"Ούτε το μικρό μας δακτυλάκι για την ένωση"
ΟΛΕΣ ΜΑΣ ΟΙ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΑΝΕΝΩΣΗ

13 Ιανουαρίου 2012

Τι κάνει ο Αναστασιάδης ρε παιδιά;


Ένωσε-ένωσε δυνάμεις...
  • Έπρεπε να ζητηθεί αναβολή ή ματαίωση του Green Tree 2 δήλωσε σήμερα ο Αναστασιάδης στο Τρίτο του ΡΙΚ…
  • Υποστηρίζει πως παραμονεύουν κίνδυνοι μέχρι και για αναγνώριση του ψευδοκράτους, επαναφορά του πλάνου για απευθείας εμπόριο κ.ο.κ.
  • Τώρα πώς να τις εκλάβω αυτές τις δηλώσεις;
  • Λέχθηκαν για εσωτερική κατανάλωση και σύμπλευση με τα υπόλοιπα κόμματα της αντιπολίτευσης που για μέρες καλούν τον πρόεδρο να αποφύγει την «παγίδα» του Green Tree 2;
  • Ότι προτιμά να μείνουν τα πράγματα ως έχουν, προκειμένου να μην χειροτερέψει η κατάσταση του Κυπριακού;
  • Ότι θεωρεί πως ο Χριστόφιας δεν θα αποδεχθεί μια ενδεχόμενη πρόταση του ΟΗΕ για διεθνή διάσκεψη με τις γνωστές τούρκικες θέσεις και ως εκ τούτου θα μεταφερθεί το κόστος του αδιεξόδου στη δική μας πλευρά;
Πραγματικά απίστευτο…
  • Ο Αναστασιάδης και ο ΔΗΣΥ προωθούσαν για μήνες και χρόνια τη θέση μιας πολυμερούς συνάντησης προκειμένου να αποκαλυφτούν -όπως έλεγαν- οι θέσεις της Τουρκίας…
  • Τώρα, μπροστά στο ενδεχόμενο μιας διεθνούς διάσκεψης, ζητά αναβολή ή ματαίωση…
  • Είναι σίγουρος δηλαδή πως με τον ένα ή τον άλλο τρόπο, πρόκειται περί μιας πραγματικής παγίδας!
  • Προφανώς θα επιθυμούσε –όπως όλοι μας- να υπήρχαν περισσότερες συγκλήσεις στις συνομιλίες. Θα θεωρήσω επίσης πως ο ίδιος και το κόμμα του, καταλογίζουν στη τούρκικη πλευρά το γεγονός ότι δεν επιτεύχθηκαν αυτές οι συγκλίσεις…
  • Αν όντως πρόκειται για «παγίδα», ποιοι ακριβώς τη «στήνουν» για χάρη της Τουρκίας και σε συνεργασία μαζί της;
  • Και αν πραγματικά θεωρεί ο πρόεδρος του ΔΗΣΥ ότι ευθύνεται ο Έρογλου, γιατί δεν το λέει ευθαρσώς αλλά αφήνει να αιωρείται ότι η διαπραγματευτική τακτική του Χριστόφια δεν ήταν η κατάλληλη;
  • Μπορούμε άραγε να μην αποδεχθούμε ή να ζητήσουμε ματαίωση του «προσκλητηρίου» του ΟΗΕ;
  • Στο κάτω-κάτω, δεν παρουσιάζεται η ευκαιρία σ’ αυτή τη συνάντηση/ διαδικασία, να «αποκαλύψουμε» τις «απαράδεκτες» θέσεις της Τουρκίας;
Να πάμε και να διαπραγματευτούμε!
  • Αξίζει το ρίσκο. Ο Μπαγίς σήμερα δηλώνει πως το κυπριακό στέκεται ως το βασικό εμπόδιο μπροστά στην ευρωπαϊκή προοπτική της Τουρκίας.
  • Οι θέσεις της Ε/Κης πλευράς είναι αρκετά προχωρημένες και ευφάνταστες. Επιπλέον, υπάρχει πιστεύω διάθεση για συμφωνία και δημοψηφίσματα πριν από τον Ιούλιο.
  • Αν η άλλη πλευρά επιμείνει στα τρελά που βάζει στο τραπέζι (παραμονή όλων των εποίκων κ.ο.κ.), η Ε/κη πλευρά θα μπορέσει εύκολα νομίζω να αποδείξει ποιος υπεκφεύγει.
  • Το σημαντικό όμως πιστεύω είναι η αποδεδειγμένη θέληση για μια τελική συμφωνία που θα πρέπει να επιδεικνύει σε κάθε βήμα ο πρόεδρος Χριστόφιας.
  • Κι αυτό δεν μπορεί να γίνει με αίτημα για αναβολή ή ματαίωση της επόμενης τριμερούς…
Άλλο φιλοσοφικά ερωτήματα κι άλλο αιτήματα
  • Ο Χριστόφιας διερωτήθηκε τις προάλλες τι θα πάμε να κάνουμε στη Νέα Υόρκη με αυτές τις θέσεις και τις τακτικές που βλέπουμε από τον Έρογλου…
  • Σε καμιά στιγμή όμως δεν άφησε να εννοηθεί ότι δεν θα πάει στη τριμερή!
  • Στον αντίποδα, ΕΔΕΚ, ΔΗΚΟ, Ευρωκό, Οικολόγοι και Αρχιεπίσκοπος, κάνουν ότι περνάει –επικοινωνιακά- από το χέρι τους, για να σταματήσουν τον Χριστόφια από το να συμμετάσχει στη «παγίδα» του Green Tree και το «σίγουρο νέο Μπούρκενστοκ» που ακολουθεί…
  • Δεν μπορώ λοιπόν παρά να εκφράσω τη μεγάλη μου απορία, ακούγοντας το Νίκο Αναστασιάδη να ταυτίζεται πλήρως με αυτές τις απόψεις και να ενισχύει τη φοβία και τη καταστροφολογία.
  • Υποτίθεται πως παρά τις τάσεις του για λαϊκισμό και παρά την δίψα του για το προεδρικό χρίσμα της δεξιάς, μπροστά σε εξελίξεις στο Κυπριακό –έστω και με τα σταθερά αρνητικά ισοζύγια που όλοι γνωρίζουμε- ήταν πάντα έτοιμος να ωθήσει τα πράγματα προς τη κατεύθυνση του συμβιβασμού…
  • Τι γίνεται εδώ πέρα; Ποια τα πραγματικά κίνητρα πίσω από τη ξεκάθαρη αυτή αλλαγή πορείας του Αναστασιάδη και του ΔΗΣΥ;
  • Ελπίζω να μπορούν οι φίλοι μας οι επανενωτικοί της φιλελεύθερης παράταξης να μας εξηγήσουν…

