"Ούτε το μικρό μας δακτυλάκι για την ένωση"
ΟΛΕΣ ΜΑΣ ΟΙ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΑΝΕΝΩΣΗ

28 Ιανουαρίου 2012

Ναι στη διεθνή διάσκεψη- οι ελληνοκύπριοι θέλουν λύση


Σημείωση: Η δαιμονοποίηση του εκάστοτε
ειδικού αντιπροσώπου τπυ ΟΗΕ, λειτουργεί διαχρονικά
ως εθνικιστική προβοκάτσια ενάντια στη λύση..
  • Θεωρώ πως το βασικό λάθος στη διαπραγματευτική τακτική του Χριστόφια διαπράχθηκε από την αρχή, πριν ακόμα το αποτέλεσμα των προεδρικών του 2008.
  • Θα έπρεπε να έπαιρνε τα λίγα σημεία που κωδικοποίησε το Εθνικό Συμβούλιο μετά το καταστροφικό «ΟΧΙ» του 2004 και να τα έβαζε στο τραπέζι για βελτίωση.
  • Ο βασικός στόχος έπρεπε να ήταν η «εγγύηση της εφαρμογής» της λύσης και κάποια θέματα λειτουργικότητας, διασύνδεσης των εξουσιών κλπ.
  • Ο Χριστόφιας σύρθηκε από το τασσικό προεκλογικό κύμα του «νεκρού Ανάν», αναγκαζόμενος να κτίσει μια επαναδιαπραγμάτευση ουσιαστικά από την αρχή.
  • Παρόμοια κατάσταση είχαμε και το 98’ με τον Ιακώβου να υπόσχεται επίσης πυραύλους, και το 93’ με τον Κληρίδη να κάνει την δουλειά των απορριπτικών με αντάλλαγμα την εξουσία.
  • Έπρεπε να επιστρέφαμε στο Ανάν με συγκεκριμένες απαιτήσεις. Στο κάτω-κάτω, με αυτή τη κατηγορία επιτίθονταν οι διχοτομικοί κύκλοι από τότε στη κυβέρνηση της αριστεράς. Ας επαληθεύαμε τους φόβους τους!
  • Το αποτέλεσμα των προεδρικών του 2008, ειδικά του πρώτου γύρου, έδειχνε ξεκάθαρα ότι θα μπορούσε ο πρόεδρος να έβαζε σε εφαρμογή ένα τέτοιο «βελτιωτικό» πλάνο. Το 76% του «ΟΧΙ» ήταν ήδη παρελθόν από τη πρώτη Κυριακή.
Οι συμφωνίες με τον Ταλάτ
  • Η πορεία με το δίδυμο Ταλάτ-Χριστόφια έφερε σπουδαία αποτελέσματα. Ποτέ το Κυπριακό δεν προχώρησε σε τόσο βάθος και δεν επιτεύχθηκαν –με εξαίρεση την ίδια τη διζωνική- τόσο καίριες συμφωνίες.
  • Συμφωνίες όμως που και ο ίδιος ο εμπνευστής τους φοβήθηκε να «κλειδώσει» επαρκώς. Είμαι σίγουρος πως η πορεία των γεγονότων υποδεικνύει αυτό το λάθος τακτικής στον Χριστόφια.
  • Η εκλογή Έρογλου –ελέω εποίκων- στην ηγεσία των τουρκοκυπρίων, ουσιαστικά έγειρε τη πλάστιγγα προς την αποτυχία από την άνοιξη κιόλας του 10’.
  • Το ότι η διαδικασία είναι ακόμα ζωντανή, έστω και στον «αναπνευστήρα» όπως ισχυρίζονται πολλοί, αποδεικνύει πως υπάρχει θέληση από την Ε/κη διαπραγματευτική ομάδα για ένα συμβιβασμό που να περνά στη κοινωνία και να δουλεύει στη πράξη.
Οι ελληνοκύπριοι θέλουν λύση;
  • Θα πρέπει να είμαστε ειλικρινείς: Οι ελληνοκύπριοι ζουν σε ψευδαισθήσεις σε ότι αφορά τόσο την ίδια τη φύση του Κυπριακού και διδάσκονται μια παραχαραγμένη ιστορική διαδρομή.
  • Ο εθνικισμός δεν θέλει λύση, και ο εθνικισμός στη Κύπρο είναι κράτος εν κράτει.
  • Από εκεί και πέρα υπάρχουν και οι μετριοπαθείς Ε/κοι, οι διεθνιστές ή έστω οικουμενικοί άνθρωποι που δεν ζουν με αυταπάτες, κατέχουν την ιστορικές επιπτώσεις του μαξιμαλισμού και βλέπουν περισσότερες πιθανότητες επιβίωσης του κυπριακού λαού στο σύνολό του μέσα από τη λύση και όχι τη διχοτόμηση.
  • Σίγουρα το πολιτικό και κοινωνικό κλίμα δεν είναι το καλύτερο για να περάσει μια λύση, έστω και η καλύτερη υπό τις περιστάσεις, αλλά αυτό δεν μπορεί να είναι λόγος για να τα παρατάμε.
