"Ούτε το μικρό μας δακτυλάκι για την ένωση"
ΟΛΕΣ ΜΑΣ ΟΙ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΑΝΕΝΩΣΗ

7 Μαρτίου 2012

12 ερωτήματα προς ιδεολογικούς ελεγκτές


Έλα κέντρον...όβερ...
  1. Το κράτος εργοδότης και ο ιδιώτης εργοδότης, είναι το ένα και το αυτό για τους κομμουνιστές, και δη τους Κύπριους ριζοσπάστες αριστερούς;
  2. Οι σχέσεις εργοδότη και εργαζόμενου και οι όροι εργασίας/ αφυπηρέτησης είναι οι ίδιοι στη Κύπρο όταν εργοδότης είναι το κράτος και όταν εργοδότης είναι ιδιώτης/ μέτοχοι; Οι μόνιμοι εργαζόμενοι στον ευρύτερο δημόσιο τομέα, ζουν για παράδειγμα υπό τη δαμόκλειο σπάθη της απόλυσης;
  3. Η κατάρρευση ενός κράτους, οικονομική ή πολιτική, θα φέρει αυτόματα και την εργατική εξουσία; Η κατάρρευση της οικονομίας γενικώς μιας χώρας, ανοίγει αναγκαστικά το δρόμο στη λαϊκή κυριαρχία; 
  4. Οι εργαζόμενοι των 40-50-60 και βάλε χιλιάδων ευρώ στο δημόσιο, μπορούν να αντιμετωπίζονται -ιδεολογικά μιλώντας- όπως οι εργαζόμενοι των 10 και των 20 χιλιάδων εντός ή εκτός του ευρύτερου δημόσιου τομέα;
  5. Αν για παράδειγμα αποφασίσουν οι τμηματάρχες υπηρεσιών, υπουργείων κλπ, ή οι διευθυντές λ.χ. των σχολείων που έχουν και δικό τους συνδικαλιστικό όργανο, να κατεβάσουν τα ρολά για τον α’ ή β’ λόγο, εμείς θα πρέπει να σταθούμε δίπλα τους -σε κάθε περίπτωση- στο «ταξικό αγώνα» που διεξάγουν;
  6. Ο Ταλλιαδώρος, πρόεδρος της ΟΕΛΜΕΚ και μέλος του Π.Γ. του ΔΗΣΥ λογίζεται συνδικαλιστής;
  7. Τα golden boys των τραπεζών αν έχουν συνδικαλιστικά αιτήματα, θα τα δούμε με κατανόηση;
  8. Η απεργία στα αεροδρόμια από του ελεγκτές, έχει την ίδια βαρύτητα, στόχους και προοπτικές, με την απεργία για παράδειγμα στο Βασιλικό;
  9. Οι ελεγκτές αναγνωρίζουν τη συμφωνία που προσυπογράφτηκε από όλες τις συντεχνίες το 2004 για έλεγχο των απεργιών σε κρίσιμους τομείς; Δρουν με την σύμφωνη γνώμη ή την κατανόηση των άλλων συνδικαλιστικών οργανώσεων;
  10. Δικαιούμαι να θεωρήσω ή έστω να σκεφτώ πως η επιμονή τους σ’ αυτή τη μορφή αγώνα, άθελα έστω, αποτελεί μια προβοκάτσια απέναντι στο εργατικό κίνημα αφού προκαλεί νομοσχέδια που ομολογουμένως βάζουν σε αμυντική διάταξη τις συντεχνίες και τους εργαζόμενους;
  11. Θεωρούνται δίκαια τα αιτήματα των ελεγκτών; Πείθουν ένα αντικειμενικό παρατηρητή με την επιχειρηματολογία τους; Είναι ξεκάθαρα τα αιτήματά τους; Θεωρείται αντικειμενικά σωστή η τακτική διεκδίκησης που εφαρμόζουν;
  12. Αναγνωρίζουν ποια ήταν η πολιτική πηγή του νομοσχέδιου που έπληξε τα συμφέροντά τους; Έχουν καταφερθεί ποτέ ενάντια στους συγκεκριμένους βουλευτές και κόμματα που έχουν καταθέσει τις συγκεκριμένες προτάσεις;
Αυτά είναι μερικά ερωτήματα για να αποφύγω την απευθείας σύγκρουση με συντρόφους που βλέπουν αλλιώς τη κατάσταση με τους ελεγκτές.

