"Ούτε το μικρό μας δακτυλάκι για την ένωση"
ΟΛΕΣ ΜΑΣ ΟΙ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΑΝΕΝΩΣΗ

20 Φεβρουαρίου 2012

Θα υπάρξουν ή όχι εξελίξεις στο Κυπριακό;


Επιστρέφει; Πούντο;
  • Ο Αναστασιάδης λέει πως εν έσιει τίποτε φέτος στο Κυπριακό. Ο Ομήρου, ο Συλλούρης και το Σίγμα, έχουν σίγουρη τη «παγίδευση» Χριστόφια σε διεθνή διάσκεψη…
  • Για να συμβούν και τα δύο, πρέπει να ανακοινωθεί η διάσκεψη, ο Χριστόφιας να πάει, τζιαι να φκει έξω με ένα μεγαλοπρεπές ΟΧΙ, όπως τον Τάσσο…
  • Ή, να ζητηθεί από τον Μπαν η πολυμερής, τζιαι να αρνηθούμε να πάμε…
  • Σε τούτες τες δύο περιπτώσεις, όντως και θα επιβεβαιωθούν οι απορριπτικοί, και ο Αναστασιάδης.
  • Μα αν ισχύσουν τούτα, με δεδομένη τη θέρμη του Έρογλου για ένα τελικό στάδιο πριν την προεδρία, η Τουρκία κερδίζει σε εντυπώσεις και ουσία.  Επιπλέον, πολλά δύσκολα θα επανέλθει η διζωνική ως βάση επίλυσης του Κυπριακού στο μέλλον.
Αναστασιάδης
  • Ο κ. Νίκος απεφάνθην πως λόγω της στάσης της Τουρκίας (ο Έρογλου στο απυρόβλητο οξά εν φλάμπουρο;) αλλά και των άστοχων χειρισμών της κυβέρνησης, λύση το 2012 γιοκ!
  • Λαλεί το πολλά ήρεμα τζιαι με σιγουριά ο πρόεδρος του ΔΗΣΥ. Σαν να μας λέει πως με κάποιο τρόπο θα παγώσει η διαδικασία, δεν θα ζητηθεί η κορύφωσή της από τον ΓΓ του ΟΗΕ, τζιαι τα πράματα θα μείνουν όπως είναι –χωρίς ιδιαίτερες επιπτώσεις για κανένα- ως τον Φλεβάρη του 2013.
  • Πε τη πρόβλεψή σου κ. Αναστασιάδη, αλλά πε μας τζιαι το σενάριο.
  • Δεδομένου ότι υπάρχει διαδικασία τζιαι σχετικά χρονικά ορόσημα, το να λες πως δεν βλέπεις λύση - ρίχνοντας την ευθύνη και στις δύο πλευρές- είναι σαν να μας προϊδεάζεις ή τζιαι να διάς τη συγκατάθεσή σου-  για μια «ισορροπημένη» στάση του ίδιου του Μπαν αλλά φυσικά τζιαι των αγγλοαμερικανών….
  • Επιπλέον, είναι σαν να κάμνεις πρόβλεψη πως εν θα τα καταφέρει ο ΓΓ να απαιτήσει διεθνή διάσκεψη χωρίς συμφωνία στα εσωτερικά θέματα, λόγω του ότι έχουν κλειδωθεί επαρκώς οι προϋποθέσεις σύγκλυσής της…
Απορριπτικοί
  • Η θλιβερή συνοπαρτζιά παίζει σε άλλον ρυθμό. Θεωρεί πως ούτε οι συμμαχίες μας στο Συμβούλιο Ασφαλείας, ούτε οι δεσμεύσεις του ΓΓ στη διαδικασία, εν αρκετές για να σταματήσουν τον ΟΗΕ που να προχωρήσει σε κορύφωση!
  • Τζιαι με δεδομένο ότι ο Χριστόφιας έχει «αποδείξει την ενδοτικότητά» του, εφάμεν  την!
  • Είτε που ο Χριστόφιας θα έρτει πίσω με σχέδιο στο οποίο συμφωνεί, οπότε ξεκινά ο πόλεμος τζιαμαί που ο άλλος λαλεί «εν έσιει τίποτε»…
  • Είτε που ο Χριστόφιας αρνείται να συμμετάσχει σε τέτοια διάσκεψη –αφού δεν θα πληρούνται οι δεσμεύσεις- τζιαι φκαίνει που τη γωνιά η Τουρκία για τα καλά…
Η δική μου εκτίμηση κι ελπίδα
  • Ο Μπαν εν θα συγκαλέσει διεθνή διάσκεψη σε ευθεία σύγκρουση με Ρωσία, Γαλλία, Κίνα και την ελληνοκυπριακή κοινότητα.
  • Θα προσπαθήσει να πιέσει έτσι ώστε να υλοποιηθούν κάποια σημαντικά βήματα, σύμφωνα με την προηγούμενή του ανακοίνωση.
  • Αν δεν τα καταφέρει, δεδομένου ότι εν καλά ασφαλισμένη η διαδικασία σε ανώτατό επίπεδο, θα αφήσει τα πράματα να εκκρεμούν. Δεν θα σκοτώσει από μόνος του μια διαδικασία στην οποία επένδυσε εκατομμύρια πόρων και ομολογουμένως πολύ χρόνο.
  • Οπότε, εν μέρει –και ως προς το αποτέλεσμα- θα δικαιωθεί ο Αναστασιάδης τζιαι θα αποδειχθούν για άλλη μια φορά  ζημιογόνα υστερικοί οι απορριπτικοί.
  • Η ελπίδα μου είναι όμως, η Τουρκία να έχει αποφασίσει πως το 2012 είναι η χρονιά λύσης του Κυπριακού.
  • Το πρόβλημα δεν λύνεται από καμιά άλλη ελληνοκυπριακή κυβέρνηση εκτός από μια κυβέρνηση της αριστεράς. Η δεξιά δεν μπορεί ούτε να βρει τη μέση λύση, ούτε και να την περάσει στον κόσμο.
  • Αν η Τουρκία θεωρεί πως η παγίωση των τετελεσμένων και η ταϊβανοποίηση των κατεχομένων, είναι η καλύτερη για τα συμφέροντά της λύση, τότε, έτσι κι αλλιώς, δεν υπάρχει καμιά ελπίδα στον αιώνα τον άπαντα.
  • Πιστεύω πως το κυπριακό δεν μπορεί να μείνει στη φάση που είναι σήμερα. Προκαλεί πολλά προβλήματα στη Τουρκία, στην ΕΕ και το ΝΑΤΟ. Επιπλέον, αναταράσσει τα ενεργειακά.
  • Αν ο Έρογλου υποχωρήσει αποδεχόμενος τις συμφωνίες Χριστόφια-Ταλάτ, ο δρόμος για τον Μπαν Κι Μουν αλλά και για την Ε/Κη πλευρά, ανοίγει.
  • Ρωσία-Κίνα-Γαλλία θα αποδεχτούν ότι ακριβώς είναι σε θέση να αποδεχτεί και ο Ε/Κος διαπραγματευτής…
  • Και ο Χριστόφιας, δεν θα μπει σε μια πολυμερή διάσκεψη για να βγει με ένα δεύτερο ΟΧΙ...

