"Ούτε το μικρό μας δακτυλάκι για την ένωση"
ΟΛΕΣ ΜΑΣ ΟΙ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΑΝΕΝΩΣΗ

23 Φεβρουαρίου 2012

Οι «συγκλίσεις» των εθνικιστών και στις δύο πλευρές του συρματοπλέγματος

Συγχαρητήρια!
  • Πως η ελληνοκυπριακή δεξιά βοηθά εξόφθαλμα τον Έρογλου για να βγει από τη δύσκολη θέση που τον φέρνει η διαπραγματευτική τακτική Χριστόφια.
  • Σταθμισμένη ψήφος – Τέσσερις ελευθερίες – Επιστροφή – Έποικοι, τα κεφάλαια που συναντιούνται οι αρνήσεις Ε/Κων και Τ/Κων διχοτομικών.
Του Στέλιου Στυλιανού*
  • Ο τουρκοκύπριος «ηγέτης», ο συνεχιστής της Ντενκτασικής διχοτομικής παράδοσης μέσα στη Τ/Κη κοινότητα του νησιού, ισχυρίζεται με κάθε ευκαιρία ότι οι ελληνοκύπριοι δεν θέλουν λύση, θέλοντας έτσι να ξεφύγει από τη δύσκολη θέση που βρίσκεται αρνούμενος τα ήδη συμφωνηθέντα μεταξύ Χριστόφια-Ταλάτ.
  • Η Ε/Κη δεξιά από την άλλη, κάνει το παν για να επιβεβαιώσει τον Έρογλου και να αποδείξει προς πάσα κατεύθυνση πως όντως, οι ελληνοκύπριοι δεν θέλουν λύση.
  • Το πρόσφατο ψήφισμα στη Βουλή για τον Ντάουνερ με τις θετικές ψήφους των «αρχιεπισκοπικών» κομμάτων, την αποχή του ΔΗΣΥ και την αντίσταση του ΑΚΕΛ, δείχνει πέραν πάσης αμφιβολίας πως έχει αναληφθεί εργολαβικά μια διεθνής προσπάθεια διάχυσης αυτού του μηνύματος.
  • Άλλωστε οι διχοτομικοί στη δική μας πλευρά, το λένε πλέον δημόσια και ξεκάθαρα: «Ελπίζουμε ο κ. Έρογλου να μην αποδεχτεί τις προτάσεις του Δημήτρη Χριστόφια».
  • Αυτή η τακτική, κατά τη γνώμη μας, αποτελεί μια εξόφθαλμη προβοκάτσια ενάντια στη λύση, δολιοφθορά εκ των έσω και εξυπηρέτηση της τούρκικης πολιτικής.
  • Ας περάσουμε όμως στη καταγραφή των βασικών «συγκλίσεων» μεταξύ των εθνικιστών και στις δύο κοινότητες και την υπόγεια συνεργασία τους προκειμένου να θάψουν τις όποιες πιθανότητες για επίτευξη συμφωνίας:
1) Εκ περιτροπής προεδρία και σταθμισμένη ψήφος
  • Η αντίδραση σε αυτή τη πρόταση «χρονολογείται» πλέον. Η δεξιά και στις δύο κοινότητες, δεν επιθυμεί την ανάμιξη της άλλης κοινότητας στην εκλογή των προέδρου/ αντιπροέδρου, των ηγετών δηλαδή των Ε/Κων και Τ/Κων.
  • Η κυρίαρχη σκέψη πίσω από αυτή την άρνηση, είναι πως το 15-20% της ανάμιξης αυτής, είναι ικανό να «σπρώχνει» και τις δύο κοινότητες στην υποστήριξη του πλέον συγκαταβατικού και μη εθνικιστή στην άλλη πολιτεία με αποτέλεσμα να εκλέγονται πιθανότατα «μόνο αριστεροί».
