"Ούτε το μικρό μας δακτυλάκι για την ένωση"
ΟΛΕΣ ΜΑΣ ΟΙ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΑΝΕΝΩΣΗ

9 Φεβρουαρίου 2012

Ολά καλά κι όλα ωραία...

Και μια σημαία σ' ενα μπαλκόνι...
  • Με αφορμή τα μικρά αποσπάσματα του περιγράμματος των συγκλίσεων και των θέσεων γενικά της Ε/κης πλευράς, έχουν ξεκινήσει οι διάφοροι τη πολεμική και τους εξτρεμισμούς με σκοπό να εκφοβίσουν πάλι τη κοινωνία, να την χειραγωγήσουν και να την οδηγήσουν στην απαξίωση της λύσης.
  • Η «τουρκοποίηση», σύμφωνα με πολλούς, από τον Αναστασιάδη μέχρι τον αρχιεπίσκοπο και από τον Πρόδρομο Προδρόμου μέχρι το ΕΛΑΜ, είναι προ των πυλών!
  • Αναμένουμε φυσικά να επεκταθεί η έντονη και ακραία πολεμική από όλα ανεξαιρέτως τα κόμματα και τις άλλες δυνάμεις της αντιπολίτευσης…
  • Θα ακολουθήσει μιας ευρείας κλίμακας παραπληροφόρηση και δαιμονοποίηση από όλες τις πολιτικές φατρίες της «εθνικής παράταξης» για το επόμενο διάστημα μέχρι και το τέλος Απριλίου όπου θα αποφασιστεί αν θα οδηγηθεί η διαδικασία σε κλείσιμο…
  • Μέχρι τότε, το ΑΚΕΛ και όσες δυνάμεις στηρίζουν τη κυβέρνηση, καλούνται μόνοι τους να υπερασπίσουν τη διζωνική και τις πρόνοιες που κουβαλά. Η βοήθεια όλων όσοι στήριξαν και στηρίζουν τη προοπτική της λύσης-επανένωσης είναι ευπρόσδεκτη…
  • Γιατί αυτή η υπεράσπιση δεν έχει να κάνει ούτε με το αν όντως θα τερματίσει επιτυχώς η παρούσα διαδικασία, ούτε με το ίδιο το ΑΚΕΛ και τη κυβέρνησή του. Αυτή η αντίσταση στην εθνικιστική περιρρέουσα είναι κατά τη γνώμη μου καθήκον, το υπέρτατο ίσως για κάθε δημοκρατικό άνθρωπο σε τούτο τον τόπο.
Μπλόκο της δεξιάς στα ενεργειακά
  • Με προτάσεις νόμου -που δέχτηκαν και «διορθώσεις» από τη γενική εισαγγελία- τα κόμματα της αντιπολίτευσης  θέλουν να ελέγξουν τις διαδικασίες αδειοδότησης και τη γενική πολιτική της κυβέρνησης για το φυσικό αέριο.
  • Σ’ αυτή τη περίπτωση, επιχειρείται η δαιμονοποίηση και επικοινωνιακή αχρήστευση της Υπουργού Εμπορίου και χρησιμοποιούνται όλα τα διαθέσιμα νομικά παράθυρα έτσι ώστε να αφαιρέσει εκτελεστικές εξουσίες από τη κυβέρνηση.
  • Μετά δηλαδή από την απαίτηση για καθαίρεση του προέδρου από τη θέση του διαπραγματευτή στο Κυπριακό, επιχειρείται και η παρακώλυση της υπουργού εμπορίου…
  • Και εδώ ζητείται η συνδρομή όλων των νούσιμων ανθρώπων τούτου του τόπου, ξέροντας τα συμφέροντα που εξυπηρετεί η δεξιά και οι ανώτατοι δημόσιοι κασσίνηδες…
Και νομικές διώξεις κατά του προέδρου
  • Συγγενείς των θυμάτων του Μαρί, επιμένουν σε άρση της ασυλίας του προέδρου, υποστηριζόμενοι από «δυνατούς» νομικούς συμβούλους όπως ο Λουκής Λουκαΐδης, ο Κρις Τριανταφυλλίδης κλπ.
  • Το νέο νομικό αίτημα ακολουθεί ένα άλλο πριν από κάποιες μέρες –από την ίδια νομικίστικη βιομηχανία-που θέλει να απαγορεύσει στον πρόεδρο Χριστόφια να διαπραγματεύεται το Κυπριακό….
  • Παράλληλα, ο αρχιεπίσκοπος φαίνεται να έχει αναλάβει και το μπλόκο στα θέματα της παιδείας...
Για τη πλουτοκρατία και για τη διχοτόμηση
  • Τα συμφέροντα της πλουτοκρατίας είναι ξεκάθαρα πίσω από τη κοινοβουλευτική –για ακόμα μια φορά- δολιοφθορά στο θέμα του φυσικού αερίου.
  • Κι αν η άρχουσα τάξη, το βαθύ ελληνοκυπριακό κράτος, θέλει να βάλει τες χερούκλες του στο πλούτο της χώρας και να μην τον μοιραστεί με τον λαό, αντιλαμβάνεστε πόσο θα θέλει να αποκρούσει κάθε ιδέα συνδιαχείρισής του με την άλλη μεγάλη κοινότητα!
  • Εδώ είναι ακριβώς που συναντιούνται οι δύο μεγάλες και ταυτόχρονες περιρρέουσες της δεξιάς, τόσο εναντίων του διαπραγματευτή του κυπριακού, όσο και απέναντι στη διαπραγματευτή των ενεργειακών θεμάτων.
  • Η δεξιά δεν θέλει κανένα να ανακατεύεται στα πόδια της την ώρα που εξυπηρετεί τα πολιτικά της ζητούμενα που δεν είναι άλλα από τα συμφέροντα του τοπικού πλούτου αλλά και των δυτικών…
Μια κουβέντα για τα εργασιακά
  • Με μια πρόχειρη ματιά, όλες οι εντάσεις που δημιουργήθηκαν το τελευταίο διάστημα, οφείλοντας σε ενέργειες είτε της δεξιάς πλειοψηφίας στη Βουλή, είτε της ΟΕΒ.
  • Αν εξαιρέσουμε το θέμα των λεωφορείων όπου οι απεργίες έχουν να κάνουν και με την ίδια τη διαχείριση της συμφωνίας εκ μέρους της κυβέρνησης παρότι φαίνεται πως γίνεται μεγάλη προσπάθεια να λειτουργήσει η κατάσταση, όλες οι άλλες περιπτώσεις έχουν την αφορμή τους σε εξωκυβερνητικά αίτια.
  • Η μονοήμερη απεργία της ΠΑΣΥΔΥ με την γνωστή απειλή για μποϋκοτάρισμα των δημοτικών εκλογών, είχε ως αιτία τις «φήμες» ότι κυοφορούταν στη Βουλή ευρύτατο πετσόκομμα…
  • Οι ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας αντέδρασαν ουσιαστικά για τις αλχημείες της πλειοψηφίας της «κυβερνώσας βουλής» και του γνωστού διδύμου…
  • Η δυσλειτουργίες στα νοσοκομεία και τα σχολεία για τους ίδιους λόγους…
  • Τέλος, οι απεργίες στον ιδιωτικό τομέα, οφείλονται εμφανώς στα μέτρα της ΟΕΒ, τις μονομερείς εξαγγελίες για παγώματα και οι εργασιακές παρεκκλίσεις των επιχειρηματιών.
  • Δε θα σχολιάσω περεταίρω.  
Και ένα μαθηματικό πρόβλημα
  • Η Κομμισιόν θέλει μηδενικά ελλείμματα μέχρι το 14’-15’…
  • Έτσι κι αλλιώς, ο δανεισμός από τη δύση είναι απαγορευμένος αφού σύμφωνα με τους οίκους αξιολόγησης, η Κύπρος είναι εκτός αγορών…
  • Η πλειοψηφία της βουλής δεν επιτρέπει συνεισφορά του πλούτου, υπάρχει αδυναμία στην είσπραξη των οφειλόμενων φόρων, και η παγκόσμια κρίση καθιστά δύσκολη την ανάπτυξη.
  • Η έκθεση των τραπεζών μας στα ελληνικά τοξικά υποθηκεύει ουσιαστικά τη κυπριακή οικονομία και την υποβαθμίζει στη πράξη.
  • Πέστε μας τη λύση.