34 σχόλια:

  1. Εγώ πάντως συμφωνώ με τούτον:
    “Να πάμε και να διαπραγματευτούμε!”
    …προσπαθώντας να ξεχάσω την πλήρη μου απογοήτευση για τις ικανότητες, αλλά και την έλλειψη εμπιστοσύνης στις πραγματικές προθέσεις του Χριστόφια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ενώ ο Αναστασιάδης σε πείθει τζιαι για τες ικανότητες...αλλά κυρίως τες προθέσεις του α;
    Οκ, εν τζιαι περιμένω να αλλάξει το τροπάρι τωρά, αλλά μιαν μιστιάν έτσι κριτικούαν των θέσεων Αναστασιάδη;
    Τσας;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος13/1/12, 7:04 μ.μ.

    Προφανώς και διαφωνώ με τις προεκλογικές επιλογές του Αναστασιάδη. Θεωρώ αρνητική τη στάση του, όσο και αν την την καταλαβαίνω.

    Στροβολιώτης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κατά τα άλλα θέλουμε λύση σύμφωνη με τα ψηφίσματα του ΟΗΕ. Θέλουμεν την τζιαι ευρωπαϊκή. Θέλουμεν τζιαι επανένωση, τζιαι ενιαίο κράτος, τζιαι ένωση, τζιαι "όλοι οι πρόσφυγες στα σπίτια τους", τζιαι "τα σύνάρα μας στην Κερύνεια", τζιαι .... πόσα άλλα. Παντές τζιαι ούλλα τούτα μαζίν, εν αναιρούν το έναν το άλλο.

    Πριν οριστεί η ημερομηνία, αν θυμούμαι καλά, είσιεν που εσιείζουνταν άμπα τζιαι αρνηθεί "κανένας" την πρόσκληση του Μπαν-Κι; Οξά εν το αλζάϊμερ που μιλά, λαλεί τζιαι ο Φούλλληηης

    Τη λύση πολλοί εμίσησαν, την καρέκλα ουδείς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Στροβολιώτη εν δικό σου το πιο πάνω σχόλιο ή να το σβήσω;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Φυσικά και είναι δικό μου! Σε εξέπληξε τόσο; :)

    (Κοίταξε τι θα κάνετε με τον μπλόκερ σας!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Επρόσεξες τες ώρες; Ας μείνουν μαύρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ανώνυμος13/1/12, 10:51 μ.μ.