Επιλέγω αυτή τη τακτική, προκειμένου τους να δώσω την ευκαιρία να μας εξηγήσουν –ξανά- γιατί θα πρέπει να σταθούμε αλληλέγγυοι στον «αγώνα» των ελεγκτών και πως ακριβώς αυτή η εργασιακή διαμάχη αποκτά ταξικές προεκτάσεις…

Είμαι όλος αυτιά, και πραγματικά, πιστέψτε με, θέλω να πεισθώ.

15 σχόλια:

  1. Δυστυχώς σήμερα η αγωνιστική μου διάθεση δεν είναι στα ύψη. Θα ήθελα παρα πολλά να ανταποκριθώ τζαι να κατσουμεν θκυο ωρες όμορφα τζαι ωραία να μιλούμε...αλλα σήμερα η δική μου διάθεση εννεν πολλα αγωνιστική, καλώς ή κακώς.

    Να πω πως αν ο τιτλος ιδεολογικούς ελεγκτες εννοεί ατομα σαν εμενα εννεν καταλληλος. εκτος αν εννοεί πως οι ελεγκτες εν αλλης ιδεολογίας.

    θα μπορούσα να απαντησω και να συζητήσουμε μια προς μια τες ερωτήσεις. δεν θα το κάμω. όχι τωρά.

    τωρά θα βάλω μονο ενα ερώτημα εγώ.

    μιαν αναλυση για τα συντεχνιακά - συνδικαλιστικά θα πρεπει να την τοποθετήσεις στο χωρόχρονο της.

    απο που επροέκυψεν αυτή η απεργία; κάτω από ποιες συνθηκες; που θα πασιν τα λεφτα των περικοπών; ποιος μας αναγκασε να νομοθετήσουμε ή να συζητήσουμε ποινικοποιηση;

    με λλια λόγια όι έξω από τις αιτιασεις της ιδιας της κρισης. αλλα σε αλληλεξαρτηση με αυτές.
    και όχι με το σκεπτικό που αρχιζει από το αποτελεσμα της κρισης. αλλα απο το σκεπτικό που αρχίζει από τη δημιουργία της.

    ακόμα και ενα συνδικάτο οικοδόμων μπορει να γίνει αντιδραστικό και δεξιό και φιλοκαπιταλιστικό.

    να μαθουμε να ξεχωρίζουμε την έννοια της ταξης - ποσα πιαννεις, απο την έννοια του προλεταριάτου - που εν το συνειδητοποιημένο επαναστατικό υποκειμενο.

    η μισή εργαθκια της κύπρου εν με τες μουστατζιες του γρίβα ακόμα...

    αλλη ώρα λοιπόν, και αφού ψηφιστεί ο νομος, ίσως άλλη ώρα, να συζητησουμε για τις αλυσιδωτες επιδράσεις αυτου που θα συμβεί αυριο.

    ελπιζω άλλοι συντροφοι να εχουν πιο αγωνιστική διάθεση σήμερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ο παρεξηγημενος συνδικαλισμος των προνομιουχων ελεγκτων.

    Υπαρχουν ανθρωποι που εχουν αναγκη να στηριχθουν τα δικαιωματα τους. Ανεργοι, Κυπραιοι και ξενοι σκλαβοι του ιδιωτικου τομεα. Παρετατε τους τουτους, καλα την εχουν. Τζιαι να μεν ξιανετε οτι εν τα κομματα τους που αποφασισαν για τζινους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ο συνδικαλισμός δεν είναι μέσο επιλυσης εργατικών διαφορών που απτεται οικονομικών ζητημάτων.

    ο συνδικαλισμός είναι πολιτικό ζήτημα και μέσον που δεν εχει σκοπο να εξυπηρετει τα συμφέροντα μεμονωμένων ομάδων αναλογα με την μισθολογική τους κλίμακα.

    ειναι αναποσπαστο κομματι του ταξικου αγώνα που δεν εχει στοχο απλα να εξασφαλίσει καλυτερη διαβίωση για τους φτωχούς εργαζόμενους αλλά να δημιουργήσει και ρήξεις πολιτικής σημασίας στο καπιταλιστικο σύστημα τετοιες που θα αποδυναμώνουν τις δικλειδες ασφαλειας του ως εχθρικου εν γένει στην εργατική ταξη συστήματος

    στην προκειμένη - εχθρός δεν ειναι κανένας εργαζόμενος ακόμα και αν παίρνει 10.000 ευρώ τον μήνα(παρολο ότι αυτοι είναι ελαχιστοι στους ελεγκτες, οι πληστοι εν πιαννουν ουτε τα μισα που τουτα, εξαλλου τες πληροφορίες για τους υπερογκους μισθους εν ο Πολιτης που τες εσιωνοσεν στην κοινη γνωμη) - είναι το συστημα, το οποιο εξάλλου κτυπα τον συγκεκριμενο εργαζόμενο εκμεταλλευομενο και την "κοινη γνωμη" ακομα τζαι των φτωχών που τους πινει το αίμα.