48 σχόλια:

  1. Οι απορριπτικοι ανησυχουν αμπα τζιαι πιεσει ο Μπαν τον Ερογλου τζιαι αποδεκτει τα συμφωνηθεντα με Ταλατ τζιαι γινει πιο διαλλακτικος για να μπορει να γινει συμφωνια στα εσωτερικα θεματα.

    Η δικη μου εκτιμηση εν οτι η διαδικασια εν διασφαλισμενη λογω ΣΑ, οτι διεθνη διασκεψη χωρις προοδο εν θα τολμησει ο ΓΓ να καλεσει τζιαι γιαυτο ακριβως εννα πιεσει γα να υπαρξει προοδος.

    Οι Τουρκοι τζιαι οι φιλοι τους στα ΗΕ τζιαι αλλου μπορει να μεθοδευκουν πολλα πραματα αλλα δεν τα καταφερνουν. Το ΣΑ στηριζει Χριστοφια, τελεια. Φαινεται οι Κυπραιοι επαθαν τοσην αποβλακωση που δεν το θωρουν τουντο πραμα. Οτι οτι τζιαι να καμουν οι Τουρκοι δεν τους φκαινει γιατι ο Χριστοφιας δερνει τους σε ουλλα τα σημεια.

    Με την διαδικασια διασφαλισμενη, με την εμπειρια του 2004 υποψη τζιαι με το φυσικο αεριο να προχωρα (τζιαι μαλιστα να ενοχλειται η Τουρκια για την αδειοδοτηση ουλλων των οικοπεδων τζιαι να ζητα διαλογο με την ΚΔ!) η λυση εν το μονο αποτελεσμα τουτης της προσπαθειας. Ενυπαρχει κατι αλλο να γινει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μέσες-άκρες εν κοινή η ανάλυη μας zep. Αν ο ξένος παράγοντας θέλει λύση, έτσι όπως τα έφερε ο Χριστόφιας, θα πρέπει να πιέσουν την Τουρκία και τον Έρογλου.
    Ειδεμή στην κατάψυξη. Ο Έρογλου υπαναχωρεί από συμφωνημένες καταστάσεις, εν τζιαι μπόρει να μείνει στο απυρόβλητο που τον ΟΗΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εγώ πιστεύω ότι τζιαι να κινηθεί η Τουρκία δεν μπορεί να γινεί τίποτε διότι θα γίνει εμφύλιος στην ΕΚ κοινότητα. Είναι ήδη αργά. Μόνον ο πρόεδρος πον να εκλεγεί το 2013 μπορεί πλέον να λύσει το κυπριακό κοπέλλια τζιαι δέτε πως θα κρατηθούν τα κεκτημένα τζιαι να μεν πάμε πίσω όπως εγίνην επι Κληρίδη. Τζιαι να έρτει δημοψήφισμαν, όσον καλόν τζιαι να ένει για την κοινότηταν μας θα πιάσει όσα έπιασεν η Ελένη Μαύρου στες δημοτικές στην Λευκωσίαν. Εκτός που αν έρτει ο συναγερμός να υποστηρίξει ουσιαστικά, αλλά γιατί να το κάμει αφού έχει βάσιμες πιθανότητες να κρατήσει τα ηνία τζιείνος σε λλιόττερον που έναν χρόνον;

    Το πουλλίν επέτησεν το 2010 από ότι εφάνην.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμφύλιους ακούω...ενδιαφέρον!
      Έτσι, εφτομάες πριν την αναληψη της προεδρίας της ΕΕ, ή ακόμα τζιαι κατά τη διάρκεια της...

      Ο Αναστασιάδης,στες πολλές βλακείες που είπε στο συνέδριό του, είπε τζιαι κάτι νούσιμον, "θα κριθεί στο σύνολό της η όποια πρόταση για λύση".

      Αν η Τουρκία υποχωρήσει, ο Χριστόφιας να πάει σε διεθνή τζιαι εν δουλειά άλλων η συμπεριφορά της ηγεσίας του ΔΗΣΥ. Δκυο ππαλιές σάζουν τους.

      Το πουλλίν επέτασε που το 2010, που το 2004, που το 93', που το 85', που το 78', που το 72', το 58' τζιαι πάει. Τούτες ούλλες τες χρονιές είσιεν κάτι καλό στον ορίζοντα.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος20/2/12, 8:46 μ.μ.

      Εγω πάντως διω τα παντα για να μεν ηφκει.
      Ο λαικισμος του εν εσιει ορια.
      Ως τζιαι τους Αννανιστες έφτυσε τους για την καρέκλα.
      Αικε που ισιε τζιαι ηθικην υποχρεωση ελεω του ανναν να στηριξει τον προεδρον.

      Andreas

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος20/2/12, 8:53 μ.μ.

