"Ούτε το μικρό μας δακτυλάκι για την ένωση"
ΟΛΕΣ ΜΑΣ ΟΙ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΑΝΕΝΩΣΗ

5 Ιουλίου 2012

Οι ευθύνες στις τράπεζες, τη πλουτοκρατία και τους πολιτικούς προστάτες τους

Η Κύπρος ίσως να απέφευγε τις περιπέτειες αν τα κόμματα της συντήρησης
 και της διαπλοκής συναινούσαν στη φορολογία της κερδοφορίας
και του συσσωρευμένου πλούτου, δεν συγκάλυπταν τα τραπεζιτικά σκάνδαλα
 και δεν έβαζαν εμπόδια στη φοροεισπρακτική προσπάθεια του κράτους.
  • Η αντιστροφή που παρατηρείται από τα κόμματα της αντιπολίτευσης και τα ελεγχόμενα από την άρχουσα τάξη και τα οικονομικά συμφέροντα ΜΜΕ, σε ότι αφορά τις αιτίες της «ελεύθερης πτώσης» της φερεγγυότητας της Κύπρου όπως καταγράφεται από τους «οίκους αξιολόγησης», είναι πλέον παροιμιώδης.
  • Ενώ για παράδειγμα η Τράπεζα Κύπρου ανακοινώνει πως μετρά ζημιές μισού δισεκατομμυρίου και προστρέχει στο κράτος για κάλυψη, οι αντιπολιτευόμενοι της Δεξιάς μηρυκάζουν για το δημοσιονομικό έλλειμμα που βρίσκεται στο μισό της τρύπας της συγκεκριμένης τράπεζας.
  • Ή ακόμα, ενώ η Λαϊκή παρουσιάζει έλλειμμα 1.8 δισεκατομμυρίων Ευρώ να οποία με κάποιο τρόπο θα πρέπει να καλυφθούν με συμμετοχή του δημοσίου και άρα τις πλάτες ολόκληρου του λαού, δεν γίνεται καμιά κουβέντα για το σχεδόν ένα δισεκατομμύριο που η τράπεζα δάνεισε σε μετόχους και στελέχη της χωρίς τις αναγκαίες εξασφαλίσεις και εγγυήσεις τη προηγούμενη δεκαετία.
  • Χαρακτηριστικό είναι επίσης το γεγονός πως μόνο από τις μη καταβολές φόρων των ιδιωτικών επιχειρήσεων, τη φοροδιαφυγή δηλαδή, θα μπορούσε να χρηματοδοτηθεί το έλλειμμα του κράτους για δύο ή τρία χρόνια…
Δεν θα μπαίναμε στο μηχανισμό αν…
  • Δεν θα υπήρχε ούτε θέμα υποβάθμισης της πιστοληπτικής ικανότητας της Κύπρο, ούτε και θέμα αίτησης ένταξης στο μηχανισμό στήριξης της ΕΕ, αν οι κυπριακές τράπεζες δεν «έπαιζαν» στο καζίνο των ομολόγων με τόση ανευθυνότητα και καιροσκοπισμό, με την ανοχή και τη κάλυψη τόσο του προηγούμενου Διοικητή της Κεντρικής Τράπεζας, όσο και των πολιτικών τους εκπροσώπων στη Βουλή.
  • Η Κύπρος δέχεται τις επιθέσεις από το παγκόσμιο χρηματοπιστωτικό σύστημα, γιατί οι τράπεζες της και ο Διοικητής τους, δεν προέβλεψαν τα ρίσκα και έβαλαν το προσωπικό κέρδος των μετόχων και των στελεχών τους, πάνω από το δημόσιο συμφέρον.
  • Τόσο η Λαϊκή, όσο και η Τράπεζα Κύπρου, οι μέτοχοι, τα στελέχη και οι συνεργάτες τους, όπως για παράδειγμα οι νομικοί σύμβουλοί τους, Ν. Παπαδόπουλος και Π.Πολυβίου αντίστοιχα, κέρδιζαν ως αμοιβές εκατομμύρια ετησίως από τις εργασίες των τραπεζών. Σε κάθε γενική συνέλευση παρουσίαζαν κέρδη που έφθαναν τις μερικές εκατοντάδες εκατομμύρια ενώ τα ανώτατα στελέχη εισέπρατταν μπόνους με τις αγορές των ελληνικών ομολόγων και άλλων επισφαλών δανείων σε εξωτερικό και εσωτερικό.
  • Πως είναι δυνατόν τώρα να ζητούν από το δημόσιο να καλύψει τις ζημιές τους, υποθηκευόμενο μάλιστα σε δυσθεώρατα για τη Κύπρο επίπεδα και εφαρμόζοντας πολιτικές λιτότητας και αφαίμαξης των μισθωτών, από τη στιγμή που τα κέρδη όλων αυτών των ετών παραμένουν στην ιδιοκτησία συγκεκριμένων πλουτοκρατικών κύκλων;
Και οι πολιτικοί τους προστάτες…
  • Το σκάνδαλο με τη παρουσία του διευθυντή ουσιαστικά του γραφείου που αντιπροσωπεύει από το 2006 νομικά τον όμιλο Λαϊκής, του Νικόλα Παπαδόπουλου, στη προεδρία της Επιτροπής Οικονομικών της Βουλής, είναι ένα άλλο σημαντικό στοιχείο που επίσης λογοκρίνεται, αποσιωπείται και αντιστρέφεται από τα κόμματα της πλουτοκρατίας και τα ΜΜΕ.
  • Αυτός ο πολιτικός, που εμφανίζεται ως τιμητής των πάντων, έχει εισπράξει εκατομμύρια από τις δραστηριότητες της τράπεζας που ευθύνεται κυρίως για το πιστοληπτικό κατήφορο της Κύπρου, και δεν πρέπει να αναμένεται από κανένα να λειτουργήσει με γνώμονα το κοινό καλό.
  • Σκάνδαλο στο οποίο ο ίδιος ο Νικόλας Παπαδόπουλος αλλά και οι υπόλοιποι βουλευτές της «κυβερνώσας» φέρουν ακέραια την ευθύνη, είναι και η μη ψήφιση για σχεδόν δύο χρόνια τώρα των νόμων που αφορούν τη φοροδιαφυγή και που θα ευκόλυναν το έργο του κράτους σε ότι αφορά την απαίτηση και την είσπραξη.
  • Και τέλος, μεγάλες είναι οι ευθύνες των ΔΗΣΥ, ΔΗΚΟ και ΕΥΡΩΚΟ σε ότι αφορά τη παρεμπόδιση των νομοσχεδίων που κατέθεσε η κυβέρνηση το καλοκαίρι του 2010, και που αφορούσαν την αύξηση του φόρου επί της κερδοφορίας και την επιπλέον φορολόγηση της πλουτοκρατικής κάστας.
  • Μια φορολόγηση τότε, δύο χρόνια πριν, θα έβαζε στα ταμεία του κράτους εκατοντάδες εκατομμύρια που με τη σειρά τους θα ελαχιστοποιούσαν το έλλειμμα, ενώ παράλληλα ίσως να αποτελούσαν τροχοπέδη στη μεγάλη έκθεση των κυπριακών τραπεζών στα ελληνικά ομόλογα που επισυνέβαινε τη συγκεκριμένη περίοδο.    
Του Στέλιου ΣΤΥΛΙΑΝΟΥ στη ΓΝΩΜΗ 29/6/2012

