"Ούτε το μικρό μας δακτυλάκι για την ένωση"
ΟΛΕΣ ΜΑΣ ΟΙ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΑΝΕΝΩΣΗ

3 Οκτωβρίου 2011

Για όλα αυτά ευθύνεται ο πρόεδρος;

...στην περίπτωση αυτή παραβιάσθησαν όλοι οι κανόνες
ασφαλούς φύλαξης και αποθήκευσης εκρηκτικών υλών...
Ε! Φταίει ο πρόεδρος!
  • Παραθέτω πιο κάτω ένα εκτενές απόσπασμα από το 1ο παράρτημα του πορίσματος Πολυβίου (σελ. 621-627) που συνέγραψε ο εμπειρογνώμονας επί των πυρομαχικών Αντώνης Σιακαλλής.
  • Είναι πραγματικά άξιο απορίας πως συνάδει το παράρτημα αυτό -που ίσως να αποτελεί και το πιο χρήσιμο εργαλείο της έρευνας αφού πρόκειται στο τέλος της ημέρας για μια υπόθεση στρατιωτικής υφής- με το γενικότερο πόρισμα/ συμπέρασμα του Πόλυ Πολυβίου για καίρια ευθύνη του προέδρου και των υπουργών του.
  • Δεν θα ασχοληθώ τώρα με το γεγονός ότι κάποιοι προέτρεχαν τις πρώτες μέρες του διορισμού της επιτροπής να αμφισβητήσουν το όποιο πόρισμα και να δηλώσουν εξαρχής ότι δεν θα το αποδεχτούν (Χάσικος, ΡΙΚ) ενώ κάποιες εβδομάδες μετά έβαζαν πρόταση νόμου στη Βουλή για «υποχρεωτική δημοσιοποίηση» του πορίσματος (ΔΗΣΥ)…
  • Το τι μεσολάβησε φαίνεται να αποκαλύπτεται στις γραμμές του πορίσματος που κάθε άλλο παρά αντικειμενικό μπορεί να χαρακτηριστεί από τη στιγμή που είναι καταφανής η προσπάθεια να βγει ο στρατός «κούππα άπανη» σε αντιδιαστολή με το ίδιο το παράρτημα του πλέον ειδικού…
  • Το πόρισμα είναι «πατωμένο» από διάφορα οξύμωρα σχήματα, «κορωνίδα» των οποίων είναι η άκρως αντιφατική και αστήρικτη εικασία πως ο πρόεδρος ήξερε πέραν πάσης αμφιβολίας για την επικινδυνότητα του φορτίου, αλλά την ίδια ώρα ο διοικητής της βάσης δεν μπορούσε να διατάξει εκκένωση ή να ενημερώσει σωστά την πυροσβεστική γιατί δεν ήξερε για την επικινδυνότητα του φορτίου…
  • Μια ολόκληρη στρατιωτική πυραμίδα «δεν ήξερε»… ενώ ο πρόεδρος όχι απλά όφειλε να γνωρίζει… αλλά αδιαμφησβήτητα «ήξερε»…
  • Αυτά σαν πρώτη αντίδραση, διαβάστε πιο κάτω ένα μεγάλο μέρος από το Παράρτημα Ι του πορίσματος…
***
…Σύμφωνα με την εμπιστευτική πάγια διαταγή 6-12/2007  περί τεχνικών οδηγιών πυρομαχικών της Εθνικής Φρουράς,   στη σελίδα Β12, στην παράγραφο Γ,  που αναφέρεται στους κινδύνους της υποκατηγορίας 1-3, αναφέρει ότι δεν προκαλούν μαζική έκρηξη. Εμπεριέχουν όμως ψηλό κίνδυνο πυρκαγιάς και χαμηλότερο κίνδυνο από το οστικό κύμα  (αέρια)  και από τα εκτοξευόμενα θραύσματα.

Κατά τη διαδικασία της καύσης, δημιουργούν είτε σημαντικές πηγές που ακτινοβολούν θερμότητα  (π.χ.  στην περίπτωση προωθητικών γεμισμάτων ) είτε τα χημικά και τα πυρομαχικά που καίγονται ή εκρήγνυνται,  προκαλούν μικρά οστικά κύματα ή την εκτόξευση θραυσμάτων ή και τα δύο.

Στην περίπτωση πυρκαγιάς,  η γύρω περιοχή εκτίθεται κυρίως σε κινδύνους από τη θερμότητα που ακτινοβολείται και από τα καιγόμενα σωματίδια που εκτοξεύονται και λιγότερο σε κινδύνους που προέρχονται από το οστικό κύμα και τα εκτοξευόμενα θραύσματα (Αυτό κατά την άποψή μου θα συμβεί σε μικρές ποσότητες και όχι όπως ήταν η περίπτωση που εξετάζουμε).