      Δυστυχως θα συμφωνησω με το πουλλιν του 2010, εν το πιο προσφατο. The bird flew away. Τωρα αν θα ερτει πισω το 2013-2018 δεν ξερει κανενας. Μπορει να περασουν αλλο 5 χρονια και να μην γινει τιποτε.

      Διαγραφή
    4. Αντρέα, η δεξιά θα ενωθεί στον β' γύρο, είτε με Αναστασιάδη, είτε με Θεοχάρους.
      Ο μόνος τρόπος να βάλουμε κάτω τα θεμελιώδη ερωτήματα πριν τες εκλογές έτσι ώστε να τους αναγκάσουμε να συγκρουστούν, είναι τα δημοψηφίσματα.
      Σε αντίθετη περίπτωση, η αριστερά θα μπει στο περιθώριο για αρκετό διάστημα.

      Τωρά, αν επέτασε ή όι το πουλλίν, εννά δείξει. Τζιαι το 2004 τέτοιον τζιαι σιειρόττερον ήταν το κλίμα τζιαι οι προσδοκίες.

      Διαγραφή
  4. Για να συναφέρνεται τόσον συχνά τζιαι που τόσους "κύκλους" τζιαι "τετράγωνα" το "ορόσημο", κάτι σημαίνει έστω τζι' αν δεν ετεθήκαν ουσιαστικά χρονοδιαγράμματα. Πριν λλίες μέρες εμουρμουρούσαν οι ΝΑΤΟϊκοί για το Κυπριακόν ως εμπόδιον, πιλατεύκουνται οι διάφοροι. Οι συγκυρίες εν τζιαμέ τζιαι οι δρόμοι δκυο - τουλάχιστον τζιείνοι που θωρώ: ως το καλοτζιαίριν ή εννά λυθεί άξξιππα ή εννά ποσπαστούμεν με μιαν διχοτόμησην (λόγω άρνησης για συμμετοχή σε διεθνή/ πολυμερή).

    Ακέρα, εν νομίζω να γινεί εμφύλιος. Μάλλον ψυχροπολεμική εν η κατάσταση για να διατηρηθούν κεκτημένα τζιαι "ισορροπίες εξουσίας" που ενδυναμωθήκαν τζια μετά το Μαρίν. Ευκαιρίες για το '13 εν θωρώ, όποιος τζιαι ναν ο πρόεδρος. Σε περίπτωση δημοψηφίσματος, εγιώ εννά νιώθω πολλά περήφανη αν πιάει τα ποσοστά της Ελένης γιατί εννά δείχνει πρόοδον. Τα πράματα μπορεί να μεν φαίνουνται πολλά ελπιδοφόρα συμφωνώ, αλλά που την άλλη το σκουλούτζιην εμέν έμμ' αφήνει να ησυχάσω τζιαι να παραδοθώ. Εν πολλή η ομίχλη για να μεν υποχωρήσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος20/2/12, 9:16 μ.μ.

    Ρε Νέε, εννοείς το πώς το ΣΑ εν μαζί μας;
    Για Γαλλία και Κίνα δεν είμαι σίγουρος, αλλά η Ρωσία έχει ένα εκατομμύριο λόγους να μην θέλει να λυθεί το Κυπριακό, άρα ένας «σκληρός» Χριστόφιας που (σε αντίθεση με τη θλιβερή συναπαρτζιά) πιστεύω πως δεν φάνηκε αρκετά ευέλικτος, της ταιριάζει πλήρως.
    Άκουσες τον σήμερα πάλε; Κασέτα τζιαι παίζει τζιαι ξαναπαίζει για να ηδονίζουνται οι απορριπτικοί τζιαι να απελπίζουνται ακόμα περισσότερο οι λυσοφιλικοί. Αν μπορώ να ιεραρχήσω τες πολλές γκέλες του Χριστόφια, το νούμερο ένα θα είναι το σκότωμα της ελπίδας, ανεξαρτήτως της ουσίας.
    Το 2013 θα έχουμεν νέον πρόεδρον, αλλά θα έχουμε και τες χειρότερες δυνατές συνθήκες για λύση, με ελάχιστες πιθανότητες επιτυχίας. Και γιατί ο νέος πρόεδρος να μην συμπεριφερθεί όπως τον Χριστόφια; Να κάτσει χαλαρά στην προεδρία, ούτε χρονοδιαγράμματα, ούτε επιδιαιτησίες να φάμεν την πενταετία.
    (Ναι, για όσους πανέξυπνους δεν κατάλαβαν, αυτή είναι προληπτική κριτική για τον Αναστασιάδη, γιατί προσπαθώ πάντα να μην έχω ψευδαισθήσεις.)
    Στροβολιώτης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά ρε στροβ, που ακριβώς έθελες να υποχωρήσει ο Χριστόφιας που τες θέσεις που έβαλε στες συνομιλίες, για να μεν είναι "σκληρός" τζιαι να λυθεί το Κυπριακό;

      Διαγραφή
  6. Ανώνυμος20/2/12, 9:43 μ.μ.

    Δεν μίλησα για υποχώρηση, μίλησα για ευελιξία...

    (Και τακτική, και μη-πρωτοβουλία, τέλοσπάντων, νομίζω καταλαβαίνεις πολύ καλά τι εννοώ.

    Στροβολιώτης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εσύ καταλαβαίνεις πολύ καλά τι εννοώ αλλά δεν μας λες κάτι συγκεκριμένο: που δεν θα ήθελες να μην επιμένει...;

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος21/2/12, 7:26 π.μ.

      Ρε φίλε, οι εντελώς χαααλαροί ρυθμοί με τον Ταλάτ, την στιγμή που εκείνος παρακαλούσε τότε για εντατικοποίηση ήταν σωστή κίνηση;
      Ήταν σωστή κίνηση η άρνηση να κλειδώσει τις συγκλίσεις με τον Ταλάτ;

      Για τα άλλα που γράφω δεν μας είπες τι νομίζεις…

      Strovoliotis.