58 σχόλια:

  1. Ανώνυμος5/7/12, 10:35 π.μ.

    Και φυσικά η κυβέρνηση δεν ευθύνεται για τίποτα ε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ε, πες μας τα εξής:
    -Αν δεν υπήρχε η υπερέκθεση των τραπεζών μας στο ελληνικό χρέος, θα υπήρχε ζήτημα μηχανισμού;
    -Αν έμπαινε επιπλέον φορολογία στη κερδοφορία και τους έχοντες και κατέχοντες, θα είχαμε αυτό το έλλειμμα;
    -Αν ο Ορφανίδης δεν τους άφηνε να κάνουν ότι θέλουν και αν οι αντιπολιτευόμενοι δεν τους κάλυπταν, θα φτάναμε εδώ;
    -Έχουν γίνει εξοικονομήσεις στις δαπάνες;
    -Έχουν συνεισφέρει οι εργαζόμενοι του δημοσίου;
    -Περνούν από τη Βουλή οι νομοθεσίες για τη φοροδιαφυγή;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος5/7/12, 4:19 μ.μ.

      Πε τα της Τροικας. Δηλαδη η Τροικα ειναι εδω μονο για τις τραπεζες; Νομιζεις υπαρχει κανενας που πιστευει ετσι αρλουμπες που γραφεις; Νομιζεις σε παιρνει κανενας στα σοβαρα πλεον; Γινεσαι ρεζιλι για χαρη προπαγανδας. Φτηνης προπαγανδας που μονο ερασιτεχνες αμολουν. Συνεχισε τα πας πολυ καλα.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος5/7/12, 9:41 μ.μ.

      1. Ο ίδιος ο Υπουργός Οικονομικών της κυβέρνησης Δημήτρη Χριστόφια εδήλωσε πολλάκις ότι μπήκαμε στο μηχανισμό ΟΧΙ ΜΟΝΟ για τα προβλήματα των τραπεζών αλλά και για τα προβλήματα στα δημόσια οικονομικά. Μεν τα κάμνετε γαργάρα

      2. Ο τέως Διοικητής της Κεντρικής Τράπεζας είχε στείλει αριθμό προειδηοιητικών επιστολών στον Πρόεδρο της Δημοκρατίας, επιστολές που βέβαια πήγαν στον κάλαθο των αχρήστων από τον Πάνσοφο Πρόεδρο.