Στη σελίδα Β-2-6  η διαταγή αναφέρει τις ενέργειες σε περίπτωση πυρκαγιάς:


Α)  Πυρκαγιά που έχει διαδοθεί (το φορτίο φλέγεται)
 (1)  ΜΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕΤΕ ΝΑ ΣΒΗΣΕΤΕ ΤΗΝ ΠΥΡΚΑΓΙΑ.
 (2)  ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΕΤΕ ΑΜΕΣΑ ΤΥΧΟΝ ΤΡΑΥΜΑΤΙΕΣ.
 (3)  ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΘΕΙΤΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΑΜΕΣΑ.
 (4)  ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΣΤΕ ΝΑ ΠΡΟΦΥΛΑΧΘΕΙΤΕ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΚΑΛΥΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΓΙΑΛΛΙΝΕΣ ΕΠΙΦΑΝΕΙΕΣ.

Β) Επιπλέον ενέργειες σε περίπτωση ιδιαίτερα επικίνδυνου φορτίου:
 1.  ΚΡΑΤΕΙΣΤΕ ΟΛΟ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ  (εκτός αυτού που ενεργεί για διάσωση τραυματιών ) ΣΕ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 500 ΜΕΤΡΑ.
 2.  ΕΝΗΜΕΡΩΣΤΕ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΤΗΣ ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΦΟΡΤΙΟΥ,  ΩΣΤΕ ΝΑ ΕΝΕΡΓΟΥΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΒΕΣΗ ΤΗΣ ΦΩΤΙΑΣ ΑΠΟ ΚΑΛΥΜΜΕΝΟ ΣΗΜΕΙΟ.
 3.  ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΠΟΥ ΕΝΕΡΓΕΙ ΓΙΑ ΔΙΑΣΩΣΗ ΝΑ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΕ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΠΕΡΙΟΥ 60 ΜΕΤΡΩΝ.

Στη σελίδα Γ2 της ίδιας διαταγής αναφέρεται ο τρόπος αποθήκευσης των εκρηκτικών υλών και πυρομαχικών όπου,  μεταξύ άλλων,  αναφέρει τα ακόλουθα: Όταν χρησιμοποιούνται εμπορευματοκιβώτια για την αποθήκευση πυρομαχικών ή εκρηκτικών υλών να λαμβάνονται τα πιο κάτω μέτρα:

(1) Να τοποθετούνται σε χώρους σκιερούς. Συνιστάται η κατασκευή σκεπάστρου ώστε η ακτινοβολία να μην έρχεται σε άμεση επαφή με την οροφή των εμπορευματοκιβωτίων, προκειμένου να μην αυξάνεται υπερβολικά η θερμοκρασία στο εσωτερικό τους.

(2) Κατά τους θερινούς μήνες, όταν η θερμοκρασία ανέρχεται σε υψηλά επίπεδα να καταβρέχονται και να αερίζονται.  ( Αυτό έχω τη γνώμη ότι δεν πρέπει να εφαρμόζεται όταν τα εμπορευματοκιβώτια περιέχουν πυρίτιδες γιατί η υγρασία που θα δημιουργείται εντός του εμπορευματοκιβωτίου θα επιταχύνει την αποσύνθεση και κατά συνέπεια τη μείωση της σταθερότητάς της)…

*****
…Στην περίπτωση αυτή παραβιάσθησαν όλοι οι κανόνες ασφαλούς φύλαξης και αποθήκευσης εκρηκτικών υλών:

1.  Επιλογή του χώρου: Ο χώρος ήταν πλησίον ζωτικής σημασίας εγκαταστάσεων  (ΑΗΚ,  Ηλεκτροπαραγωγός Σταθμός)  απόσταση 300 μέτρων, κτίρια Ν.Β., 500 μέτρα, αυτοκινητόδρομος 400 μ.

2.  Τρόπος τοποθέτησης των εμπορευματοκιβωτίων:  Τα εμπορευματοκιβώτια στοιβάσθησαν όλα μαζί χωρίς να υπάρχουν οι ασφαλείς αποστάσεις μεταξύ τους  (έπρεπε να τοποθετηθούν σε σειρές και σε απόσταση 10  μέτρα το ένα από το άλλο,  να είχαν στα πλάγια αναχώματα και στην οροφή σκέπαστρο για προστασία από ηλιακή ενέργεια.

3.  Η φύλαξη –  αποθήκευση εκρηκτικών υλών χαμηλής ισχύος (πυρίτιδες διαφόρων τύπων  μέσα σε μεταλλικά εμπορευματοκιβώτια δεν ενδείκνυται για τους λόγους που ανέφερα  (ευαισθησία στη θερμοκρασία – υγρασία).

4.  Τα εμπορευματοκιβώτια είναι μέσον μεταφοράς και όχι φύλαξης της πυρίτιδας.