  • Εάν αποφασίσουμε ότι είτε η Τουρκία δεν θέλει δίκαιο συμβιβασμό, είτε πως οι Ελληνοκύπριοι δεν θέλουν επανένωση, τότε δεν μας μένει τίποτα άλλο παρά να σταματήσουμε να ασχολούμαστε όχι μόνο με το Κυπριακό, αλλά και με τη κυπριακή πολιτική σκηνή εν γένει.
  • Η Τουρκία μπορεί όντως να έχει βολευτεί με τη διχοτόμηση και να βάζει μακροπρόθεσμους στόχους για τελική και αμετάκλητη προσάρτηση των κατεχομένων.
  • Αν όμως παραδεχτούμε ότι χάσαμε και στο εσωτερικό παιχνίδι από τους εθνικιστές και τους διχοτομικούς -γιατί αυτό σημαίνει το «οι Ε/κοι δεν θέλουν λύση»- τότε θα πρέπει ταυτόχρονα να οργανώσουμε ένα μαζικό πολιτικό χαρακίρι.
  • Αυτή τη παραδοχή, εγώ προσωπικά, δεν πρόκειται να την κάνω. Αυτό είναι που θέλουν να πιστέψουμε οι «κουλίες» και τα «κουτσά περδίκια». Αυτό είναι που πιπιλούν τα κανάλια, οι κενεβέζες και οι κενεβέζοι, οι επαγγελματίες του φόβου και της πολιτικής τρομοκρατίας.
  • Δίνοντας αυτή τη εξήγηση, δηλώνουμε ουσιαστικά ήττα. Και ηττημένοι από ποιους; Από τους πολιτικούς τραμπούκους των αρχιεπισκοπικών κομμάτων και κινήσεων;  Από τον ίδιο τον κρετίνο που τους διευθύνει, τους χρηματοδοτεί και τους «αππώννει»;
  • Ε όχι φίλοι, η εικόνα τούτη είναι πλασματική. Οι εκλογές δεν δείχνουν καμιά «προέλαση» τούτων των ιδεών. Η ίδια η προσωποποίησή τους έχασε πανηγυρικά στις εκλογές του 2008, στις βουλευτικές επίσης ΔΗΚΟ, ΕΔΕΚ, ΕΥΡΩΚΟ, Οικολόγοι αλλά και οι απορριπτικές δυνάμεις στον Συναγερμό, δεν είχαν θετικά αποτελέσματα. Τα ποσοστά των αρχιεπισκοπικών κομμάτων συναθροισμένα, δεν ξεπερνούν  το 25%.
  • Ο κόσμος στη πλειοψηφία του ψάχνει και επιβραβεύει τον ρεαλισμό, τουλάχιστο σε ότι αφορά το Κυπριακό. Χρειάζεται απλά μια νότα αισιοδοξίας για να εκφραστεί και να στηρίξει τη προοπτική της επανένωσης.
2004-2012
  • Για να κάνουμε κι ένα αστείο, σήμερα άκουγα στις ειδήσεις πως είχαμε τέτοιες βροχές και τόση συσσώρευση νερού στα φράγματα από τον Γενάρη του 2004…άλλη μία διαβολική σύμπτωση σκέφτηκα…
  • Το κλίμα τον Γενάρη του 2004 δεν διέφερε και πολύ από τη πολιτική κατάσταση που επικρατεί σήμερα. Η διαφορά είναι ότι ο «μαύρος» έγινε «κίτρινος» και ο Ντε Σότο έγινε Ντάουνερ θα έλεγε κανείς…
  • Και όμως, υπάρχει μια βασική διαφοροποίηση: Ο διαπραγματευτής της Ε/κης πλευράς έχει αυτή τη φορά πραγματική θέληση για ένα τίμιο και λειτουργικό συμβιβασμό. Δεν έχει τα εθνικιστικά κολλήματα του «μεγάλου μακαρίτη» ούτε τη προσήλωση στο «δόγμα Δούντα».
  • Και αυτή η διαφοροποίηση ίσως να πέφτει στο κενό στο τέλος της ημέρας, αν όντως η Τουρκία δεν ενδιαφέρεται για μια δίκαιη μοιρασιά.
  • Παρόλα αυτά, θεωρώ πως αυτή είναι η τελευταία ευκαιρία για λύση στις γνωστές παραμέτρους. Να εξαντληθούν οι πιέσεις με τα διεθνή ερείσματα, να το παίξουμε «αδιάφοροι» και στην ουσία διεκδικητικοί μέχρι τέλους, αλλά προς θεού, πρέπει να μπούμε σε διεθνή διάσκεψη.
  • Να μπούμε σε διεθνή διάσκεψη, να επιμείνουμε σε βασικά θέματα και να καταλήξουμε σε μια συμφωνία. Μια συμφωνία που θα υπερασπιστούμε σε ένα δημοψήφισμα.
  • Ένα δημοψήφισμα που δεν θα πρέπει κατ ανάγκη να προηγηθεί της ανάληψης της προεδρίας από τη Κυπριακή Δημοκρατία… ή τους Ε/κους κατά τον Ντάουνερ και τη Τουρκία…
  • Ας γίνει και στη μέση του εξαμήνου… Ίσως αυτό να βοηθούσε σε μια πιο ορθολογιστική κοινωνική αντίδραση και διάλογο με τόσα βλέμματα στραμμένα πάνω μας…