      Διαγραφή
    3. Οι συμφωνίες με τον Ταλάτ, οι πρώτες πραγματικές συμφωνίες από τις δύο κοινότητες μετά την ίδια τη διζωνική δηλαδή, ήρθαν με χαλαρούς ρυθμούς;

      Η εκλογή του Χριστόφια το 2008 και η ήττα από τον πρώτο γύρο του Παπαδόπουλου, έδειχνε πως ο κόσμος θα ήταν υπέρ ενός βελτιωμένου Ανάν.

      Τα δύο πρώτα χρόνια θα μπορούσαν όντως να μας δώκουν πολλά παραπάνω πράματα εκτός που τες ανυπόγραφες συμφωνίες.

      Ναι, έπρεπε να πάμε σε εντατικοποίηση τότε. Να κρατήσουμε τον Ταλάτ στο παιχνίδι και να συγκρουστούμε με τους απορριπτικούς τελειωτικά. Όπως και τώρα δηλαδή.

      Το εμπόδιο όμως για μια εντατικοποίηση ποιο είναι στην ουσία;

      Εν το ΔΗΚΟ τζιαι η ΕΔΕΚ, το ευρωκό τζιαι ο αρχιεπίσκοπος; Ειδικά τωρά που δεν είναι στη κυβέρνηση, αποδεικνύεται νομίζω πως δεν είναι τα βασικά εμπόδια.

      Το ζητούμενο είναι να κάμει κάποιες βασικές παραδοχές η Τουρκία. Τούτο θα επιτρέψει την εντατικοποίηση. Αν τες έκαμνε τότε, ή αν τες κάμει τωρά, θα είχαμε ή θα έχουμε λύση.

      Όσο αφορά τα άλλα που λες, ειδικά για τη Ρωσία, θα πως ότι τζιαι μέσα στην ανάρτηση, θα δεχτούν, αν δεχτούμε.

      Περί ηδονισμού των απορριπτικών τι να πω, εν είδα κανένα Ομήρου, κανένα Κάρογιαν, κανένα Αρχιεπίσκοπο να ηδονίζεται που τη στρατηγική Χριστόφια στ Κυπριακό. Μάλλον το αντίθετο.

      Διαγραφή
  7. Παιθκιά νομίζω εν λανθασμένον να ποντάρουμεν στο ΣΑ τζιαι τη στάσην του. Αν όντως μπορεί να μπλοκκάρει τη διεθνήν τότε θα το κάμει, διότι ο πρόεδρος δύσκολα θα τη δεχτεί από ότι εκατάλαβα. Η Τουρκία μπορεί να δώσει κάτιτίς αλλά δύσκολα εννά είναι τόσον καλόν που να φκάλλει τον πρόεδρον που τη δύσκολη θέση. Οπότε εμέναν η ελπίδα μου εν σε θκιό σημεία: να μπορεί ο Μπαν να συγκάλέσει διεθνήν χωρίς ανάγκην έγκρισης που το ΣΑ (ακόμα τζιαι με εκκρεμότητες στις εσωτερικές πτυχές δηλαδή) τζιαι να αποφασίσει ο πρόεδρος ότι ο σιειρόττερος μας εχθρός εν ο χρόνος που περνά τζιαι να αιφνιδιάσει αποδεχόμενος τη διεθνήν. Ήδη είπεν το τζιαι ο ίδιος ότι εν ο χρόνος ο εχθρός.
    Οι κίνδυνοι που θωρώ εν στο εσωτερικόν μέτωπον αλλά τζιαι στην αντίληψην των συμφερόντων. Αφενός ο πρόεδρος πλέον σκέφτεται το μέλλον του κόμματος του στες εκλογές (ενδιαφέρον το αν θέλει να ξανακατεβεί ή αν θα αφήσει το "κέντρον" να τον σύρει σε προσπάθειαν εκλογής "κεντρώου" που τον α' γύρον). Αφετέρου έσιει μιαν συναισθηματικήν αντίληψην της ρωσικής στάσης η οποία (συμφωνώ με τον Στροβ) καθορίζεται ξεκάθαρα που συμφέροντα τζιαι οϊ που αρχές Δείτε νάμπου εξήγγειλεν ο Πούτιν για επανεξοπλισμόν. Τα συμφέροντα της φαίνεται να είναι "μη λύση" όπως τζιαι της Γαλλίας. Συμφωνώ τζιαι με το Στέλιον ότι τζιαι η άλλη όχθη (Η.Π.Α., Αγγλία) έτσι λειτουργεί αλλά υποτίθεται εμείς είμαστεν στην Ε.Ε. Εν πιο "νόρμαλ" να κινηθούμεν εν παραλλήλω με τα δικά τους συμφέροντα παρά με της Ρωσσίας. Αλλιώς απλά θα κοπούμεν κυριολεκτικά στη μέση λόγω της διελκυστίνδας.
    Ούτε εγώ ελπίζω "αναβολήν". Ή τωρά ή ποττέ πρόεδρε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ζητούμενο Μιχάλη εν να πιεστεί η Τουρκία/ Έρογλου να κάμουν κάποιες βασικές παραδοχές, στα θέματα που θα παίξουν ρόλο στην αντίληψη του κόσμου που θα ψηφίσει ναι ή όχι.
      Παίζουμε πας τη τρίχα...
      Η Γαλλία έννεν βασικότατος πυλώνας της ΕΕ;
      Ο Χριστόφιας τζι αν το παίζει ευρωπαϊκά ρε παιθκιά, δέτε τα γεγονότα, το κάλεσμα που τους σοσιαλδημοκράτες, τις σχέσεις με Γερμανία. Τούτον γίνεται.
      Το θέμα είναι να αποδόσουν τούτα ούλλα.

      Διαγραφή
  8. Ανώνυμος21/2/12, 8:59 π.μ.

    αχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

    Η τουρκια θα καμει παραδοχες για να φκει μετα ο χριστοφιας να πει εκατσα την της τουρκιας τζαι εφερα εναν καλυττερον σχεδιον που τζεινον που επιαναμεν πριν.