    E/K
    οι απορριπτικοί /διχοτομικοί δεν ανησυχούν για της αναγνωρίσεις ούτε για το απευθείας εμπόριο αντίθετα εν τούτον που απλά ότι λάλουν ότι θέλουν ενιαίο κράτος τζαι ομοσπονδίες με σωστό περιεχόμενο τζαι οδηγούν στην διχοτόμηση. αθυμήθου τζαι την δήλωση του αρχιεπισκόπου ότι η διχοτόμηση δεν μας πρέπει να μας φοβίζει.

    Πάμε πάρακατω

    Ο πρόεδρος εδιερωτάτουν μεγαλόφωνος τι θα πάει να κάμει στο green tree έχοντας κατά την άποψη του μιαν αδιάλλακτη Τουρκία απέναντι του, έστειλε τζαι επιστολή που λαλεί τα ίδια του Γ.Γ τω που την άλλην έχουμε την επιστολή Μπαν. Επίσης έχουμε την δηλωμένη θέση του πρόεδρου όχι σε επιδιαιτησία/ γεφυρωτικές προτάσεις κλπ και όχι διεθνή διάσκεψη αν δε ν συμφωνηθούν όλα. Τι θα γίνει αν οι Τουρκία δώσει τα δεδομένα τζαι βάλει τζαι τες θέσεις της κάτω εντος του πλαισίου των διαπραγματεύσεων? Δεν θα είναι οι ίδιες με τες δίκες μας και δεν θα υπάρχει συμφωνία. έστω ακόμα και αν βρισκόμαστε σε ακτίνα συμφωνίας για να υπάρξει συμφωνία θα πρέπει για να υπάρξουν γεφυρωτικές προτάσεις/επιδιαιτησία. Τα πράματα εν άπλα για τα θα δεχτείς τούτον τζαι διεθνή διάσκεψη για θα έρθεις πίσω και θα είσαι ο φταίχτης για την διεθνή κοινότητα.

    Με τούτα τα δεδομένα είναι να μην ανησυχεί ο άνθρωπος ο τι ο χριστόφιας/ακελ με τες ενέργειες τους και όχι γιατί κάποιοι τους έστησαν παγίδες βρέθηκαν στο σημείο που πρέπει να δεχτούν αυτό που δαιμονοποιούσαν τόσο καιρό η να ερθουν πίσω με έναν ηρωικών όχι. Αντιλαμβάνεσαι μετά το ηρωικών όχι τι θα ακολουθήσει?

    (στην καλύττερην περίπτωσιν το έργο τούτον να παιχτεί με μιαν παράταση 1-2 μήνες για να συνεχίσει η διαπραγμάτευση ως την διεθνή διάσκεψη αλλά πάλε οι διαδρομές πάνω κάτω τούτες ένει)

    xwrikos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. χωρικέ, δεν δεχόμαστε γεφυρωτικές προτάσεις στα ήδη συμφωνημένα,εν λογικό νομίζω. Στα υπόλοιπα φυσικά τζιαι δεχόμαστε.

    Αν βάλει η Τουρκία θέσεις εντός του πλαισίου να είσαι σίγουρος ότι θα προχωρήσει η διαδικασία.

    Το όχι δεν θα είναι με τίποτε ηρωϊκό, ποιοι θα αποδόσουν τίμές ήρωα στον Χριστόφια; όσοι του λαλούν να μεν πάει καν;

    Στα πλαίσια της διαπραγμάτευσης, εν λογικό η Ε/κη πλευρά να εκφράζει την απαρέσκειά της για την αποδεδειγμένη αδιαλλαξία της Τουρκίας. Με τούτη τη στάση ο Χριστόφιας ή που θα καταφέρει να ισιώσει τη στάση Έρογλου ή που θα πέσει μαχόμενος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Α... τζιαι θεός μακαρίσει τον ραούφ... κακό σκυλλίν που λαλούν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ανώνυμος13/1/12, 11:53 μ.μ.

    Axaxa.
    Μα είδες καταντημα ο Νικαρος?
    Οτι ναναι(ποσες φορες να το πω).

    Για σου ρε νίκαρε με την πειθαρχία και στρατηγική σου!!!
    Ε ΝΑ ΣΟΒΑΡΕΥΤΟΥΜΕΝ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ..
    Α ρε νίκαρε πως εκατάντησες για μια καρέκλα.

    Andreas

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ανώνυμος13/1/12, 11:55 μ.μ.