  •  Ο Έρογλου απορρίπτει την σταθμισμένη ψήφο παρά το ότι έχει συμφωνηθεί από τον προκάτοχό του και ο ίδιος δεσμεύτηκε στον ΟΗΕ να μην αμφισβητήσει τα ήδη συμφωνηθέντα. Κρατάει μόνο της εκ περιτροπής.
  • Η επιμονή του τουρκοκύπριου διαπραγματευτή να μην αποδέχεται τα συμφωνημένα κεφάλαια μεταξύ Χριστόφια-Ταλάτ, υπό κανονικές συνθήκες θα πρέπει και να του χρεώσει το όποιο αδιέξοδο.
  • Παρόλα αυτά,  η ελληνοκυπριακή δεξιά αντιδρά στο σύνολο της πρότασης και πιέζει εδώ και δύο χρόνια για απόσυρσή της, βοηθώντας έτσι τα μέγιστα την τούρκικη πλευρά.
2) Αντίθεση στις τέσσερις ελευθερίες
  • Η αντίδραση εκ της ελληνοκυπριακής «εθνικής» συνομοταξίας, έγκειται στο γεγονός ότι θα απολαμβάνουν των τεσσάρων ελευθεριών όχι μόνο οι Κύπριοι αλλά και οι Τούρκοι πολίτες, μαζί φυσικά με τους Ελλαδίτες.
  • Υπερβολικά και ανυπόστατα, ισχυρίζονται πολλοί από τον ΔΗΣΥ μέχρι το ΕΛΑΜ, ότι ανοίγει η πόρτα για κάθοδο των 80 εκατομμυρίων Τούρκων στη Κύπρο!
  • Φυσικά δεν υπάρχει τέτοιο θέμα. Υπάρχει η αναλογία 4 προς 1 που διασφαλίζει τη πληθυσμιακή-δημογραφική ποιότητα της χώρας. Στους τέσσερις ελλαδίτες δηλαδή, θα μπορεί να εξασκήσει τις ελευθερίες ένας τούρκος πολίτης.
  • Στο «κλείδωμα» αυτής της πρότασης, αντιδρά το εθνικιστικό κέντρο στην Ε/Κη πλευρά, με το επιχείρημα ότι όσοι εισέρχονται στο ομόσπονδο κράτος από την άλλη πλευρά, κατά ένα μαγικό τρόπο, δεν θα υποπίπτουν στην αντίληψη είτε της άλλης πολιτείας, είτε της ομόσπονδης κυβέρνησης.  Που το στηρίζουν αυτό; Ποιος ξέρει…
  • Οι τέσσερις αυτές ελευθερίες ισχύουν φυσικά, πρώτα απ όλα, για τους Κύπριους. Ο Κύπριος πολίτης θα έχει τη δυνατότητα να τις εξασκήσει σε όποιο μέρος της χώρας θέλει.
  • Αυτό ήταν ένα ζητούμενο στο σχέδιο Ανάν, δεν εξασφαλιζόταν δηλαδή και όντως έδινε σοβαρά επιχειρήματα στους καθ επάγγελμα απορριπτικούς.
  • Επιπλέον, η πρόνοια αυτή εξασφαλίζει και τον τερματισμό του εποικισμού και της αλλοίωσης του δημογραφικού χαρακτήρα της χώρας.
  • Κι εδώ ο Έρογλου υπαναχωρεί σε σχέση με τις συμφωνίες Χριστόφια-Ταλάτ και θα πρέπει να του καταλογιστεί από τα Ηνωμένα Έθνη αυτή η οπισθοχώρηση.
  • Δυστυχώς όμως, υπάρχει ταυτόχρονα και παράλληλα μια προσπάθεια της ελληνοκυπριακής αντιπολίτευσης να υποστηριχτούν οι θέσεις του κατοχικού ηγέτη αντί του προέδρου της Κυπριακής Δημοκρατίας.
3) Επιστροφή-αποκατάσταση: Μισογεμάτο και μισοάδειο
  • Στις προτάσεις της Ε/Κης πλευρά για επιστροφή 100.000 προσφύγων υπό Ε/κη διοίκηση και επιστροφή των υπολοίπων υπό Τ/Κη, με προϋποθέσεις όμως που αφορούν θέματα ποσόστωσης και περιουσιών, χρησιμοποιείται από τους ελληνοκύπριους απορριπτικούς ως αρνητική εξέλιξη και όχι θετική.