5.  Ανώτερος αξιωματικός που πήρε μέρος στην εξέταση του παραμορφωμένου εμπορευματοκιβωτίου,  το παρομοίωσε με καρδιακό επεισόδιο και ότι θα ακολουθούσε ανακοπή καρδίας. Ο ίδιος αξιωματικός συναποφάσισε με τους υπόλοιπους την κατάβρεξη των εμπορευματοκιβωτίων,  που είναι σαν να χορηγούσε στον ασθενή διοξείδιο του άνθρακα αντί οξυγόνο.

Ο ίδιος αξιωματικός,  στις 11.07.2011,  λίγο πριν την μεγάλη έκρηξη,  ενημερώθηκε από το Διοικητή Ναυτικού αείμνηστο Ανδρέα Ιωαννίδη, ότι όλα τα εμπορευματοκιβώτια αναφλέγοντο και εκρήγνυντο.  Αντί να του υποδείξει να απομακρυνθούν όλοι και να γίνει εκκένωση της ευρύτερης περιοχής, του είπε «πρόσεχε και έρχομαι».

Αυτά όλα υποδηλούν πρόσωπα που δεν είχαν την ικανότητα να εκτιμήσουν σωστά την όλη κατάσταση.  

Αντιλαμβάνομαι, σε κάποια φάση,  κατά τη σύσκεψη που ακολούθησε την επιθεώρηση του παραμορφωμένου εμπορευματοκιβωτίου,  στις 06.07.2011,  ο αξιωματικός πυροσβεστικής ενημερώθηκε τηλεφωνικά από το αρχηγείο της πυροσβεστικής υπηρεσίας,  ότι η κατάβρεξη των εμπορευματοκιβωτίων με νερό δεν ήταν απαγορευτική  (επικίνδυνη). 

Η άποψη αυτή,  πιστεύω ότι αφορούσε την μαύρη πυρίτιδα και όχι τις άκαπνες πυρίτιδες που ευρίσκοντο εντός των εμπορευματοκιβωτίων,  καθότι,  τα υλικά που παρασκευάζεται η μαύρη πυρίτιδα είναι μείγμα νιτρικού καλλίου,  θείου και ξυλάνθρακα.  Το μείγμα αυτό όταν έλθει σε επαφή με υγρασία,  πράγματι χάνει την αναφλεκτικότητά του και αδρανοποιείται.  

Στην παρούσα όμως περίπτωση της άκαπνης προωθητικής πυρίτιδας,  η οποία αποτελείται από μείγματα χημικών ενώσεων  (νιτροβάμβακα, νιτρογλυκερίνης, δινιτρογλυκερίνη, κ.ά. καθώς και σταθεροποιητές), η θερμοκρασία πέραν των 25ο C σε συνδυασμό με υγρασία πέραν του 65%,  προκαλεί την αλλοίωση και με τον καιρό την αυτοανάφλεξη-έκρηξη της πυρίτιδας.   Άρα,  η τοποθέτηση νερού θα επιτάχυνε την αυτοανάφλεξη-έκρηξη.

6.  Μετά τον εντοπισμό του παραμορφωμένου εμπορευματοκιβωτίου,  που έγινε στις 06.07.2011, συγκροτήθηκε μια ομάδα ειδικών για να εξετάσει τα αίτια της παραμόρφωσης.  Στην ομάδα αυτή δεν υπήρχε κανένας που να είχε τις απαιτούμενες γνώσεις και εμπειρίες για να εντοπίσει τι ακριβώς συνέβη και να εισηγηθεί τις σωστές λύσεις.  Η παρουσία έμπειρου πυροτεχνουργού κατά τη γνώμη μου θα βοηθούσε πολύ.  Το γεγονός ότι τα πρόσωπα αυτά,  κατέληξαν ομόφωνα στη συνεχή κατάβρεξη των εμπορευματοκιβωτίων με νερό,  υποδηλεί ότι δεν εγνώριζαν πώς αντιδρούν οι πυρίτιδες του τύπου αυτού στην υγρασία σε συνδυασμό με τις υψηλές θερμοκρασίες. 

Η ενέργεια αυτή  (κατάβρεξη) θα επιτάχυνε την αποσύνθεση και ανάφλεξη της πυρίτιδας, η οποία ήταν ήδη αλλοιωμένη. Επίσης,  εισηγήθηκαν όπως οι εργασίες που θα αφορούσαν την τοποθέτηση των συστημάτων κατάβρεξης ή μετακίνησης των εμπορευματοκιβωτίων, γινόταν τις πρωϊνές ώρες για προστασία του προσωπικού. 