10 σχόλια:

  1. Ανώνυμος28/1/12, 9:19 π.μ.

    νεε ο διαπραγματευτης εχει αλλον κολλημαν, θελει να γινει το δικον του χωρις να τον ενδιαφερει τπτ για το τι πιστευουν οι αλλοι. αναγιωμενος μεσα στο ακελ οπου οτι μλκν ελαλεν επισκαλουσαν του (καλα μετα το μαριν το εγω του τυπου εφυεν τελεια διοτι αμαν καμνεις ετσι πραμαν τζαι ο κοσμος πισκαλα σου αντιλαβου οτι εν εσιει σωτηριαν το πραμα)

    Με βαση τουτον συγκοφκω (επιστημονικα παντα) οτι ο χριστοφιας "εγιω να φκαλω προεδρον τζαι δεν φακκω πενιαν" θα φορτωσει στο ακελ την διχοτομισην της κυπρου ειτε φωναζωντας οχι ειτε φερνοντας ενα σχεδιον το οποιον δεν θα καμνει του δησυ τζαι θα εισπραξει οχι, διοτι ο δησυ εψηφησεν ναι σε ενα σχεδιον που κατα την αποψη και του ακελ επανενωνε την κυπρον. εξηγα μου γιατι να ψηφησει ναι εναν σχεδιον το οποιον κατα την αναλυσην του δησυ δεν θα την επανενωνει και οπου το συστημαν διακυβερνησεις δεν θα ειναι λειτουργικο κατα την αποψη τους?