54 σχόλια:

  1. Ανώνυμος9/2/12, 10:23 μ.μ.

    Για το μαθηματικό πρόβλημα η απάντηση είναι μονόδρομος καί ήδη εφαρμόζεται. Λαμβάνουμε δάνεια σε λογικά επιτόκια και πουλούμε λίγη Κύπρο κάθε φορά.Αυτό θα συνεχιστεί μέχρι να υποχρεωθούν οι ΟΙΚΟΙ να μας αποκαταστήσουν μέχρι του επιπέδου που θα μας "γαλεύκουν" με λιγότερα βέβαια για μας ανταλλάγματα και οι Ευρωπαίοι εταίροι.

    Μιχάλης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το μαθηματικο προβλημα ενεσιει λυση. Καμνουμε υπομονη ωσπου να παραδεχτουν οτι εκαταρρευσε το συστημα τζιαι να κτισουμε μια σωστη (παγκοσμια) οικονομια ξανα που την αρκη.

    Τωρα στο Κυπριακο ο Αναστασιαδης εκτιθεται καθε μερα παραπανω, οι διχοτομιστες εν σε απογνωση τζιαι γυρεφκουν ναβρουν τροπο να καμουν πραξικοπημα αλλα ενιβρισκουν. Ο αγανακτισμενος Τριανταφυλλος ματαιοπονει. Ο ο νομος κασινης εν ξεκαθαρα αντισυνταγματικος τζιαι εννα τον αναπεμψει ο Χριστοφιας. Ο γενικος εισαγγελεας ακομα ενεκαταλαβα ιντα κομμα εν που κοφκει τζιαι συμπεριφερεται ετσι, ξερει κανενας?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος10/2/12, 1:54 μ.μ.

      Παραληρημα μεχρι αηδιας. Ειμαι σιγουρος η αριστερα πρεπει να ειναι πολυ περηφανη που σε εχει στο οπλοστασιο της. Χαχαχα. Νεος μην το σβησεις να μεινει να το θωρουμε. Μιλουμε για μεγαλο αστερι.

      Διαγραφή
    2. Εισαι βλακας διχοτομιστης, βλακας συναγερμικος ή βλακας σκετος?

      Διαγραφή
    3. Ο εισαγγελέας μας έμπηξε τον Πολυβίου εντομεταξύ...

      Ξεκάθαρα σε τούτη τη φάση θα εξυπηρετήσει (όπως και ο Κασσίνης) τα χοντρά συμφέροντα.
      Τον πρόεδρο εν τον αφήννει να ππέσει για άλλα θέματα (πχ Μαρί) για να μεν δημιουργηθεί δεδικασμένο για τους επόμενους προέδρους...
      Στο θέμα του φυσικού αερίου όμως, πρέπει να δείξει την υπακοή του.

