"Ούτε το μικρό μας δακτυλάκι για την ένωση"
ΟΛΕΣ ΜΑΣ ΟΙ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΑΝΕΝΩΣΗ

23 Μαΐου 2012

Όταν τελειώνουν τα επιχειρήματα… αρχίζει ο Στάλιν και η Σιβηρία

Όσα δε φτάνει η αλεπού...
  • Τις τελευταίες μέρες, με αφορμή τη συζήτηση για την άνοδο του νεοναζισμού στην Ελλάδα και τα δικά μας πολιτικά και μικροπολιτικά θέματα, έχει ξεκινήσει και πάλι μια προσπάθεια ταύτισης του ΑΚΕΛ με αυτό που έχει επικρατήσει ως «σταλινισμός», και κατ' επέκταση, του κομμουνισμού με τον ναζισμό.
  • Την αρχή την έκανε ο Μάριος Δημητρίου στη «Σημερινή», σε μια δήθεν απάντηση σε άρθρο του Κ. Βαρωσιώτη στη ΓΝΩΜΗ της περασμένης εβδομάδας για την υποκρισία αυτών που προάγουν τον εθνικισμό και τον αντικομμουνισμό στη Κύπρο, και τώρα οδύρονται για την άνοδο της «χρυσής αυγής» στην Ελλάδα…
  • Τη σκυτάλη πήρε η παρουσιάστρια της εκπομπής «μεσημέρι με την Ελίτα» στο «Μέγκα» που συμφώνησε με ακροδεξιό καλεσμένο της πως ο Στάλιν ήταν χειρότερος από τον Χίτλερ!
  • Και το γλυκό έδεσε με τον Νικόλα Παπαδόπουλο που δήλωσε ως απάντηση σε παρατηρήσεις του ΓΓ του ΑΚΕΛ σε σχέση με τη πολιτική του συμπεριφορά, πως φοβάται μήπως εξοριστεί στη Σιβηρία…
  • Η κυπριακή αριστερά, το λαϊκό κίνημα του τόπου με μπροστάρηδες το ΑΚΕΛ και τη ΠΕΟ, έχουν αποδείξει τις δημοκρατική του επιμονή σε ευρύτερες συνεργασίες, στη μετριοπάθεια και την εργασιακή ειρήνη.
  • Σε κανένα σημείο στην πολύχρονη ιστορία του κυπριακού λαϊκού κινήματος, δεν έχουν καταγραφεί είτε περιστατικά βίας προερχόμενα από τον κόσμο της αριστεράς, ούτε και ακραίες εσωκομματικές προστριβές.
  • Η αριστερά στη Κύπρο υπήρξε θύμα της βίας της ακροδεξιάς, θύμα κοινωνικού αποκλεισμού και της άνισης μεταχείρισης, και όχι θύτης. Το ΑΚΕΛ και η ΕΔΟΝ μετρούν νεκρούς και έχουν στη πλάτη τους δεκάδες απρόκλητες επιθέσεις, ο κόσμος της αριστεράς βίωσε την κοινωνική αδικία και αντιστάθηκε τόσο στον φασισμό της ΕΟΚΑ Β’, όσο και στο πραξικόπημα και την εισβολή.
  •  Δεν έχουμε να ντρεπόμαστε για τίποτα! Αντίθετα, μόνο τιμή και δέος νιώθουμε για το γεγονός ότι ανήκουμε στο μόνο πραγματικά –και με αποδείξεις- δημοκρατικό και διεθνιστικό κίνημα του τόπου.
Στη ΓΝΩΜΗ 18/5/2012

31 σχόλια:

  1. «Σε κανένα σημείο στην πολύχρονη ιστορία του κυπριακού λαϊκού κινήματος, δεν έχουν καταγραφεί είτε περιστατικά βίας προερχόμενα από τον κόσμο της αριστεράς»

    Πρόσφατο παρελθόν:
    Έχουμεν 23 του Μάη σήμερα. Πριν απο 22 μέρες, πρώτη του Μάη, ετραμπουκκιστήκαν άτομα της αριστερής οργάνωσης ΑΝΤΑΡΤΕΣ απο άτομα της ΠΕΟ σε εργατική πορεία με ψυχολογική βία. Η περιφρούρηση του Ακελ στο παρελθον έχει χτυπήσει ανελέητα κόσμο του αντιεξουσιαστικού χώρου (πχ είχαν σύντροφο χαμέ τζιαι εκλωτσούσαν τον μέσα στο στομάχι επαναλαμβαννόμενα) επιάσαν τα πανό του χώρου εσχίσαν τα τζιαι επιάσαν τα έντυπα των αναρχικών/αντιεξουσιαστών τζιαι επετάξαν τα, σύν το ξύλο που έδωκαν στα άτομα που εβρίσκονταν εκεί, γιατι ηταν πιο λιγα σε αριθμο απο τους Ακελικους (τούτα εγίναν στην πορεία για την Παλαιστίνη στο παρελθόν) Πέρσυ επιαν άτομα της Νεολαίας εναντια στον εθνικισμό να δώκουν φυλλάδια για το αντιφασιστικό φεστιβάλ που ηταν να καμουν μαζι με αλλες οργανωσεις, να τα δώσουν στο φεστιβαλ της εδον, τζιαι εδιωξαν τους με τραμπουκκικη συμπεριφορα ψυχολογικής βίας τζεινοι που ηταν στην πορτα της εδον. Ετυχε να ειμαστεν σε συναυλια ροκ που εκαμεν το ακελ, ενα ατομο που την παρεα εφκαλεν πανω την σημαια της αντιφα, τζιαι επειδη ηταν μαυροκοκκινη ηρτεν ενας φουσκωτος της περιφρουρησης τζιαι ετραμπουκκισε το ατομο που εκραταν την σημαια με πολλα χυδαιο τζιαι εξουσιαστικο τροπο για να την βαλει πισω στη τσαντα του. Η λιστα μπορει να συνεχιστει. Εναν ενα τζιαι δυο τα περιστατικα ψυχολογικής ή σωματικής βίας. Δεν λαλω οτι ουλλοι τζιαι ουλλες μεσα στο ακελ επικροτουν θετικά τουτου του ειδους τες συμπεριφορες βιας, ειτε ειναι σωματικη βια ειτε ειναι ψυχολογικη βια. Αλλα, καλα καμνουν ουλλοι που γυρον να αναλαβουν τις ευθυνες τους, τζιαι επίσης να καμνουν την αυτο-κριτικη τους. Ειπα το τζιαι στο μπλογκ του κυριου Μιχάλη τουτο: δεν γινεται καποιοι να μιλουν για τις σβαστηκες στην κερκιδα του αποελ τζιαι να ξεχαννουν την ιστορια με τον Στηβεν. Eίχαν τον χαμέ τζιαι εφακκούσαν του οι Ομονιάτες ακόμα τζιαι μετά που ελυποθήμησεν τζιαι ηταν μεσ’τα γαίματα που πάνω ως κάτω. Είσχεν 4 Ομονιάτες στη σκηνή οι οποίοι επίαν να σταματήσουν τους άλλους που τον εχτυπούσαν, τζιαι απειλήσαν τους να «μείνουν μακριά για να μεν φαν τζιαι τζείνοι ξύλο». Μεν μου λεεις οτι δεν εχουν καταγραφει περιστατικα βίας ρε φίλε, του άλλου ποιός του έφκαλεν το μάτι του? Επίσης, αντιεξουσιαστές απο την θύρα 9, μια άλλη φορά ποιοί τους εχτυπήσαν εν ψυχρό? Λες τζιαι είχαν μπροστά τους εχθρό? Ξέρεις? Δηλαδή όταν χτυπούν οι φασίστες μιλούμεν τζιαι λέμεν τα, όταν χτυπούν οι κομμουνιστές (ή οι αναρχικοί) δεν μιλούμεν τζιαι δεν τα λέμεν? Με τούτη τη λογική, τίποτε εν μπορεί να πάει μπροστά σε μιαν κοινωνια.