    Ακομα τζαι αν ο δησυ τωρα εν θελει λυσην εξηγα μου πως θα πει οχι αν το σχεδιον που θα ερθει ο εχει το ιδιον συστημαν διακυβερνησης με το σχεδιον που υποστηρηξεν?

    Το εξιτ ρουτ για περασει λυση εν τζιαμε αφου θελει λυσην τζαι πανω που ουλλα ο χριστοφιας βαζει την λυσην γιατι δεν το πιανει?

    Ατε με το καλον να του πισκαλτε τζαι για την διχτομισην τζαι να καμετε τζαι προεκλογικην που πορταν της πορτας για τον υποψηφιον που θα κατεβασετε μαζι με το επανενωτικο δηκο του καρογιαν.

    xwrikos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. "θα φορτωσει στο ακελ την διχοτομισην της κυπρου ειτε φωναζωντας οχι ειτε φερνοντας ενα σχεδιον το οποιον δεν θα καμνει του δησυ"

    Γιατί ποιός εν ο Δύση ρε κουμπάρε; Πέ μου. Ποιός είναι;

    μια μάτσα ποσκούπηα του Γριβισμού, χαλαμάντουρα του Κληριδισμού, μια φάρα κλεφτών αρκόντων τζιαι ανώμαλων που φαντασιώννουνται ακόμα την Ελλάδαν σαν να τζιαι ήταν η κάφκα που δεν εγαμήσαν ποτέ.

    Εν η αλήθκεια ότι το 2004 ο μισός (τί μισός, το έναν τρίτον του), εψήφισεν έναν σχέδιον που εσυνάρτησεν ο Κληρίδης με τον Μαρκίδην τζιαι σήμμερα θα έχει πρόβλημαν να ψηφίσει έναν σχέδιον που φέρνει το κουμμούνιν. Αλλά, ότι τζιαι να είναι το σχέδιον τούτον, δεν πρόκειται να το ψηφίσει.

    Οι χρησιμοποιημένοι καπόττοι του Κληρίδη που ελάλουν τζιαι του Άνεφ ποτζιεί, είναι ικανοί να κάμουν το πάντα για να γαμήσουν μιαν φοράν πας την καρέκλαν της εξουσίας πριν να πεθάνουν. Όι να υποστηρίξουν λύσην του Κυπριακού πον να φέρει ο Χριστόφκιας 9 μήνες πριν τες εκλογές τες οποίες έχουν βάσιμες πιθανότητες να κερδίσουν αυτόν που εφαντασιωθήκαν μιαν ζωήν.

    Ο άθρωπος επάσκισεν να περάσει το περίγραμμαν λύσης που το 2008. Επάσκισεν να πίσει τον Τταλατ ότι να δεχτεί να παν 100 σσιηλιάες κόσμος έσσω του εν να πίσει τζιαι τζιείνος τους κουρούπεττους του ελληνοκυπραίους να το δεχτούν. Δεν το εδέχτην, δεν το εδέχτην δηλαδή η Τουρκία για τους δικούς της λόγους. Εκράτησεν την λογικήν φράξιαν του Δήκο κοντά διότι υποσχέθην του ότι αν φέρει λύσην που να μπορούν τζιαι τζιείνοι με αξιοπρέπειαν να παρουσιάσουν εις τους δικούς τους εν να το ηστηρίξου. Δεν εκατάφερεν ο Τταλάτ να πείσει την Τουρκίαν. Εσύ φίλε μου νέε ονομάζεις το υποταγήν στους Τασσικούς. Το ζητούμενον για τον Χριστόφκιαν δεν είναι να φκάλει αποτέλεσμαν με την Τουρκίαν που να το δέχεται τζιείνος. Είναι να φκάλει αποτέλεσμαν που να το δεχτεί μια κοινωνική συμμαχία που να πιάννει από τους 531.136 εγγεγραμμένους ψηφοφόρους 265'568 συν 1.