Αν και στην πράξη δεν εφαρμόστηκε, θα πρέπει να σημειωθεί ότι,  οι ώρες αυτές ήσαν οι πιο επικίνδυνες καθότι εκείνες τις ώρες μαζεύεται η περισσότερη υγρασία στα εμπορευματοκιβώτια και η οποία, σε συνδυασμό με τις μεγάλες θερμοκρασίες που υπήρχαν εντός των εμπορευματοκιβωτίων,  πιθανό να προκαλείτο ανάφλεξη,  όπως  (α) αυτοανάφλεξη-έκρηξη εμπορευματοκιβωτίων στις 04.07.2011 και (β) αυτοαναφλέξεις και έκρηξη στις 11.07.2011. 

7.  Το συμβάν του εντοπισμού του παραμορφωμένου εμπορευματοκιβωτίου,  δεν λήφθηκε σοβαρά υπόψη:   Στην περίπτωση αυτή έπρεπε να γίνουν άμεσα οι ακόλουθες ενέργειες:

(α) Το παραμορφωμένο εμπορευματοκιβώτιο, θα έπρεπε να κατεβεί και να απομακρυνθεί σε απόσταση 100 μέτρων, τουλάχιστον, να ανοιχθεί και να ελεγχθεί.
(β) Τα υπόλοιπα εμπορευματοκιβώτια της πάνω στοιβάδας έπρεπε να μετακινηθούν ένα-ένα, να τοποθετούντο σε απόσταση περίπου 100 μ. από τα υπόλοιπα και σε απόσταση μεταξύ τους 10 μ. περίπου.  Ακολούθως, να ανοίγονταν για εξαερισμό και έλεγχο.
(γ) Να καταστρέφετο η πυρίτιδα δια πυρός.

Η Επιχείρηση αυτή βεβαίως εγκυμονούσε κάποιους κινδύνους, για το προσωπικό που θα αναλάμβανε τη μετακίνηση και έλεγχο, καθότι τα εκρηκτικά (πυρίτιδες) ήταν ήδη σε μια εξαιρετικά ασταθή και επικίνδυνη κατάσταση. Για το σκοπό αυτό θα χρησιμοποιείτο ο μικρότερος αριθμός προσώπων και θα διατάσσετο εκκένωση της ευρύτερης περιοχής.


***

ΣΥΡΜΑ ΣΤΟ COMPUTER: Η αποκαλυψη του κατεστημενου στην παρασταση Πολυβιου: οι αντιφασεις για την γνωση των κινδυνων, οι επιλεκτικες ευθυνες τζαι η συγκαλυψη

31 σχόλια:

  1. Ανώνυμος3/10/11, 8:52 μ.μ.

    Μην ανησυχείς αγόρι μου ο πρόεδρος δεν ευθύνεται για τίποτε. Είναι ανεύθυνος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. :-)
    Ευθύνεται φίλε ο πρόεδρος, δεν υπολόγησε την ανυπαρξία κράτους και στρατού.
    Εμπιστεύεται τα παράσιτα και τους πιστώνει με καλή θέληση και ικανότητες.

    Επί της ουσιάς αν θέλεις, στα ερωτήματα που μπαίνουν, και χωρίς ατάκες και γενικότητες, έχεις κάτι να πεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ποιο ανευθηνουσ που σασ εν εσhsi.δεν προκειται να σας παρει κανεναε τη ρετσινια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Συνεχίζουν οι ατάκες...
    Μ' αυτό ακριβώς είναι η προσπάθεια Ανδρούλλα μου, να φύει η ρετσινιά της ανευθυνότητας (της προδοσίας, του αίματος κλπ κλπ) που *άλλους* τζιαι να έρτει προς τα ποδά...

    Και ξανά...: Επί της ουσιάς αν θέλεις, στα ερωτήματα που μπαίνουν, και χωρίς ατάκες και γενικότητες, έχεις κάτι να πεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος3/10/11, 10:35 μ.μ.

    ΦΙΛΕ ΝΕΟ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ !!

    ΜΕΧΡΙ ΨΕΣ Η ΔΕΞΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΛΕΓΟΜΕΝΟΙ ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΟΙ ΑΜΦΙΣΒΗΤΟΥΣΑΝ ΤΟ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΠΟΡΙΣΜΑ ΕΠΡΟΚΕΙΤΟΝ ΝΑ ΒΓΕΙ ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ Η ΑΓΙΑ ΤΡΑΠΕΖΑ ?

    ΟΧΙ ΚΥΡΙΟΙ ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΚΑΙ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΜΠΟΡΟΥΝΕ ΝΑ ΒΓΑΛΟΥΝΕ ΠΟΛΛΟΙ ΣΑΝ ΑΥΤΟ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΠΟΛΥΒΙΟΥ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΞΗΣ ΑΠΛΟ ΛΟΓΟ ΔΕΝ ΣΤΟΙΧΕΙΟΘΕΤΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΙ ΛΕΕΙ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΤΟΥ ΑΤΕΚΜΗΡΙΩΤΗ .

    ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΓΙΑ ΔΙΑΓΓΕΛΜΑ ΘΥΜΙΖΕ ΠΑΡΑ ΓΙΑ ΠΟΡΙΣΜΑ ΓΙΑΤΙ ΑΡΑΓΕ ......

    ΦΥΤΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Έλα ρε Φύτο, θωρώ μόνο στα δύσκολα εμφανίζεσαι:-)

    Για να δούμε που θα πάμε. Το ΕΛΑμ σήμερα έγινε δεχτό με χεροκροτήματα έξω από το προεδρικό...
    Μάσιαλλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Φύτο, φυσικά τζιαι ήταν διάγγελμαν! Προεκλογικόν μάλιστα!

    Νέε μου, έδωκες κέντρον! Ειδικά τζιείν' το "εμπιστεύκεται παράσιτα.."!!! Ρε φιλέ, ενήστευκες τίποτε;!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. νεε ελληνοκυπριε η αυτα που εγραψα δεν αφορουσαν τον προεδρο αλλα τους φασιστες.ειχα καταλαβει οτι ο γ.πολυβιου ηα εξεδιδε κατι περιπου ετσι απο την ανακοινωση πυ εκανε το φσ.ελαμ πρι λιγες ημερες και την πολλυ ησηχια. ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ χαρηκα οοτι ο συζυγος μου που ειναι ΔΕξιοσ αντεδρασε ασχημα στο πορισμα και ειπε να μην τολμηση ο προεδροσ να παραιτηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Έλα Ανδρούλλα! Επιάσαν σε τα πυρά!
    Μμμμ
    εχρειάστηκε το πόρισμα να πάρει χαπάριν ο άντρας σου; Ασσεν τζιαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλή η εκπομπή στου Τσουρούλλη. Ο Δαμιανού θέλει πέντε...τζιαι πάλε εν λλίοι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΟΧΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΕΛΕΓΕ ΟΤΙ ΟΙ ΚΑΛΑΜΑΡΑΕΣ ΟΣΤΡΑΤΗΓΟς ΚΑΙ ΤΟ ΓΕΕΦ ΔΗΛ ΦΤΑΙΝ ΓΑΙ ΟΥΛΛΑ.ΑΛΛΑ ΣΗΜΕΡΑ ΕΞΕΦΡΑΣΤΗΚΕ ΠΟΛΥ ΕΙΠΕΝ ΟΤΙ ΤΕΛΙΚΑ ΕΝ ΣΙΟΥΡΟ ΠΡΑΞΗΚΟΠΗΜΑ ΤΟΥΤΟΝ ΓΚΑΖΙ ΤΟΥΤΟΝ.ΑΛΛΑ Ο ΠΟΛΥΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΦΚΗΚΕΝ ΚΑΙ ΠΟΛΥΤΙΚΟς ΑΝΑΛΥΤΗΣ ΕΒΡΙΣΕ ΜΑΣ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΜΑς ΤΟΥΣ ΔΗΜ. ΥΠΑΛΛΗΛ ΔΗΛ.ΥΦΟς ΧΙΛΙΩΝ ΚΑΡΔΙΝΑΛΙΩΝ.ΑΜΜΑΝ ΤΟΥΤΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ.ΑΛΛΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΑ.ΟΠΟΙΟΣ ΥΦΙΣΤΜΑΝΟΣ ΜΟΥ ΚΑΜΙ ΣΟΒΑΡΟ ΛΑΘΟΣ Η ΑΜΕΛΕΙΑ ΠΟΥ ΚΑΜΝΟΥΝ ΘΑ ΖΗΤΩ ΤΗΝ ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΕΥΘΗΝΤΗ ΤΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ.ΕΝ ΜΕ ΞΕΡΕΙΣ ΚΑΛΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ανώνυμος4/10/11, 6:58 π.μ.