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος10/2/12, 3:37 μ.μ.

      Χαχαχαχα. Οποτε σας συμφερει κανει τη δουλεια του και οποτε δεν σας αρεσει 'εξυπηρετει χοντρα συμφεροντα'. Απορω τι θα λεγατε και για τον Πολυβιου αν σας εβγαζε κουπα απανη. Ειναι μεγαλη η συγχυση σας τελικα. Και ρε νεος ακομα να σβησεις τις βρισιες του τουβλου πιο πανω. Οξα κανεις επιλεκτικα κτυπηματα;

      Διαγραφή
    5. Ανώνυμος10/2/12, 7:21 μ.μ.

      Μακαρι να γελουσες αλλα βραζεις που τα νευρα σου.
      Γι αυτο ποστάρεις!!!


      Andreas

      Διαγραφή
  3. Ανώνυμος10/2/12, 1:27 μ.μ.

    Καρτερω τον ταπακκουδη να μας σχολιασεις τα καμωματα του μάστρου του.
    Τον Αννανιστη.Ανθρωπος του ανναν και να μας το παιζει ακροδεξιος.
    Ουστ . Αχρηστοι πολιτικαντηδες.
    Και μετα καρτερουν που τους αχρηστους του συναγερμου να ψηφισουν επανενωση

    Andreas

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος10/2/12, 2:00 μ.μ.

      Αννανιστης ειναι και ο ιδιοκτητης του μπλογκ που γραφεις. Που νομιζεις οτι βρισκεσαι; Η συγχυση σας δεν εχει ορια πλεον. Μονο γελιο προκαλειτε.

      Διαγραφή
    2. Ο χαχανούλλης εκατάντησες...
      Ο ιδιοκτήτης του μπλοκ υποστήριξε το Ανάν, ναι. Και ως εκ τούτου θα ήταν τουλάχιστον παλαβό να μην υποστηρίξω και το επόμενο σχέδιο που φαίνεται να είναι και αρκετά καλύτερο...

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος10/2/12, 3:32 μ.μ.

      Σωστα , μονο που εν τον ακουσα να υψωνει εθνικιστικες κορωνες.
      Δαμε ο ΑΝΝΑΝστασιαδης ούτε είπε μεα κουλπα και υψωνει εθνικιστικες κορωνες.
      Κατσε τη μαππα κάτω γιατι εγερασες τζιαι εν σε παιρνει πλεον...
      Αληθεια.
      Οι δηθεν αγανακτισμενοι τι λαλουν για τουτο????(αν υπηρξαν ποττε).


      Andreas

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος10/2/12, 3:48 μ.μ.

      Οπως φαινεται ρε andreas εμαθες να απαντουν αλλοι για σενα. Εκαταλαβες οτι ο νεος υποστηριζε το σχεδιο Αναν και οτι ψηφισε ΝΑΙ εναντια στο κομμα του; Τι ειναι ο νεος για σενα; Προδοτης, Ναινεκος; Αννανιστης, εθνικιστης οξα πατριωτης;

      Προς το παρον βγαλε το ποδι σου απο το στομα σου που εμαθες οτι ο νεος εν Αννανιστης και μιλουμε. Ρε νεος ακουγεσαι σιγουρος οτι το σχεδιο Χριστοφια ειναι πολυ καλυτερο απο το Αναν. Τουλαχιστον επεισες τον εαυτο σου.

      Διαγραφή
    5. Ανώνυμος10/2/12, 4:25 μ.μ.

      Μαθε πρωτα να μιλας.Ξερεις...Για να καμεις μια προταση εννεν υποχρεωτικο να βαλλεις το ΡΕ!!.
      2ο. Αμαν τον προσφωνεις λαλεις του "νεε" και όι "νέος"

      3ο και πιο ουσιώδες.
      Ξέρω το δαμε και κατι μήνες οτι ο νέος εψήφισε υπερ του σχεδιου...
      ΟΥΑΟ!!!!!Εκπλάγηκες?
      Οπως επισης δεν τον ακουσα μια φορα να εγείρει πατριωτικες κορωνες.

      Επειδη εν μπορεις να σβησεις το άστοχο ποστ σου ξανακάμες καινουργιο και δαμε είμαι να σ απαντήσω.
      Εισαι ομως γενικως πολλα άστοχος...

      Andreas

      Διαγραφή
    6. Ανώνυμος10/2/12, 4:27 μ.μ.

      Παντως εν μας είπες.
      Τι ψηφίζεις???

      Andreas

      Διαγραφή
    7. Ανώνυμος10/2/12, 5:15 μ.μ.

      Τέρας της ορθογραφίας μου εσύ! Προσπαθείς να κάνεις μάθημα κάποιου να μιλά(γράφει στην περίπτωση μας) με έτσι πόστ; Το 'Είπεν ο γάδαρος του πετεινού κεφάλα', το ξανάκουσες;

      Και πίστεψε με, ΔΕΝ είσαι σε θέση να κάνεις και ερωτήσεις.

      Διαγραφή
    8. Ανώνυμος10/2/12, 5:45 μ.μ.

      Οπως παντα μες το θεμα.
      Χαιρομαι που ετελεψες!

      Υ.Γ. Και εν σου ειπα καν για ορθογραφια!!!

      Andreas

      Διαγραφή
  4. Το θεατρο του παραλογου με τες 4 βασικες ελευθεριες. Ρεσιταλ βλακειας που τον Τορναριτη στο ρικ. Μα θωρουν πριν να ψηφισουν τα τουβλα του συναγερμου, οξα παν με τη μασκα της κολλησης?