  • Τονίζουν δηλαδή ότι οι 70 χιλιάδες δεν θα απολαύσουν των ίδιων ελευθεριών με τις υπόλοιπες 100 χιλιάδες των προσφύγων.
  • Όντως, η επιστροφή μέσα στη Τ/Κη πολιτεία δεν θα είναι απρόσκοπτη. Τίθενται θέματα χρήστη περιουσίας, επιλογές ανταλλαγής/ αποζημίωσης και περίπτωση να μην μπορεί να εξασκηθεί το εκλογικό δικαίωμα αν έχει ήδη συμπληρωθεί ο αριθμός των Ε/Κων που δικαιούνται κατά αναλογία να δηλώνουν ως μόνιμη κατοικία τους το Τ/Κο κρατίδιο.
  • Η επιστροφή όμως ΟΛΩΝ των προσφύγων ή και η αποζημίωσή τους με τον ένα ή τον άλλο τρόπο, δεν απαγορεύεται.  Οι προτάσεις Χριστόφια μπορούν να δώσουν σε όλους τους πρόσφυγες μια δίκαιη υπό τις περιστάσεις ευκαιρία να λειτουργήσουν ελεύθερα.
  • Εδώ παρατηρείται η μεγαλύτερη ίσως «σύγκλιση άρνησης» μεταξύ των εθνικιστών των δύο κοινοτήτων: Οι μεν Ε/Κοι χορεύουν σε ρυθμούς «αδούλωτης Κερύνειας», δαιμονοποιόντας τις προτάσεις Χριστόφια, ενώ ο Έρογλου, μετά και από δύο Greentree και τη διορία των δύο εβδομάδων μετά το δεύτερο, δεν μπαίνει στον κόπο –παρά τις δεσμεύσεις- να μιλήσει ανοιχτά και σοβαρά για το θέμα.
  • Και σε αυτή τη περίπτωση, ο τουρκοκύπριος διαπραγματευτής ευνοείται από τη διαφαινόμενη άρνηση των Ε/Κων να αποδεχτούν μια συμβιβαστική λύση, επιτρέποντάς του να τραβά περισσότερο το σχοινί.
4) Έποικοι: Αρνείται να συζητήσει ο Έρογλου – αρνούνται να συζητήσουν και οι Ε/Κοι διχοτομικοί
  • Στο θέμα των εποίκων, βλέπουμε τη τέταρτη και τελευταία μέχρι τώρα «σύγκλιση» μεταξύ των εθνικιστικών κέντρων στις δύο κοινότητες.
  • Οι μεν Ε/Κοι θεωρούν ακόμα και τις 50.000 τούρκων υπηκόων που προτείνεται από τη δική μας πλευρά να αποκτήσουν τη κυπριακή ιθαγένεια για ανθρωπιστικούς κυρίως λόγους, ως κόκκινη γραμμή.
  • Με την ίδια ακριβώς λογική, αλλά από την ανάποδη, ο Έρογλου δεν συζητά καν την αποχώρηση του οποιουδήποτε «πολίτη της ΤΔΒΚ».
  • Το θέμα της παραμονής εποίκων –που σχετίζεται και με τις τέσσερις ελευθερίες για τους τούρκους πολίτες- υπήρξε μαζί με τη πρόνοια για εκ περιτροπής προεδρία και σταθμισμένη ψήφο, το κόκκινο πανί για τα κόμματα της άρνησης της λύσης στην ελληνοκυπριακή κοινότητα.
  • Και αυτή η πολιτική συμπεριφορά εκ μέρους των Ε/Κων, δίνει στον Έρογλου αφορμές και αιτίες να μην τοποθετείται σοβαρά επί του θέματος και να κωλυσιεργεί, δικαιολογώντας τον δικό του μαξιμαλισμό. 
Στη ΓΝΩΜΗ, 17-2-2012

