"Ούτε το μικρό μας δακτυλάκι για την ένωση"
ΟΛΕΣ ΜΑΣ ΟΙ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΑΝΕΝΩΣΗ

29 Ιανουαρίου 2012

Δε θέλει να είναι διαπραγματευτής ο Αναστασιάδης!


Ο Πόλυς κάμνει μας Νίκο;
  • Να γελάσω ή να κλάψω τώρα με τη δεδηλωμένη πρόθεση του Αναστασιάδη να τοποθετήσει άλλο διαπραγματευτή σε περίπτωση που εκλεγεί πρόεδρος, αντί του εαυτού του…
  • Προφανώς, το χαρτί του «άλλου διαπραγματευτή» ρίχνεται στο τραπέζι από τον Νίκο Αναστασιάδη έτσι ώστε να αποτελέσει μια γέφυρα μεταξύ του ΔΗΣΥ και των υπόλοιπων αντιπολιτευτικών δυνάμεων.
  • Ουσιαστικά λέει στους υπόλοιπους «ορίστε, υποδείξτε τον διαπραγματευτή και τη γραμμή του στο Κυπριακό, δώστε σε μένα την εξουσία»…
  • Είναι τραγελαφικό όντως, αν αναλογιστούμε πως ο πρόεδρος του ΔΗΣΥ παρουσιαζόταν από ορισμένους το αμέσως προηγούμενο διάστημα, ως ο ηγέτης που θα «ξεκλείδωνε» τη στασιμότητα στο Κυπριακό και θα πρόσφερε στους επανενωτικούς μια ακόμα ευκαιρία για λύση...
  • Μάλιστα, κάποιοι έβαζαν και θεωρητικά ερωτήματα προς την αριστερά του τύπου «τι θα επιλέξετε αν ο δικός σας υποψήφιος αποτύχει να περάσει στο δεύτερο γύρο; Τον Αναστασιάδη ή τον αρχιεπισκοπικό αντιπρόσωπο;»
  • Ξεκάθαρα, τους τελευταίους μήνες παρακολουθούμε μια πλήρη μετάλλαξη των θέσεων του Συναγερμού στο Κυπριακό που εκτός από το ότι εκ των πραγμάτων δυσκολεύει τις προσπάθειες επίλυσής του μέσα στο 2012, τις μηδενίζει για την επόμενη πενταετία τουλάχιστον.
  • Αρκεί να θυμηθούμε πως μια ανάλογη ενέργεια του Γλαύκου Κληρίδη τη περίοδο 92-93 να αναιρέσει τη στήριξη του στον Γιώργο Βασιλείου και να συνταχθεί με τους νεκροθάφτες των ιδεών Γκάλι, έφερε όχι μόνο τη στασιμότητα στο Κυπριακό και την απενοχοποίηση του Ντενκτάς, αλλά και την αναθέρμανση του ελληνοκυπριακού μαξιμαλισμού.
  • Οπότε, αφού δεν φαίνεται ο Νίκος Αναστασιάδης να μπορεί να βάλει φρένο στο κατήφορο που τον οδηγεί η μανία του να κάτσει επιτέλους στη «μεγάλη καρέκλα», οι φίλοι επανενωτικοί της φιλελεύθερης παράταξης θα πρέπει ίσως να κάνουν δεύτερες σκέψεις για το κατά πόσο στηρίζοντας τον ίδιο και τον ΔΗΣΥ, στηρίζεται η υπόθεση της λύσης.
  • Επιπλέον, ισχυροποιείται η άποψη πως δεδομένων των μειωμένων πιθανοτήτων της αριστεράς να ξαναβρεθεί σε θέση ισχύος το 2013 -μετά την ισχυρή δαιμονοποίηση που βρίσκεται σε εξέλιξη εδώ και μήνες και που «έπιασε τόπο» αναμφίβολα- η φετινή χρονιά προσφέρει ίσως τη μοναδική ευκαιρία να οδηγηθούμε σε δημοψηφίσματα.