    Που τζιειαμαί τζιαι τζιει τι μπορεί να σου κάμει ο άθρωπος; Δεν συφφωνώ μαζί σου νέε. Εκ των υστέρων εν εύκολον να κάμνεις κριτικήν. Ο Χριστόφκιας έκαμεν το πάντα για να περάσει αυτές τες 10 γραμμές που έβαλεν ο Άνεφ στην ανάρτησην του που το 2008. Δεν υπόγραψεν αυτά που εσσυφφώνησεν με τον Τταλάτ διότι ο Τταλάτ (η τουρκία) δεν εδέχουνταν να πάει 100 000 κόσμος έσσω του υπό εκ διοίκησην, τζιαι δεν δέχουνται ούτε τωρά. Τι θα πάεις να πουλήσεις του κόσμου για λύσην τζιαι να την δεχτεί από την στιγμήν που σήμμερα έχει τα μαλαχτά της ψυσιής του τζιαι η κάθε λύση είναι παράγοντας ρίσκου;

    Τζιαι να μεν ηξαναφκεί το Ακέλ στην εξουσίαν το 13, τζιείνες οι 10 γραμμές που περιγράφουν μιαν δικοινοτικήν ομοσπονδίαν, εν η εγγύση μιας λύσης. Ούτε με σφαίρες ο Αρχιεπίσκοπος δεν ηφκάλλει πρόεδρον. Είται ο Αναστασιάδης ηφκεί, είτε ένας υποψήφιος του Ακέλ, το Ακέλ θα πρέπει να σταθεί σταθερόν ότι θα υποστηρίξει λύσην με βάσην τζιείνες τες αρχές που υποστηρίζει για το καλόν του τόπου. Δεν γίνεται να δεχτούμεν ότι θέλει η Τουρκία που το 2004 τζιαι δα. Τζιαι να σου πώ τζιαι γώ, παρά μιαν συνομοσπονδίαν του τύπου κοινοπολιτεία, ή ΕΕ, ή κοινοπολιτεία των σοβιετικών δημοκρατιών, καλλύττερα μια συγκαλημμένη με φερετζιέν αντικατοχικού αγώνα διχοτόμιση. Αν ο Δησύ δέχεται (που δεν νομίζω να δέχεται) μιαν τέθκοιαν συνομοσπονδίαν που θέλει ο Έρογλου τζιαι κάποιοι στην Τουρκίαν, δεν μπορεί να την περάσει. Το Ακέλ θα ένει που την άλλην πάνταν με τους ακροδεξιούς του κέντρου. Έσιει δηλαδή ρόλον να παίξει στην πολιτικήν το ΑΚΕΛ.

    Φίλε μου νέε, σσυφφωνώ μαζίν σου. Δεν είναι αξιοπρεπής ήττα να ηττηθής που τους χρησιμοποιημένους καπόττους του άλλου. Που τον Τάσσον ηττηθήκαμεν αλλά τουλάχιστον άξιζεν τον κόπον να πολεμίσεις. Άρα, μια επιλογή υπάρχει. Συνεχίζουμεν τζιαι ότι φκάλει. Αποδεχόμενοι ότι εμείς δεν εν το αποτέλεσμαν που καθορίζουμεν άλλά το αν θα αγωνιστούμεν η όχι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα εν διαφωνώ ούτε σε ένα γράμμα που τούτα που γράφεις. Εν αμφισβητώ την προσπάθεια, ούτε τους στόχους.
      Τούτο που λέω είναι πως έπρεπε να κλειδωθούν τα όποια θετικά του Ανάν. Να δουλευτούν τα προβληματικά του. Να το χρησσιμοποιήσουμε σα βάση.