    @ΑνώνυμοςJan 13, 2012 01:53 PM
    στο 2012, βάλε 2004
    Στο νίκαρε, βάλε χριστόφια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Εθωρούσα κατά τες 12 (σε επανάληψη) την εκπομπήν του Καρεκλά με τον Παπαπέτρου, τον Μαρκίδην, τον Λουκαϊδην τζιαι τον Αγγελίδη για το Greentree 2. Οι θκιό πρώτοι ήταν πολλά απαισιόδοξοι αλλά ετονίζαν ότι θέμαν να μεν επήεννεν ο πρόεδρος εν υπήρχεν τζιαι ήταν επιζήμιον ακόμα τζιαι να το συζητούν. Οι άλλοι θκιό ήταν αλλού γι' αλλου, όπως τζιαι ο χώρος τους.
    Μετά εθωρούσα τον Αναστασιάδη στο Αντ1, εμάχουμουν να ακούσω αν τζιαι έκαμνα προσπάθειαν να φκάλω νάμπου έλεεν διότι είχα πιάσει τους μιτσιούς που το νηπιαγωγείον τζιαι εγίνετουν χαλασμός, αλλά η γεννικόττερη στάση του έκαμεν μου πολλά προεκλογική. Λες τζιαι εν χαμένη υπόθεση το πράσινον δέντρον τζιαι πάμεν γι'άλλα. Εν μου άρεσεν καθόλου. Εν είπεν καθαρά ότι εν λάθος να πάει στη συνάντηση αλλά εσυζητούσεν στη βάσην ότι εν θα πετύχει τζιαι έπρεπεν να είσιεν κάμει ο πρόεδρος μανούβρες για να βελτιώσει τη θέσην του.
    Εγώ παρακαλώ να διαψευστεί, όπως τζιαι ούλλοι οι άλλοι, τζιαι να του μείνει απωθημένον η προεδρία παρά να έσιει ναυάγιον. Θωρώ όπως τζιαι συ Στέλιο πολλά πράματα να συγκλίνουν υπέρ της λύσης, με τον έναν ή τον άλλον τρόπον. Πέρκι εύρει τα κουράγια ο πρόεδρος να πάει στο επόμενον στάδιον, αν τζιαι εννά έσιει τζιαι τζιαμέ εμπόδια ως τα δημοψηφίσματα. Η ελπίς φτύννει τα τελευταία (σε αντίθεσην με τον Ραούφ...).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ανώνυμος14/1/12, 1:14 π.μ.

    Γιατι να βάλω Χριστόφια?
    Το ακελ ως κομμα και στοχοθεσια έσιει ,και στρατηγική και πειθαρχια.
    Ειδες κανενα που το ΑΚΕΛ να φκει στα κανάλια και να λαλει οτι του κατέβει?
    Εμ Εμ..

    Andreas

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μιχάλη! 'Ασχετον!
    Η δολοφονία του τέταρτου πυρηνικού επιστήμονα στη Περσία σε δύο χρόνια εν συνομωσία οξά;

    Στο θέμα μας!

    Οκ, εν ρητορικό το ερώτημα που έβαλα για τον Αναστασιάδη. Εν που την άνοιξη του 10 που θωρώ πως ο ΔΗΣΥ πλέον δεν βολεύκεται με δημοψηφίσματα πριν τες προεδρικές του 13'. Εν φανεροί οι λόγοι.

    Φυσικά, ο χώρος του ΑΚΕΛ εν πολλοδικαιούται να κάμνει τούντου είδους τη κριτική. Ομολογώ πως έκλαψα γοερά πας το τιμόνι το Σάββατο που ανακοινώθηκε η απόφαση της ΚΕ να προτείνει αναβολή των δημοψηφισμάτων ή πρόταση για ΟΧΙ, χαζίρι να ττουμπάρω.

    Καταλαβαίνω τζιαι τον Αναστασιάδη τζιαι τους συναγερμικούς τους επανενωτικούς. Εν θέλω να πικκάρω.

    Εν πολλά τα κοινά σημεία με το 2004...

    Σίουρα, οι Παπαπέτρου/Μαρκίδης έννεν αισιόδοξοι ξέροντας ένα πράμα: ότι ο Χριστόφιας έσιει πείσμα τζιαι εν θα δεχτεί τες βλακείες του Έρογλου.

    Τούντο πείσμα όμως μπορεί να μας φκει σε καλό. Στο κάτω-κάτω πως θα πιέσουμε την λεγόμενη διεθνή κοινότητα; Έχουμε πραγματικά άλλο δρόμο εκτός που το πείσμα;

    Η τουρκία θα κάμει υποχωρήσεις, θα έρτει πίσω στο Ανάν. Ούτε ο ΟΗΕ θα μας προτείνει κάτι χειρότερο που το Ανάν που τη στιγμή που ξέρει ότι απορρίφτηκε ήδη.
    Εξοδέψαν λαλεί 10-15 εκ. που το 2008 ως τωρά, ας λυπηθούν τα ριάλλια τους.