    Εν μπορουμεν να καμνουμεν τους στρουθοκάμηλους. Παίζει φωτογραφία της προοδευτικής στο ίντερνετ, με κάτι τύπους στα μαύρα τζιαι ένα πανό «δόξα και τιμή στους ήρωες μας» ούλλον αρσενιτζοί μπροστά τζιαι οι μισοί φουσκωμένοι, ήνναμπουν τούτα τα μασκαραλλίκκια? Λαλούν κάποιοι για το ΕΛΑΜ τζιαι μετά παν τζιαι κάμνουν τα ίδια? Ηντα διαλεκτική εν τούτη? Δηλαδή πάει «ποιος εν ο πιο matcho τζιαι ο πιο στραυτόκαυλος τζιαι ο πιο μαχημος»? Ποιός έσχει την πιο πολλή τεστοστερόνη? Εγώ ξέρω κοπέλλες του ακελ που εφρικάραν όταν ειδαν τούτη τη φώτο να πέζει, ενεν ενα η θκυο τα ζητήματα που πίσω. Ποιά εν η διαλεκτική?

    Πολλοί/πολλές μεσα στο ακελ μπορεί να διαφωνούν με κάποια πράματα που εγίναν ή που γίνονται. Αλλα η σιωπή δεν βοηθά. Ο διαλογος βοηθα, η αυτοκριτική βοηθά, η αληλλεγγύη βοηθά, ο σεβασμός βοηθά.

    Αυτά. Ελπίζω να μεν σε στεναχωρώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αντίθετα χαίρομαι που εκατάθεσες τη γνώμη σου.

      Ευαγγελία, γράφω για την ιστορική συστηματική βία με πολιτικά κίνητρα, δολοφονίες κλπ που στόχο είχαν την ιδεολογική ηγεμονία (περίοδο 55-75 κυρίως).

      Αυτό που επισημαίνεις, εν σωστό. Ότι δηλαδή ο τραμπουκισμός εισχώρησε τζιαι στους χώρους της νεολαίας κυρίως του λαϊκού κινήματος. Τον εβίωσα τζιαι γω.

      Ισχύει τζιαι τούτο που λέει η dis πιο κάτω με τα αριστερότερα της αριστεράς.

      Διαγραφή
  2. Όταν κινδυνεύουν οι επιχειρήσεις εννοείς... αρχίζει ο Στάλιν και η Σιβηρία...

    εν πειραζει ετυχεν μας τζαι εμας!..:D

    άλλη φορα να με ενημερώνεις άμα γραφει ο Μαριος μου έτσι πραματα, εν χαλαρωτικό να του απαντώ..τζαι περνω τζαι ανέξοδα την ώρα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. υστερόγραφο 1) Είσχεν γίνει μια απόπειρα φόνου, όπου άτομα του Αποέλ επιάσαν άτομο της Ομόνοιας, τζιαι εσύραν τον απο τις κερκίδες κάτω με το κεφάλι. Ο Στήβεν είσχεν αναγνωριστεί τότε ώς το ένα απο τα άτομα που ελάβαν μέρος στην απόπειρα φόνου. Το να πάεις τζιαι να του κάμεις τζιαι τζείνου απόπειρα φόνου πίσω, δεν είναι η λύση του προβλήματος. Το να καταδικάζεις κάτι, τζιαι μετά να πιέννεις να το κάμνεις εσύ, δεν είναι τρόπος επίλυσης των προβλημάτων. Αντίθετα, διαιωνιζει το πρόβλημα, βάλλει το κέντρο μέσα σε ένα φαύλο κύκλο, που είναι επαναλαμβαννόμενα ανάστροφος.

    υστερόγραφο 2) Τζιαι ένα για το τέλος, μιας τζιαι μιλούμε για βία, να πάμεν τζιαι στην κρατική. Τα ΕΑΟ, ένοπλα πάνω σε ανήλικους, τζιαι χωρίς αριθμούς πάνω στες στολές τους, επίαν κάτω απο αριστερή κυβέρνηση, η οποία δεν εφκήκεν να πάρει θέση ανοιχτά τζιαι Εντιμα για τα τραγικά γεγονότα. Το ίδιο έπραξαν και τα αριστερά έντυπα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @ευαγγελία

    Αλλα η σιωπή δεν βοηθά. Ο διαλογος βοηθα, η αυτοκριτική βοηθά, η αληλλεγγύη βοηθά, ο σεβασμός βοηθά.

    συμφωνώ σε τουτο.

    αλλα το ακελ ευαγγελια όπως τζαι οι αναρχικοί εχουν ενα παρομοιο προβλημα: εν αναγνωρίζουν κανενα αριστεροτερα τους. για αυτό ενι ξερω αν εν επιλύσημες οι κοντρες.

    επιπλέον, το ακελ εν αναγνωρίζει καν τους αναρχικούς ως πολιτικό χώρο, θεωρει τους αναρχικούς ως πολιτικά ανυπαρκτους. μπορεί να συνομιλήσει με αλλες νεολαιες αλλα όχι με την νεολαια εναντια στον εθνικισμο π.χ διότι εν υπαγεται σε κόμμα...

    τζαι οι αναρχικοί, διαστρεβλώνουν τακτικά σε μια πολιτικη ακαθοριστία τζαι ανυπαρξία τη διαφορετικότητα του ακελ που τα άλλα κόμματα...

    το βασικοτερο προβλημα όμως είναι,κατα την κριση μου, και επισης ελπιζω να μην σε στενοχωρώ, πως ουτε το ακελ ουτε οι αναρχικοί μπορουν να διανοηθουν κατι επαναστατικότερο που τους ίδιους...χαλα η αυτοεικόνα, ταρασσουν οι θεσεις στο πολιτικό σκακι τζαι υπαρχει κόστος αμα το αποδεκτείς τουτο..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν διαφωνώ κάπου.

      Στο "διαφορετικότητα του ακελ που τα άλλα κόμματα" θα εμπορούσα να κάμω μεγάλη συζήτηση όμως, που ένεν της ώρας.