    Η διεθνης κοινοτητα η οποια ακουσεν του βαρου τις που τον χριστοφιαν για το σχεδιον αναν τζαι οτι εκαμεν παιχνιθκια με την τουρκια θα φκει να πιεσει την τουρκια να δωκει κατι παραπανω στον χριστοφιαν για αν δικαιωθει για τες ξιτιμασιες που εσυρνεν τους ιμπεριαλιστες τζαι να διακιωθει οτι εισιεν δικαιον που εφωναζεν οτι επιαν να του την κατσουν το 2004.

    τζαι οι φιλελευθεροι οι οποιοι επισης ακουσαν του βαρου τους για το ναι τους απο τους επανενωτικους ανδρον στεφανο χριστοφιαν κλπ κλπ οι οποιοι θα πισκαλουν του μεγαλου ηγετη οτι εφερεν σχεδιον καλυττερον που το ανανε ενο το βρισκουν χειροτερον.

    Παλε εθωρες οραμαν οτι εν ουλλοι κατσελες του ακελ?

    Αν θελει λυσην το ακελ μπορει να παει να γλυψει τζιαμε που εφτυσεν διαφορετικα μπορει να μεινει με την διχοτομισην.

    xwrikos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος21/2/12, 2:26 μ.μ.

      Οπως εσύ που μας επερίπαιζες για μεγαλο διάστημα οτι ταχατες εθελες λύση ενω έγλυφες τον μάστρο σου??
      Ντροπή...


      Andreas

      Διαγραφή
    2. αν επήεννε για τάμα στην Παναγία ήταν να μεν παέννει τοσον κωλοσυρτός...

      όι επειδή κάτι αναφερες για "γλυφω τζαιμέ που εφτυννα"

      http://www.kathimerini.com.cy/index.php?pageaction=kat&modid=1&artid=78517

      Διαγραφή
  9. Ανώνυμος21/2/12, 10:26 π.μ.

    Μ'αρεσει που χρησιμοποιειτε τη φραση 'να πιεστει η Τουρκια' με μια ανεση σαν να και θα αγορασουμε πισσες που το περιπτερο. Ατε να δουμε ποτε εννα πιεσετε την Τουρκια, οξα εννα πιεστει που μονη της; Μονο λογια ησασταν και πριν και μετα την εξουσια. Δυστυχως, για εσας, ειναι οι πραξεις και τα αποτελεσματα που μετρουν.

    Αν ο κυπριακος λαος ειναι ικανοποιημενος απο την ανικανοτητα σας τοτε θα σας ανανεωσει τη θητεια αν οχι θα σας στειλει εξπρες σπιτακι σας. Α και που ειστε, η Πραξουλλα αμφισβητει το πορισμα! Τι περιμεναμε; Μια ερωτηση μονο. Αν το πορισμα ηταν in line με τις αρρωστημενες διαθεσεις της πραξουλλας, παλι θα το αμφισβητουσε; Μην απαντησετε ρε λαμογια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος21/2/12, 2:30 μ.μ.

      Εν εσιει ετσι δύναμη.Δαμε εσιει πολλά αρνιά , κοιτα ήδη ένα που ανάφερα.
      Δαμε ο ΑΝΝΑΝνιστης ΑΝΝΑΝστασιάδης και παιζει το ακροδεξιος , και τα προβατα του βελαζουν στους ρυθμους του.
      Μαλλον εν πρεπει να παρακολουθεις την πραγματικοτητα

      Andreas

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος21/2/12, 3:54 μ.μ.

      Καλα για το τι εστι φασισμος κτλ νομιζω γενικα ο Κυπραιος ερμηνεύκει το κατα το δοκουν ετσι οπως τον βολεύκει.
      Το ιδιο και για την δημοκρατια.
      Το 2004 τι εψηφισες , υπερ η κατα του ανναν?
      Επισης , αν εισαι τοσο ενοχλημένος , προς τι η τοσο μεγαλη εκπληξη οταν στο παρελθον εβιωσαμε χρηματιστηρια , σ-300 , γενικο νοσοκομειο λευκωσιας , πτωση ελικοπτερου , σχεδια λυσης κατω που το τραπέζι και προσφατως άρνηση απο 2 παραταξεις για εκδοση πορισματος για το 74?
      Ειλικρινα απαντα μου.

      Υ.Γ. Φανταζουμε στον 1ο γυρο εψήφισες τασσο.


      Andreas

      Διαγραφή
  10. Ανώνυμος21/2/12, 4:19 μ.μ.

    Και για να δεις οτι ο νεος εννεν παραλογος , αμαν μιλας σοβαρα δεν υπαρχει περιπτωση να σου διαγράψει σχόλια σου.
    Ετσι για να ξερουμε και τι σημαινει δημοκρατια
    (γιατι ο ΑΝΝΑΝστασιαδης και το παπαδοπουλουι αρεσκουν μας να μας την παρουσιάζουν ως αναρχία)

    Andreas

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αντρέα, όλα να ποστ του "αρχιεπίσκοπου" σβήνονται. Αν βρεις το μπλοκ του, θα δεις γιατί.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος21/2/12, 4:40 μ.μ.

      Ωχ.
      Μπλοκ.Για πες.
      Εγω εν ηβρα ετσι πραμα.
      Δωσε κανα λινκ να το δω

      Andreas

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος21/2/12, 5:48 μ.μ.

      Ε αντρέα,
      Πούντο κράνος σου!;

      Διαγραφή
  11. Ε, εν θα το διαφημίσω, έβρε το.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ανώνυμος21/2/12, 5:18 μ.μ.

    A το λέσιη τον αρχιεπισκοπο.
    Τζι επεριπαιζε με.
    Α το ΛΕΙΣΙΑΝΤΗΡΙ.
    Και ιμισιη μου εισιε κορη που ηταν γραμμενη στην εδον και τον κομμουνισμο εν θελει να τον ακουει.
    Α ΤΟ ΛΕΣΙΗ.
    ΤΟΝ ΨΕΥΤΗ.

    ΚΑΛΑ ΤΟΥ ΚΑΜΝΕΙΣ ΤΖΙΑΙ ΕΝ ΛΛΙΑ Του.