    Επίσης, εν που τζιαιρό που υποστηρίζω τη θεωρία ότι η αριστερά εν έσιει άλλην επιλογή που τα δημοψηφίσματα. Στην άλλη περίπτωση, όσον τζι αν δεν χρεώνεται αντικειμενικά την αποτυχία των συνομιλιών, θα δώσει την πρωτοβουλία στην αντιπολίτευση.

    Εννά μου πείτε, η λύση εν μικροκομματικό συμφέρον; Ε, άμμαν βλέπεις τον ΑΝΑΝστασιάδη που λαλεί τζιαι ο Αντρέας να ζητά αναβολή η ματαίωση του δεύτερου πράσινου δέντρου, κατανοείς πως ναι, είναι!

    Για να μεν πούμε για τα απορριπτικά κόμματα που ζιούν που το πτώμα της μη λύσης...

    Παρόλα αυτά, ο Συναγερμός/ Αναστασιάδης, αν έρτουμε κοντά σε συμφωνία τζιαι πάμε σε διεθνή, έχω την ελπίδα ότι θα πιει το "πικρό ποτήρι". Εν πολλά στενοί οι δεσμοί του με τη δύση, θα πιεστεί.

    Αυτό φυσικά θα σημαίνει τζιαι διάσπαση του. Αλλά σε περίπτωση που περάσει η λύση, θα "αποζημιωθεί" γλήορα. Σε περίπτωση νίκης του ΟΧΙ εν ποσπασμένος όπως τον ξέρουμε, ως μωσαϊκό δηλαδή απόψεων στο "εθνικό".

    Ο Αναστασιάδης θεωρεί πέρα από σίγουρο πως ο Χριστόφιας ΔΕΝ θα κάμει πίσω τζιαι πως η Τουρκία εν έσιει λόγους να μας δώκει κάτι καλό. Οπότε προγραμματίζει τη πορεία του. Αν τον διαβεβαιώνουν οι "συμβούλοι" του (Παπαπέτρου,Μαρκίδης, Θεμιστοκλέους) ότι εν έσιει τίποτε, εν πελλός να επιμένει;

    Καταλήγω με το εξής: Η λύση θέλει τζιαι την αριστερά για να περάσει, είτε τωρά, είτε μετά. Τωρά όμως που εν κυβέρνηση, εν σιεροτζιέφαλο το 30+% για το ΝΑΙ. Θέλουμε μόνο ένα 20+% που τα υπόλοιπα κόμματα.

    Μετά, τζιαι με την αποστροφή προς Αναστασιάδη/ΔΗΣΥ (που εμπορούσε ο Αναστασιάδης να απέφευγε αλλά παραπάνω την ανέπτυξε), έννεν σίουρο τούτο το 30%, εν μάλλον αδύνατο. Οπότε εν αδύνατη τζιαι η λύση.

    Ή τώρα ή ποτέ φίλοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος15/1/12, 12:17 μ.μ.

      "Παρόλα αυτά, ο Συναγερμός/ Αναστασιάδης, αν έρτουμε κοντά σε συμφωνία τζιαι πάμε σε διεθνή, έχω την ελπίδα ότι θα πιει το "πικρό ποτήρι". Εν πολλά στενοί οι δεσμοί του με τη δύση, θα πιεστεί."

      καλην διχοτομησην ειπα σου ενεν?

      xwrikos

      Διαγραφή
  16. Θέλω να συμπληρώσω: Αν ο Αναστασιάδης και ο ΔΗΣΥ στήριζαν τη διαδικασία και παρότρυναν τον Χριστόφια να προχωρήσει (όπως πχ εκάμαν με τα μέτρα στην οικονομία-παρόλες τις τρικλοποδιές στη βουλή), ο διαπραγματευστής μας τζιαι η θέση μας θα ήταν σε καλύτερη κατάσταση.

    Με τούτη τη κίνησή του ο Αναστασιάδης, ουσιαστικά αφαιρά το χαλί κάτω που τα πόθκια του Χριστόφια. Αφήνει τον μόνο του τζιαι στη πράξη λαλεί της διεθνούς κοινότητας ότι εν εκπροσωπεί τους ελληνοκύπριους πιον!

    Σε συνάρτηση με την επαφή του με τον Έρογλου, τούτη η τακτική φτάνει στα όρια της Στράκκας.

    Τζιαι στη Στράκκα ήταν τζιαι ο Χριστόφιας κατά τα λεγόμενα ποτζιεί ποδά. Τζι αν δεν ήταν, τα έξερε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος15/1/12, 12:23 μ.μ.

      ρε δικε μοθ ε/κ

      οταν ο προεδρος εφτυνεν του ανστασιαδη οταν τον εστηριζεν τι εκαμνες?