10 σχόλια:

  1. Ανώνυμος23/2/12, 9:12 μ.μ.

    Αναλυση σχεδιου αναν απο ε/κ

    "Οι τέσσερις αυτές ελευθερίες ισχύουν φυσικά, πρώτα απ όλα, για τους Κύπριους. Ο Κύπριος πολίτης θα έχει τη δυνατότητα να τις εξασκήσει σε όποιο μέρος της χώρας θέλει

    Αυτό ήταν ένα ζητούμενο στο σχέδιο Ανάν, δεν εξασφαλιζόταν δηλαδή και όντως έδινε σοβαρά επιχειρήματα στους καθ επάγγελμα απορριπτικούς."

    αναλυση σχεδιου αναν απο την κ.ε του ακελ που εν το επηρεν χαπαριν οτι ισχυει τουτον που λαλει ο ε/κ
    "
    Σχέδιο Ανάν 5
    Συντρόφισσες, σύντροφοι,
    Η αντικειμενική, νηφάλια, επιστημονική ανάλυση του Σχεδίου Ανάν 5 που βρίσκεται σήμερα ενώπιον μας μάς οδηγεί στις πιο κάτω βασικές διαπιστώσεις:
    - Με το Σχέδιο Ανάν επανενώνεται η Κύπρος. Η Κυπριακή Δημοκρατία μετατρέπεται σε δικοινοτική, διζωνική ομοσπονδία υπό την ονομασία Ενωμένη Κυπριακή Δημοκρατία, με μία κυριαρχία, μία διεθνή προσωπικότητα και μία ιθαγένεια.
    - Τερματίζεται η κατοχή με τη σταδιακή αποχώρηση 39 και πλέον χιλιάδων στρατευμάτων.
    - Επιτυγχάνεται η σταδιακή επιστροφή 85 μέχρι 90 χιλιάδων προσφύγων υπό Ελληνοκυπριακή διοίκηση. Διασφαλίζεται σταδιακά το δικαίωμα επιστροφής υπό τ/κυπριακή διοίκηση μέσα, αλήθεια, από πολλές δυσκολίες και σκοπέλους.
    - Γενικά αποκαθίστανται έστω και σταδιακά τα ανθρώπινα δικαιώματα και βασικές ελευθερίες.
    - Προνοούνται αποτελεσματικοί μηχανισμοί ξεπεράσματος αδιεξόδων που δεν υπήρχαν στο Σύνταγμα του 1960.
    - Η μεταβατική περίοδος περιορίζεται σε 45 μόνο μέρες. Όλα τα όργανα του κράτους θα βρίσκονται σε ισχύ από την πρώτη στιγμή.
    - Θα περιοριστεί το ποσοστό ροής ανθρώπων από την Τουρκία στο 5% του πληθυσμού που θα έχει την εσωτερική ιθαγένεια της τ/κυπριακής συνιστώσας πολιτείας, για περίοδο 19 χρόνων ή μέχρι την ένταξη της Τουρκίας στην ΕΕ. Στη συνέχεια θα εφαρμόζεται ο ειδικός νόμος για την ιθαγένεια που απαγορεύει την αλλοίωση της δημογραφικής σύνθεσης του νησιού.
    - Θα υπάρχει μια Κεντρική Τράπεζα και το νόμισμα θα εξακολουθήσει να είναι η Κυπριακή Λίρα.
    - Διανοίγεται μακροπρόθεσμα η προοπτική πραγματικής επανένωσης και ειρηνικής συμβίωσης Ελληνοκυπρίων και Τουρκοκυπρίων.
    Ταυτόχρονα στις εκτιμήσεις μας δεν αποκρύβουμε ότι στο Σχέδιο εξακολουθούν να υπάρχουν και αρνητικές πτυχές όπως είναι:
    - Η μη ικανοποιητική ρύθμιση της πτυχής της ασφάλειας καθώς και η απουσία απτών εχέγγυων για την εφαρμογή της λύσης δημιουργεί αντικειμενικά αίσθημα ανασφάλειας.
    - Η παραμονή ενός αριθμού 60-70000 εποίκων.
    - Η παραμονή 6.000 στρατιωτών από Τουρκία και Ελλάδα μέχρι το 2011, 3.000 μέχρι το 2018 και, σε μόνιμη βάση, εκτός αν συναποφασίσουν διαφορετικά, 950 και 650 αντίστοιχα, μετά το 2018.
    - Η ύπαρξη μίας μόνιμης παρέκκλισης από το κοινοτικό κεκτημένο, εκείνης που προνοεί ότι η μόνιμη εγκατάσταση μη ομιλούντων την τουρκική στο τ/κυπριακό συνιστών κράτος δεν θα υπερβαίνει το 1/3 του τουρκόφωνου πληθυσμού.
    "

    Παμεν παρακατω

    Οι περιρισμοι με τα ποσοστα αποτελουν κατι που συμφωνηθηκε με τον ταλατ αλλα ο προεδρος αρνηθηκε να το επισημοποιηση γιατι εν μαγκας τζαι καραπουσιουκλης.

    το μονον που εβαλεν σε επισημον εγγραφον ο πολυδιαστατος και πολυεπιπεδος προεδρος αφτος ο καττος της διεθνης πολιτικης εν οτι συμφωνα επι της αρχης να ισχυσουν οι 4 ελευθεριες στους τουρκους πολιτες.

    Μεν συγχιζετε τες πουτσες με τες φρουτσες.