    ο Λενιν ελεεν πως όχι μονο εν δαιμονοποιουμεν τες αντιδραστικες συντεχνίες αλλα φροντιζουμεν αν μπορουμεν ακομα τζαι να συμμετεχουμεν σε αυτές, γνωρίζοντας πως η επιρροή μας είναι μέχρι ενός σημειου, αλλα κρατώντας τον πολιτικό στόχο διαρρηξης του συστηματος.

    ο συνδικαλισμός είναι ενα πολυπλοκο ΠΟΛΙΤΙΚΟ ζήτημα και υπηρξε αιτία πολλών αποκλισεων στον μαρξισμό/λενινισμό και αιτία να χαθουν ή να σωθουν μακροχρόνιοι πολιτικοί αγώνες στην ιστορία των κομμουνιστικών κομματων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος8/3/12, 12:09 μ.μ.

    stelios papalangi

    Χωρίς να το έχω παρακολουθήσει εκτεταμένα το θέμα να πω τα εξής:

    Πρώτα από όλα βλέποντας λίγη (προσπαθώ να την αποφεύγω) τηλεόραση, για το μόνο που δεν νιώθω ενημερωμένος είναι για τα αιτήματα των ελεγκτών. Αντίθετα, βλέπωντας εχτές το ρικ, ο τίτλος ήταν ο γνωστός σε κάθε απεργία: "παράλυσε η κύπρος" .... ενώ στες 3-4 συνεντεύξεις που επιάσαν, δεν εφένουνταν οι "καταναλωτές" να είναι ιδιαίτερα δυσαρεστημένοι. Διορθώστε με αν έχω λάθος, αλλά εγίναν πτήσεις εχτές. Δεν άκουσα για ακύρωση αλλά για κάποιες καθυστερήσεις...

    Οπόταν τα περι πανικού και παράλυσης είναι μάλλον τραβημένα που τα μαλλιά. Βεβαίως τα κανάλια θεωρούν ότι πρέπει να μας δείχνουν κάθε νύχτα τον εκπρόσωπο του κεφαλαίου, να μας λαλεί ότι επροκαλέσαν τεράστιο πλήγμα στην οικονομία.... Αν καθυστερήσεις 3 ώρες να προσγειωθείς, είναι πλήγμα για την οικονομία ; Μεταφράστε μου το κάποιος σε ευρω - πως χάνουνται δηλαδή τούντα λεφτά έτσι για να καταλάβω. Εμενα πάντως όσες φορές μου έτυχε καθυστέρηση είτε λόγω καιρού είτε εξ υπαιτηότας της εταιρείας, τα ίδια εξοθκιαζα...


    Δεν ξέρω πόσα πιάνουν οι ελεγκτές, αλλά αν λάβω υπόψη το τρόπο που παρουσιάζουν τα ΜΜΕ το θέμα των επιδομάτων των αιτητών πολιτικού ασύλου, επέτρεψε μου να έχω τες επιφυλάξεις μου. Θα ταν καλό πάντως να εξέραμε...

    Όμως όπως λέει τζαι η δισ, αν θα ξεκινήσουμε με το "πόσα πιάνει" ο καθένας, πρέπει να μαστεν προσεκτικοί.
    Όχι γιατί έχει σημασία αν "εχουν συνείδηση" ή όπως αναφέρεις εσύ αν έχουν καταφερθεί ενάντια στα κόμματα που εκαταθέσαν συγκεκριμένες προτάσεις (ο εργάτης δικαιούται τα δικαιώματα του έστω τζι αν εν μουστακαλής γριβικός),
    Αλλά γιατί τούτη η συζήτηση ανοίγεται πάντα και μόνο αποσπασματικά με σκοπό να μειώσουν μισθούς μισθωτών οι οποίοι θεωρούνται "υπερβολικοί".