      Όσο αφορά το τελευταίο μέρος, καμία σχέση, δεν με στεναχωρείς, κάθε άλλο. Είμαι απο τα άτομα που κατουρούν acid πάνω στον τάφο του Bookchin. Γι αυτό θεωρώ ότι η κουβέντα που λέεις στέκει. Αλλά στέκει κυρίως όσο αφορά τους μαυροκόκκινους. Δεν ανήκω σε εκείνο τον χώρο.
      Ούτε τζιαι σε καμιά δικτατορία του προλεταριάτου, καμιά δικτατορία.

      Όσο αφορά το τι είναι η Επανάσταση/επαναστατικότερο, σαν έννοια δύναται (εννοιολογικά τζιαι οντολογικά αν θεωρήσουμεν α πριορι την απτό-τητα της ως τέτοια) να αλλάζει μορφές ανάλογα τζιαι με το πολιτικό μοτίβο που έσχει ο άλλος/άλλη διχτυομένο μέσα στον εγγέφαλο του/της, που δεν έσχει να κάμει μόνο με την δόμηση, αλλά, τζιαι με την αποδόμηση, των εννοιών. Τζιαι της ώς-δεδομένης γνώσης.

      Τζιαι στην δεξια θεωρουν καποιοι/ες οτι εν επαναστατες, τζιαι στην αριστερά θεωρούν κάποιοι/ες ότι εν επαναστάτες, το ζήτημα είναι τζιαι οι αποσπασματικές εννοιολογήσεις, τζιαι οι παρωπίδες, τζιαι ο αυτισμός του ανθρώπινου ζώου.

      Ένεν μαύρο ή άσπρο, μόνο. Υπάρχουν πολλές περιοχές γκρίζες. Τζιαι υπάρχουν περιοχές πολύχρωμες με χρώμα τζιαι φώς τζιαι αναπνοές.
      Θεωρώ ότι με διάλογο τζιαι αλληλεγγύη τζιαι σεβασμό μπορούν να φκαίννουν καταστάσεις με υγεία για την κοινωνία. Εν πολλή η αρρώστια γύρω μας, τζιαι η ζωή εν μιτσία. Τζιαι οι παραπάνω, σπαταλούν την, με τες ανισορροπίες τζιαι τες ψυχικές αρρώστιες. Μέσα τους τζιαι έξω τους.

      Εν πολλά εύκολο το να ανοίξεις το κεφάλι κάποιου, μέσα στην κοινωνία. Τζείνο που εν δύσκολο, για τους ανθρώπους, είναι το να ανοίξουν την καρδιά τους, μέσα στην κοινωνία.

      Διαγραφή
    2. οι κομμουνιστες συνηθως μιλούν για Επανασταση όι για επαναστατικότητα ως ατομικό χαρακτηριστικό, τζαι εν αποδεχουνται πως αφορά είτε τη δομηση είτε την αποδόμηση εννοιών. ο Μαρξισμός για τους κομμουνιστες είναι η Φιλοσοφία της Πράξης, με την εννοια πως επιδιώκουν να αντιλαμβανονται τον κόσμο μέσα που τη διαλεκτική τζαι όι μεσα που δόγματα. Τζαι η διαλεκτική εφόσον εννε ιδεαλιστικη εν μπορει παρα να μετατραπει σε επαναστατική θεωρία μεσα που την πραξη δηλαδή την ιστορική πραξη τζαι όχι την ατομική πραξη ως χαρακτηριστικό ή δράση.

      κατα αυτή την έννοια οι κομμουνιστες είναι εναντια στη βία, τζαι η δικτατορία του προλεταριάτου δεν είναι πραξη βίας, είναι τρόπος άμυνα ή οργανωσης απεναντι στες ιστορικες μορφες του κεφαλαίου που ειναι ο στρατός, η αστυνομία και η κατοχή των πηγών πλουτου τζαι παραγωγή - σημερα λεμεν τα τζαι μονοπώλια.

      εν αφορα ασκηση βίας εναντιον ανθρωπων αλλα εναντίων κατασταλτικών μηχανισμων που δομουν το αστικό κρατος.

      εγω εν κατουρώ πανω στο ταφο του Μπουχτσιν :) τζαι προσπαθω να μεν κατουρώ πανω στο ταφο κανενος, αλλα πιστευκω στην οργανωση των κομμουνιστών, που είναι μια άλλη κουβέντα.

      Διαγραφή
    3. dis, τζείνο που είπα για τον Bookchin, δεν έχει διαφορά απο κάτι που θα έλεγα για τον Josef Mengele, τον Aribert Heim, τον, Carl Vaernet, τον Eduard Wirths, τον Sigmund Rascher, τζιαι ουτω καθ εξης. Τα ζητήματα της βιοηθικής δεν τα πέρνω καθόλου ελαφριά, είτε έχουν να κάμουν με το μή-ανθρώπινο ζώο είτε έχουν να κάμουν με το ανθρώπινο ζώο, δεν κάμνω σπησιτικούς δια-χωρισμούς στην πολιτική μου προσέγγιση. Εν γνωστές οι θέσεις του Bookchin τζιαι το οτι δεν ηταν παρα μονο ενας κραυγαλεος σπισηστής, οπως θα ενοιωθα για τον Mengele νοιωθω τζιαι για τους απολογητές των βαναυσοτήτων τύπου Bookchin.

      Τωρά τα άλλα που λαλείς, για τους κομμουνιστές/ιες, ξέρω τα :D Εν τούτο που είπα τζιαι πάνω, ότι, ο καθένας/μια, ξέρει την αλήθκεια του/της, η οποια, αληθκεια, εν ενα τεραστιο κεφάλαιο.Κοινωνιολογια, ψυχολογια, ψυχιατρική, αντι-ψυχιατρική, πνευματικότητα, πολιτική, φιλοσοφία, η αλήθκεια, είναι τεράστιο θέμα. Το ίδιο τζιαι η αποδόμηση, της ώς-δεδομένης γνώσης. Είναι ακόμα ενα, πολλά μεγάλο κεφάλαιο. Ο μόνος "φασίστας της ζωής μου", είναι ο Κάρλ Γιουνγκ. Ανάμεσα σε άλλα, εν ενδιαφέρουσα η θεωρία του για το "αρχέτυπο της μητέρας", σε σχέση με τον πατριωτισμό, τον στρατό, την εκλησία, την προσήλωση σε ένα κόμμα, τζιαι ούτω καθ εξής.