    ο γνωστος κατζιασμενος

    xwrikos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά χωρικέ μου, οι 4 ελευθερίες έχουν να κάμουν μόνο με την εγκατάσταση τα γέρημα;
      Τζιαι τούτη η "επισημοποίηση" δηλαδή χωρικέ θα εσταμάταν τον Έρογλου που να τα αμφισβητεί;

      Τούτη τη κουβέντα εκάμαμεν την μπορεί τζιαι 20 φορές. Νομίζω έπαθα ντεζιαβού μαζί σου ρε χωρκανέ.

      Εκόλλησεν η βελόνα σου οξά εν η ιδέα μου;

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος24/2/12, 2:09 μ.μ.

      xaxa.
      Ο χωρικος εκνευριστηκε βλεποντας τον μάστρο του να μεταλλάσσεται τζιαι να μεν ηξέρει πως να τον δικαιολογήσει ....


      Andreas

      Διαγραφή
  2. Πόντζιος23/2/12, 9:18 μ.μ.

    Καλά ρε εσύ Στυλιανέ, δεν είναι ο Χριστόφιας που έχει το πρόσταγμα δυνάμει του συντάγματος για να διαπραγματεύεται το οποιοδήποτε σχέδιο λύσης?
    Άμα και όταν βγει η δεξιά και το ελαμ στην εξουσία ας διαπραγματευτούν όπως θέλουν και με όποιον θέλουν.
    Εκτός φυσικά αν ο κυπριακός λαός αποφασίσει να δώσει την εξουσία σε εκείνους που έφεραν τους τούρκους με το πρόσχημα να τους διώξουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι,έχει το πρόσταγμα αν και επροσπαθήσαν το τελευταίο διάστημα να του το αφαιρέσουν.

      Ο κυπριακός λαός έχει ήδη από τη δεκαετία του 90 δώσει δύο φορές την εξουσία στη παράταξη που αποτελείται ΚΑΙ αό αυτούς που έφεραν τους τούρκους με πρόσχημα την ένωση.

      Αυτό που υποστηρίζω είναι πως έρογλου και απορριπτικοί στην ουσία συνεργάζονται για να αλλάξουν τη βάση λύσης του κυπριακού.

      Διαγραφή
    2. Όι για να την αλλάξουν, αλλάξαν την ήδη.

      Εαν αποσπασεις το σχεδιο λυσης από την γενικότερη εικόνα της αντιπολιτευσης για αλλα ζητηματα, νομίζω είναι πλεον πεντακαθαρο πως εχουμεν καθοριστικότατες αλλαγές στον καθορισμό του τι συνιστά κυπριακό προβλημα.

      Αν θέλουμε να το δουμε νηφάλια - σπανιο πραμα για μενα - θα δουμε πως συντελείται μια πρωτοφανής οπισθοδρόμιση, σαν να τζαι θέλουν να σβήσουν από την ιστορία 40 χρόνια διαπραγματευσης.

      Ειναι αστείο να εκλαμβανεται η σταση του Νίκου ως επιθυμία επίλυσης του κυπριακού.

      Νηφάλια ίσως πρεπει να αποδεκτούμε, πως η πλειοψηφία των ε/κ θέλει πλεον ή μια καθαρή συνομοσπονδία τώρα (Νικολοκοί)ή να επαναφέρει τα δεδομένα προ των συμφωνιών της Ζυρίχης.(δησυκοι ελενης,εδεκ, περδικος, παπας, λιλλήκας)
      Το δηκο αφηνω το εξω. Εν διαπλανητικό κόμμα το δηκο, εν προσδιορίζεται πκιον χωροχρονικά...

      Προσωπικά δεν ξέρω ποιον είναι το χειρότερο.

      Για το πότε θα διαπραχθει το επόμενο πολιτικό πραξικόπημα στη βουλή είνα αγνωστο. Να μην μας φανεί παραξενο, να θέλουν και προωρες εκλογές αν και η υποθεση με την Πραξούλα μπορεί να τους καθησυχάσει προς το παρόν για το δικαιωμα του Χριστοφια να διαπραγματευται.

      Εν ολιγοις, ειναι σαν να μεν ζούμε πλεον στο 2012. Σαν να εμπηκαμεν μεσα στη μηχανή του χρονου και πηγαμε 50 χρονια πισω.

      Ειλικρινά δεν βλέπω να συναινούν οι δεξιές δυναμεις για μια λυση του κυπριακού ακόμα και αν ερθει ενα σχέδιο.