    Τζαι αντί να αντιπαραβάλεται το κέρδος σε σχέση με το μισθό,
    ή ο μισθός σε σχέση με το κόστος ζωής (σου επιτρέπει ο μισθός σου να ζήσεις αξιοπρεπώς ; )

    Αντιπαραβάλεται με τους μισθούς που δίνουνται στον ιδιωτικό τομέα.
    Με στόχο τι ;
    1) Να απονομοιμοποιηθούν τζίηνοι που απεργούν
    2) Να νομιμοποιηθεί η μείωση των μισθών όσων μισθωτών "υπεραμοίβονται"

    Λες τζαι αν μειωθεί ο μισθός του ελεγκτή έννα αυξηθεί ο μισθός στα τσιμεντοποιία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος8/3/12, 12:14 μ.μ.

    stelios papalangi


    Όποταν στα πλείστα πιο πάνω ερωτήματα θα αντιπαραβάλω τα εξής δύο:
    Αν δεν ήταν το ακελ κυβέρνηση, πάλε θα ετέθουνταν ;
    Ή διαφορετικά: Μπορείς να φανταστείς τι θα σου απαντούσε στα ερωτήματα ένα΄ς "σύντροφος" του ΚΚΕ ή του ΠΑΜΕ. Γιατί εν τα ίδια που τους ρωτούν τζαι τζίηνους...

    (Πόσον πιο εύκολο είναι να σαι αντιπολίτευση.....)

    1)Τι σχέση έσσιει ποιος εν ο εργοδότης. Γιατί στην ελλάδα οι σύντροφοι δεν απεργούν τζαι ενάντια στο κράτος - εργοδότη ;

    2) πρόσεξε να μην πέσσεις στη παγίδα να θεωρούνται τα δικαιώματα "υπερπρονόμια". Άσχετο με το αν έχουν δίκαιο ή άδικο οι ελεγκτές είναι ένα σύχνα επαναλαμβανόμενο νεοφιλελευθερο επιχείρημα, που αδυνατώ να καταλάβω. Επειδή έχουν δικαιώματα στο δημόσιο, τζαι στον ιδιωτικό δεν έχουν, εν τζαι σημαίνει ότι πρέπει να κοπούν τζαι στο δημόσιο. Αντίθετα πρέπει να κερδηθούν και στον ιδιωτικό τομέα. Όποταν σου ζητώ να το αποσύρεις. αλήθκεια σου λαλώ: Τζαι άδικο να έχουν οι ελεγκτές, το "επιχείρημα" τούτο πρέπει να αποσυρθεί πάραυτα.



    3) άσχετο
    4) απάντησα
    5) εξαρτάται πως ορίζεται ο ταξικός αγώνας
    6) απάντησα επίσης... Για τον ταλιαδώρο ειδικά ήταν ένα καλό μάθημα γιατί το τζαιρό που ανέμιζε τη εθνικιστική παντιέρα αποδέχετουν με ευχαρίστηση την υπερπροβολή που τα ΜΜΕ. Έμαθεν (ελπίζω) όμως πόσο βρώμικό είναι όταν είσαι στη πλευρά που δέχεται τη λάσπη. Όποταν απαντώντας και στο 5, όταν ο ταλιαδώρος έκαμνε αγώνα ενάντια στην επανένωση είμαστεν εναντίον του, και όταν ο αγώνας είναι υπερ ων δικαιώματων των εργαζομένων είμαστε υπερ. Τόσο απλά.

    7) Τα γκόλτεν μπους δεν γράφουνται στες συντεχνείες γιατί θα επεριορίζουνταν οι απολαβές τους.
    8) Ας πούμεν όχι.... Όποταν τι ;

    9) Μα τι είναι κρίσιμος τομέας ; Ετέθηκε η ζωή κανενού σε κίνδυνο ; έτω εκαθυστερήσαν κανένα θκυο ώρες 5-6 αεροπλάνα.

    10) Ποια μορφή αγώνα έπρεπε να ακολουθήσουν ;
    τι νομοσχέδια προκαλούν που πλείτουν τζαι τους υπόλοιπους ;

    11) Όπως είπα δεν γνωρίζω ποια είναι τα αιτήματα τους.

    12) Αν ήσουν έλεγκτης τζαι εθκιέβαζες τα πιο πάνω ερωτήματα ήταν να πιστείς ότι δεν φταίει η κυβέρνηση επειδή τα ψηφίζει η βουλή ; Λες τζαι δεν εν ο υπουργός της κυβέρνησης που μάσσιεται με πουτανιές να κυρήξει την απεργία παράνομη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος8/3/12, 12:41 μ.μ.

    stelios papalangi

    ρε γμτ...εν θκυο δημοσιεύσεις που έκαμα... που σκ*** επήεν η πρώτη ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλησπερίζω (επεράσαν οι 12 μμ) την ομήγυρην. Αποφεύγω να σχολιάσω κοινωνικοπολιτικά διότι εν είμαι τζιαι τόσον μελετημένος πάνω τους. Απλά να συγχαρώ το Στέλιο (νέον) διότι πάλε δείχνει ότι εν άθρωπος (το κατά δύναμην) αντικειμενικός τζιαι στην κριτικήν τζιαι στα εύσημα του.