    Υ.Γ. ποια εννα δεχτει σιορ μαζι σου να καμει μωρα.Εσιει κορη ιμισιη


    Andreas

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Τελικά το διαφημίσατε, το επισκέφτηκα. Ξέρεις τι μου έκανε εντύπωση; Σε τι σημείο φέρατε τους πολίτες για να έχουν έτσι αντίδραση/σεις; Πρωτόγνωρα τα τελευταία χρόνια. Σπέρνετε διχόνοια και εμφύλιο, τίποτε άλλο νέος, και φάνηκε έντονα μετά το Μαρί. Πως περιμένεις να σας εμπιστευτεί ο κόσμος με τη λύση του κυπριακού με έτσι συμπεριφορά. Είδαμε και τις δημοσκοπήσεις, έμεινε ένα κουτσουρεμένο 20% ‘ικανοποιημένο’ με τον πρόεδρο, πρέπει να είναι οι βολεμένοι που μπορούν και πληρώνουν το ρεύμα ακόμα και που είναι ευχαριστημένοι να πληρώνουν τα σπασμένα στο Μαρί.

    Όπως φαίνεται χάσατε κάμποσους τούτην φορά. Εκτός και αν αμφισβητείς και τις δημοσκοπήσεις τώρα, όπως έκανε ο Χριστόφιας με το πόρισμα Πολυβίου και η Πραξούλλα με το δικό της πόρισμα. Είναι αναμενόμενο. Και μην μου πεις για τους δεξιούς αν θα τα έκαναν και χειρότερα, δεν με ενδιαφέρει και δεν θέλω να τα ακούσω, εγώ βλέπω αυτήν τη φορά ποιός είναι κυβέρνηση και ποιός είναι ο υπεύθυνος για την κατάσταση μας. Και ξέρουμε τους υπεύθυνους των τελευταίων 4 χρόνων, αν υπάρχουν τελικά. Αν θέλεις βάλε και τη θητεία του Τάσσου μέσα μιας και ήσασταν sidekick. Έχει 9 χρόνια δηλαδή. Απύθμενο θράσος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος23/2/12, 3:18 π.μ.

      ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΟΙ

      ΧαΧαΧα.
      Ετο μολις εβολευτηκαν εξιασαν τζιαι τους θανοντες στο μαρι.
      Ψεματα?

      Andreas

      Διαγραφή
  14. Πίντο

    σόρυ αλλα είσαι σαν κάποιον που βαστά ενα καλάμι του ψαρέματος τζαι κυνηγά πεταλούδες. Θκιάλεξε για εννα πάεις για ψάρεμα για εννα πάεις για πεταλούδες.

    Εβαρεθήκαμεν να θκιαβαζουμεν μεσα στα κυπριακά μπλογκς σχόλια του σχολείου, όι σορυ, αλλά εν γινεται να μεν αντιδρουμεν σε τουντο φαινόμενο.

    Οι αγανακτισμένοι με το ρεύμα διαδηλώνουν για την ιδιωτικοποίηση της ΑΗΚ. Θέλεις ιδιωτικοποιήσεις; Πε θέλω ιδιωτικοποιήσεις. Αν μεν θέλεις , πε ότι τζεινοι που διαδηλώνουν είτε ηλίθιοι ένι είτε πανηλίθιοι. Γιατι αν θελεις να φτηνισει το ρευμα τζαι διαδηλώνεις για ιδιωτικοποίηση εισαι ηλίθιος, πανηλίθιος τζαι τρισηλίθιος την ίδια ώρα.

    Φιρι φιρί να μας πεισετε πως ουλλη η ευρώπη θα βουλιαξει λογω ηλιθιότητας! Οκ ρε παιθκιά! Εχουμεν δημοκρατία τζαι αποφασίζει η πλειοψηφία! Η πλειοψηφία εν ηλίθια τι να κάμουμεν;

    ατε δικαιολογα τζαι τον αρχιεπίσκοπο που εν ήταν ηλιθιος αλλα εγινε από αγανάκτηση προς τη κυβέρνηση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πόντζιος22/2/12, 7:37 μ.μ.

      @Πιντος
      Οι χρήσιμοι ηλίθιοι (useful idiots) σε Ελλάδα και Κύπρο θα έπρεπε να ονομάζονται «άχρηστοι ηλίθιοι». Τους πάει γάντι!

      Διαγραφή
    2. Ναι έτσι με εμαθαν να μιλώ. Γι αυτό δικαιούμαι να μιλώ. Τζαι να μεν γλείφω.

      Διαγραφή
    3. Kοίταξε, είναι λογικό όταν κάποιος χάνει έτσι ποσοστά και όταν συνειδητοποιά ότι είχε άδικο όλο αυτόν το καιρό να νευριάζει και να πετά ένα σωρό επίθετα όπως ηλίθιος ο ένας ο άλλος κλπ. Τα νεύρα, δυστυχώς για εσάς, είναι η έλλειψη λογικής. Δεν μπορώ να σας βοηθήσω. Δηλαδή κάποιος που άνηκε πριν στην αριστερά είναι ηλίθιος τώρα επειδή δεν ακολουθά το δόγμα πλέον; Ξέρεις τη φράση που λέτε 'Θα μας κρίνει ο λαός'; Σας κρίνει ο λαός, πολύ απλό. 360 και πόψε.

      Διαγραφή
    4. Πόντζιος22/2/12, 9:09 μ.μ.

      Κα Disdaimona απλά για να ξέρετε, η «μετριοφροσύνη» είναι μια από τις μεγαλύτερες αρετές!
      Και ο κομματικός και πολιτικός ρατσισμός τον οποίον προάγετε, γεννά πρώτον την οίησιν και την θρασύτητα, μετά ταύτα την αναισχυντίαν.
      Επίθετο
      μετριόφρων, -ων, -ον
      • Άτομο που δεν έχει μεγάλη ιδέα για τον εαυτό του και δεν του αρέσει να προβάλλεται ή να υπερτονίζει το έργο του και τις αρετές του

      Διαγραφή
    5. Πιντο μου ναι εχω νεύρα, πολλα νευρα μπρρρρ....