      http://www.sigmalive.com/news/local/504170

      3. Τον Βγενόπουλο τζαι τη συνοπαρτζιά του, έννεν ούτε ο Νικόλας ο Παπαδόπουλος που τον αφήκαν να αλωνίσει, ούτε ο Ορφανίδης, ούτε ο Αβέρωφ. Μεν κάμνετε γαργάρα τα του Χαρίλαου Σταυράκη τζαι τα του Δημήτρη Χριστόφια στες περιβόητες κατ' ιδίαν συζητήσεις στο Προεδρικό με τον Αντρέα Βγενόπουλο

      http://www.eurokerdos.com/%CE%A0%CF%81%CE%BF%CE%B7%CE%B3%CE%BF%CF%8D%CE%BC%CE%B5%CE%BD%CE%B1%CF%84%CE%B5%CF%8D%CF%87%CE%B7/%CE%A4%CE%B5%CF%8D%CF%87%CE%B72009/%CE%A4%CE%B5%CF%8D%CF%87%CE%BF%CF%82124%CE%91%CF%8D%CE%B3%CE%BF%CF%85%CF%83%CF%84%CE%BF%CF%822009/%CE%92%CE%B3%CE%B5%CE%BD%CF%8C%CF%80%CE%BF%CF%85%CE%BB%CE%BF%CF%82%CE%A3%CF%84%CE%B1%CF%85%CF%81%CE%AC%CE%BA%CE%B7%CF%82%CE%9F%CF%81%CF%86%CE%B1%CE%BD%CE%AF%CE%B4%CE%B7%CF%82/tabid/799/Default.aspx

      4. Ποιός αλήθεια αποφάσισε να βάλει 1.8 δις πας τη ράσιη του λαού; Έννεν η κυβέρνηση Δημήτρη Χριστόφια; Οξά οι βουλευτές του ΑΚΕΛ εψηφίσαν εναντίον τζι εν το ξέρουμε;

      5. Ποιός έθελεν τότε να ξηπουλήσει τα αποθέματα Χρυσού της Κεντρικής Τράπεζας; Τί θα εγίνετουν τούντη στιγμή αν εχάνναμε ΤΖΑΙ το Χρυσό;

      6. Για τα δις που χρειάζεται το κράτος στα επόμενα 1-2 χρόνια ούτε λόγος α; Γαργάρα τζαι τούτο...

      Διαγραφή
    3. Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον σου φίλε μου πρώτε ανώνυμε, ποια ακριβώς εν τα προβλήματα της κυπριακής οικονομίας δηλαδή;

      Δεύτερε ανώνυμε, ξαναρωτώ, αν δεν τα έκαμναν σαλάτα οι τράπεζες, θα γίνοντας υποβαθμίσεις που μας έβγαλαν εκτός αγορών;

      Αν το απαντήσεις τούτο, να πάμε τζιαι στα επόμενα.

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος5/7/12, 10:28 μ.μ.

      Δεν είναι μόνο τις Τράπεζες μας που υποβάθμισαν οι διεθνείς οίκοι αξιολόγησης Νέε...

      Διαγραφή
    5. Εγώ λέω, αν δεν ήταν οι τράπεζες, θα είμασταν εντός αγορών, δεν συμφωνείς;

      Διαγραφή
    6. Ανώνυμος5/7/12, 10:39 μ.μ.

      Όχι δε συμφωνώ. Όταν οι οίκοι αξιολόγησης υποβαθμίζουν ΚΑΙ την πιστοληπτική αξιοπιστία του ΚΡΑΤΟΥΣ τότε με καμία δύναμη δεν μπορείς να είσαι εντός αγορών

      Διαγραφή
    7. Ξανά π' αρκής: Αν δεν έβαζαν υπέρογκα ποσά στο ελληνικό χρέος οι τράπεζες μας (και δεν έφγτανε στο σημείο που έφτασε η ελλάδα) θα είχαμε υποβαθμίσεις της πιστοληπτικής ικανότητας;

      Διαγραφή
    8. Ανώνυμος5/7/12, 10:58 μ.μ.

      Πόση είναι η "τρύπα" των Τραπεζών και πόση του Κράτους;

      Πόσα χρωστούν οι Τράπεζες και πόσα το Κράτος;

      Τα 3 δις που χρειάζεται για τον επόμενο χρόνο το Κράτος (και που φυσικά ΔΕΝ τα έχει) είναι πιο πολλά ή πιο λίγα από το 1.8 δις της Λαϊκής;

      Εν έτη 2012, το Κράτος που κυβερνά ο Σύντροφος, έφτασε στο σημείο να κατάσχει ο κόσμος Ηλεκτρονικούς Υπολογιστές, γραφεία και έπιπλα του Κτηματολογίου Πάφου για απλήρωτες υποχρεώσεις προς πολίτες των οποίων απαλλοτρίωσεν το κράτος τες περιουσίες τους για να κάμει δρόμους!

      Διαγραφή
    9. πάλε εν απαντάς, αν είσαι ο ίδιος...

      να μεν ξαναβάλω την ερώτηση.

      να μας πεις εσύ πόσο εν το δημόσιο χρέος, τζιαι πότε ακριώς έγινε.