    Παρά την έλλειψην...εμβάθυνσης, πιάννω αφορμήν που θκιό σημεία του σχολίου του Στέλιου (papalangi), αφού πρώτα συμμεριστώ τον εκνευρισμόν που προκαλεί η απώλεια σχολίων, ειδικά αν εν εκτεταμένα.

    Κατ' αρχήν, αν θεωρήσουμεν ότι η Κύπρος εν νησίν, που στηρίζεται αφενός στον τουρισμόν τζιαι αφετέρου στον κατασκευαστικόν τομέαν εσχάτως, διαφωνώ ότι εν "άσχετον" το 3ον ερώτημαν του Στέλιου (νέου). Οι ελεγκτές μπορούν να κάμουν τέθκοιαν ζημιάν στον τουρισμόν που κάλλιστα "ρίχνει κυβέρνησην". Έζησα το πέρσι που οι αντίστοιχοι Ισπανοί εκάμαν το της κυβέρνησης τζεικάτω. Είχα δεν την ατυχίαν αντί για Σάββατον να πάω έσσω μου Δευτέραν, αφού έκαμα τζιαι κάτι 18ωρα πήεενε έλα εντός τζιαι εκτός αεροδρομίων (η απεργία τους έκοψεν με Πορτογαλλίαν τζιαι επάγωσεν ούλλος ο εναέριος χώρος τους, οπότε επηρεαστήκαν τζιαι άλλες χώρες). Τούτο διά μου λαβήν τζιαι για την απάντηση του Στέλιου (papalangi) στο 11 ("έτω εκαθυστερήσαν κανένα θκυο ώρες 5-6 αεροπλάνα"). Φίλε υποτιμάς πολλά το τι οικονομικές τζιαι άλλες συνέπειες μπορεί να έσιει κάτι τέθκοιον. Αλλά ακόμα παραπάνω το τι δυνητικά μπορούν τούτοι οι αθρώποι να προκαλέσουν τζιαι τι αλαζονεία τους προκαλεί (δυνητικά πάλε) τούτη η δυνατότητα (να απεργούν αβέρτα). Εν τίθεται κατ' εμέναν θέμαν αν εν "ουσιώδεις" ή οϊ οι υπηρεσίες τους.

    Κατά τα άλλα, φιλοσοφικώς έχω πάντα πρόβλημαν με τούτα τα "δικαιώματα" τζιαι τα "προνόμια" αλλά τζιαι την εν μέρει ιδεολογικήν συμπόρευση. Δαμέ συμφωνώ σε θκιό σημεία με τον Στέλιο (papalangi): 1) πρέπει να ζητούμεν εξίσωσην προς τα πάνω τζιαι οϊ προς τα κάτω 2)το να διαφωνείς με κάποιον σε ένα θέμαν (ή κατηγορίαν θεμάτων) εν αποκλείει να συμπορευτείς μαζί του για άλλον. Τούτον αφενός δείχνει ότι το ΑΚΕΛ θα μπορούσεν κάλλιστα να συμπορευτεί με το ΔΗΣΥ για το κυπριακόν αφού συμφωνούν στο κυπριακόν. Αλλά τζιαι οι θκιό τους προτιμούν να συμπορεύκουνται με το "κέντρον" σε άλλα, πιο επουσιώδη θέματα, τζιαι ας διαφωνούν για το κυριόττερον. Για τούτον τζιαι δεν κάμνουμεν φυσικά χαϊριν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ανώνυμος8/3/12, 1:31 μ.μ.

    Τελικα η κυβερνωντες μας εκαταντησαν απεργοσπαστες, ειτε μας αρεσει ειτε οχι.