    Ο δικαστής που έβαλα να με δικάσει υπερέβη τους ορούς εντολής μου. Είπε ο δικτάτορας...ε πρόεδρος. Για αυτό ποιος φταίει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ενα πραμαν εν καταλαβω, γιατι ρε λεβεντες καμνετε ανωνυμα ποστς; Ατε, βαρτε κατι...ενα ψευδονυμο να δειξετε οτι εσιετε προσωπο οξα αντρεπεστε οτι τζαι με το ψευδονυμο μπορει να σας αναγνωρισουν; Τελοσπαντον, εν θα παιξω το παιχνιδι σας αλλου με τρωει αλλου κνιθουμε. Δεκτον οτι φταιει ο προεδρος, (θεσμικα παντα)...Η βουλη εν εσιει τα ιδια αξιωματα με τον προεδρο ισως τζαι παραπανω; Ο Πολυς (σωστα ειπεν) ουλλοι εξεραν το! Γιατι εν το επηρεν στα σιερκα της η βουλη; Τζαι ας εφκαινεν ο Χριστοφκιας φταιχτης...τουλαχιστον εν θα εχαναμεν 13 ανθρωπους αδικα (τζαι ισως να εκερδιζατε παραπανω κοσμο με το μερος σας). Τον πρωτο καιρο εγκωμιαζατε την αποφαση του προεδρου, και μπραβο και χαρω σε(ταδε εφη Αναστασιαδης)!! Ατε τωρα να σας δω τι εννα καμετε με την Συρια και την αναγνωριση του ψευδοκρατους. Αμαν αναγνωριστει που εναν, που θα αναγνωριστει...τελος,η αρκη εγινικεν. Γιατι φανταζουμε οτι με την Συρια εννα παν τζαι αλλοι (πολιτικα συμφεροντα που τα λαλουν;) ...Εσιει που τες 11 του Ιουλη που τα ρωτω τζαι απαντησην εν επηρα...Αλλα ευχαριστω τον Πολυ, που μου ειπεν οτι ο Προεδρος εσιει θεσμικη ευθυνη... Ναι Πολυ μου, εσεναν επεριμεναμεν, ανοιξες μας τα μαθκια μας, να σαι καλα. Παρακατω τι γινετε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ανώνυμος4/10/11, 9:26 π.μ.

    Δεν νομίζω τάκη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ανώνυμος4/10/11, 9:39 π.μ.

    Εκτός από το "περιμένετε το πόρισμα" με το οποίο μας είχατε πρίξει είχατε προβάλλει και την αξιοπρέπεια της μάνας των διδύμων σε αντιπαραβολή με τον αμετροεπεί λόγο του γιου του Ιωαννίδη. Πάρτε τώρα στα μούτρα και τα λόγια της αξιοπρεπούς μάνας:

    "Η μητέρα των διδύμων αδελφών Μίλτου και Χρίστου, που χάθηκαν στην έκρηξη, Πόπη Χριστοφόρου παίρνοντας το λόγο είπε πως από την έκρηξη μέχρι σήμερα νωρίς το βράδυ δεν ζήτησε την παραίτηση του Προέδρου της Δημοκρατίας, ωστόσο, όπως είπε, αφού άκουσε τις δηλώσεις στις οποίες ο κ. Χριστόφιας προέβη στη Λεμεσό, όπου γέννησε τα παιδιά της, απαιτεί την παραίτηση του.

    «Ο άνθρωπος δεν έχει υπόθεση. Δεν κατάλαβε ότι σκότωσε τα δυο παιδιά μου. Αμφισβητεί το πόρισμα του ανθρώπου που διόρισε. Ο άνθρωπος δεν είναι καλά», είπε.

    Αργότερα λαμβάνοντας εκ νέου το λόγο είπε πως «εάν δεν παραιτηθεί θα περιμένουμε μέχρι να λήξει η θητεία του και μετά αυτός θα είναι ένα ανθρωπάκι και εγώ μάνα ηρώων».

    Εγώ απλώς να συμπληρώσω πως ο άνθρωπος είναι ήδη ένα "ανθρωπάκι" χωρίς λόγο και χωρίς τιμή...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ελεος, σταματατε να κρυφκεστε πισω που τα πλασματα! Πε τε ξεκαθαρα τι θελετε τζαι αιστε τα πλασματα να ησυχασουν. Αλλα τουτον καμνουν το ανθρωποι με τσιππα, εσεις ετσι εννα τους εσιετε οσπου να φυει ο Χριστοφιας! Κωλυεσε να πεις..."Θελω να παραιτηθει ο Χριστοφιας επειδη ειμαι δεξιος ή Εδεκκιτης ή Δηκοϊκος τζαι θελω να μπουμε εμεις κυβερνηση γιατι ειμαι φανατισμενος και αρνι τζαι θα φκαλω αφρους που το στομα ωσπου να γινει. Επισης παντα θα χρησιμοποιω την μητεραν των διδυμων επειδη ετσι φαινουμαι και καλος ανθρωπος και προωθω το κομμα μου στην εξουσια. Με ενα σπαρο δυο τριγωνια." Οταν λοιπον σας ερτει η ορεξη να μιλησετε καθαρα καιξαστερα, ελατε να τα ξαναπουμεν.

    Ανωνυμε Νο1, τι δεν νομιζεις; Εχασα σε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ανώνυμος4/10/11, 10:03 π.μ.

    Τάκη, τα λεξοτανίλ δεν είναι ακριβά αγόρι μου. Πάρε ένα δυο κουτιά να συνέλθεις.