      Διαγραφή
    10. Ανώνυμος5/7/12, 11:48 μ.μ.

      Να σου πω φιλούϊ μου τζαι για το Δημόσιο Χρέος τζαι πότε έγινε ακριβώς:

      έχουμε και λέμε (το χρέος ως ποσοστό επί του ΑΕΠ):

      2010: 61,5%
      2011: 71,6%
      2012: 76,5%

      τζαι επειδή διαχρονικά αρέσκει σας να πιππιλλάτε τα "10 χρόνια διακυβέρνησης Κληρίδη" ας δούμε τζαι τζιαμέ τί εγίνετουν:

      1995: 51,4%
      1996: 52,6%
      1997: 56.8%
      1998: 58,6%
      1999: 58,9%
      2000: 58,8%
      2001: 60,7%
      2002: 64,6%

      Όλα τα νούμερα είναι από το Υπουργείο Οικονομικών.

      Διαγραφή
    11. Το 2003 εν συμφέρει; Ούτε η πενταετία Παπαδόπουλου;

      Αλλά έστω τζιαι να αυξήθηκε το χρέος συγκριτικά, ποιες ήταν οι συνθήκες;
      Αποφάσησε η κυβέρνηση να δανειστεί για να πληρώσει τα σκάνδαλά της, οξά τις ανάγκες του κράτους; Είχε μειωμένα έσοδα και γιατί;

      Άρα η ερώτηση που θα έπρεπε να βάλεις είναι πόσο σήκωσε τον μέσο όρο δανεισμού (για μια εικοσαετία ας πούμε) η παρούσα κυβέρνηση, σε τι πραγματικό ποσό αυτό αναλογεί, και τι μπορούσε να αποφευχθεί.

      Αυτό το νούμερο, είναι πιο μεγάλο από την έκθεση των τραπεζών (που ακουμπά τα 25 δις σύμφωνα με αναφορές εδώ και κει);

      Διαγραφή
    12. Ανώνυμος6/7/12, 12:36 π.μ.

      Μιας τζαι εσυνάφερες τον Παπαδόπουλο, αρκεί μόνο να πούμε ότι ο Δημήτρης Χριστόφιας ανάλαβε Πρόεδρος με ΠΛΕΟΝΑΣΜΑ μισό δις. ΠΛΕ-Ο-ΝΑ-ΣΜΑ. Αντιλαβού;

      Διαγραφή
    13. Πόσο ήταν το έλλειμμα του Παπαδόπουλλου τζιαι το χρέος του; Για ποιο πλεόνασμα μιλάς; Τάχα, είσαμεν τους ούλλους ξοφλημένους τζιαι είχαμε τζιαι μες το αρμάρι;

      Διαγραφή
  3. Ανώνυμος5/7/12, 12:29 μ.μ.

    Τα τραπεζιτικά κυκλώματα: Οικογενειοκρατία, δικηγόροι και τραπεζίτες στην Τράπεζα Κύπρου

    http://defterianaynosi.com/article.php?id=151

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος5/7/12, 12:56 μ.μ.

    an o gay Xristofias den psifize to kourema ton ellinikwn omologwn de 8a eixame problema.
    gamw to Xristofia sas, gamw sas je sas

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το φιλούι μου ρε!
      Τζιαι;

      Αν δεν εσυμμετείχαμε στο κούρεμα, πως θα απαιτούσαμε που το ελληνικό δημόσιο τα συμφωνηθέντα των ομολόγων;
      Να τους εκάμναμε εισβολή, πραξικόπημα, ή να απαιτούσαμε κανένα νησί για να "πάμε ίσια-ίσια";

      Εν το σκεφτήκαμε γαμώτο, είσιεν να μεγαλώσει τζιαι η επικράτεια!

      Ούλλοι να χαρίζουν δηλαδή τους αδελφούς έλληνες, τζιαι μεις να τα ζητούμε ένα προς ένα τα δανεικά.

      Φραγκοφονιάες α

      Τη Σαντορίνη τζιαι ξοφλούμε ρε τεμπερχανάες!

      Διαγραφή
  5. Ανώνυμος5/7/12, 2:59 μ.μ.

    τουρκοκυπριε εσεις στα κατεχομενα δεν μαθατε οτι οι δυο υπουργοι οικονομικων ησαν τραπεζιτες που επενδυσαν στην ελλαδα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε, αν φανεί πως οι ίδιοι εμπλέκονται σε αγορές ομολόγων, να παν φυλακή με τους υπόλοιπους.

      Διαγραφή
  6. Κλόκκος5/7/12, 5:46 μ.μ.