      Τούτον εφαίνετουν λογικό το 2005, αλλά το 2008 εν ήταν;

      Διαγραφή
    2. Εκτός που την παράκάτω πρόταση...

      "Τζιαι να σου πώ τζιαι γώ, παρά μιαν συνομοσπονδίαν του τύπου κοινοπολιτεία, ή ΕΕ, ή κοινοπολιτεία των σοβιετικών δημοκρατιών, καλλύττερα μια συγκαλημμένη με φερετζιέν αντικατοχικού αγώνα διχοτόμιση. Αν ο Δησύ δέχεται (που δεν νομίζω να δέχεται) μιαν τέθκοιαν συνομοσπονδίαν που θέλει ο Έρογλου τζιαι κάποιοι στην Τουρκίαν, δεν μπορεί να την περάσει. Το Ακέλ θα ένει που την άλλην πάνταν με τους ακροδεξιούς του κέντρου. Έσιει δηλαδή ρόλον να παίξει στην πολιτικήν το ΑΚΕΛ."

      Ε, δαμαί εννά τα χαλάσουμεν...
      Έχω άλλην άποψη, θεωρώ ότι πρέπει να βρισκόμαστε πάντα σαν αριστερά απέναντι που την απόρριψη, τον πολιτικό εθνικισμό-διχοτομισμό, όπου τζι αν βρίσκεται.

      Θα έλεγα το εξής όμως για να γεφυρώσω: Το Ακέλ εν η κεντρώα δύναμη στο κυπριακό. Έννεν ούτε στην μια άκρη της απόρριψης, ούτε στην άλλη της νατοϊκής ομπρέλλας.

      Τα θκυο τα άκρα έχουν μια κοινή βάση, την ΕΟΚΑ. Εμείς είμαστε μες τη μέση. Αναλόγως των συνθηκών πρέπει να κινούμαστε τζιαι όι δογματικά πάντα ενάντια στην μιαν άκρα.

      Συμφωνώ, εμείς πρέπει να αγωνιστούμεαν τζ εν καθορίζουμε μόνοι μας το αποτέλεσμα.

      Διαγραφή
  3. Ανώνυμος28/1/12, 5:54 μ.μ.

    ο δησυ εν το κομμαν που μας εβαλεν στην ΕΕ και μας οδηγησεν στο σχεδιον που κατατ την αναλυσην του ακελ επανενωνεν την κυπρον.

    "Οι χρησιμοποιημένοι καπόττοι του Κληρίδη που ελάλουν τζιαι του Άνεφ ποτζιεί, είναι ικανοί να κάμουν το πάντα για να γαμήσουν μιαν φοράν πας την καρέκλαν της εξουσίας πριν να πεθάνουν"

    Ε αδερφιν επιδει το ακελ/χριστοφιας εσυμπεριφερτικαν ετσι δεν τζαι σημενει οτι εννα συμπεριφερονται ουλλοι με τον ιδιον τροπο .

    Οσον για τζινες τες δεκατρεις γραμες που λαλεις εν μεσα στο σχεδιον αναν να μεν τα ξαναλαλουμεν, τζεινον το σχεδιον που κατα την αναλυση του ακελ επανενωνεν την κυπρον αλλα το ακελ επροτημησεν να ψηφησει οχι για τις καλυτερες μερες που θα ερθουν, αθθυμασε? Ε, ηρταν αλλα για για τζεινους που προτειμουν το σεκοντ πεστ οπως επισης ηρταν τζαι για κατι ακελικους επανενωτικους που ερεξαν λιραν στα σιερκα τους τζαι εφααν τζαι ελαρτομουστατζιασαν.