      Καμε ενα δικό σου μπλογκ να καμνεις προπαγάνδα της αντιπολιτευσης να μεν καμνουμεν μαυρο τζαι γέρημο το μπλογκ του νεου. Ειδεμή εν να ερκουμαι δαμέ να σε αντζελοσιάζω!

      Κομα που εισαι να σφίξει η κρίση,τζιαμέ να δεις ήντα χαρές τζαι αγάπες σε καρτερούν!

      Διαγραφή
    6. Αγαπητε Ποντζιο

      πολιτικό και κομματικο ρατσισμό θεωρώ τη δεξιά συσσωμη μαζί με τες τραπεζες της. Για την οποια αρνουμαι να είμαι ευγενής, μετριοπαθής ή οτιδηποτε επιθυμειτε εσείς.

      Ηθικολογίες να μοιράσετε στα ορφανοτροφεία, τους αστεγους, στα θυματα πολέμου,αν σας περνά βεβαια και αν ρισκάρετε να φύγετε ζωντανός.

      Στη δική μου την τάξη τιμουμε τους ανθρωπους που εργαζονται και ΔΕΝ σεβονται ΠΟΣΩΣ ΜΑ ΠΟΣΩΣ τις κουφιες ηθικολογίες.

      Λυπαμαι που δεν θα σας "καθίσω"

      Διαγραφή
    7. Είμαι σίγουρη βέβαια αγαπητε κ.Ποντζιο πως εσεις προτιμάτε μια εργατική τάξη μετριοπαθή για τον εαυτό της.

      Η εργατική ταξη όμως δεν είναι καθόλου μετριοπαθής. Αυτα τα χλιαρά παραμυθάκια να τα πουλήσετε αλλού.

      Για μετριοπάθεια θα μιλησουμε μετά την καταργηση της ιδιωτικής ιδιοκτησίας. Μέχρι τότε θα είμαστε απόλυτα θρασείς και αξεστοι.

      Διαγραφή
  15. έλα τζαι αστεράκια

    http://www.catastroika.com/videofile.php?id=178

    http://www.catastroika.com/videofile.php?id=180

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. :-))
      Φοβερός ο Άρης α;

      Διαγραφή
    2. Νεο ξέρω ότι εμαλλώσαμεν αλλα ελπίζω να μου επιτρεπεις να λαμβανω μερος στον πόλεμο κατά της πολιτικής αήθειας διότι ενι μπορώ να σιωπήσω.

      Διαγραφή
    3. Εννοείται, επιβάλλεται.
      Εν για τον Άρη Χατζηστεφάνου που σου είπα. Τι εκπομπή εν τούτη κάθε σάββατο ρε παιδί μου, όποιος εν την ακούει χάννει μιλούμε.

      Κοίτα dis, όι να κρούζουμε τζιαι τα χλωρά μαζί με τα ξερά.
      Έχουμε προσανατολισμό, έχουμε τζιαι στόχους.

      Το θέμα είναι όπως είπες τζιαι συ, να περάσουμε που τη τρύπα του βελονιού των ιμπεριαλιστικών αντιθέσεων.

      Η Κύπρος λαλεί εν η πρώτη χώρα σε αναλογία κοινοτικών εργαζομένων, κάτι λαλεί τούτο ως προς τες εργασιακές συνθήκες, παρά την εκμετάλευση.

      Έχουμε ένα που τους ψηλότερους βασικούς μισθούς, εν κατάκτηση, τζιαι οφείλεται στο ότι το ΑΚΕΛ εν στη κυβέρνηση. Ξέρουμε πολλά καλά τι θα ακολουθήσει αν...
      Το ΑΚΕΛ θα υπερασπιστεί τζιαι την ΑΗΚ, τζιαι τη ΑΤΗΚ.
      Τζιαι τες συντάξεις.

      Βάλει θέμα συνέχεια συνεισφοράς του πλούτου.

      Σίγουρα θα παίξει ταξικά, μεν έσιεις καμιά αμφιβολία.

      Το κείμενο που έβαλες με τους γάλλους που υπογράφουν έσιει πολλά στοιχεία από όσα συζητούμε δαμαί που το καλοκαίρι. Το ξερίζωμα δηλαδή τζιαι της υποτιπόδους δημοκρατίας που έχουμε στο όνομα της κρίσης τζιαι της ανάπτυξης.

      Στεκόμαστε αντρόσιη, κάμνουμε φίλους τζιαι συμμάχους.

      Δε τζιαι το κομμάτι του λινού για ένα νέο ΕΑΜ, τζιαι σε ρωτώ, εννάν ιδεολογικά καθαρό ένα νέο ΕΑΜ; Πρέπει;

      Πρώτα κάμνεις αντίσταση τζιαι ύστερα επίθεση.

      Στην ελλάδα εν εθέλαν να περάσει το μνημόνιο, να αποσυνδεθούν που το ΔΝΤ.

      Τι πολιτικές συμμαχίες εκάμαν για να το διεκδηκίσουν;
      Ο καθ ένας μόνος του εν γίνεται.

      Ούτε γίνεται ο ένας να πετροβολά τον άλλο γιατί εν υπάρχουν κοινοί τελικοί στόχοι.

      Δαμαί μιλούμεν ο κόσμος ππέφτει στην ανέχεια τζιαι τον παρακολουθούν σαν μοιρολογίστρες, εν μπορούν να κάμουν τίποτε.

      Γιατί ακριβώς εν διασπασμένοι.

      Έπρεπε ήδη να υπάρχει μέτωπο αντιμνημονιακό-αντιΔΝΤ, αντινατοϊκό που να προβέλλει ως η πολιτική δύναμη που μπορεί να ανατρέψει τη κατάσταση.

      Να μου πεις, εν θα εκάμναν εκλογές αν υπήρχε έτσι συμμαχία...

      Έστω, θα ένωνε τον κόσμο τζιαι θα συνέπερνε τους εργαζόμενους.

      Με τούντην άρνηση συνεργασίας, που οφείλεται στο ΚΚΕ κυρίως αλλά τζιαι στις θολές θέσεις του Σύριζα, οι παπαδήμοι θα μπαστακωθούν στο σβέρκο του κόσμου τζιαι θα τα καταφέρουν.