    Αν ο Χριστόφιας έβαζε βέτο στο κούρεμα του Ελληνικού χρέους η Ελλάδα αυτομάτως θα κήρηττε πτώχευση. Δηλαδή πάλι θα τα χάναμε όλα. Αλλά θα χανόταν και η Ελλάδα. Με υπεύθυνο τον Χριστόφια. Αν και πιστεύω ότι προκειμένου να χαρακτηριστεί ο Χριστόφιας προδότης και ανθέλληνας, πολλοί εδώ στην Κύπρο θα θυσίαζαν πρόθυμα και αυτήν ακόμα την Ελλάδα. Το μίσος τους στράβωσε και δε μπορούν πλέον να δουν τίποτε. Με τον Χριστόφια πάθανε όπως ακριβώς παθαίνει ο ταύρος μπροστά σε κόκκινο πανί. Τόσο μίσος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τζιχάτ φίλε κλόκκο. Αλλό λλίον θα τους θωρούμε ούλλους μαζί,καλοήρους, χρυσαυγίτες, νεοφιλελεύθερους, εθνικοσοσιαλιστες τζιαι πάει.

      Δε θα λείψει κανείς!

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος6/7/12, 8:26 π.μ.

      Μα για σας εν ουλλοι φασιστες αντιακελιστες, εν ουλλοι μεστο ιδιο τσουβαλι. Απο νομπελιστες σε διακεκριμενους επιστημονες.

      Διαγραφή
    3. Ο καθ ένας έχει τις ευκαιρίες του να αποδείξει διάφορα φίλε.

      Διαγραφή
  7. Όταν δανειστήκαμε τα 2.5 δις από τους Ρώσσους υπηρχε θέμα τραπεζών; Αν δεν τα εκάμναν θάλασσαν οι τραπεζικοί, που τα εκάμαν, δεν θα μας εμηδενίζαν οι οίκοι τζε σήμερα θα εδανειζόμασταν 5 δις για να ξοφλήσουμε τα 2.5 συν τόκους τζε να δκιαβούμε αλλό 2-3 χρόνια, μετά θα εδανειζουμαστεν 8 δις, μετά 12...ώσπου να εγινούμαστεν ελλάδα.

    Τζε μεν φκάλεις το ακελ που το κατεστημένο που έτρωεν που τες τράπεζες. Εν τυχαία που εδκιάλεξεν 2 υπαλλήλους της ΤΚ για υπουργούς οικονομικών;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος5/7/12, 9:44 μ.μ.

      Νυν υπερ πάντων το Κόμμα ρε! Το ΑΚΕΛ δεν φταίει ΠΟΤΕ! Μα πόσες φορές να το πούμε σιόρ για να το καταλάβετε; Πάντα φταιν οι προηγούμενοι τζαι οι επόμενοι

      Διαγραφή
    2. Δηλαδή μπαν,ισχυρίζεσαι ότι και χωρίς τα προβλήματα των τραπεζών θα εμπαίναμε στον μηχανισμό;
      Τζιαι τι σχέση έχει αν επιλέγονται τραπεζικοί για υπουργοί, σημαίνει εν όλοι διεφθαρμένοι δηλαδή;

      Σε μιαν οικονομία όπου οι τράπεζες εν το α τζιαι το ω, εν νομίζω να υπήρχαν τζιαι πολλές εναλλακτικές.

      Εγώ δε λέω το ΑΚΕΛ δε φταίει ποτέ, λέω να μας πείτε που ακριβώς φταίει τζιαι να το δούμε.

      Με λάσπη όπως η προηγούμενη του Μπαν (Τζε μεν φκάλεις το ακελ που το κατεστημένο που έτρωεν που τες τράπεζες) εν μπορεί να γίνει συζήτηση.

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος5/7/12, 10:37 μ.μ.

      OK, ας μιλήσουμε συγκεκριμένα τότε:

      - Έκαμε ή δεν έκαμε πλάτες στο Βγενόπουλο ο Δημήτρης Χριστόφιας και ο Χαρίλαος Σταυράκης; Τί ειπώθηκε στις συναντήσεις στο Προεδρικό; Τί δήλωσε ο Βγενόπουλος εξερχόμενος;

      - Σκάνδαλο Eurocypria. Ποιός πήρε τα λεφτά του κύπριου φορολογούμενου και τα πέταξε στη γνωστή μαύρη τρύπα;

      - Ιδιωτικό τζετ για τον Πρόεδρο, αύξηση του κρατικού μισθολογίου. Φιλολαϊκή πολιτική ή αλόγιστες σπατάλες;

      - Αλόγιστες σπατάλες από το Μολέσκη και τη συνοπαρτζιά του με τις ευλογίες του Δημήτρη Χριστόφια. Και για τούτο φταιν οι άλλοι;

      - Για τα χαμένα εκατομμύρια της Διερευνητικής Επιτροπής Αγνοουμένων ποιός φταίει; Ποιού κόμματος ήταν οι επικεφαλείς;

      - Φοροδιαφυγή Χαρίλαου Σταυράκη (το 1 εκατομμύριο αδήλωτα εισοδήματα). Ποιός τον έβαλε εκεί; Ποιός του ασκούσε έλεγχο; Ποιός τον κάλυπτε;

      Διαγραφή
    4. Κλόκκος5/7/12, 10:48 μ.μ.