23 σχόλια:

  1. Φίλε Νέε,

    Λαλείς οι «φίλοι επανενωτικοί της φιλελεύθερης παράταξης» να κάμουν δεύτερες σκέψεις και να προτείνουν ας πούμεν τον Μαρκίδη για υποψήφιο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε, νομίζω ο Αναστασιάδης πρέπει να τους έπεισε ήδη πως εν έσιι καμία σχέση με τα δικά τους ζητούμενα.

      Διαγραφή
  2. Εξίχασες και το παράδειγμα της μετάλλαξης Χριστόφια την περίοδο 2003-2004. Όταν κοντευκουν εκλογές ΟΛΟΙ μεταλλάσσονται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Που ακριβώς έγινε η μετάλλαξη που αναφέρεις φίλε μου;

      Διαγραφή
  3. Ανώνυμος29/1/12, 9:03 μ.μ.

    Ο Αναστασιάδης πρωταγωνιστής στο μνημόσυνο του ολετήρα και στους γελοίους "εορτασμούς" του. Ήταν όλοι τους εκεί: ο Ιωνάς, ο Κασεττοφόρου, ο Δίπλαρος, παρέα με το ΕΛΑΜ και τον Αθανάσιο. Αυτοί είναι, αυτοί ήταν πάντα: θιασώτες του γριβισμού και συνυπεύθυνοι για τη διατήρησή του.

    Γιρλάντα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έφκαλεν η γλώσσα μας μαλλιά!

      Διαγραφή
    2. Γιρλάντα,
      Όλα τα παιδιά μαζί! Η συντήρηση, ο εθνικισμός και η θρησκοληψία!!! Και μέσα σ’ αυτούς κι ο επίδοξος Πρόεδρος, ο Νίκαρος ΤΟΥΣ!!!

      Διαγραφή
  4. Ανώνυμος29/1/12, 9:37 μ.μ.

    Μαθηματα λογικης,

    Ειπεν ο αναστασιαδης εννα βαλει διαπραγματευτην σημενει εμεταλακτικεν :)

    xwrikos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος29/1/12, 10:03 μ.μ.

    Νέε, ενδιαφέρουσες και θεμιτές οι παρατηρήσεις σου για τον Αναστασιάδη, στα πλαίσια μιας κομματικής αποστολής.
    Ξεχνάς όμως πως ο Αναστασιάδης δεν έγινε ακόμη πρόεδρος. Τώρα έχουμε τον Χριστόφια, και τα έργα του για να κρίνουμε.
    Προς το παρόν ούτε λύση ούτε τίποτα. Γι’ αυτό ίσως να είναι και πρόωρο και προκλητικό να ασχολούμαστε με το πώς θα ασχοληθεί με το αγαπημένο μας πρόβλημα ο επόμενος, αφού ο τωρασινός ούτε καν μας έχει πείσει όλους εμάς τους επανενωτικούς – η πιο σωστά μας έκανε να προβληματιζόμαστε αν σωστά τον στηρίζαμε τα πρώτα χρόνια.

    Έγραψα ξανά πως η υπόθεση με τον διορισμό άλλου διαπραγματευτή, με τον τρόπο που τέθηκε τουλάχιστον, είναι άλλη μια ξεκάθαρη προεκλογική κίνηση του Αναστασιάδη.
    Η ειρωνεία σου για τον Πολυβίου όμως δείχνει και την προκατάληψή σου.
    Σε παραπέμπω στο πιο κάτω κείμενο μου που παρουσιάζει τις πολιτικές θέσεις του Πολυβίου.

    Ούτε εσύ ούτε εγώ τα γράφουμε τόσο νούσιμα.

    http://strovoliotis.wordpress.com/2011/10/06/%CF%80%CF%8C%CE%BB%CF%85%CF%82-%CF%80%CE%BF%CE%BB%CF%85%CE%B2%CE%AF%CE%BF%CF%85-%CE%BF-%CE%BD%CE%BF%CF%8D%CF%83%CE%B9%CE%BC%CE%BF%CF%82/

    Strovoliotis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στροβολιώτη χαράρωσε, ξέρω τις απόψεις του Πόλυ στο Κυπριακό. Έκαμε τζιαι ανάλυση ο Μιχάλης στη Γνώμη σε κάποια φάση, όι μόνο για το τελευταίο του βιβλίο τζιαι από τα περιεχόμενά τους, όχι από τη περιγραφή τους όπως κάμνεις εσύ.