      Ξέρω που το πάει το ΚΚΕ. Θέλει να πάρει μετο μέρος του αστυνομία τζιαι στρατό.

      Αλλά ο αντικομμουνισμός σε τούντα σώματα εν φυτεμένος καλά...

      Η στρατηγική τους εν φέρνει κανένα αποτέλεσμα. Το αντίθετο, ευκολύνει το κεφάλαιο τζιαι τους δανειστές.

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος23/2/12, 10:01 π.μ.

      'Έχουμε προσανατολισμό, έχουμε τζιαι στόχους.'

      Στοχους εχετε, δεν το αμφιβαλλει κανενας. Σημαδι ειναι που δεν εχετε.

      Διαγραφή
  16. Χαμάλης22/2/12, 9:20 μ.μ.

    Είπα στης Λεμέσιας για τον Πούππον:

    Με τες προτάσεις τζιαί τες ως τωρά συγκλίσεις ο Γριστόφκιας πάει να Τουρκοποιήσει την Κύπρον λαλεί. Δηλαδή εποφάσισεν ήδη να πει ΟΧΙ σε έναν δημοψήφισμαν για όποιον σχέδιον θα έρτει που να υιοθετεί τες προτάσεις (περίγραμμα λύσης) του Γριστόφκια.
    Οποία προδοσία για την πλευράν μας! Ουαί τοις ηττημένοις!Ουαί τοις Ελληνοκυπρίοις!
    Δηλαδή άμα ο Έρογλου εν σίουρος που τα τωρά για το ΟΧΙ μας ελέω ΔΗΣΥ τζιαί Αναστασιάδη συν τους υπόλοιπους πλην ΑΚΕΛ, γιατί να μεν πει “Δέχομαι τες προτάσεις του Γριστόφκια, πάμεν σε δημοψήφισμαν”; Τζιαί τί θα γίνει αν ο Έρογλου αποδεκτεί αυτούσιες τες προτάσεις της Ελληνοκυπριακής πλευράς, αλλά η Ελληνοκυπριακή πλευρά τες απορρίψει σε δημοψήφισμαν; Διότι ο Έρογλου θα επιμένει για δημοψήφισμαν, αφού ξέρει ότι οι Ελληνοκύπριοι είναι προ πολλού φανατισμένοι να πουν ΟΧΙ. Ποιός στο εξωτερικόν θα μας πιστέψει ποττέ άμα του λαλούμεν για τα δίκαια του Κυπριακού λαού;

    Εν τούτος ο Αναστασιάδης τον οποίον θέλετε να κάμετε πρόεδρον; Τούτος αγαπητή μου Λεμέσια που την μανίαν του για την καρέκλαν, ήδη επρόδωσεν την πλευράν μας. Ήδη επρόδωσεν την! Αλοίμονον μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχω ένα στη Γνώμη της Παρασκευής πας τούτο
      "κράτος δεξιό, ας είναι τζιαι μισόν"
      Σε φανερή συνεργασία-συνεννόηση με τον Έρογλου η Ε/κη δεξιά για να συνεχιστεί η επικυριαρχία της άρχουσας τάξης πας τους ελληνοκύπριους τζιαι να αποκλείσει ολοκληρωτικά του τ/κους που μια κοινή πατρίδα.

      Η τουρκία παίζει το παιχνίδι του 2004, να σιουρέψει ποδα το ΟΧΙ τζιαι μετά να κάμει τες υποχωρήσεις της.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος23/2/12, 3:13 π.μ.

      Φίλε Χαμάλη

      να σου το πω να το γνωρίζεις.

      Η Λεμέσια έσιει ενα πολλά κακον αίπιν.
      ΔΕΝ Δέχεται διάλογο
      και
      ΔΕΝ δέχεται οτι έκαμε λάθος.

      Εχω κατι αιώνες να μπω στο μπλοκ της και μάλιστα οταν επροσπάθησα να της εξηγήσω τ αυτονοητα , οι απαντήσεις που μου εδίαν ήταν τύπου γιωργάκη ακα ΟΤΙ ΘΥΜΟΥΜΑΙ ΣΙΑΙΡΟΥΜΑΙ!!.

      Οταν αποφάσιζε που μονη της να σταματα την κουβεντα (προφανως διοτι ετελειωναν της τα επιχειρήματα και εν εθελε αλλο να το συνεχίσει) ελαλε κάθε φορα οτι ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ και τελος.

      Οποταν εξεκοψα μιας τζιαι η αγένεια έσιει τζιαι τα ορια της.

      ΑΛΛΑ
      Έσιει όντως χάζι το πραμα γιατι τουτα ουλλα που ελαλεν τοτες αθθυμουμαι εππεσε σε ουλλα εξω τζιαι τωρα εν πολλα ευκολο να την εκθεσεις.
      Νταξει.Εν τζιαι πυροβολας τον μισοπεθαμενο εννεν?
      Ας το καταλαβει η ίδια.
      Εγω παντως εν ξαναμπαινω στον κοπο τζιαι σε προτρέπω ούτε τζιαι συ.
      Με αδικαιολογητα ισχυρογνωμονες ανθρωπους ακρη εν ηβρίσκεις.


      Andreas

      Διαγραφή
  17. Χαμάλης23/2/12, 12:51 μ.μ.

    Ούτε μέραν μόνοι τους, να μουρμουρούν ότι θέλουν χωρίς αντίλογον.

    Ρε σύντροφε Νέο, ήβρε τρόπον φύε τουν' το μασκαραλλίκκιν με τες λέξεις για να αποδείξομεν ότι δεν είμαστεν ρομπότ ιμίσσ, γιατί τούν' την διαδικασίαν βαρκούμαι την πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για να μεν μας ρωτούν αν είμαστεν αθρώποι, ρωτούν μας αν δεν είμαστε ρομποτ μίσιημου...
      εκατάλαβες;

      Κάτσε να το ψάψω γιατί όντως εν ενοχλητικό.
      Πάντως στις επιλογές εν υπάρχει τίποτε για να το ξεκάμω.

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...