      Ξέχασες τη μασέλλα του Παπασάββα. Όταν σε βάζουν να μάθεις ένα ποίημα, να το μαθαίνεις καλά παιδί μου.

      Διαγραφή
    5. Ανώνυμος5/7/12, 10:51 μ.μ.

      Ο Παπασάββας επέστρεψε τις 17,000 ευρώ (επειδή τον πήραν πρέφα). Οι υπόλοιποι τί ακριβώς έκαναν;

      Πού είναι ο Χριστόφιας και ο Σταυράκης που μας ελαλούσαν μ' ένα στόμα μια φωνή, ότι εννα μας προσπεράσει η κρίση τζαι ότι το τραπεζικό μας σύστημα εν γερό τζαι ότι εν φοούμαστε τζαι ότι όσοι λαλούν το αντίθετο κινδυνολογούν τζαι κάμνουν κακό στον τόπο;

      Διαγραφή
    6. Απαντήσεις:
      1) Να μας πεις εσύ τι έγινε με τον Βγενόπουλο, και σε παρακαλώ να τεκμηριώσεις.
      2)Σκάνδαλο eurocypria: Ποιες ακριβώς είναι οι ευθύνες αυτής της κυβέρνησης;
      3)Αν μιλάς για ιδιωτικό τζετ, χωρίς να αναφέρεσαι στη τεκμηρίωση που έγινε, και την απόδειξη στο βουλή πως συμφέρει καλύτερα από τις συμβατικές διαδικασίες, τότε μάλλον λασπολογείς.
      Επίσης, αφού ξέρεις τα πολλά, πε μας αν μειώθηκαν ή αυξήθηκαν οι δαπάνες τα τελευταία χρόνια (εκτός μισθολογίου γιατί αυτό αυξάνεται κατά τη νομοθεσία)
      4)Ποιες ακριβώς ήταν οι αλόγιστες δαπάνες Μολέσκη; Πόσα έφυγαν από το κράτος; (και ποιες ήταν οι σπατάλες για τον Παπασάβα;)
      5)και 6) Τεκμηρίωσε...


      Γενικά να πούμε φίλε ότι απλά αναπαράγεις συνθηματολογικά τες βλακείες του Πολίτη. εντελώς συνθηματολογικά.

      Και αν ακόμα ίσχυαν όλα αυτά, δεν ήταν ικανά να μας βάλουν στον μηχανισμό.

      Διαγραφή
    7. Ανώνυμος5/7/12, 11:39 μ.μ.

      1) Να σου τα τεκμηριώσω φιλούϊ μου τα του Βγενόπουλου τζαι του Χριστόφια:

      http://www.makarios.eu/cgibin/hweb?-A=5784,printer.html&-V=makarios

      2) Συγνώμη αλλά δεν είναι η κυβέρνηση Δημήτρη Χριστόφια που έδωσε τα εκατομμύρια στη Eurocypria τζαι λλίο τζαιρό μετά έκλεισεν την εταιρία; Εν άλλη κυβέρνηση;

      3) Ξέρεις ρε Στέλιο, τούτες οι "τεκμηριώσεις" σας με τα τιμολόγια κλπ θυμίζουν μου την άλλη την κουφή την υπόθεση με τες λιμουζίνες της Κυβέρνησης Χριστόφια. Όταν λλίο μετά που ανάλαβε Πρόεδρος, αποφάνθηκε ότι επειδή εν 7 χρονών τα BMW (735i, 740i και 750i) της κυβέρνησης εν ποσπασμένα, "εφάαν τα ψουμιά τους" τζαι άρα πρέπει να γοράσουμεν άλλα. Τζαι εκυκλοφόραν τζαι με τιμολόγια του Πηλακούτα ο Στεφάνου για να μας αποδείξει ότι εν ακριβόν το σέρβις τους. Τζαι επήαν τζι εγοράσαν Μερσεντές (που προφανώς εν μούχτιν το σέρβις τους!). Άμαν έναν BMW σειρά 7, εν "ποσπασμένον" ύστερα που 7 χρόνια, πού να πα να σταθούμεν εμείς που οδηγούμεν Mazda 323 τζι εν 18 χρονών;

      Τζαι μιας τζαι εσυναφέραμεν τα ταξίθκια (με το τζετ), ο Σύντροφος εν ο ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ Πρόεδρος που εζήτησεν τζαι έπιασεν "επίδομα εξωτερικού". Νόμιμα βέβαια, εν τζαι επαρανόμησεν ο άνθρωπος του λαού!

      4) Να πούμε τζαι για το Μολέσκη:

      Νέο σκάνδαλο ξέσπασε στη γραμματεία για την προεδρία της Κύπρου στην Ε.Ε. με τον Αντρέα Μολέσκη να εξακολουθεί να κάνει προσπάθειες διορισμού του φιλικού κύκλου της κόρης του.
      Ο κ. Μολέσκης όχι μόνο δεν θορυβοποιήθηκε για τον παράτυπο διορισμό του συγκατοίκου της κόρης του Αθανάσιου Κεχαγιά, αλλά διόρισε άτομα του οικογενειακού και φιλικού κύκλου της σε έκτακτες προσλήψεις στις Βρυξέλλες.
      Ανάμεσα στα άτομα «εμπιστοσύνης» του Αντρέα Μολέσκη είναι και η ίδια η κόρη του, η οποία θα λαμβάνει μισθό 5.000 ευρώ μηνιαίως καθώς και η κόρη της γενικής διευθύντριας του Υπουργείου Παιδείας Ολυμπίας Στυλιανού.