      Τον έβαλα τζιαμέ για τη πλάκα, ως άτομο που "ένωσε" τη δεξιά το καλοκαίρι-φθινόπωρο και ως εκ τούτου "κάμνει μας Νίκο".

      Στροβ, για ποιαν κομματική αποστολή μιλάς; Ήταν και η περασμένη μου ανάρτηση στα πλάισια τούτης της αποστολής;

      Τζιαι να σου πως τζιαι κάτι εύκολο να το πιάσεις, αφού τούτο εν το έπιασες.

      Στο ΑΚΕΛ δεν "συμφέρει" να γίνει πιστευτό ότι πράγματι ο Αναστασιάδης θα βάλει άλλον διαπραγματευτή, ή πως τελος πάντων θα του δώκει τζιαι ελευθερία κινήσεων κλπ. Η γραμμή του ΑΚΕΛ είναι να δείξει στα άλλα κόμματα τη μεταμφίεση για να μεν γίνει πιστευτός ο λύκος.

      Η δική μου ανάρτηση είχε στόχο εσάς (τους επανενωτικούς της δεξιάς)! Ήταν καθαρά μπλοκερική δηλαδή.

      Διαγραφή
  6. E φιλε, το τί ανακοινώννεται τζιαι τι θωρείται στες τηλεοράσεις αποφασίζεται που τους εξ Αθηνών ορμώμενους επικοινωνιολόγους. Τωρά που η δράση τους εδιάλυσεν την πολιτικήν ζωήν στην Ελλάδαν αφούς της αφαίρεσεν την ουσίαν τζιαι την αντικατέστησεν με την επικοινωνίαν, θα κουβαληθούν τζιεικάτω πέρκυ φκάλουν αλλο κανέναν μεροκάματο. Ποιός εν να τους ταΐσει αφούς τα ελληνικά κόμματα εκλείσαν το μαγαζίν; Οι δικοί μας. Γοράζοντας ελπίδες για να ταΐζουν την ματαιοδοξίαν τους. Πο δα τζιαι δά ότι ακούεις δεν έσιει πολιτικόν περιεχόμενον φίλε μου. Είναι απλά απόφαση κάποιου επικοινωνιολόγου που αποφάσισεν ότι η κίνηση θα φέρει τόσες μονάδες. Που την στιγμήν που 60% του κυπριακού λαού θέλει υποχθόνια την διχοτόμησην τί θέλεις να που οι επικοινωνιολόγοι του Αναστασιάδη να κάμει για να φκεί; Καρτέρα, όλα θα τα δεις. Τζιαι το μεγαλλύττερον λάθος είναι να ππέφτεις στην κλάππαν των επικοινωνιολόγων του αντιπάλου. Έχουν υπολογίσει πως η προβλέψιμη αντίδραση σου να τους φέρει τους ψήφους μες την βούρκαν. Τζιαι η αντίδραση σου είναι έντιμη, δηλαδή προβλέψιμη. Ήδη ο Στροβολιώτης εν μες την βούρκαν του Αναστασιάδη :))) (πειράζω σε ρέ Στροβ, έχω ακόμα ελπίδες ότι θα έχει η φιλελεύθερη δεξιά υποψήφιον για να μπορέσει να τον εξαργυρώσει στον δεύτερον γυρόν, εδώ ο Περδίκης τζιαι χαζίριν να καταφέρει να πουλήσει έναν ψήφος τζιαι να πιάσει την προεδρίαν της βουλής)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι κινήσεις του Αναστασιάδη εν ξεκάθαρα προς τέρψην των διχοτομικών, εν το αμφισβητεί κανένας.

      Ο στόχος της ανάρτησης ήταν να υποδείξει το γεγονός ότι μας τον επλασάραν οι φίλοι μας δαμαί τόσο τζιαιρόν ως την εναλλακτική λύση σε περίπτωση που πατώσει ο δικός μας υποψήφιος.

      Διαγραφή
  7. Ανώνυμος30/1/12, 1:18 π.μ.