    Απορριπτει το εγγραφο λαλει τζιαι μαλιστα θα παει να το πει στα ΗΕ.

    ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν ακούσουμε τζιαι τον Στυλιανίδη να κατακεραυνώνει το έγγραφο εννά πιάσουμε το τζιόκκερ.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος10/2/12, 3:36 μ.μ.

      Zep

      Ειδα τον και καταλαβεις οτι ο τορναριτης και ο συναγερμος εν σε συγχυση.
      Κατ αρχας εγενικολογουσε ,περα του μισου χρονου ομιλιας του και στο αλλο που του εμεινισκε ελαλεν για υποθετικα σενάρια του στυλ τι θα γινει αν ο χριστοφκιας αποδεκτει 100000 Τουρκους κτλ.
      Ο 100000? απο που ως που εφκελε ετσι νουμερο?
      Και γιατι να το δεχτει ο χριστοφκιας???????????
      Ε αμαν εισαι πολιτικαντης λαλεις ετσι αρλουμπες.

      Αληθκεια τα συναγερμικουθκια ακουντα τουντα πραματα?
      Τι λαλουν οεο?

      Andreas

      Διαγραφή
  5. "Ο ιδιοκτήτης του μπλοκ υποστήριξε το Ανάν, ναι. Και ως εκ τούτου θα ήταν τουλάχιστον παλαβό να μην υποστηρίξω και το επόμενο σχέδιο".

    Σωστός αλλά οϊ λόγω του ότι υποστήριξες το προηγούμενον. Επειδή όπως τζιαι να'ναι εν καλλίττερον που το στάτους τζιαι το επόμενον. Πιο απλή θεώρηση τζιαι πιο διαχρονική.

    "που φαίνεται να είναι και αρκετά καλύτερο...". Φίλε μακάρι (εν έχω λόγον να μεν το ελπίζω αν τζιαι έθθα μάθουμεν ποττέ) αλλά παραβλέπεις τζιαι συ τον παράγονταν "χρόνος". Εν ήδη σιειρόττερον φίλε, δυστυχώς που τζείνην την άποψην.

    Ο πρόεδρος: "τουρκοποίηση γίνεται αυτήν τη στιγμή. Και όσον περνά ο καιρός χωρίς λύσην στο κυπριακόν, η τουρκοποίηση στις περιοχές μας (αγαπητή μου Σωτηρούλλα) εδραιώννεται". ΄΄Ηνταλως ταιρκάζει τούτον πρόεδρε με το "όχι χρονοδιαγράμματα"; Αλλά εν πειράζει εσύ εν θέλεις την καρέκλαν όπως οι άλλοι, είσαι υπεράνω. Φέρε διεθνήν, δημοψηφίσματα (τζιαι χωρίς κάμνω, απλά υπόγραψε να τελειώννουμεν) τζιαι λύσην (ας εν σιειρόττερη τζιαι που το Ανάν) τζιαι χαλάλιν σου τζι'ας μεν τη θέλεις την καρέκλαν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εν γνωστό ότι θεωρώ πως η χειρότερη λύση είναι καλύτερη και από μια χρυσή διχοτόμηση.

    Ο Χριστόφιας εν υπόχρεος να εξαντλήσει όλα τα χρονικά περιθώρια της θητείας του για να πιεστεί η Τουρκία να δεχτεί μιαν υποφερτή λύση που να δουλεύκει.

    Νομιζω όμως Μιχάλη, να βλέπουμε τζιαι τον εκβιασμό που δέχεται στο εσωτερικό.

    Το του λαλεί ουσιαστικά η αντιπολίτευση (όλη η αντιπολίτευση); ΜΕΝ ΤΟ ΦΕΡΕΙΣ.

    Τι λαλεί η δική μας αντιπολίτευση στον Έρογλου; ΜΕΝ ΤΑ ΔΕΧΤΕΙΣ. Λαλούν του το στα ίσια μάλιστα, "ελπίζουμε να μεν δεκτεί".

    Ο Συναγερμός εξασκεί τούτη τη στιγμή ένα ξεκάθαρο εκβιασμό στον πρόεδρο του στυλ: Εν το ψηφίζουμε εμείς το σχέδιο.

    Τζιαι εμείς ρωτούμε: Τι μας κόφτει; Αφύ τζιαι την άλλη φορά που είπετε ΝΑΙ, ο κόσμος σας είπεν ΟΧΙ.

    Πάνω-κάτω, οι ίδιοι που εψηφίσαν ΝΑΙ που τον Συναγερμό την άλλη φορά, θα ψηφίσουν τζιαι τωρά, άτε να χάσουμεν κανένα χωρικό.