      Εν πολλά που παίζουν. Τζιαι συνήθως οι άνθρωποι, δεν μπορούν να τα δούν όλα, όσα παίζουν. Πχ, κάποιος που έσχει την εσωτερική ανάγγη να νοιώθει "λόγιος" τζιαι "σπουδαίος", εν πολλά εύκολο να καταλήξει σε πολιτικές θεωρίες όπου οι "λίγοι και εκλεκτοί" θα διούν τα φώτα τους, στους υπόλοιπους "κοινούς θνητούς". Ή, πχ κάποιος που εν κρυφογκέυ, εν πολλά εύκολο να έσχει ερωτικές ονειρώξεις με τους "εργάτες" σαν το σύμβολο της brut testosterone κτλ κτλ, τζιαι ούτω καθ εξης. Εν πολλά που παίζουν πάντα, στες πολιτκές επιλογές των ανθρώπων. Τζιαι τα παραπάνω εν ανάμεσα στες γραμμές, τζιαι όχι, στην πρώτη ανάγνωση των περιπτώσεων. Δεν έχουν να κάμουν μόνο με τες κοινωνιολογικές δομές τζιαι την ώς-δεδομένη γνώση κάποια πράματα.

      Δεν διαφωνώ κάπου μαζί σου, με την έννοια του ότι είναι η οπτική σου πάνω, έσχεις κάθε δικαίωμα να την έχεις. Σε κάποια πράματα που λέεις συμφωνώ τζιαι εγώ προσωπικά. Σε κάποια έχω διαφορετική οπτική. Αλλά τούτο εν ένα που τα θετικά όσο θα αφορούσε τον ευρήτερο χώρο, σε σχέση με τους κομμουνιστές/ιες πχ. Δηλαδή, μπορείς να κόψεις τζιαι 5-6 κουβέντες με τους κομμουνιστές/ιες, ή να κάμεις τζιαι κοινωνικές συμμαχίες, κτλ. Με τους "άλλους", τι να πείς? Του άλλου κάτω που λαλεί για τον αρχιεπίσκοπο, τι να του πώ? Εν θα του πώ. Εν υπάρχει λόγος, γιατι δεν θελει να καταλάβει. Τζιαι ούτω καθεξής.

      υστερόγραφο: με τα άλλα που λέεις κάτω για τη σοσιαλδημοκρατία συμφωνώ τζιαι εγώ, δεν θα μπώ στην κουβέντα κάτω, θεωρώ ότι εκάλυψες με σε κάποια πράματα.

      Διαγραφή
    4. Εν εχω καμμιαν αμφιβολία ότι εισαι ενα ατομο που εν "εξαρτωμενο" που τη γνωση παρόλο που τοποθετείτε συχνότερα στην αποδομηση...εν θα προσπαθησω να σου καμω λαιφ ψυχαναλυση όμως...:) διότι εν συχχαμερό, να αντικαθιστας το τι είναι οι άλλοι με εικονες τους δικου σου μυαλου...

      αυτο το λεω, γιατί αν μου επιτρεπεις, καποιες φορες διακρινω μιαν αμυντική σταση του τύπου "τουτα ξερω τα" που εν σεβαστη με την εννοια της διεκδικησης της προσωπικής αποψης - τζαι εγω καμνω το - αλλα που την αλλη, βαλλει τον αλλο σε ενα κουτι που ονομαζεται "τουτα ξερω τα"...

      για τον Μπουχτσιν εν θα τοποθετηθώ, γιατί υπαρχουν ατομα μεταξυ μας που εν τζαι αναγνωστες τουντου μπλογκ, που ξερουν καλυτερα που μενα να μιλησουν για τον Μπουχτσιν με την εννοια ότι μπορει τζαι να τον αγαπήσαν, τζαι αρα να επερασαν διαδρομους αντιληψης που εγω εν επερασα...

      τι θελω να πω; πως η γνωση, υπαρχει ως επικοινωνία - κατι που ξερω πως σε ενδιαφερει πολλα - τζαι ως αντικειμενο διερευνινσης αλλα τζαι ως καθαρα ανθρωπινη γνωση που διυλίζεται μεσα που τον φορεα της...εν σημαντικό λοιπόν, να αφηνουμεν τους αλλους να μιλουν για τα πραματα που αγαπήσαν χωρίς να αντικαθιστουμε την παρουσία τους ως ξερόλες...

      εγω τον Μπουχτσιν εν τον αγαπησα αλλα αφου γυρω μου υπαρχουν ατομα που τον αγαπησαν προτιμω να τους καμω χωρο...

      για τα ζητηματα της αποδομησης ας το αφησουμεν παρακατω, εν εμφανες ότι κινουμαστε σε καπως αντιθετες κατευθυνσεις δαμε...

      αφήνω ενα αρθρο, για να καμουμε τζαι το μπλοκκινγκ λλιο χρήσιμο, που αν θελεις μπορεις να το δεις, αφου αφορά ζητήματα που εθιξαμεν τζαι εν που μαρξιστική σκοπια.

      http://www.theseis.com/index.php?option=com_content&task=view&id=933&Itemid=29

      Διαγραφή
    5. dis, κάπου έχασες λλίο τη μάππα γιατί ενώ εγώ εμίλησα για την αναλυτική ψυχολογία του Jung τζιαι συγκεκριμένα για τη θεωρία του που αφορά το αρχέτυπο της μητέρας σε σχέση με τις πολιτικές επιλογές των ανθρώπων, εσύ απάντησες μου πίσω, με κάτι που αφορά εμένα, προσωπικά. Τζιαι στο οποίο, επέτρεψε μου να σου πώ ότι κάμνεις λάθος. Τζιαι επίσης, ότι χειρίζεσαι το λάθος που άποψη διαλόγου, για τον λόγο που εξήγησα πάνω. Αλλά ας πάμεν πάρακάτω, γιατί προτιμώ να σε πιστώσω με άδολη αφέλεια, παρά με οτιδήποτε άλλο. Είναι ένδειξη καλής θέλησης τούτο τζιαι ελπίζω να εκτιμηθεί.

      Όταν σου έγραψα πάνω ότι «ξέρω τα τούτα που λέεις όσο αφορά τες οπτικές των κομμουνιστων/ριων», δεν έσχει να κάμει τούτο με καμία εννοια της διεκδικησης της προσωπικής αποψης τζιαι με κανενός τύπου προσωπικής μου άμυνας, όπως τα έθεσες/υπέθεσες.

      Έσχει να κάμει με το ότι ξέρω τα. «Ζούμε μέσα απο μια ορισμένη διαδοχή γεγονότων, άλλα περισσότερο και άλλα λιγότερο σημαντικά, το σύνολο των οποίων αποτελεί την βιογραφία μας» Εμεγάλωσα με ένα γονιό κομμουνιστή και ένα γονιό εθνικιστή. Ξέρω τα. Τζιαι ένεν μέσα που τα βιβλία που τα έμαθα. Ακουα τα απο πριν να μάθω να θκιαβάζω. Ο πρόπαππους μου επολέμησεν ενάντια στους φασίστες στην Ιταλία, ο παππούς μου ηταν μεταλλορύχος, ο ένας ο γονιός μου είναι κομμουνιστής σχύλλος, ξέρω τα (ο άλλος μου ο παππούς επολέμησε μαζί με τον Γρίβα στην ΕΟΚΑ) Τούτο το θέμα κλείω το δαμέ, το θέμα της γνώσης ώς κομμάτι βιογραφίας. Επίσης, εμπορούσα να μεν σου το απαντήσω τούτο. Απαντώ σου το όχι για να σου υποδείξω ότι έκαμες λάθος εκτίμηση της κατάστασης όσο θα αφορούσε την σχέση μου με τις οπτικές του κομμουνισμού / μαρξισμού, αλλά απαντώ σου το γιατί είναι το έντιμο να πράξω εαν θέλω να έχω καλή θέληση, που θέλω.