    xwrikos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Στέλιο λέεις τα πολλά ωραία τζιαι αρκετά αντικειμενικά, έσιεις πολλά πράβο που λλόου μου.
    Επεράσαμεν έναν εμπόδιον, ο πρόεδρος επήεν αρκετά καλά,έσιει πολλύν φόον να αντιμετωπίσει (των δακάτω τζιαι τον δικόν του). Πρέπει να συνεχίσει, να πάει ως το τέλος, να φέρει δημοψηφίσματα, το συντομόττερον, εν χρειάζεται να καρτερά μετά την 1ην του Ιούλη. Ο Αναστασιάδης εννά το δεχτεί, εγώ θωρώ το που τες αντιδράσεις του, για το Ντάουνερ εν είπαν κιχ. Μπορούν να τα εύρουν οι θκιό τους, συφφέρει τζιαι των θκιό κομμάτων η λύση,παραπάνω που το στάτους, εν αθρώποι που το αντιμάχουνται έσιει τζιαιρόν. Ο Χριστόφιας έφαεν τα μούτρα του με τον Τάσσον, ο πανικός του Κάρογιαν δείχνει ότι τούτην την φοράν έθθα σκλαβώσει το ΑΚΕΛ στο ΔΗΚΟ.
    Να έρτουν δημοψηφίσματα τζιαι θα περάσουν, εν φως φανάριν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Λαλεί μας ο “συναγερμικός” Xwrikos: «Με βαση τουτον συγκοφκω (επιστημονικα παντα) οτι ο χριστοφιας “εγιω να φκαλω προεδρον τζαι δεν φακκω πενιαν” θα φορτωσει στο ακελ την διχοτομισην της κυπρου» --- Δεν θα σχολιάσω την εμπάθεια, αλλά απλώς θα διερωτηθώ αν τούτη η διχοτόμηση θα ξιφορτωθεί ποττέ που τζιείνους που τα ‘κάμαν τζιαι εσυναχτήκαν σχεδόν ΟΥΛΛΟΙ μέσ’ τον “Συναγερμό”...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε τούντα σχόλια του χωρικού απλά πρέπει να υπενθυμίζει κάποιος ότι η διχοτόμηση εξεκίνησε που το 55 τζιαι ολοκληρώθηκε το 74, τζιαι πως εκ τοτε προσπαθούμε να αναιρέσουμε τα αποτελέσματα της εθκινιστική δράσης.

      Φυσικά (επιστημονικά πάντα!) ο φίλος μας εν κολοκασόφυλλον...

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος29/1/12, 9:09 π.μ.

      εν τζαι διαφωνω για το που ποτε εξεκηνησεν η διχοτομιση απλα λαλω οτι το ιδιον ακελ ενω αξιολογησε το σχεδιον αναν ως λυση που επανενω την κυπρον εψηφησεν οχι διατηροντας την διχοτομισην αρνοθμενο να ανερεσει τα αποτελεσματα της εθνικιστικης δρασης. Επροτιμισεν δηλαδη να φκει προεδρος να φαει να λσρτομουστατζιασει τζαι να μεν φακκα πενιαν.

      Φιλια στα μωρα

      Το κολοκοσοφυλον σας

      Η αναλυσει του σχεδιου αναν που εκαμεν το ακελ το 2004 θα το κατατρεσιει στον αιωναν τον απαντον. Τα γραπτα μενουν τζαι η ιστορια εν με τουτα που γραφετε.

      Διαγραφή
  6. Ανώνυμος29/1/12, 10:00 π.μ.

    Που την μια οι φασιστες τζιαι που την αλλη τα κομμουνια. 2 πλευρες του ιδιου νομισματος. Συγχαρητηρια για το διαγωνισμο στο ποιος θα καταστρεψει την κυπρο καλυτερα. Τζιαι ρε νεος εχεις πολλυ θρασος να λες οτι εκανε λαθος ο χριστοφιας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...