      πε μου οταν ο στεφανος τζαι ο σταυρος εφκεναν τες βουλετικες τζαι ελαλλουσαν οτι ο αναστασιαδης υποστηριζει τους τουρκους τι εκαμνες?

      Πε μου οταν ο χριστοφιας αρνητουν να ολοκληρωσει τις διαπραγματευσεις και να καταγραψει τα συμφωνιθεντα με τον ταλατ τι εκαμνες?

      καλην διχοτομισην ειπα σου?

      xwrikos

      Διαγραφή
    2. Είπες μου...

      Χωρικέ, αφού δεν εφτάσαμε σε λύση ως που να φύει ο Ταλάτ, τα επόμενα επεισόδια πάνω κάτω εν αναμενόμενα. Το θέμα είναι αν εμπορούσαμε τότε. Οι συμφωνίες με τον Ταλάτ εν κατεγραμμένες.

      Διαγραφή
  17. Όππα!
    Ξεκάθαρη διαφοροποίηση Κασουλίδη!

    http://youtu.be/Hjx7vsEZ1GQ

    http://www.youtube.com/watch?v=Hjx7vsEZ1GQ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Φίλε η στάση του Αναστασιάδη κρίνεται σίουρα που τα τωρά, θα μπορούσεν να είναι πολλά πιο προοδευτική τζιαι να κλείει στόματα των υπολοίπων στηρίζοντας λλίον παραπάνω τον πρόεδρον ή έστω να μεν του βάλλει εμπόδια. Λλίην κατανόηση μπορώ να του δείξω μόνον στο ότι ακριβώς έσιει να αντιπαλέψει πολλά φυγόκεντρες δυνάμεις στο συναγερμόν, θέλει να προστατεύσει τη συνοχήν του,είδες νάμπου έγινεν μόνον τζιαι μόνον που είσιεν τον Θεμιστικλέους στη συνάντηση με τον Έρογλου (νομίζω εν ατυχής η σύγκριση σου με τη συνάντηση της Στράκκας).
    Αλλά τζείνος που κρίνεται πραγματικά τωρά τζιαι ως τον Ιούλιον εν ο πρόεδρος τζιαι σιαίρουμαι που το αναγνωρίζεις.
    Αν έρτουν δημοψηφίσματα φίλε ο συναγρρμός θα τα στηρίξει ως ηγεσία, είμαι 100% σίουρος. Αλλά το στοίσιημαν είναι ακριβώς τζείνον που είπες, να μεν χαθεί πάλε η συγκυρία, τζιαι να παλέψουμεν ούλλοι, βάλλοντας τα "μικροκομματικά" κατάμέρος για να εξασφαλίσουμεν το 50% συν ένας. Τόσον απλά (αλλά τζιαι τόσον δύσκολα).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ανώνυμος14/1/12, 11:18 π.μ.

    Ισιώνει ο νουρος του σιυλλου?(τζιαι μάλιστα πο τζεινους που λασσουν αλλα εν ακκαννουν).
    ΕΝ ΙΣΙΩΝΕΙ.
    Ειδικα του γερικου (που τον ποτσίαρον).

    Θελει μου τζαι προεδρίαν...

    Φιλε νεε
    Εγελασα με την νεα υποβάθμιση της χωρας μας που τους S&P.
    Nα δουμε τι θα πει ο φούλης και το παπαδοπουλούι.
    Καρτερω οπως τζι οπως την αντίδραση τους!!!
    Ουτε τα φυσικα αερια εν μας σώζουσιν!!.
    Γεια σου φούλη ΕΙΔΗΜΟΝΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

    Andreas

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ανώνυμος14/1/12, 12:16 μ.μ.

    Νεος μαλλον εχεις προβλημαν με τα ελληνικα σου ο κασουλιδης ειπεν ακριβως τα ιδια που λαλει ο αναστασιαδης.

    εσιετε απιστεφτον χαζιν.

    ταπακουδη

    ο δησυ δεν θα στηριξει το οποιο σχεδιο ερθει, θα στηριξει ενα σχεδιο που του καμνει και οχι μιαν λυσην οτι ναναι διοτι καμνει του χριστοφια και του ακελ. το ακελ/χριστοφιας μπορει να αγνοησουν το δησυ οπως καμνουν μεχρι σημερα και να περασουν την λυσην στην κοινωνια απο μονοι τους.