    Τωρα πως θα προσπαθησουν να το δικαιολογησουν στο Ακελ ειναι αλλη κουβεντα. Κατι φτηνες δικαιολογιες οπως 'Ο συνδικαλισμος εν πολυπλοκο θεμα...' και πρασινα αλογα εν τα πιστευκει κανενας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. (Πόσον πιο εύκολο είναι να σαι αντιπολίτευση.....) ειπεν ο Παπαλάγκι

    Στέλιο τζαι τουτον εν σύνθετο πολιτικό ζήτημα. Η κατακτηση της εξουσίας ουδέποτε εν αυτοσκοπός. Εν αυτοσκοπός για τα κόμματα που εξυπηρετουν ΜΙΑ τάξη. Τα κομμουνιστικά κόμματα δεν εξυπηρετουν ΜΙΑ ταξη και δη την αστική, εφόσον ως κυβερνών κόμμα ΑΥΤΗ ΘΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΕΙΣ αναγκαστικά. Εν τζαι μπορουμε να πεταξουμεν τη θεωρία του κράτους τζαι να μιλουμε για συντεχνιακά στο τέλος ζητήματα, νομιζόμενοι πως μιλούμε για την αριστερά.

    τουτα λαλει τα τζαι ο Κασετοφόρου αμα λαχει.

    Εξάλλου ως προς το παραδειγμα του ΚΚΕ εν τζαι στέκει πλεον. Μια χαρα γίνεται κυβέρνηση αμα γουσταρει με τους αλλους δημαρ,συν.

    Ξερεις κανενα που μπορει να γινει κυβέρνηση τζαι να μεν το κάμνει γιατί απλά εν βολικό; Εννε τοσο απλα τα πραματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Οι ελεγκτές μπορούν να κάμουν τέθκοιαν ζημιάν στον τουρισμόν που κάλλιστα "ρίχνει κυβέρνησην". πε τα τζαι του καλαμαρά με τον τραπεζίτη Παπαδήμο τουτα.

    αυριο να δουμεν πως θα φκαλουμεν τον Πισσαρίδη που το προεδρικό...

    @Γουφις

    εν τζαι εν επειδή εν ημι-δημόσιοι που "μπορουν να ρίξουν κυβέρνηση". αυριο που εν να ιδιωτικοποιηθει πληρως το αεροδρόμιο παλε θα τρων φυλακιση αν απεργήσουν.

    στην ουσία, το λιγότερο επουσιώδες ζητημα δαμε εν αν ενι δημοσιοι ή ιδιωτικοί.

    το ζήτημα ενι αν επιτρεπεις ως κοινωνία στες ιδιωτικές εταιρίες να θεσπίζουν κοινωνικούς νόμους πκιον.

    δηλαδή παμεν πίσω 100 χρόνια. τιποτε αλλο δεν συμβαίνει. όταν δεν υπήρχε κοινωνικό δίκαιο.

    γιατι χτυπιεται ο δημόσιος τζαι ημι-δημοσιος τομέας; για να αφήσεις τες συντεχνίες σαν τες πλαστικές κουκλες στον κατακερματισμένο ιδιωτικό, σε ενα νησί μπανανία, να μεν μπορουν να χτυπήσουν ουσιαστικά κανενα σύστημα.

    καθε χτύπημα στους δημόσιους τζαι ημι-δημόσιους είναι ένα κτυπημα στο πιο φτωχό τζαι ανυπεράσπιστο.

    θα καμνουμε "κατακερματισμένες" συνδικαλιστικέ ς δράσεις, τζαι το πολλήν πολλήν να γλυτώνουν μια μερίδα εργαζόμενοι.

    που πάσιν οι κλάδοι που εννε δυνατοι; που πασιν οι επισφαλώς εργαζόμενοι; που πασιν οι νεες προσλήψεις;

    αντι να μετρουμεν ποσα πιανουν οι 50-100 ελεγκτες, τζαι αν 30 που τουτους εν ακριβοπληρωμένοι,πρεπει να ανοιξουμεν το κουτί της πανδώρας ποινικοποιώντας τες απεργίες;!

    τζαι τουτον λαλουμεν το προοδευτικο;

    για να ερτουμεν αυριο να "παραλησουμεν" συνδικαλιστικά το ΙΔΙΟ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ; θκιαβαστε ξανα τους στοχους του ΔΗΣΥ τζαι που θα επεκταθεί η απαγόρευση!

