριστιανική παράδοση έχει συνδεθεί με τους στρατούς ξηράς και θαλάσσης, τους ιμπεριαλιστικούς ή μιλιταριστικούς αγώνες ή έστω με δυναμικούς απελευθερωτικούς αγώνες για ζωτικό χώρο ή απλά για ζωτική επιβίωση;
  • Η δικιά μου η οπτική βλέπει στις μέρες μας τους επίσημους εκπροσώπους του Ιησού, των Προφητών πριν τη Γέννηση και των Πατέρων μετά τον θάνατο και την Ανάστασή Του, να θέλουν να ηγηθούν (και να το έχουν κάνει ήδη πολλάκις) ακόμη και ένοπλων αγώνων για την "απελευθέρωση" ή ακόμα χειρότερα...
  • Για την "απελευθέρωση" μέσα από την ένωση με την Ελλάδα που αποτελεί όντως την καταβολή της ιστορικής μας μνήμης αλλά και που στη συγκεκριμένη περίοδο δικτατορευόταν αθλίως και ασυστόλως!
  • Τι σόϊ απελευθέρωση θα ήταν αυτή, με τους αριστερούς στις φυλακές, μετανάστες ή εκφοβισμένους και κατασυκοφαντιμένους και τους Τούρκους στη θάλασσα δεν μπόρεσα ποτέ να καταλάβω.
  • Ακόμη και στις μέρες μας, ο λεγόμενος πρωτοκαθήμενος της Εκκλησίας της Κύπρου δεν δείχνει να έχει πιάσει την ουσία της Χριστιανικής διδασκαλείας όπως ακριβώς και τότε, οι Φαρισαίοι δεν κατάλαβαν ούτε ένα γράμμα από τον Μωϋσή και τους Προφήτες.
  • Προς θεού, ας μη θεωρηθεί ότι ηθικολογώ ή θρησκιολογώ αλλά σίγουρα μπορείτε να θεωρήσετε ότι σοβαρολογώ!
  • Η Εκκλησία της Κύπρου, αυτή που παρουσιάζεται και όπως παρουσιάζεται τουλάχιστον, διοικήται εδώ και κάποιες δεκαετίες από ζηλωτές, που καταλήγουν συνεργάτες των 'φαρισαίων', λειτουργούν αντίστροφα, και στο τέλος προδίδουν -κατά τη γνώμη μου- ακόμα και τον Ιησού - Χριστό κάνοντας το χρέος τους απέναντι στο αντίθετο του Δίκιου και της Αλήθειας.

15 Φεβρουαρίου 2010

Ποιους στόχους έχει η Τουρκία και πως εξυπηρετείται;


  • Πως εξυπηρετούμε ή πως στριμώχνουμε στη γωνιά την Τουρκία;
  • Αν απαντηθεί αυτό το βασικό ερώτημα, ίσως καταφέρουμε να φωτίσουμε λίγο τα μυαλά μας και να πορευτούμε στο μέλλον -σαν Ελληνοκύπριοι- με ήσυχη τη συνείδησή μας ότι κάνουμε το σωστό και το δίκιο.
  • Αν λοιπόν η Τουρκία είχε από τη δεκαετία του 50' τους στόχους της τελικής απόσπασης ενός μέρους του νησιού, ποιοι την βοήθησαν να ξεκινήσει την υλοποίησή του;
  • Η Εθναρχία και οι εθνικόφρονες πολιτικοί και στρατιωτικοί ηγέτες που ξεκίνησαν ένοπλη αντιπαράθεση με τους Άγγλους με στόχο την Ένωση
  • ή το Λαϊκό Κίνημα με μπροστάρη το ΑΚΕΛ που συνέχισε να παλεύει, να διαδηλώνει και να επιμένει πολιτικά και ειρηνικά -με αγκαλιά τους Τουρκοκύπριους- για Ένωση ναι, αλλά κυρίως για δημοκρατία και ταξική συνείδηση;
  • Πολύ αργά -στις μέρες μας- έχει θυμηθεί η Εθναρχία και οι Εθνικόφρονες την δημοκρατική αρχή του "ένας άνθρωπος-μια ψήφος"
  • Την εποχή του λεγόμενου απελευθερωτικού αγώνα 55'-59' (τιμούμε τους νεκρούς, διατηρούμε τις επιφυλάξεις μας για τη μαζικότητα και τους στόχους αυτής της περιπέτειας), για την ΕΟΚΑ και τον Γρίβα ο αγώνας για απελευθέρωση ήταν μόνο ελληνικός και μόνο εθνικόφρων!
  • Σε όλη τη Κύπρο, από το 57' ξεκίνησαν ανταλλαγές πληθυσμών Ελληνοκυπρίων και Τουρκοκυπρίων. Οι Τουρκοκύπριοι έφευγαν από τις κοινότητες που ήταν μοιοψηφία, το ίδιο και οι ελληνοκύπριοι -με κάποιες ίσες καταστάσεις όπως Πύλα, Επισκοπή Λεμεσού κλπ-. Οι Τουρκοκύπριοι με τις ευλογίες και την στήριξη της Τουρκίας και της CIA οργάνωσαν ένοπλες ομάδες και η πορεία του Κυπριακού έμπαινε στο αυλάκι της διχοτόμησης.
  • Μετά την ανεξαρτησία, με τα γεγονότα στην Τηλλυρία το 64 (Ελληνοκύπριοι να εκριζώνουν τουρκοκύπριους από μικρές κοινότητες και βομβαρδισμός της Τηλλυρίας από τη Τουρκία με βόμβες ναπάλμ)με καταστροφικές συνέπειες.
  • και τα γεγονότα του 68' (Ο Γρίβας και η εθνική φρουρά να επιτίθενται με ασήμαντες αφορμές σε τουρκοκυπριακά χωρία της επαρχίας Λάρνακας και η Τουρκία να απαιτεί και να επιτυγχάνει την απομάκρυνση της Ελληνικής μεραρχίας και του Γρίβα από την Κύπρο....
  • δείχνουν ξεκάθαρα -με τη δική μου λογική και οπτική πάντα- ότι η Τουρκία έβαλε και συνεχίζει να πατά πόδι στη Κύπρο, χρησιμοποιώντας τον μαξιμαλισμό και τον σωβινισμό των Ελληνοκυπρίων εθνικιστών και ακροδεξιών.
  • Η μετέπειτα μυστική κάθοδος του Γρίβα, η οργάνωση και προβοκατόρικη δράση της έναντι των δημοκρατικών ελληνοκύπριων πολιτών και του κράτους μας, έφερνε ολοένα την Τουρκία κοντά στην απόφαση για εισβολή και κατοχή ενός μέρους του νησιού...για να επιβληθεί "ειρήνη", όπως και στη Τηλλυρία.
  • Κορωνίδα των πράξεων και στάσεων αυτών των Κυπρίων, σε συνεργασία με τους ομοίους τους Τουρκοκύπριους, την Τουρκία, την Ελληνική Χούντα, την CIA, τους Βρετανούς και το ΝΑΤΟ ήταν το απρόκλητο και εντελώς αδικαιολόγητο πραξικόπημα του 1974 για ανατροπή και δολοφονία του "τυράννου" Μακάριου και την δήθεν ένωση με την Ελλάδα.
  • Η Τουρκία είναι εδώ και 36 χρόνια κατοχική δύναμη στην Κύπρο και οι απόψεις μπορεί να διίστανται για το πως φεύγει αλλά θα μπορούσαμε να συμφωνήσουμε πως το πέτυχε και πως το δικαιολογεί στη διεθνή και ευρωπαϊκή κοινότητα;

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...