    Μια στιγμή αυτογνωσίας του Νίκαρου. Ο Αναστασιάδης ξέρει πολλά καλά ότι δεν τον εμπιστεύονται ούτε "τραβά" μερίδα των δεξιών ψηφοφόρων ούτε τους ψηφοφόρους του κέντρου λόγω του περελθόντος του στο κυπριακό. Γι'αυτό και τα επικοινωνιακά τερτίπια. Μαζί μ'αυτά, η υστερική δαιμονοποίηση της αριστεράς, οι μεταλλάξεις του, η καταψήφιση του πορίσματος για τον φάκελο της Κύπρου και η παρουσία του στα μνημόσυνα του Γρίβα, το φλερτ με τους Γιωρκάτζηες και πάει λέγοντας. Γενικώς, πολιτική του ό,τι να ναι και φτηνός λαϊκισμός φτάνει να αποφέρει ψήφους.

    Γιρλάντα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. - Ο Αναστασιάδης ΕΝΝΕΝ συντηρητικός πολιτικός. Αλλά πρέπει να κουμαντάρει συντηρητικήν πλειοψηφίαν. Όπως τζιαι ο Χριστόφιας εξάλλου αλλά πλην του Στέλιου εν είδα κανέναν να κάμνει καμμιάν νύξην για τούτον.
    - Ο Αναστασιάδης ακόμα ΔΕΝ έσιει "κάψει" την υπέρβασην του 2004. Ειδικά όταν επανειλημμένα κάμνει τζιαι άλλες μικρόττερες ανάμεσα στα καρακιοζλίκκια τύπου "ζήτω ο Κουλίας". Θθυμίζω τη συνεννόησην για το ρεύμα που τα κατεχόμενα τζιαι την οικονομία τζιαι τη σημερινή του παρέμβαση στην ΟΕΒ (σκέττη συντήρηση ρε παιδί μου). Οξά εν τζιαι τούτον που τους επικοινωνιολόγους; Μα ο επικοινωνιολόγος ήταν να του λαλεί "αφηστα κουμμούνια να βουρούν, νάμπου τους διάς τζιαι χείραν βοηθείας, εννά χάσεις πούντους που τη "συντήρησιν".
    - Διαφωνώ με την επίσημην παρουσίαν του ΔΗΣΥ στα μνημόσυνα του Γρίβα, εν εξυπηρετούν σε τίποτε, αντίθετα στέλλουν τζιαι λάθος μηνύματα σε "καλοθελητές" (αριστεροί) τζιαι υποκριτές (ΕΔΕΚ, ΔΗΚΟ). Αν θέλουν, όσοι θέλουν ας πηέννουν ως άτομα, έσιει κόσμον του συναγερμού που "εξεπέρασεν" το Γρίβαν. Αλλά αν ένει τόσον "κατάπτυστη" τούτη η συμμετοχή, ας εν το ίδιον κατάπτυστη η παρουσία στα μνημόσυνα του Μακαρίου, του άλλου (κατ' εμέναν) "ολετήρα". Εξάλλου Άνεφ, εν ξέρεις αν οι οικογένειες των νεκρών αγωνιστών (π.χ. Αυξεντίου, Μάτση κλπ.) που διούν τζιαι τζείνες το παρόν τους στο μνημόσυνο του αρχηγού των νεκρών τους, εν εθνικιστές, θρησκόληπτοι ή συντηρητικοί. Τζιαι μέναν έσιει αγωνιστές η οικογένεια μου αλλά είμαι άθεος διεθνιστής.
    - Συμφωνώ με Στροβ για τον Πολυβίου,έσιει καλές θέσεις στο κυπριακόν αλλά ποσώς μας κόφτει. Ο σύντροφος θα δεχτεί τες συγκλίσεις, θα πάμεν σε διεθνήν τζιαι δημοψηφίσματα πριν τες εκλογές, πέρκι τζιαι πριν την προεδρίαν (αν τζιαι σαλαβατά πολλά ο πρόεδρος τζιαι χαλά μου τα). Τζιαι μετά, ξέρετε τα, μεν γινούμαστεν κουραστικοί...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ανώνυμος30/1/12, 7:32 μ.μ.

    http://www.kathimerini.com.cy/index.php?pageaction=kat&modid=1&artid=75513

    Επιτελους τζαι μια δοση νουσιμαδας.