    ειμαστε σοβαροι; για 30 πλασματα να στελλουμεν φυλακή χιλιαδες εργαζομένους αύριο τζαι να παραλήσουμεν τον ιδιο τον συνδικαλισμό;;;

    τζαι τουτον γιατί "εν κριμαν οι ανεργοι τζαι οι φτωχοί;"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τζαι προς χαριν της ιστορίας για τους καλαμαραδες, περσι που οι ελεγκτες οι δικοί τους ήταν με το σύστημα τζαι εν απαιτήσαν τίποτε συνδικαλιστικά τζαι εκρυψαν τζαι ηβραν τα μια χαρα με τους Παπαντρεηδες τζαι τους Σαμαράδες τζαι τες Τρόικες, το κκε ήταν μες τους δρόμους τζαι εδιαδήλωνε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πρωτον αδυνατεις να κατανοησεις οτι το υπαρχον οικονομικο, χρηματοπιστωτικο συστημα της δυσης, τζιαι τζινοι που το ελεγχουν, καταρρεουν. Σε τεθκιους τζιαιρους εννα δεις ποιοι εχουν πραγματικα αναγκη τη βοηθεια σου. Εκολλησεν η βελονα παστους ελεγκτες που ηβραν τζιαι καμνουν.

    Με το να φωναζεις για τους ελεγκτες δεν βοηθας τους εργαζομενους γενικα, προνοπμιουχους τζιαι σκλαβους. Απλα βοηθας στο να απαξιωνεται ο συνδικαλισμος. Γιατι αμα ο συνδικαλισμος παρει διαζυγιο που τη λογικη, εννα χασει τζιαι την εννοια που εσιει.

    Ο κοσμος τα τελευταια χρονια επηε αρκετα χρονια πισω λογω της κρισης, το θεμα ενι να βοηθηθουν τζινοι που εχουν πραγματικα αναγκη μεχρι να ξεπεραστει η κριση τζιαι να επανεκκινηθει η παγκοσμια οικονομια. Υπαρχει οικονομικος πολεμος μεταξυ δυσης τζιαι των αντιπαλων τους (Ρωσια, Κινα, Βραζιλια, Ινδια κα). Εγιω ειμαι αισιοδοξος οτι εννα φκει κατι θετικο που τουτα ουλλα. Εσυ αν νομιζεις οτι εννα επιβιωσει τζιαι να συνεχιστει το υπαρχον συστημα του καπιταλισμου τζιαι οτι εν πισωγυρισμα η οποια συνδικαλιστικη απωλεια με λιγα λογια θωρεις το δεντρο τζιαι χανεις το δασος.

    Δε νακκον την μεγαλη εικονα. Νεες οικονομικες δυναμεις εν η Κινα, Ρωσια, Βραζιλια κλπ. Οι Αμερικανοι ενουν μονο να τυπωνουν χαρτι που δεν το δεχεται κανενας εκτος ευρωπης. Οι ισορροπιες αλλασουν, ερκεται κατι διαφορετικο που τουντη κριση. Τουντη φορα μπορουμε να ειμαστε αισιοδοξοι οτι ενθα φκει οτι εφκηκε μετα τον 2ο παγκοσμιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ανώνυμος8/3/12, 3:30 μ.μ.

    stelios papalangi

    (προσπαθεια ανακατεσκευής πρώτης δημοσιεύσης)

    Με τη λίη τηλεόραση που βλέπω δεν γνωρίζω ακριβώς τι αιτούνται οι ελεγκτές. Έχτες είδα λίο ρικ, τζαι για το μόνο που "ενημερώθηκα" είναι ότι "επαράλυσεν η κύπρος". Ενώ οι ίδιες οι συνεντεύξεις που επιάναν δεν εδείχναν ιδιαίτερη δυσαρέσκια των "καταναλωτών". Όπως αντιλαμβάνομαι εν τζαι ακυθρώθηκε καμιά πτήση, μόνο κάποιες εκαθυστερήσαν λίον.

    Βεβαίως σημαντικό στην ενημέρωση μας είναι΄η άποψη του πήλικου, για να μας επαναλάβει για "το μεγάλο πλήγμα στην οικονομία". Μια πιο μεγάλο πλήγμα σιορ; 5-6 αεροπλάνα εκαθυστερήσαν 3-4 ώρες ; Κάμετε μας στο σε ευρώ να δούμε πόσο μεγάλο ένι. Εμένα όποτε μου έτυχε καθυστέρηση είτε λόγω καιρού είτε εξ υπαιτιότητας της εταιρείας τα ίδια εξοθκιαζα που εκατέβαινα.



    Θα συμφωνήσω με την δις, ως προς το "πόσα πιάννουν". Καταρχή να μου επιτρέψεις λίη πισινή. Είδαμεν τα ΜΜΕ στο θέμα των επιδομάτων παρουσιάση.... Όπόταν αν δεν έχω σαφή στοιχεία διατηρώ τες επιφυλάξεις μου.