      Όσο αφορά το σημείο «εν σημαντικό λοιπόν, να αφηνουμεν τους αλλους να μιλουν για τα πραματα που αγαπήσαν χωρίς να αντικαθιστουμε την παρουσία τους ως ξερόλες» που είπες, το ξαναλέω, τζιαι υπογραμίζω την τελευταία πρόταση μετά απο το κόμμα, σε περίπτωση που δεν ηταν αρκετά ξεκάθαρη αρχής γενομένης: Τα ζητήματα της βιοηθικής δεν τα πέρνω καθόλου ελαφριά, είτε έχουν να κάμουν με το μή-ανθρώπινο ζώο είτε έχουν να κάμουν με το ανθρώπινο ζώο, δεν κάμνω σπησιστικούς δια-χωρισμούς στην πολιτική μου προσέγγιση. Εν γνωστές οι θέσεις του Bookchin τζιαι το οτι δεν ηταν παρα μονο ενας κραυγαλεος σπισηστής, οπως θα ενοιωθα για τον Mengele νοιωθω τζιαι για τους απολογητές των βαναυσοτήτων τύπου Bookchin.

      Διαγραφή
  5. Βασικά Στέλιο εν διαφωνώ με τον τίτλον, υπάρχει πολλή προκατάλειψη δακάτω για την αριστεράν, τζιαι τέθκοιες μέθοδοι ad hominem εν συχνές σε συζητήσεις ("είσαι κομμουνιστής άρα ότι πεις εν λάθος").
    Ποια όμως εν η διαφορά που το "άμα τελειώνουν τα επιχειρήματα....αρκέφκει ο Γρίβας τζιαι το πραξικόπημαν" (εν μιλώ για σένα αλλά για έναν "μέσον όρον" ακελικού συνομιλητή). Για τέθκοια ad hominem έχω τζιαι προσωπικά εκτεταμένην πείραν ("είσαι κλασσικός συναγερμικός, άρα γριβικός, άρα ότι πεις εν μαλακία").
    Τέλος, τελικά ποια εν η στάση του ΑΚΕΛ ως προς τον Στάλιν; Εν θετική, αρνητική, κάτι άλλο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η διαφορά είναι ότι ο Στάλιν τζιαι η Σιβηρία, εν είχαν καμιάν επίδραση για τη πορεία του λαού μας, εν ξένες έννοιες δηλαδή ως προς τες κυπριακές πραγματικότητες τζιαι βιώματα.
      Ο Γρίβας όμως, που το 55, εδίχασε τον λαό, έφερε τον κουκουξλανισμό, εδημιούργησε μαζί με την ΤΜΤ συνθήκης διχοτόμησης τζιαι τελικά με την ΕΟΚΑ Β' την εκατάφερε τζιαι μας επροσφυγοποίησε, πάντα σε συνεργασία με το ΝΑΤΟ, τη CIA τζιαι τη Τουρκία.

      Νομίζω εν μεγάλη η διαφορά. Γιατί αν είμαστε πρόσφυγες σήμερα, εν μέρος του είναι μας, τζιαι δεν ξεχνιέται με τίποτε. Ούτε τζιαι πρέπει.

      Διαγραφή
    2. Προσωπικά πιστεύω ότι ο Στάλιν έθαψε τζιαι τες τελευταίες ελπίδες για πραγματική εργατική δημοκρατία, ότι αν σήμερα το κομμουνιστικό κίνημα εν δυσφημιζόμενο, εν γιατί ο Στάλιν ήταν τζιείνο που ήταν, τζιαι έκαμε τζιείνα που έκαμε.

      Το ΑΚΕΛ δεν έκαμε ποτέ ουσιαστικά κριτική της ΕΣΣΔ τζιαι του ΚΚΣΕ, ούτε κανενός άλλου ΚΚ.

      Κανεί το η αυτοκριτική του, τζιαι μακάρι να εκάμναν τζι άλλοι πας τούντο τόπο αυτοκριτική.

      Διαγραφή
    3. αν μου επιτρεπεις σύντροφε, ο Στάλιν νομίζω πως εκαταντησε λλιον η συτζιά του μαυρου για την αριστερα. :)

      επαψε να αποτελει ενα ιστορικό προσωπο τζαι εγινε κατι σαν δαιμονικό συμβολο. στην πραγματικότητα η πραγματικότητα παντα εν πιο σύνθετη...:)

      τα ιστορικά δεδομένα που έχουμε μας λεν πως από το ΄26 που ανελαβεν ο Ιωσήφ ώς το 56 που επεθανεν, τα λεγόμενα εγκληματα του σταλινισμού συμβαινουν μιαν συγκεκριμενη χρονική περίοδο, συγκεκριμένα λαμβανουν χωρα μιαν σχεδόν τριετία από το 37 ως το 39.

      όσοι εν θέλουν να κάμνουν υπερκεδρη που την πολιτική αλλα θέλουν να ιστοριογραφουν, μελετουν τουτην την τριετία τζαι τους ακριβής λόγους που ο Στάλιν αλλα τζαι οι ανθρωποι γυρώ του, επερασαν σε μαζικες εκκαθαρίσεις - που οντως εσυμβήκαν - τζαι οι αποψεις εν αντικρουόμενες για τες ευθυνες ή όχι του ίδιου του Σταλιν...

      όσον αφορα τον τροπο λειτουργίας του κρατους τζαι τη σταδιακή καταργηση της εργατικής δημοκρατίας εν επισης ενα μεγαλο ιστορικό κεφάλαιο.

      που νομίζω εν αφορα, επιθυμίες ή επιλογές συγκεκριμενων ηγετών αλλα μιαν συνθεση που ιστορικούς παραγοντες αναφορικα με την οικονομική και πολιτική βιωσιμότητα του σοσιαλισμού.

      υπαρχει τζαι μια περίπτωση η πραγματική καταρρευση να αρχισε στην μετα Σταλιν εποχή.

      απλα τουτα για να μεν ειμαστε αμυντικοί τζαι απολογητικοί για τον Ιωσήφ αλλα να είμαστε κριτικοί...:)

      διότι όντως εν κουραστικό να γινεται η υπουλη ταυτιση χιτλερ τζαι σταλιν η οποία εκαταντησε πατέντα σκεψης τζαι μετα ταυτιζουμεν τα ούλλα...μακαριος - γριβας π.χ

      Διαγραφή
    4. να προσθεσουμεν όμως πως τζαι κυπριοι κομμουνιστες εδολοφονηθήκαν εκεινη την περίοδο, τζαι η μη κριτική του ακελ στην ιστορια την δική του, τα αγνωστα αρχεια που κρατα τζαι η σιωπη πανω στην οποια εκτισε το ακελ την δική του ασπιλη εικόνα σε σχεση με τους κομμουνιστες, εν ενα κεφαλαιο που εσιει πολλες ασπρες κολλες ακόμα.