      υπάρχει ενα 5% πλεον μεσα στο δησυ που θα εψήφιζεν αυτό το σχεδιο.

      τζαι δεν εν αρκετό για την τιμή των οπλων να έρτει για να καταψηφιστεί. εννε τζαιρός για ηρωικές ήττες. μπορει να είναι καιρός η αριστερα να προταξει μιαν πιο επιθετική πολιτική γενικότερα τζαι δεν εννοω τα ταξικα στενα δαμε, εννοώ μαλλον την κατασταση στην ευρύτερη περιοχή και την απονομιμοποιηση της δεξιάς γενικότερα στα πλαισια μιας κοινής οπτικής για το μέλλον με τους γειτονικούς λαούς.

      κριμα που δεν το ελυσαμεν το 2004. αλλά ας μην αφήσουμεν ενα λάθος να προκαλεσει αλλα λαθη.

      η κατασταση παντως χρηζει ειδικών αναλύσεων, πρεπει να τοποθετηθούν οι ειδικοί στα γεωπολιτικά. :)

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος24/2/12, 2:07 μ.μ.

      Με τουντη άποψη Πόντζιε
      ποιο εν το προβλημα των φασισταριων να απαγορευουν στον πρόεδρο να διαπραγματεύεται το Κυπριακό?

      Που κολλα να έσιει προβλημα και ο ΑΝΝΑΝστασιάδης , το κομμα του οποίου έφερε μας για λύση σχέδιο με τις μεγαλύτερες "εκπτώσεις" που εδέχτηκε ποτε η δική μας η πλευρα?


      Andreas

      Διαγραφή
    4. Dis, αν είναι να χάσουμε τη προεδρία τζιαι γενικά, ας χάσουμε για ένα μεγάλο σκοπό. Τον μεγαλύτερο σαν κυπραίοι.

      Αν χάσουμε σε ένα δημοψήφισμα για τη λύση, να τους αφήσουμε τζιαι την όποια εξουσία. Ποιος ο λόγος να κρατηθούμε ως του χρόνου τον φεβράρη με άλυτο το κυπριακό, με κουτσουρεμένη εξουσία τζιαι με τη βουλή να επιβάλλει μέτρα;

      Για να φθαρεί τι κίνημα παραπάνω τζιαι να γινεί το κλίμα δαμέσα κόλαση για μήνες;

      Να έρτει δημοήφισμα, να κάμει ο καθ ένας τα κουμάντα του τζιαι να πάρει την ευθύνη της νέας Κύπρου που θα δημιουργηθεί μετά που το αποτέλεσμα.

      Στο κάτω-κάτω,αν καταφέρουμε -που εν πολλά πιθανό- να φκούμε πάνω που το 40% σε ένα δημοψήφισμα, εννά διατηρηθεί πιστεύκω τζιαι η πρόταση για λύση-επανένωση.

      Αν λήξει τούτη η θητεία χωρίς τέτοια εξέλιξη, θα χρεωθεί αναπόφευκτα η παγίωση της διχοτόμησης τζιαι στην αριστερά, τζιαι λόγω του 2004 αλλά τζιαι λόγω του 2009-10.

      Οπότε θεωρώ πως εν μονόδρομος να μπούμε σε τελική φάση για λύση, τζιαι για να κάμουμε το χρέος μας σαν αριστερά για τούτο τον τόπο, αλλά τζιαι για να δημιουργηθούν προϋποθέσεις για ευρύτερα δημοκρατικά μέτωπα που τζιαι θα σπάσουν την μονολιθικότητα της αντιπολίτευσης έτσι όπως την βλέπουμε να εκφράζεται στα σημαντικά θέματα, αλλά τζιαι σαν υποθήκη για τους επόμενους αγώνες.

      Διαγραφή
    5. Ο Μπαγίς δεν βλέπει λύση το 12' τζιαι ρίχνειτην ευθύνη στην Ε/κη πλευρά... ρε ποιον μου θυμίζει...

      http://www.sigmalive.com/simerini/politics/reportaz/467495

      Διαγραφή
    6. Ανώνυμος25/2/12, 1:35 μ.μ.

      Τι εννοεις ο Μπαγις δεν βλεπει λυση το '12; Εχει κυπραιο που βλεπει λυση το 2012 δηλαδη; Αν εσυ βλεπεις λυση το '12 πες μας το ξεκαθαρα. Εκτος και αν φοβασαι οτι θα σε ταπελλωσουν διχοτομικο.

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...