      Συνέχεια στο σκάνδαλο Μολέσκη δόθηκε σήμερα στην Επιτροπή Ελέγχου, αφού όπως διαπιστώθηκε ο προϊστάμενος μονάδας οργανωτικών θεμάτων δεν είχε συμβόλαιο εργοδότησης, και την ίδια στιγμή υπέγραφε συμβόλαια που δέσμευαν την κυπριακή δημοκρατία.

      Διαγραφή
    8. Ανώνυμος5/7/12, 11:39 μ.μ.

      5) Να τεκμηριώσουμε τζαι για τη ΔΕΑ:

      *Του Ανδρέα Παράσχου, www.kathimerini.com.cy

      Αδιαφάνεια στη διαχείριση εκατομμυρίων, μυστικά κονδύλια, ρουσφέτια και καριερισμοί συνθέτουν το σκάνδαλο

      Η ανεξέλεγκτη και άνευ λογοδοσίας διαχείριση εκατομμυρίων δολαρίων, οι χωρίς έλεγχο προσλήψεις ειδικευμένου και ανειδίκευτου προσωπικού στις εκταφές και στο Ανθρωπολογικό Εργαστήριο της Διερευνητικής Επιτροπής Αγνοουμένων (ΔΕΑ). Ο ελλιπής προγραμματισμός και η τσαπατσουλιές στην υλοποίηση του προγράμματος που ήταν αφορμή να φύγουν από την Κύπρο η μία μετά την άλλη δύο διεθνείς οργανώσεις με πολυετή πείρα που ήρθαν για να ηγηθούν της προσπάθειας.

      Ο νεποτισμός που με την παρέλευση των χρόνων εντείνεται, καθώς επίσης και οι υπηρέτες του «ιερού σκοπού» που έκτισαν καριέρες και που για δεκαετίες βιδώθηκαν στις καρέκλες του Δημοσίου, σκαρφαλώνοντας τις κλίμακες, είναι μερικές από τις σοβαρές πληγές που δημιούργησαν τη σημερινή κρίση στο ζήτημα της διακρίβωσης της τύχης των αγνοουμένων.

      Look for the money!
      Στο ρεπορτάζ της περασμένης Κυριακής αναφερθήκαμε σε πρόσωπο που εργάστηκε στο πρόγραμμα εκταφών και το οποίο επικοινώνησε με την «Κ» καταγγέλλοντας τα κακώς έχοντα και τις διάφορες ματσαράγκες που διαπίστωσε ιδίοις όμμασι και που στο τέλος της συνομιλίας μας, μας είπε χαρακτηριστικά: «look for the money» (ψάξτε για τα λεφτά).

      Όντως ψάξαμε για τα λεφτά και εντοπίσαμε τις μαύρες τρύπες, καθώς και μερικά από τα πρόσωπα που τις δημιούργησαν. Οι πηγές των χρημάτων είναι δύο: οι 11 χώρες δωρητές και η Ε.Ε. που μέχρι σήμερα δώρισαν στο πρόγραμμα εκταφών και ταυτοποιήσεων περί τα 12 εκατομμύρια δολάρια και η κυβέρνηση, η οποία εκτός της επίσημης εισφοράς της Κυπριακής Δημοκρατίας, βοηθά το πρόγραμμα μέσω «ειδικών κονδυλίων» του Προεδρικού με εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ.

      Όλα τα χρήματα τα διαχειρίζεται η ΔΕΑ. Η ΔΕΑ της αδιαφάνειας είναι, ο εκπρόσωπος των Η.Ε., Κριστόφ Ζιρόντ, η εκπρόσωπος της τ/κ πλευράς, Γκιουλντέν Πλουμέρ Κιουτσούκ και ο μέχρι τον Νοέμβριο εκπρόσωπος της ε/κ πλευράς, Ηλίας Γεωργιάδης. Τη θέση του πήρε τη Δευτέρα ο τέως βουλευτής του ΑΚΕΛ, Άριστος Αριστοτέλους.

      Η«Κ» έχει καταγγείλει επανειλημμένα ότι για τα 12 εκατομμύρια δολάρια που επτά χρόνια (2005-2011) έχουν εισρεύσει στη ΔΕΑ, δεν υπάρχει λογοδοσία. Έχει συγκεκριμένα αναρτηθεί στην ιστοσελίδα της ΔΕΑ μόνο ο ισολογισμός για το 2008. Παρόλο που η καταγγελία είναι σοβαρότατη, η ΔΕΑ δεν φιλοτιμήθηκε να εκδώσει την όποια ανακοίνωση, ούτε για την τιμή των όπλων.