    Εγώ πιστεύκω η Τουρκία θέλει λύση τζιαι θα υποχωρήσει. Εκτός τζιαι αν της έταξεν κανένας να περιμένει κανένα εξάμηνο για συνομοσπονδία... λέω τώρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Στέλιο συμφωνώ ότι τα περί "τουρκοποίησης" εν κουρουφέξαλλα ενώ εν σαφής η "λεκτική" απειλή "εγώ εθθα ψηφίσω ότι μου φέρει ο Χριστόφιας απλά επειδή είπα 'Ναι' στο Ανάν". Ο Αναστασιάδης εν σε προεκλογικόν mode όπως τζιαι ούλλος ο συναγερμός οπότε θκιαλέει τα αρνητικά αντί να κάμει φόκους στα θετικά (χαλόου, εν τζιαι αντιπολίτευση), χαϊδεύκει έτσι τζιαι τα αυτία των απορριπτικών (τζιαι φκάλλουμεν τζιαι μεις σπυρούθκια, νάμπου να κάμουμεν). Αλλά πε με πελλόν, έβλεπα τον στην Κενεβέζου, τζιαι τα "τσάκρα" του εφκάλλαν μου αύραν (που είσαι Μάγισσα) "πρέπει να λαϊκίσω τωρά, μεν με λαμβάννετε πολλά υπόψην". Νομίζω αφενός εν πιστεύκει ότι θα φέρει δημοψήφισμαν ο Χριστόφιας (τζιαι εν τον αδικώ με βάσην την συμπεριφοράν του προέδρου πριν τζιαι μετά το πράσινον άλογον (σόρρυ δέντρον)) αλλά αφετέρου αν έρτει εννά το στηρίξει (δες συνάντησην με Κυπριανού, ακόμα τζιαι με Έρογλου υπό την 'αιγίδαν' "νενέκων"). Οπότε το στοίσιημαν παραμένει η διεθνής τζιαι το "κλείσιμον" (με δημοψηφίσματα ή άλλα ευχάριστα πριν την προεδρίαν) όσες πορδές, συναγερμικές τζιαι άλλες ακούσουμεν ενδιάμεσα.
    Επίσης ο πρόεδρος έδειξεν να βάλλει, έστω τζιαι λεκτικά τον παράγονταν "χρόνος" στες δηλώσεις του. Καλόν στοιχείον αν το κρατήσει τζιαι για μετά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ε, μα τα μαύρα, οι θέσεις μας εν τζιαμαί.
    Τι να κάμει άλλον ο Χριστόφιας δηλαδή; Αν θέλει η τουρκία, λύεται όπως είμαστε. Άτε συν-πλην πέντε-δέκα.

    Εχτές ως τζι ο Μαρκίδης ανεφώνησεν ΟΧΙ σε περίπτωση που εν συμφωνηθεί το εδαφικό πριν πάμε σε πολυμερή. Εσυμφώνησε τζιαι ο Τσιελεπής.
    Πρέπει να κάμει τη κίνησή της η Τουρκία τωρά.

    Να μας έβρει στη μέση, να πάμε για πάρακάτω.

    Να φανταστείς τα δύο επίμαχα,η εκ περιτροπής τζιαι οι τέσσερις ελευθερίες (τούτα που δεν αρέσουν στον ΔΗΣΥ), δεν τα δέχεται ούτε και ο έρογλου, ενώ κανονικά είναι δεσμευμένος.

    Γιατί να μεν θωρώ και συννεννόηση δαμαί εκτός που σύμπτωση.

    Εν ωραία να λαλείς "έχουμε προεκλογική". Τζιαι που εξανακούστηκε προεκλογική 12 μηνών;

    Εν φυσιολογικό; Την άλλη φορά άλλαξεν θκυο υποψηφίους που το καλοκαίρι ως το φθινόπωρο, τζιαι τωρά άρκεψεν που τη πρωτοχρονιά; Η προεκλογική εν τεχνιτή τζιαι έσιει στόχο τη παρεμπόδιση.

    Ας πει όι ο κύριος Νίκος τζιαι ο ΔΗΣΥ Μιχάλη, μεν σου πως ότι την περασμένη φορά θα εμπόρε τζιαι να είχαμε καλύτερα αποτελέσματα χωρίς τη στήριξη του επίσημου συναγερμού.

    Μακάρι να προχωρήσει η φάση τζιαι να πάει ένα βήμα πιο κάτω, τζιαι θα είμαστε ικανοποιημένοι με μια δήλωση του γεροβού τζιαι τη βοήθεια του Στυλιανίδη. Εν αρκετό.

    Αν επιστρέφει πολύς κόσμος (όπως εν οι προτάσεις μας) τζιαι αν δει μέσα που το σχέδιο τζιαι την οικονομική ανάσα που χρειάζεται (ανάπτυξη, μεροκάματα), δεν χρειαζόμαστε τον επίσημο συναγερμό.

    Ο κόσμος ΚΟΥΡΑΣΤΗΚΕ, θα ψηφίσει ΛΥΣΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Εφώναξές μου Ταπάκ! Ήρτα! Εγίνεις πιρπίνην θωρώ με τες αύρες! :)

    Εξεκίνησα να θωρώ τα πράματα πιο καθαρά, άρα - για μέναν - πιο απλά: Για παράδειγμαν, θυμούμαι το Ανάν 1 που έππεσεν στα σιέρκα μου ταυτόχρονα με τον Περδίκη τζιαι τους άλλους στην βουλή. Ήταν κάτι κόλλες όφτζιερες με κάτι γραμμές που πάνω σαν τες επικεφαλίδες. Γιατί το λαλώ τούτον; Τούτοι ούλλοι που παουρίζουν απλώς νιώθουν ότι εν τους έδωκεν σημασία κανένας, ότι εν τους έλαβεν υπόψην ο Χριστόφκιας τζιαι να τους συμβουλευτεί εκ των προτέρων. Καθαρά νηπιακή κατάσταση, φακκώ τα πόδκια μου χαμέ τζιαι μπίω τες παουρκιές για να δω ως που φτάννουν τα όρια των γονιών μου.