    Όμως το θέμα με το πόσα πιάνουν - δεν έσσιει να κάμει τόσο με το αν έχουν "συνείδηση" ή αν ξέρουν ποια κόμματα φαίρνουν τους νόμους. ...

    Έσσιει να κάμει με το γεγονός όποτεν έννα ανοίξει τούτη η κουβέντα γίνεται σε αντιδιαστολή με τους μισθούς στον ιδιωτικό τομέα, σε μια προσπάθεια να κατεβούν οι μισθοί τζιήνων των μισθωτών που το κεφάλαιο θεωρεί "υπερβολικά ψηλούς".

    Αν θα μπούμεν σε μια συζήτηση του "ποσα πιάνουν",
    πρέπει να μπει ο μισθός σε αντιδιαστολή με το κέρδος....
    ή το λιγότερο ο μισθός σε σχέση με το κόστος ζωής (μπορώ με το μισθό μου να ζήσω αξιοπρεπως; )


    Λες, τζι αν μειωθεί ο μισθός των ελεγκτών έννα καλυτερέυση η ζωή στα τσιμεντοποιία.


    Εν, ολίγοις..... Τα μισά που τα πιο πάνω ερωτήματα είναι παρόμοια με αυτά που μας παρουσιάζουν οι εργοδότες σε κάθε απεργεία. Δεν είναι με τούτα τα κριτήρια που θα κρίνω τους ελεγκτές....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. To ζήτημα με τους ελεγκτες, οπως ακριβως λεεις, εν κοπυ πειστ σχεδόν με ουλλα τα αλλα ζητήματα τζαι τον τροπο που επερασαν "ως υστερίες" στον κόσμο. ο Πολιτης πρωτος τζαι καλυτερος!

      χωρίς στοιχεία! ποσοι ενι σιορ τουτοι οι ελεγτες; ξερει κανενας; ήντα κλιμακες ενουν τζαι ποσοι σε καθε κλίμακα; ήνταλως γραφουν υπερωρίες τζαι γιατί γραφουν υπερωρίες;

      αν μεν εγραφαν,(αφου εν μειωμενο το προσωπικό) ηταν να εχουμεν οικονομική ζημιά;

      ποσα θα φκαλει η ιδιωτική εταιρία που θα μας γορασει που τες περικοπες που γινουνται τωρα τα επομενα 30 χρόνια εργασιάς που τουτους;ποσα θα φκαλει που δεν θα υπαρχουν νεες προσληψεις; ποσα θα φκαλει που τζεινους που τωρα πιαννουν 1500 στον αιώνα τον απαντα;..

      καλαν, εν εδεχτηκαν τίποτε;!;! ειπαν φακκατε τζαι εν μας κοφτει; εν εδεχτηκαν μειωσεις;

      εν να στησω "ταξική πολιτική" στηριζόμενη στον Πολίτη;!

      που πότε; πετε μας ότι τωρα η ταξική εφημερίδα εν ο Πολιτης!
      ετσι τζαι αλλιώς ειπα εν να την πιανω. παω να πεταξω τα απαντα του Λενιν!

      Διαγραφή
  14. Ο κοσμος τα τελευταια χρονια επηε αρκετα χρονια πισω λογω της κρισης, το θεμα ενι να βοηθηθουν τζινοι που εχουν πραγματικα αναγκη μεχρι να ξεπεραστει η κριση τζιαι να επανεκκινηθει η παγκοσμια οικονομια.

    1. εννοείς ο καπιταλισμός; ποια οικονομία;
    2. εν εγω που θελω να επανεκκινηθεί η παγκοσμια οικονομία; υπαρχει άλλο συστημα μετα τον καπιταλισμο (που εννεν ο κουμμουνισμος)που εν να ερτει που την επανεκκινηση της οικονομίας τζαι εν το ξέρω;ποιον; τα ιδιωτικα κρατη δικαίου; άλλη μορφη σοσιαλδημοκρατίας δηλαδή; σοσιαλεπιχειρηματικά;

    2. Τουντη φορα μπορουμε να ειμαστε αισιοδοξοι οτι ενθα φκει οτι εφκηκε μετα τον 2ο παγκοσμιο.

    τι εννοεις; εν να εχουμεν παγκοσμιο σοσιαλισμό νεου τυπου αμα αλλαξει η μαππα των υπερδυναμεων τζαι διοικουν τα ρωσικα κεφαλαια τζαι τα κινεζικα; εν καταλαβω νομίζω,αν θέλεις μπορεις να μου εξηγησεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...