    (Αλήθεια ρε κουμπάρε, μήπως θυμάσαι ποιος είπε "θα σεβαστώ το πόρισμαν όποιο κι αν είναι"; Ήταν ο Γριστόφκιας λαλείς; Οξά κάποιος άλλος; Εν αθυμούμε τωρά...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ξερω κατι καλυτερα, να σου τα προτεινω...να μεν συνελθω μονον εγω, κριμα τζαι αδικο εννεν;

    Μα δεν διαφωνω μαζι σου. Επαυξανω μαλιστα...Ακουσα το τζαι εγω, ειδα το τζιολας. Ο Δημητρης μαλιστα! Ειπεν οτι θα σεβαστει το πορισμα, οχι την αποψη του Πολυ. You get the difference εννεν; Πορισμα/αποψη, στοιχεια/λαλω οτι θελω, αποδειξεις/λαλω οτι θελω...Θελεις τους ορισμους οξα εσιεις αρκετην εξυπναδα να τις ψαξεις απο μονος σου;

    Ατε, hit me again..one more time!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ανώνυμος4/10/11, 10:35 π.μ.

    Α το πόρισμα τώρα έγινε άποψη του Πόλυ. Ο οποίος Πολυς διορίστηκε από τον ίδιο τον δημητράκη!

    Δεν άρεσε στον αυτοκράτορα το πόρισμα και δεν το αποδέχεται...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ανώνυμος4/10/11, 10:39 π.μ.

    Τάκη εν έχω πρόβλημαν. Όλοι μπορούν να κάνουν την νύχτα μέρα. Ειδικά τα αμνοερίφια εν να βελάζουν no matter what.

    Ο Γριστόφκιας εν καλός άθρωπος, λίο μαννός τζιαι λίο βλάκας. Αλλά αν ήταν καφετζής στο χωρκό μου εν νά ταν που τους πιο αγαπητούς μαννούς. Εν έχω τίποτις με τον άθρωπο, με τον πρόεδρο έχω τα που εν ανίκανος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Α γεια σου! Τωρα μιλας! Δεν θελετε τον Χριστοφια για προεδρο, αυτο ειναι. Τελος. Τι συζητουμεν; Αλλα ειπαμεν, καμετε υπομονη τζαι σχεδον επερασεν το δικο σας, προεδρια το ΑΚΕΛ εν θα δει συντομα, προς το παρων ομως καποιες συμβουλες για τους επομενους 17 μηνες.

    1. Αντιαλεργικο για την αριστερα ή τον Χριστοφκια εν εσιει για αυτον πναστε αλλιως εννα γεμωσετε σπυρκα.
    2. Σηκωστητε που τζαμε που καθεστε γιατι δεν θα το αντεξετε
    3. Συνεχιζετε να φκαλετε αφρους, το αφρολουτρο εν χαλαρωτικο.

    & Μετα ξαναλεμεν τα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ανώνυμος4/10/11, 11:33 π.μ.

    Ο καθένας κάνει τις επιλογές του Τάκη...και δέχεται και τις συνέπειες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Μα δεν διαφωνω, επιλογες και συνεπειες. Αλλοι σηκωνουν τες, αλλοι παιζουν πελλον.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ανώνυμος4/10/11, 3:02 μ.μ.

    ΟΧΙ ΦΙΛΕ COMMANDO ΤΟΥΤΑ ΠΟΥ ΛΑΛΕΙΣ ΕΝ ΔΟΥΛΕΙΕΣ ΑΛΛΩΝ !!! Η ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΔΕΝ ΕΒΑΨΕ ΠΟΤΕ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΗΣ ΜΕ ΑΙΜΑ , ΔΕΝ ΕΒΛΑΨΕ ΠΟΤΕ ΚΑΝΕΝΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΠΡΑΞΕΙ ΠΟΤΕ!!

    ΟΣΟ ΓΙΑ ΝΑ ΟΓΛΑΝΙΑ ΤΟΥ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΥ ΚΑΙ ΣΙΑ ΝΑ ΦΑΚΚΟΥΝ ΠΑΝΩ ΚΑΤΩ ΣΕ ΛΙΟΥΣ ΜΗΝΕΣ Ο ΧΡΙΣΤΟΦΙΑΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗΣ ΕΝΩΣΗΣ !!!!!

    Η ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΠΕΘΑΙΝΕΙ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΔΥΣΚΟΛΗ ΔΟΚΙΜΑΣΙΑ ΘΑ ΠΕΙΣΜΩΣΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΒΓΕΙ ΠΙΟ ΔΥΝΑΤΗ !!!!

    ΚΑΤΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΕΠΕΙΔΗ ΑΚΟΥΣΑ ΤΖΙΝΟ ΤΟ ΠΕΡΤΙΤΖΙ ΤΩΝ ΟΙΚΟΛΟΓΩΝ ΝΑ ΛΑΛΕΙ ΑΝ ΕΙΜΟΥΝ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΘΑ ΠΑΡΑΙΤΟΥΜΟΥΝ ( ΜΑ ΕΣΥΔΕΙΤΟΠΟΙΗΣΕ ΚΑΘΟΛΟΥ ΤΟΥΤΟΣ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΟΤΙ ΟΥΤΕ 2000 ΨΗΦΟΥΣ ΕΝ ΕΠΙΑΣΕ ΤΖΑΙ ΟΡΘΩΝΕΙ ΜΟΥ ΤΖΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΛΟΓΟ) ΕΚΑΜΕ ΤΖΑΙ Η ΜΟΥΓΙΑ ΚΩΛΟ ΚΑΙ ΕΧΕΣΕ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΟΛΟ

    ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΜΗΡΟΥ ΠΟΥ ΤΟ ΠΑΙΖΕΙ ΑΘΩΑ ΠΕΡΙΣΤΕΡΑ ΦΚΑΛΟΝΤΑΣ ΕΞΩ ΤΟΝ ΝΟΥΡΟ ΤΟΥ ΠΟΥ ΤΟΥΤΗ ΟΥΛΛΗ ΤΗΜ ΥΠΟΘΕΣΗ ΕΧΩ ΝΑ ΤΟΥ ΠΩ ΟΤΙ ΕΝΝΑ ΚΛΑΣΕΙ ΤΟΥ ΚΙΤΣΗ ΑΝ ΝΟΜΙΖΕΙ Ο ΜΟΥΛΟΣ ΟΤΙ ΕΝΝΑ ΓΕΝΕΙ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΜΕ ΤΕΣ ΕΥΛΟΓΙΕΣ ΤΟΥ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΥ - ΤΤΟΜΜΗ

    ΤΖΕΡΑΣΤΗΤΕ ΑΝΟΝΥΜΟΙ

    ΦΥΤΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Ανώνυμος4/10/11, 3:51 μ.μ.

    comando ειλικρινά εδώ και 30 λεπτά που διάβασα το σχόλιο σου δεν μπορώ να σταματήσω να γελάω! Αλήθεια ρε φίλε είσαι πάνω από 14 χρονών γιατί αν είσαι έχεις σοβαρό πρόβλημα σε πολλά διαφορετικά επίπεδα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Έχω διαγράψει το σχόλιο του "comando" γιατί το θεώρησα προβοκατόρικο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ελαλε να πιαμε τα οπλα οπως λαλει στο μπλογκ του ανευ?

    Παντως ενεκατσιασα τους, ειναι αδιστακτοι. Τζιαι ο Αναστασιαδης ειναι πρωτο βκιολιν σε τουντη προσπαθεια.

    Φασισμος ρε, με το ετσι θελω να παραιτηθεις.

    Ενεπεριμενα ετσι πραμα. Εκαμε μας πολιτικο διαγγελμα ο υποψηφιος Πολυβιος, ειπεν μας τζιαι 100 φορες οτι φταιει ο προεδρος αμπα τζιαι εσιει κανενα που δεν το εμπεδωσε. Ειπεν μας οτι εν ηρωες τα θυματα τζιαι ειπεν τζιαι το απαραδεκτο ψεμα οτι εγινεν εκκενωση. Νακκον αντροπη ρε

    Τζιαι τωρα λαλουν οτι παλε φταιει ο Χριστοφιας γιατι τον εδιορισε. Ελεος

    Εχαθηκε η λογικη σε τουντο τοπο. Οποιος δεν καμνει καλα την δουλεια του φταιει ο Χριστοφκιας.

    Μεγαλος ηθοποιος ο Πολυβιου παντως, το Οσκαρ εσιει το σιουρο.

    Ξιμαρισμενοι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Ναι ο αγύρτης ο "κομάντος", ενόμησε τρώμε κόνναρα.

    Όντως το πόρισμα του Πολυβή εν λευκό πραξικόπημα καραμπινάτο. Θα αποδειχθεί ο ρόλος του, υπομονή.

    Εν στενός ο κλοιός πλέον zep, επήραν μας τζιαμαί που θέλουν με το "πόρισμα".

    Τώρα να δούμεν την αστυνομία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Είμαι γκέης , είμαι γκέης, είμαι γκέης!
    Είμαι ΓΑΡΟΣ, Είμαι ΓΑΡΟΣ, Είμαι ΓΑΡΟΣ!
    Είμαι Αχρηστόφιας, είμαι Αχρηστόφιας!
    Είμαι και φονιάααααααααας !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. POYTANOPAIDA aristeroi etoimaste ta kwlarakia sas.
    metrate meres. o pushtoppezevengos sas en na pareti8ei

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. ρε γάρε ο Άνεφ είπε να φύουμε που τα μέρη του τζιαί εφύαμεν. εσού εν έσιης στόμα να μας πεις να γυρευτούμεν αλλού?

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...