      Διαγραφή
    5. Έγιναν δολοφονίες κομμουνιστών στη Κύπρο; Ξεκαθάρισε το λλίον δαμέ για να μεν αφήνονται σκιές.
      Στην ΕΣΣΔ πρέπει να εννοείς έτσι; Τζιαι εν καλό να γινούν αναφορές για έτσι σοβαρά θέματα.

      Αν μελετήσουμε την ιστορία του ΑΚΕΛ μετά το 41, με δύο αλλαγές ΓΓ πχ μέχρι το 50, ανακατατάξεις, αλλαγές γραμμών κλπ - σε σύγκριση ας πούμε με το ΚΚΕ, σίγουρα δεν υπήρξαν ακραίες εσωκοματικές εντάσεις, βια κλπ.

      Διαγραφή
    6. Στυλιανέ είσαι ολίγον τι αδιάβαστος στο σημείο που έθιξε η Disdaimona. Το ΑΚΕΛ οφείλει να δώσεις κάποιες απαντήσεις. Η μάλλον όφειλε να το πράξει προ 10ετιών. Τώρα αλλάξαν οι καιροί!

      Διαγραφή
    7. Τζιαι σίγουρα εν σύνθετα τα πράματα, αλλά επέτρεψε μου τζιαι μένα να θεωρώ πως ο Στάλιν, σαν έκφραση της γραφειοκρατίας, εκατάστρεψε τα όνειρα πολλών γενιών.

      Τελος πάντων, εν μεγάλη κουβέντα τζιαι την εξανακάμαμε.

      Νομίζω πως οι πρώτοι που επληρώσαν την τελική επικράτηση του Στάλιν, μετά το 27-28, εν οι ίδιοι οι κομμουνιστές μέσα στη Ρωσία, τζιαι μετά οι υπόλοιποι.

      Μεν σου πω πως μόνο οι μη πολιτικοποιημένοι επιβιώσαν, όσοι δηλαδή δεν είχαν άποψη.

      Ναι, το ΑΚΕΛ, πρέπει να δει τη σχέση του με τούτα τα φαινόμενα. Το ΚΚΕ ας πούμεν είδεν την, τζιαι εκατέληξε τελικά να δικαιώννει σε γενικές γραμμές την περίοδο. Τζιαι νομίζω θα την ξαναψάξει το ΑΚΕΛ, μόνο αν βάλει σοσιαλιστικό πρόγραμμα.

      Όσο εν βάλλει, όπως κάμνει πχ το ΚΚΕ, εν υπάρχει ουσιαστικός λόγος. Ας τα δουν τούντα θέματα όσοι βάλλουν εργατοδημοκρατικά ζητούμενα. Είμαστεν όλο αυτιά να ακούσουμε την αξιολόγηση της περιόδου 28-53 στην ΕΣΣΔ που συσπειρώσεις ή άτομα με τούτα τα ζητούμενα.

      Όι δηλαδή να καταλήξουμε (που έτσι γίνεται) να κατηγορείται το ΑΚΕΛ για τες σχέσεις του με το σοβιετικό καθεστώς που κομμουνιστές, τζιαι την ίδια ώρα για σοσιαλδημοκρατικές τάσεις. Δηλαδή να τρώει τζιαι τες δύο ρετσινιές, τζιαι κάποιοι νέοι κομμουνιστές να ξεκινούν με καθαρές κόλλες τζιαι καθαρά μέτωπα...

      Τούτον εν άτιμο τζιαι ξεδιάντροπο αν με ρωτάς.

      Διαγραφή
    8. 1.ξεκαθαρίζουμε. όχι βεβαια εν εγιναν εκτελεσεις κομμουνιστων στην κυπρο απο το ακελ. εγιναν στην σοβιετια, αλλα τουτα κρατα τα το κομμα στο αρχειο του, το μονο που σιγουρα ξερουμεν ειναι πως ενας απο τους εκτελεσθεντες ήταν ο γ.γ του Κ.Κ.Κ ο Σκελέας - εν το σχολιαζουμεν νομίζω εν πολλα υποπτον που μονο του...

      2. εγω εν ειμαι νεα κομμουνιστρια είμαι παλια..:) πριν τες φασαρίες μιλω σου...που τοτε...:)

      3. το ακελ εν κατηγορειται για τιποτε...δαμε ειμαστε ψυχραιμοι με τον Σταλιν, εν να μεν ειμαστε με το ακελ;...προσπαθω τζαιρον να μεταφέρω τουτον το κλιμα, εν ηξερω αν τα καταφερνω...νομίζω πως στην τελική μου είναι αδιαφορη η ιδια η ιστορία της μετατοπισης των Κ.Κ σε σοσιαδημοκρατικά, πιστεφκω πως η ιδια η ιστορια θα ξεκαθαρίσει με τουντο "καιρικό" λάθος...εξαναειπαμεν τα...εν μηδενιζω, η μετατροπή τζαι το ανοιγμα στα ευρεια στρωματα εβοηθησεν ιστορικά σε πολλα επιπεδα τζαι εδωσεν παροδικές νίκες στην αριστερα, απεναντι στους εχθρους των κομμουνιστων δηλαδή στες ιστορικες μορφες του κεφαλαιου...τζαι ο εθνικισμός, τζαι η εκκλησία εν τεθκοιες μορφές, ο στρατος κ.λ.π

      ομως ο καπιταλισμος εν μπορει να συγκρατήσει τουντες νικες επαπειρον τζαι νομοτελειακα θα φερει την αναγκαιοτητα πιο οριακων ρήξεων...

      το τι θα πραξει το ακελ, θα εξαρτηθει φυσικα που τα διεθνή δεδομενα που υπαρχουν ή που εδημιουργησεν τζαι το ίδιο αλλα τζαι που την διαθεση των μελών του, αν εξακολουθουν να ειναι κομμουνιστες ή αν προτιμουν να ενι δημοκρατες αριστεροι φιλελευθεροι.

      φυσικα το ακελ ήσιεν σχεσεις με το ΚΚΣΕ όλα τα χρονια μεχρι το ΄89 τζαι φυσικα το ακελ ακολουθει λαθος προτυπα οργανωσης που συνηθως τα λεμε σταλινικα όχι λογω εκκαθαρίσεων αλλα λογω συγκεντωτισμού της κομματικής εξουσίας, αλλα τουτον εν μια άλλη κουβεντα....γινεται δε πολλα προβληματικό όταν η κομματική εξουσία γινεται οργανο σε ενα κομμα όπου η βαση του εννεν πλεον εργατική...αυτα, για την ώρα.