    ο δησυ εψηφησεν ναι στο σχεδιον που κατα την αναλυση και του ακελ επανενωνε την κυπρον οποταν εν εχουν κατι για να αγχονουντε. αν αξιολογησουν το σχεδιο χριστοφια σαν μη ικανοποιιτικον γιατι να το ψηφησουν? αν ο χριστοφιας θελει την υποστηριξει του δησυ εχει υποχρεωση να τους ακουσει, ο προεδρος καμνει τις κκελες του τζαι δεν σας φταιει τζαι φταει σας ο αναστασιαδης και ο δησυ γιατι εν γινουντε κατσελες του ακελ και να πισακλουν του χριστοφια σε οτι βλακειαν πει?



    xwrikos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φίλε μου χωρικέ χαίρομαι που σε διασκεδάζω!
      Ο ένας λαλεί να μεν πάμε στο GreenTree2, ο άλλος λαλεί να πάμε τζιαι βλέπει τζιαι προοπτικές.
      Να τα βελτιώσω τα ελληνικά μου, γιατί όχι!

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος14/1/12, 6:38 μ.μ.

      ε/κ βαλε δαμε τες δηλωσεις τζαι του αναστασιαδη να δουμεν τι λαλει, εσιει τες σημερα στην αληθεια.



      xwrikos

      Διαγραφή
    3. Εν δαμαί στο Από μέρα σε Μέρα, 13/1, αναγγελία στους τίτλους και αργότερα.

      http://www.cybc.com.cy/video-on-demand/index.php?option=com_videoflow&task=play&id=1960&sl=cats

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος15/1/12, 12:15 μ.μ.

      Σε ποιον λεπτον παιζουν οι δηλωσεις τουαναστασιαδη?

      xwrikos

      Διαγραφή
  21. Ανώνυμος14/1/12, 1:17 μ.μ.

    Να το πω με 3 προτάσεις

    Αν σου πει ο νικαρος να το στηρίξεις εννα το στηρίξεις.
    Αν σου πει όι παλε το ιδιο εννα καμεις.
    Αν σου πει να ππεσεις μες στο λακκο εννα ρωτησεις : βουρητος η με σημειωτο?
    (που μας τοπαιζες τζι ΑΡΙΣΤΕΡΟΣ)

    Andreas

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Χωρικέ μου ότι τζιαι να έρτει, εννά είναι σιειρόττερον που το 2004 έτσι τζι'αλλιώς (εν 8 χρόνια τούτα). Ο συναγερμός ΠΡΕΠΕΙ δυστυχώς να ξαναβάλει την κκελλέν του κάτω να λυθεί.Σε λύσην ΔΔΟ. Εν ειρωνικόν ότι που το ΑΚΕΛ κατηγορούν το ΔΗΣΥ ότι ενστερνίζεται "λύσην ότι να'ναι". Μύλος. Τζι'ας κινδυνέψει πάλε με μείωσην ποσοστών. Εν φανερόν ότι η "αντισυναγερμικότητα" του Χριστόφια εν uber alles εξάλλου, τούτον εν αλλάσσει που να φακκά χαμέ ο Αναστασιάδης (δε τους ήνταλως πολλαπλασιάζουν τα αρνητικά τζιαι καταπίννουν οτιδήποτε θετικόν ακόμα τζιαι όταν τους το σύρνεις κατάμουτρα) αλλά στο μακροπρόθεσμον ούλλους οφελεί τους η λύση, εκτός που το ΔΗΚΟ τζιαι την ΕΔΕΚ.
    Εν έσιεις δίκαιον για τον Κασουλίδην, είσιεν "άλλον ύφος", ασχέτως αν επί της ουσίας είπεν παρόμοια πράματα (μα τζιαι ο Αναστασιάδης αν τον άκουες χωρίς εμπάθειαν είσιεν τελείως διαφορετικόν ύφος που τους απορριπτικούς, απλά οϊ αρκετά υπερβατικόν για να του το πιστώσεις τζιόλις). Απλά ο ένας εν ευρωβουλευτής τζιαι ο άλλος πρόεδρος κόμματος. He has that luxury που λαλεί τζιαι ο Jack Nicholson.

    Στέλιο, για το άσχετον: άλλο συνομωσία, άλλον θεωρία συνομωσίας.
    Εγώ εν αρνούμαι ότι υπάρχουν συνομωσίες ή ξένοι δάχτυλοι/ συμφέροντα, εγώ είμαι εναντίον της ατεκμηρίωτης καταφυγής σε εξηγήσεις συνομωσίας. Αν έσιεις αποδείξεις φίλε μου (βάσει συγκεκριμένης αποδεκτής μεθοδολογίας) για κάτι φέρτες. Αλλιώς προάγεις την εμπάθειαν, την μισαλλοδοξίαν, το φανατισμόν τζιαι-κυρίως- την αναλήθειαν. Ανέφερα σου ήδη το παράδειγμαν του χρηματισμού π.χ. της Ελένης Μαύρου το 2004 που τους αμερικανούς βάσει-ημίσιυ μου- της έκθεσης των Nathan Associates. Ή την σιουρκάν ότι "εννά μας ετρώαν τα πετρόλαα οι εγγλέζοι με το Ανάν". Ή΄το πλαστόν έγγραφον του Καυλία ότι εσχεδίασεν το πραξικόπημαν ο..Λαμπράκης. Ή ότι εσχεδίασεν την εισβολήν η CIA. Ή ότι ο αγώνας της ΕΟΚΑ εν αστικός μύθος. Για το τελευταίον, έχω σου τζιαι βιβλίον που μόλις ετέλειωσεν ο τζιύρης μου. Μυθιστόρημαν βέβαια, based on true facts όμως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος14/1/12, 5:22 μ.μ.