    Ατε να δουμεντε μπορει τουτον τα πραμαν να συνεχειστει περκι ξωρτοσουμεν να παμε παρακατω?

    xwrikos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ανώνυμος31/1/12, 7:17 π.μ.

    Νέε, ακριβώς, επειδή η προηγούμενη σου ανάρτηση ήταν ελαφρώς επικριτική προς τον πρόεδρο, φαίνεται ήρθε μήνυμα να σοζιάσεις τα πράματα :)

    Aceras ,

    Να σου πω που τα τωρά σε ποια βούρκαν βρίσκομαι: αν περάσει στον δεύτερον γύρον υποψήφιος του εθνικιστικού κέντρου/ αρχιεπισκόπου, θα ψηφίσω όποιον βρεθεί απέναντι του.

    Αν περάσει Χριστόφιας Αναστασιάδης, θα ψηφίσω τον δεύτερο. Τον πρώτο τον δοκιμάσαμε, και τα αποτελέσματα είναι από μίζερα έως τραγικά.

    Strovoliotis.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Χαμάλης31/1/12, 10:08 π.μ.

    Νέε τζιαί Disdaimona, έπιαεν με τηλέφωνον η πρώτη μου γεναίκα τζιαί είπεν μου ότι τα μπλοκ σας εκόψαν τα που τον κόμβον της Δημόσιας Υπηρεσίας. Ελέξετε το. Φαίνεται ότι εκωλύσετε το τζιέρρατον κάποιου ππεζεβέγκη τζιεί μέσα τζιαί εχρησιμοποίησεν την θέσιν του για να εξυπηρετήσει πολιτικές του σκοπιμότητες. Τα δικά μας μπλοκ κόφκει τα τζι' αφήνει τα δικά τους τα φασιστικά ούλλα ελεύθερα. Αν τον μάθετε ποιός ένει βάρτε το όνομαν του δαμέ με σχόλιον ανώνυμου τζιαί εν να τον σάσω καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, εκόψαν τζιαι το σάιτ της Γνώμης ένα φεγγάρι μες το φθινόπωρο τα ίδια κέρατα.
      Ε, ας μας θκιεβάζουν σπίτι τους οι φίλοι. 'Ιντα να κάμουμεν. Το βαθύ ελληνοκυπριακό κράτος...

      Διαγραφή
    2. Μαλλον εκόψαν τα σάιτ που έχουν πολλά χιτς πέρκει δεηθούν τζε δουλέψουν λλιον οι ΔΥ

      Το ερώτημαν είναι γιατί δεν τα κόφκουν ούλλα?

      Διαγραφή
    3. Πάντως σίγμα λάιβ τζιαι πολίτη που κτυπούν δεκάδες χιλιάδες χιτ ημερησίως μες την ΔΥ εν διανοούνται να τα κόψουν, επειράξαμεν τους εμείς;
      Η κατζία εν να τους μείνει!

      Διαγραφή
  12. Ανώνυμος31/1/12, 2:14 μ.μ.

    Οπως φαινεται παει πολυ καλα το τσιμεντωμα του ΝΑΙ. Το μονο προβλημα ειναι οτι 85% του κυπριακου λαου ΔΕΝ εγκρινει τις υποχωρησεις του Χριστοφια. Τωρα πως θα ερθει η λυση που διαφημιζετε τον Ιουνη/Ιουλη ειναι αλλου παπα ευαγγελιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εν το 95% ρε αδελφέ, όι το 85

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος31/1/12, 3:21 μ.μ.

      Αν νομιζεις οτι ειναι αστειο προχωρα. Πολυ πιθανο να ειναι και το 95%. Εσυ προσωπικα δεχεσαι τις υποχωρησεις Χριστοφια; Υπαρχει σοφρων ανθρωπος που τις δεχεται; Νομιζεις το σχεδιο Αναν ηταν χειροτερο απο αυτο που μαγειρευει η κυβερνηση μας;

      Δεν ειναι αναγκη να απαντησεις. Κρατα τα για τον εαυτον σου.

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...