      Διαγραφή
    9. φυσικα για να ειμαστε ειλικρινείς τζαι ανοιχτοι, αν το ακελ εν αλλαξει ροτα, τζαι με δεδομενη την κριση, πλεον εν επιτακτικό να μπουν ανοιχτα τα ζητηματα της επικινδυνοτητας της σοσιαδημοκρατίας. τζαι θα πρεπει να γινει αποδεκτο απο ολους πως η σοσιαδημοκρατία εν εχθρος της κομμουνιστικής μαρξιστικής-λενινιστικής παραδοσης. ευχομαι να μπει τζαι εσωτερικά στο ακελ.

      εν νομιζω οτι υπαρχουν παρα πολλα περιθώρια για σιωπηλή συναινεση πλεον...:)

      Διαγραφή
    10. Σύντροφε Κώστα, λαλείτε ενός ανθρώπου που εν γίνεται μέλος στο ΑΚΕΛ επειδή εστήριζεν άκριτα τη σοβιετία, ώσπου να μιλήσει ξεκάθαρα δηλαδή τζιαι να πάρει θέση για τον τύπο του καθεστώτος πριν και μετά Στάλιν, ότι υπάρχουν ιστορίες;
      Το ΑΚΕΛ εν παιδί της σταλινικής γραμμής, αλλά στη πράξη, στη ζωή, τζιαι στες συνθήκες μας, εννεν εύκολο να διασυνδεθεί με τον "σταλινισμό", έτσι όπως τον εννοούν "τα κοπέλια". Γι αυτό τζιαι μεις οι αριστεροί, στηρίζουμεν το. Σαν να είμαστεν μέλη του.

      Τις προάλλες είσιεν ένα συνέδριο για το ΚΚΚ. Η συντρόφισσα επήεν τζιαι έκαμε τζιαι πολλές θετικές αναφορές, εν εθεώρησε όμως ότι εν ώρα να μπουν θέματα.

      Τζιαι εν εθεώρησε γιατί στην τελική, ξέρει πως η κυπριακή αριστερά δεν έσιει τούτα τα βαρίδια, ούτε τύψεις.

      Επιπλέον, πιστεύω, πως μετά τον Στάλιν, αν και αστικοποιήθηκε/ πήρε δεξιές στροφές το σύστημα, και τελικά κατέρρευσε από την έλληψη πραγματικής σημμετοχής και διαφάνειας, συσσόρευσης δύναμης/ εξουσιών κλπ, ο κόσμος έζησε καλύτερες μέρες, και τις θυμάται μάλλον με νοσταλγία.

      Στο κάτω-κάτω, ένα βίαιο καθεστώς, δεν θα κατέρρεε έτσι εύκολα, με ένα πουφ.

      Εμείς εθέλαμε μιαν καλύτερη σοβιετική ένωση, όι τη κατάρρευσή της.
      Τζιαι είμασταν ικανοποιημένοι με την αποσταλινοποίηση, όση έγινε δηλαδή.

      Διαγραφή
  6. Ανώνυμος24/5/12, 11:58 π.μ.

    Και γιατί ο Χριστόφιας γίνεται οδοστρωτήρας? Από σεβασμό στην αντίθετη άποψη και γνώμη?
    Γιατί το ακελ ρίχνει τόση πολλή λάσπη και κοσμητικά επίθετα σε ορισμένους πολιτικούς και στον αρχιεπίσκοπο? Επειδή είναι «δημοκράτες και αντιρατσιστές»?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμος24/5/12, 1:38 μ.μ.

    Ρε Πίκρη,
    Το 93 και το 98 χάνοντας τις εκλογές, Το ακελ μετά από πολλές και ώριμες σκέψεις και συζητήσεις ελέω της λεγόμενης αυτοκριτικής του, αποφάνθηκε ότι για την ήττα του και στις 2 περιπτώσεις, έφταιξαν αυτοί που ψήφισαν Κληρίδη και όχι το ακελ για τις λανθασμένες επιλογές, τακτικές και συνεργασίες του.
    Ο Στάλιν έκανε στο λαό της ΕΣΣΔ ότι έκανε, έχοντας πλήρη επίγνωση των πράξεων του εν αντιθέσει με το Χριστόφια που ακόμη δεν κατάλαβε τα κακά που έχει κάνει σε αυτό τον τόπο. Ο μεν πρώτος ήταν επικίνδυνος για την κοινωνία λόγω τρέλας, ο δε 2ος λόγω ατέρμονης κι απύθμενης βλακείας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ανωνυμε, ακομα να μαθεις πως σε τουντον τοπο οι ακελικοί εν τα ατομα με το πιο ψηλό άι κιου που ουλλα τα κομματα, τζαι ότι πρεπει να εσιεις εναν επιπεδο περαν που την "τρελα" και την "απυθμενη βλακεια" ρε κουμπαρε για να μιλησεις;

      μα πιννεται ουλλοι ληγμενα στην τελική;

      Διαγραφή
    2. Εφάετε τον άθρωπο ρε, πίκριες. Τζιαι τους παλαιστίνιους, τζιαι τους τουρκοκύπριους, τζιαι τους αριστερούς.
      Καθαροί, χριστιανοί, έλληνες τρομάρα σας. Άισσιχτηρ πιον, εκάμετε τη ζωή του κόσμου μαύρην.
      Χολερικοί, ποθκιάντραποι.
      Μαύροι τζιαι σκοτεινοί.

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος24/5/12, 7:33 μ.μ.

      ΕΛΛΕΙΨΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΩΝ
      Ευχαριστώ για την επιβεβαίωση!
      Κρίμα όμως που δε μπορείτε να ζήσετε στον δικό μας κόσμο γιατί μόλις τώρα αποδείξατε ότι ανήκετε σε έναν άλλο παράλληλο και άυλο κόσμο!
      Φυσικά έχετε και μια άλλη επιλογή ως εξωγήινοι που είσαστε. Αφού σας τη δίνει ο ήλιος μας, μπορείτε να επιστρέψετε στο ηλιακό σας σύστημα και να ζήσετε εκεί όπως εσείς θέλετε!

      Διαγραφή
  8. Dis, o Χριστόφιας δίνει πλέον διαλέξεις στους ευρωπαίους σοσιαλδημοκράτες. Εφάρμοσε την πιο σοσιαλδημοκρατική πολιτική που ούλλους μες τες 27, τζιαι θεωρείται πρότυπο τωρά στους συγκεκριμένους κύκλους.

    Το θέμα είναι που στοχεύεις, στη πρόοδο ή την οπισθοδρόμηση. Γιατί και η συντήρηση καμιά φορά εν καλλύττερη που την οπισθοδρόμηση.

    Στις συνθήκες τούτες, ότι καταφέρεις εν κκιάρι.

    Λαλείτε πως δκιεβάζετε. Πε τε μου μια φορά που έγινε πραγματικό ξεκαθάρισμα λογαριασμών, χωρίς τη συμμετοχή του στρατού, ή μεγάλου μέρους του που επήρε εργατική στάση. Ή τζιαι των σωμάτων ασφαλείας.