    Πέραν τούτου, με το πλαίσιον που εδημοσιοποιήθηικεν χάννουνται τα "επιχειρήματα" τζιαι εννά αναγκαστεί τωρά ο κάθε ένας να αλλάξει ρητορικήν. Πράμαν αδιανόητον για προεκλογικήν περίοδον. Τζιαι άμαν έσιει κτιστεί έναν "οικοδόμημαν" σε κάτι πολλά συγκεκριμένον τζιαι τζιει που μεινίσκει μόνον η στέγη, αντιλαμβάνεται ο "κτίστης" ότι εν πας σε κινούμενην άμμον τζιαι βουλιάζει, εεεε εν λογικό να λειτουργά λλίον .... άτοπα.

    Συμφωνώ με τον νέον - να μεν επαναλαμβάνω εαυτώ - ότι με βάσει το περίγραμμα που εδιέρευσεν τα πράματα φαίνουνται καλλίττερα που το Αννάν. Τζιαι τούτον έν' νναιν ευχάριστον ακριβώς επειδή εν προεκλογική περίοδος τζιαι μετα- Μαρική επίσης. Too much too handle, γηλαγής!

    Η λύση στο μαθηματικόν πρόβλημαν που έναν άκρως ΜΗ-μαθηματικόν/ ορθολογιστικόν νου: ΛΥΣΗ - ΕΠΑΝΕΝΩΣΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ανώνυμος11/2/12, 2:12 μ.μ.

    Ο πρύτανης έσιει συγκεκριμένο πολιτικό χώρο απο τον οποιο προέρχεται?
    Τα τελευταια 2 χρόνια ζει στην κύπρο?

    Andreas

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος11/2/12, 2:53 μ.μ.

      Πρεπει να εν φασιστας ο πρυτανης και διχοτομηστης, δεν εξηγειται αλλιως.

      Διαγραφή
    2. Ο Χριστόφκιας μου θυμίζει τον λοβοτομημένο Μπούς που έλεγε 'You are either with us or against us'. Αν δεν συμφωνάς μαζί του είσαι φασίστας. Μάνι μάνι γυρεύκουν το πρύτανη από πιο πολιτικό χώρο προέρχεται!!

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος11/2/12, 3:45 μ.μ.

      Ατε σιορ .Μα είδες?
      Που τουτα ουλλα τα γεγονοτα που εσυνεβαιναν στον τοπο μας , που προσφατως 2 πολιτικοι χώροι (δυση - ευρωκο) αρνηθήκαν την έκδοση πορίσματος , το μαρι τον επήραξε.
      Επισης το οτι οι ψευτοαγανακτισμενοι εχαθηκαν οπως τες μουγιες , ουτε τουτοι φταισειν για το οτι εν εζητησαν μια καλυτερη δημοκρατια.
      Ο χριστοφκιας φταιει.
      Ε ΜΑ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΜΕΤΑ ΠΟΥ ΤΟΥΤΑ ΟΥΛΛΑ ΝΑ ΜΕΝ ΡΩΤΗΣΩ ΗΝΤΑ ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΕΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΕΙ Ο ΠΡΥΤΑΝΗΣ?
      Αντροπη μου που πάω με την λογικη .
      Αντροπη μου.

      (Βτw ξερω οτι εφκύκεν με την στήριξη της πρωτοποριας.Αλοιμονο...)


      Andreas

      Διαγραφή
    4. Ρε αδελφέ, μα σερβίρεις πολλά τη λέξη "φασίστας" χωρίς να την αναφέρει κανένας μας.
      Όποιος εν ενάντια στη διζωνική, ναι, εν διχοτομικός, πως να το κάμουμεν.
      Τζιαι ο διχοτομισμός στη Κύπρο εν γριβικό-φασιστικό κατάλοιπο.

      Ο γριβισμός που κρύφκεται πίσω που την άρνηση της λύσης τζιαι τες μακακίες που ακούμε περί αλλαγής στρατηγικής, επανατοποθέτηση κλπ, εν φασισμός-σοβινισμός, για μας τουλάχιστον.

      Τωρά αννέν απλά "αντιακελικός" ο άλλος για τον ένα ή τον άλλο λόγο, νεοφιλελεύθερος κ.ο.κ. αλλά ξέρει πως η λύση-επανένωση εν η μόνη διέξοδος κοινωνικά για να προοδέψουμε, εν μπορείς να τον κατατάξεις στους νεογριβικούς/διχοτομιστές.

      Εγώ τουλάχιστον, έτσι τα θωρώ.

      Διαγραφή
  11. Ανώνυμος11/2/12, 3:57 μ.μ.

    Συνειδητοποιας οτι συγκρινεις την τραγωδια στο Μαρι με εντελως ανομοια πραγματα; Εκαταλαβες οτι εν σε υποστηριζει κανενας που τους ομοσταυλους σου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ομόσταυλους, τάχα εν φερράρι ο αντρίκκος οξά ρετ μπουλ;;;
      Οξά άππαρος της κούρσας.

      Ωραία, ρε φίλε. Ανόμοια.
      Άκου έναν όμοιο: Στο Μαρί ευθύνεται η πολιτική ηγεσία που έπρεπε να ξέρει σε ποιες θερμοκρασίες θα βράσει το υλικό, αλλά οι πυροσβέστες τζιαι οι στρατιωτικοί, μετά που συσκέψεις επί τόπου, αποφασίσαν να τα ραντίζουν.
      Δαμαί εν έχουν ευθύνη οι τεχνοκράτες, οι ειδικοί τζιαι οι κα ύλην υπεύθυνοι, φταίει ο χριστόφιας!

      Στο υπουργείο εμπορίου όμως, τζιαμαί που εν οι λίρες, ΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΕΥΘΥΝΗ Ο ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ. Την απόφαση να την πάρει ο Κασσίνης!