      Να μαστεν ειλικρινείς.
      Εν ψηφίζει τζιο παπας σου συναγερμον?
      Εν σε εμυησε που μιτση περι πατριωτων και απατριδων?
      Εν σου ελάλε για τα μιασματα τους αριστερους(οι κατ αναγκην ακελικους).
      Εν σ ελαλεν οτι "εμεις γιε μου ειμαστες για να υπερασπιστουμε το ελληνικο στοιχειο στην Κύπρο, οι αλλοι εν κουμμουνοι" ?

      Ε ήρτε η δικη σου η σειρα να του πει.
      ΠΑΠΑ.ΜΑΝΤΕΨΕ!!!.
      Τουτα ουλλα που μουα λαλες ηταν τσιοφτες.
      Τελικα ο συναγερμος εν ο μονος που εθελησε να τουρτζιεψει το νησι και τουτα περι απατριδων εν τσιοφτες.
      Τα γεγονοτα μιλουν!!!.
      Ατε αλλαξε τζαι συ μιαλα να παμε μπραστα(χαζιρι να ομοιοκαταληκτήσει).
      Χατε πιαστν καταστασι πανω σου αν θελει ταχατες τζιαι συ λύση


      Andreas

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος14/1/12, 6:48 μ.μ.

      Μιχαλη εν το υφος ξα εν η ουσια που εχει σημασιαν?

      Ο δησυ την ρασιη του θα την βαλει κατω να υποστηριξει ενα σχεδιο με το οποιο συμφωνει αν ο χριστοφιας νομιζει οτι με το εσσιεκιπη θα φκει ο δησυ να υποστιριξει κατι με το οποιο διαφωνει εν προβλημαν δικο του, ο δησυ δεν θα το υποστηριξει τζαι ο καθε ενας θα αναλαβει την ευθυνη του.

      xwrikos

      Διαγραφή
    3. Χωρικέ, είτε υποστηρίξει το σχέδιο ο ΔΗΣΥ, είτε όχι, τα ίδια πάνω-κάτω ποσοστά θα συνεισφέρει στο ΝΑΙ. Θα διασπαστεί σοβαρά με οποιανδήποτε απόφαση. Εννά δύσκολο να συνεχίσει τη διγλωσσία, θα στεναχωρήσει είτε τους μεν, είτε του δε. Όπως κάμνει τζιαι τωρά.

      "Κανονικά" θα κάμει ότι μπορεί να αποφύγει τούτη την εξέλιξη. Εξ ου τζιαι η συνεννόηση με τον Έρογλου τζιαι γενικά το μήνυμα που στέλλει στην διεθνή κοινότητα ότι μαζί του μπορούν πιο εύκολα να το λύσουν.

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος15/1/12, 12:06 μ.μ.

      ε/κ

      καλην διχοτομησην να εχετε.

      xwrikos

      Διαγραφή
  23. Ο αγώνας της ΕΟΚΑ εν αστικός μύθος ως προς τη στόχευση του Μιχάλη, τζιαι γενικά όπως μεταφέρεται στα σχολεία.
    Εμείς τον ξέρουμε ως "φασαρίες".

    Αν επικρατούσε πχ η ΕΟΚΑ Β' και στεκόταν, έστω και με κατοχή, ο Σαμψών, τα ίδια πάνω κάτω θα διδάσκονταν στα σχολεία και για τις "φασαρίες" του 71-74.

    Δεν αμφιβάλλω ότι υπήρξαν μέλη της ΕΟΚΑ που ένιωθαν ότι πραγματικά έκαναν δίκαιο αγώνα και που λειτουργούσαν ανθρώπινα. Υπάρχουν αρκετά παραδείγματα, όπως και για το αντίθετο φυσικά.

    Θα αποδελτιώσω μια εκπομπή infowar που έπαιζε σήμερα στον άστρα σχετικά με τούντα πράματα, τζιαι ξαναλαλούμεν τα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...