    Πρέπει να προηγηθεί διείσδυση στις μάζες.Δεν σου λέω ότι θα πρέπει και να εκφράζεται σε εκλογές κλπ. Αλλά να υπάρχει μεγάλη αποδοχή του προγράμματος από τες μάζες.

    Δε την Ελλάδα τωρά με το ευρώ. Εγώ σου λέω καταφέρνεις να πάρεις την εξουσία με το 5% σου. Πάρακατω.

    Η δουλειά μας, όπως την αντιλαμβάνομαι, είναι να σπέρνουμε την αμφισβήτηση για το σύστημα. Να λέμε πως το κράτος των εργατών εν καλλύττερο! Πως πρέπει να ππέσει το κεφάλαιο τζιαι ο εθνικισμός, θωρείτε τα κύριοι. Έτα.

    Η σοσιαλδημοκρατία εν καλλύτερη που τον φασισμό. Η πρόοδος εν σχετικό πράμα. Αν μας δοθεί η ευκαιρία, θα μετρηθούμε όλοι.

    Να την ξεγεννήσουμε να μου πεις, αλλά υπάρχουν τζιαι οι συνθήκες. εν μπορεί κανένας να παίζει πελλό ή να μας το παίζει τζιαι πελλός.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μια και μιλάτε για τον Στάλιν να ΣΑΣ παραπέμψω και σ’ ένα σχετικό κείμενο του Ραφαηλίδη – link: http://aneforiwn.blogspot.com/2009/11/662009.html … Στην ιστορία ατ πράματα δεν κρίνονται ηθικολογικά και μανιχαϊστικά, ούτε με το διαζευκτικό άσπρο ή μαύρο. Αυτά ανήκουν στη μεταφυσική των αστών ιστορικών…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. α γεια σου Ανευ!

      Νεε, εν λαλουμεν πως θκιαβαζουμεν, εφκαλαμεν τα μμαθκια μας, παλε καλα που η οραση μας βοηθα μας ακομα...:)

      η αμφισβήτηση στο συστημα....τουτη εν η μονιμη μας δουλεια, τζαι βλεπεις εν μια δουλεια που εν αφορα μονο τους ακελικους, αφορα τζαι αλλες ομαδες με διαφορετικους τροπους...

      πρεπει όμως να αποφευγουμε την μεταφυσική όπως λαλει τζαι ο ανευ...εν μπορουμεν να παραγνωριζουμε την υλική βαση τζαι να μεταθετουμε τα ιστορικα ζητήματα - του παροντος - στη σφαίρα των πολιτικών ισορροπιών ή της αποσπασματικής μας στασης τζαι μονο...

      ας πουμεν ενα παραδειγμα. εκαμα μια βολτα ποτζει στου Μαριου του Δημητριου να δω τι εγραψε...ε, ενταξει, εν σαν να καθεσαι με την τζεφαλιν κατω τζαι να φακκας γυρους τζειντο αρθρο...

      ο Μαριος μας εν επηρε χαπαρι τίποτε ποιος ήταν ο Σταλιν...εν επηρε χαπαρι πως ενα που τα βασικα ζητηματα που ερευνουν τζαι εξεταζουν οι μαρξιστες ιστοριογραφοι εν ακριβως η συναινετικότητα του Σταλιν, η διαθεση του τζαι η αποτυχημενη του εντελει προσπαθεια να μεν καταληξει στον ψυχρο πόλεμο, η σοσιαλδημοκρατική ή να την πω πιο ξυλενα η οππορτουνιστική του στροφή στην συνεργασία με τες δυτικες δυναμεις τζαι η "υπογραφή ειρηνης" με τον Χίτλερ...

      εν επηρε χαπαρι ο Μαριος μας, πως ο Σταλιν, αν προβληματιζει ως ηγετης της ΕΣΣΔ προβληματιζει ως προς τες ευθυνες του οππορτουνισμού του τζαι όι ως προς το ότι ήταν κομμουνισταρος μονοχνωτος, τζαι επαναστατης τζαι ακαμπτος...

      η σχεση της σοσιαλδημοκρατίας με τον φασισμό εν διπλής κατευθυνσης...ή θα παεις στην απολυτη ρηξη δηλαδη θα παεις ως κομμουνιστης αφήνοντας πίσω σου την σοσιαλδημοκρατία ή θα πρεπει να συναινεσεις σε "συμφωνα" ειρηνης με τα σταδια του ιμπεριαλισμου....

      η ιστορική εμπειρία εδειξεν περαν πασης αμφιβολίας πως ο Σταλιν εππεσεν εξω ως οππορτουνιστής (ελπιζω να μεν θκιαβαζουν τζαι κκεδες δαμε:D ) τζαι πως πιθανόν μια μη συνθηκη να εσωζεν την μεγαλη οκτωβριανη επανασταση...

      εν υπαρχει "η σοσιαλδημοκρατία εν καλυτερη που τον φασισμό"...υπαρχει σχεση αλληλεξαρτησης μονο...διότι τζαι αυτο που συμβαινει σημερα εν φασισμός σύντροφε...πολιτικο/στρατιωτικός φασισμός...

      για το αρθρο του Μαριουλλη εχω πολλα να πω τζαι να γραψω, αλλα ατε εν θα καμουμε τζαι το μπλοκκινγκ συνεδριο...

      Διαγραφή
    2. οσον αφορα την ανοδο του συριζα τζαι την πιθανη αυτοδυναμια του.

      ως τοπική νικη εν σημαντική, ως νικη επι του βαθεως δεξιου κρατους εν σημαντική, μακαρι να φκει, απλα για να δουμεν την φατσα του Σαμαρα, των απογονων τζαι κληρονομων των χουντικων, του Πλευρη, της Ντορας, των βασιλοφρόνων, των μπατσων τζαι των εγκαθετων Υπουργών τζαι Πρωθυπουργών.

      ως πολιτικό αποτελεσμα περαν που τα συνορα εν αμφίβολο.
      η ελλαδα εν ζει ωρες τοπικής κρισης, μεν απλοποιουμεν την δυναμη τζαι την αποτελεσματικότητα της σοσιαλδημοκρατίας.

      ανηκω σε τζεινους που θα ηθέλαν να μεν υπογραφεί άλλη μια συμφωνία ειρηνης με το κεφάλαιο...πρωτο γιατι την θεωρω επικινδυνη στην παρουσα φαση, τζαι δευτερο γιατί την θεωρώ πουλημα για την ανατροπή του συστηματος....

      μπορει να μεν υπηρχε αλλη επιλογη για τον συριζα γιατί τζαι η βαση του εν αστική, οκ.

      να μου επιτρεψετε όμως να μεινω μεχρι τελους υπερ των κομμουνιστων.

      τουτα ως βαρετα επαναληπτικα που μενα.

      Διαγραφή
    3. Τζιαι γω ΚΚΕ θα ψήφιζα, κάτω που οποιεσδήποτε συνθήκες.

      Εν θα δευτερολογήσω, είπαμεν πολλά. Στον επόμενο γύρο...

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...