      Τζιαι στο κυπριακό που μας κρούζει. Ο πρόεδρος να παραιτηθεί που διαπραγματευτής, έννεν δυνατόν ΕΝΑΣ να χειρίζεται ένα τόσο μεγάλο πρόβλημα...

      Αλλά στο Μαρί...ΕΝΑΣ είχε και έχει την ευθύνη!

      Στο Μαρί ένας, στο φυσικό αέριο τζιαι το κυπριακό,ούλλοι οι άλλοι εκτός που τον ΕΝΑ.

      Στέκουν τούτα τα πράματα;

      Ελειτουργήσαν ρε φίλε μου οι κανονισμοί ασφαλείας στη περίπτωση του Μαρί; Έγινεν εκκένωση; Ανάλαβεν ή δεν ανάλαβε ο στρατός; Εκάμναν συσκέψεις οξά εν εκάμναν;

      Η πολιτική απόφαση ήταν να κρατηθεί το φορτίο ναι, που τζιαμαί τζιαι πέρα έπρεπε να φυλαχτούν σωστά, σύμφωνα με τα εγχειρίδια του στρατού. Τι να κάμουμεν δηλαδή.

      Ο πρύτανης είδεν έλλειμμα δημοκρατίας; Τάχα;

      Θα τα ακούσουμε ούλλα φέτος, ειδικά αν φτουρήσει η λύση.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος11/2/12, 5:29 μ.μ.

      Εγω εν θα πω τον πρυτανη διχοτομικο ουτε που ποθθεν κρατα η σκουφια του.
      Εδωκε μου ομως την εντυπωση οτι εξυπηρετα συγκεκριμενο πολιτικο χώρο.
      Μα που ουλλα τουτα τα γεγονοτα (ειδικα της δεκαετιας του Κληριδη) να τον πειραξει το μαρι?
      Μα ΜΟΝΟ ΤΟ ΜΑΡΙ?
      Ελεος πρυτανη.Φανερωνεσαι αγαρμπα.
      Τζι εισαι τζιαι γραμματιζουμενος.

      ΜΑ ΤΟ ΜΑΡΙ Σ ΕΠΕΙΡΑΞΕ?

      Αλλα τζιο προεδρος που εν λαικος άνθρωπος τζ ίσιος έβαλε σε στη θεση σου μπροστα σε ουλλο τον φοιτητοκοσμος.
      Αντι ναν γιορτη για τους αποφοιτουντες εμεταφερτηκε προς στιγμη η παρασταση αναμεσα στους 2 σας.
      Εβαλε σε ομως στη θεση σου.Καλα να σου καμει.

      Ερωτηση.Την προσκληση που σου καμε εννα την δεχτεις οξα εσφυξαν τα γαλατα ?
      Δαμε να δω την επιστημοσυνη σου.

      Andreas

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος11/2/12, 5:51 μ.μ.

      Τι εννοεις αν 'φταιει ο Χριστοφιας!'. Δεν ειμαι εγω που το λεω. Ο ειδικος που εσεις βάλατε να βγαλει πορισμα το λεει. Ο μονος λογος που τον προσλαβατε ειναι για να μας πει ποιος φταιει. Και πρωτος, πρωτος φταιει ο Χριστοφιας μας ειπε, τι δεν καταλαμβαινεις; Οξα εχετε αμνησια και δεν θυμαστε το πορισμα Πολυβιου;

      Δεν ξερω αν το καταλαβατε αλλα εσεις εισαστε η συγχυσμενη μειονοτητα. Εν εσεις που πατε μονοδρομο. Και θα επιβεβαιωθει με τις εκλογες του '13. Δεν θα αργησει να δουμε ποιος παραληρει εδω μεσα. Αν εχεις δικιο θα σας δωσει ακομα μια θητεια ο λαος, υπομονη. Προς το παρον ακουτε εκλογες και βουρατε οπως τις πανικοβλητες κοτες.

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος11/2/12, 6:00 μ.μ.

      ΔΕΝ ΤΟ ΛΕΕΙ και το έιπαμε παμπολλες φορες.
      Ο ΠΟΛΥΣ ΕΙΠΕ ΟΤΙ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΕΣΙΕΙ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΕΥΘΥΝΕΣ ΓΙΑΤΙ θΑ ΘΑ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕ.
      Oσοι εχουν πονικες οδηγηθηκαν στο δικαστηριο.

      Εσενα εν σε προβηματιζει που εν σκέφτεσαι?Γιατι εν σκέφτεσαι?Ρωτω σε και απαντα μου.

      Το οτι ουλλοι οι πολιτικαντηδες εμιλουσαν για ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ευθυνες του προεδρου , γιατι εν τ ακουεις?
      Γιατι εν το διυλιζεις?
      Γιατι εν σου επροκάλεσε αίσθηση?
      ΟΕΟ?
      O Κληρίδης π.χ με τους S-300 έσιει ο ιδιος ποινικες ευθυνες για διασπαθηση χρήματος.Γιατι οι πολιτικαντηδες του συναγερμου εν εκαμαν απολογισμο των πεπραγμενων τους?
      Εσύ γιατι σ αρεσκει ν ακουεις μονο τζεινα που σε βολεύκουν?

      Andreas

      Διαγραφή
    5. Ανώνυμος11/2/12, 6:06 μ.μ.

      Παρεπιπτοντως για την αρνηση πορίσματος της μεγαλυτερης σε έκτασης καταστροφης που ήβρε το νησι εν σ ενοχλει και ενοχλει σε το μαρι?
      Αν σ ενοχλει ήνταλως το εκδηλώνεις?

      Andreas

      Διαγραφή
    6. Ανώνυμος11/2/12, 6:12 μ.μ.

      @Andreas

      Εισαι κριμα.

      Διαγραφή
    7. Ανώνυμος11/2/12, 6:20 μ.μ.

      Σιουρα οι παραπανω που σενα που εμεινες που λογική

      Andreas

      Διαγραφή
    8. Ανώνυμος11/2/12, 6:28 μ.μ.

      Συνεχιζε να διαφημιζεις την αλανθαστη λογικη σου.
      Τα πας πολυ καλα. Μα ποσα αστερια γραφουν εδω μεσα τελικα;

      Διαγραφή
    9. Ανώνυμος11/2/12, 6:48 μ.μ.

      H λογικη μια ενει.
      Εν ο τροπος σκεψης που διαφέρει.
      Ατε.Εκαμα σε και σενα αστερι τωρα.
      Τυχερεεεεεεεε

      Andreas

      Διαγραφή
  12. Ανώνυμος11/2/12, 4:25 μ.μ.

    Ποια εν τα ανόμοια?

    Το μονο ομοιο επι εποχης συναγερμου ηταν η ανομια.
    ΣΕ ΟΛΑ.


    Andreas

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ανώνυμος11/2/12, 5:36 μ.μ.

    Νεος οτι εγραψες, δυστυχως για σενα, ηταν, ειναι και θα ειναι για εσωτερικη καταναλωση και μονο. Οτι ποστ και να κανεις ειναι αποκλειστικα για αριστερους, ενα 20-25% που εμεινε. Κανεναν αλλο δεν πειθεις.
    Καλο υπολοιπο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ας είναι αδελφέ, τουλάχιστον έσιει κάποια χρησιμότητα.
      Ατε, πνάσε τζιαι πάλε.

      Διαγραφή
  14. Ανώνυμος11/2/12, 5:54 μ.μ.

    Και συ ξερεις οτι βασιζουνται στην λογική γι αυτο και δεν μπαινεις ποτε σε διάλογο γιατι πρεπει να μιλησεις με τον παραλογισμο!.
    Σκεφτου το εξης απλο.Αν εισιες πραγματικα δικη σου άποψη που την επιστευκες , εν θα εμπαινες σε διαλογο?

    Εμ... δεν έσιεις.Θελεις να φύει ο χριστόφκιας για το έτσι.
    Ε ΕΤΣΙ ΧΑΡΗ ΕΝ ΘΑ ΓΙΝΕΙ


    Andreas

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ανώνυμος11/2/12, 6:01 μ.μ.

    Τι εννοεις θελω 'να φυει ο Χριστοφιας' ρε και 'ετσι χαρη εν θα γινει'; Αφου θα εχουμε εκλογες. Αν το θελει ο κοσμος να παει σπιτι του θα παει σπιτι του το '13.

    Ρε παρεα αντρεα καλυτερα στο σημειο που βρισκεσαι να μην γραφεις και πολυ σε μπλογκς, απλως γινεσαι ρεζιλι. Ποσο χρονων εισαι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ανώνυμος11/2/12, 6:19 μ.μ.

    Ισια με σένα.

    Κάμνεις πως εν καταλάβεις..
    Απαιτουσαν την παραίτηση για το ..έτσι ρε ΝΑΙ ή ΟΙ?

    ΛΑΛΕ ΡΕ


    Andreas

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ανώνυμος11/2/12, 6:58 μ.μ.

    Tα γεριμα.Απαντα.Εκαμα το για να νευριασεις αλλα εν θωρω ν απαντας.
    Οπως τζιαι να σιει ματς ματς.
    Τζιαι να μεν χάνεσαι

    Andreas

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. E Andreas
    Πουν' το κράνος σου;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ανώνυμος11/2/12, 8:59 μ.μ.

    Eννα μου το κάμει δωρο ο μαστρος σου.
    Εταξε σε ουλλους τα παντα για τον προεδρικο θώκο.
    Και που σαι κομα...

    Εσύ φανταζουμε που ψοφας για μια λύση οπως ναναι εν θα τον ψηφίσεις λογικα μιας τζι ειπε οτι σχεδιο ανναν εγω δεν στηρίζω.
    Να σε ρωτησω που τα τωρα τι εννα ψηφίσεις?

    Andreas

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Νικαρο φυσικά, εκτός αν ξαναβάλει ο Παππούς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ανώνυμος11/2/12, 9:59 μ.μ.

    A μα είπαμεν.
    Εσυ την παντα σου τζιαι ας βουλιάξουν οι υπόλοιποι.

    Κανονικη μπανανία θελεις την χωρα σου οπως την ονομασε τζιαι το γερουι με το μπαστουνουι(τωρα εν μπορει να διορίσει τζι αλλους).

    Εν τζιαι περιμενα τζιαι να σκεφτουνται οι συναγερμικοι

    Andreas

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ανώνυμος11/2/12, 10:12 μ.μ.

    re Nee ebales ena swro pramata sto post sou je sto telos mas zitas na sou poume ti lisi. dkiabase tin loipon:
    ekei pou dn mporoume na broume ti lysi, dialegoume allo problema. very simple! e3alou ta teleytea 4 xronia afto kanei o Christofias!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος11/2/12, 11:29 μ.μ.

      Και συ εν λαλεις τπτ.
      Τι ακριβως θέλεις και κυριως τι ψηφίζεις για να σου φέρουν τουτο που θέλεις

      Andreas

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...