      Για τα «ειδικά κονδύλια» που εμβάζονται στη ΔΕΑ από το Προεδρικό, έλεγχος γίνεται, όπως είπε όταν ρωτήθηκε σχετικά ο προεδρικός επίτροπος, Γιώργος Ιακώβου, την Τετάρτη στη Βουλή, από τον οικονομικό διευθυντή του Προεδρικού, Τάκη Χριστοδούλου.

      6) Σταυράκης:

      Όπως αποκάλυψε πρόσφατα ο «Φ», ο κ. Σταυράκης, αμέσως μετά τον ανασχηματισμό του, πιάστηκε στην τσιμπίδα του ΤΕΠ, του οποίου ήταν πολιτικός προϊστάμενος.

      «Τώρα φταίει η Βουλή γιατί δεν έχει πατάξει τη φοροδιαφυγή επειδή, κατά το ΑΚΕΛ, δεν ψήφισε τρία από τα 21 νομοσχέδια που η Κυβέρνηση είχε φέρει ενώπιόν της.

      Δεν φταίει όμως, πρώην υπουργός Οικονομικών της Κυβέρνησης Χριστόφια, ο οποίος μέχρι πρόσφατα, ορκιζόταν ότι θα πατάξει τη φοροδιαφυγή αλλά απέφυγε να δηλώσει πέραν του €1.000.000 εισόδημα στο Φόρο Εισοδήματος…

      Διαγραφή
    9. Ανώνυμος5/7/12, 11:50 μ.μ.

      Εννοείται ότι αναμένω τες δικές σου τεκμηριώσεις. Διότι διαφορετικά απλά αναπαράγεις συνθηματολογικά τες βλακείες της Χαραυγής. Εντελώς συνθηματολογικά.

      Διαγραφή
    10. Δαμέ έχουμε άρθρο της Γνώμης φίλε μου, η Χαραυγή που κολλά; Τάχα; Δκιαβάζουμεν τα στη χαραυγή τζιαι γράφουμεν τα στη Γνώμη;

      Το μόνο που ισχυρίζομαι τζιαι που θεωρώ πως στέκει είναι πως δεν θα μπαίναμε στον μηχανισμό, αν δεν υπήρχε το τραπεζιτικό σκάνδαλο με τα ελληνικά ομόλογα (και η ημικατάρρευση του ελλληνικού καπιταλισμού)

      Τίποτε άλλο. Τζιαι σ' αυτό, που είναι το μήνυμα της ανάρτησης, εν ακούω τίποτε, τζιαι που κανένα σας (αν είσαστε πολλοί, εν ηξέρω, αφού εν βάλλετε ούτε ψευδόνυμο, ποιος ξέρει γιατί)

      Διαγραφή
    11. Ανώνυμος6/7/12, 12:29 π.μ.

      Εστω οτι η κυβερνηση εφαε λεφτα. Ποιας ταξης ειναι τα λεφτα που εφαε η κυβερνηση; Σιγουρα οχι των δισεκατομυρριων. Μαλλον των μερικων δεκαδων εκατομυρριων. Και παλι αυτά που λέτε είναι ατεκμηρίωτα.

      Αυτη τη στιγμη τα λεφτα που χρειάζονται για τράπεζες είναι της τάξης των δισεκατομυρίων.

      Συγκεκριμένα υπολογίζεται να θέλουμε το 33% του ΑΕΠ για στηριξη των τραπεζων, ενω η συνολική έκθεση των τραπεζών στην Ελλάδα είναι περίπου στο 140-150% του ΑΕΠ.

      Το κρατικο μισθολόγιο χαρακτηριστικά είναι 15% του ΑΕΠ. Δηλαδή για να πληρώσουμε τα σπασμένα των τραπεζών θα πρέπει οι δημόσιοι υπάλληλοι να δουλέφκουν 2 χρόνια και κάτι αμισθοί.

      Ε πέτε μου εσείς ποιός φταίει και αν θα μπαίναμε στο μηχανισμό αν δεν ήταν η έκθεση των τραπεζών στην Ελλάδα.

      Είσαστε απλά θύματα. Εκτός αν θα μου πείτε ότι η κυβέρνηση έπρεπε να αστρονομήσει που το 2008 ότι οι τράπεζες το 2009 - 2010 θα εχάναν λεφτά στην Ελλάδα (τη στιγμή που οι τράπεζες επροβλέπαν κέρδος από ελληνικά ομόλογα) - οπότε πάω πάσο. Εσείς δεν θέλετε πρόεδρο εν αστρολόγο που θέλετε...

      Διαγραφή
    12. Δεν είναι "απλά θύματα" φίλε μου, είναι "θύματα με την όρεξή τους", θέλει τα ο οργανισμός τους. Γουστάρουν τη λάσπη τζιαι τη διαστρέβλωση, άμμαν ο σκοπός εν "ιερός" φυσικά.

      Γιατί για να έχει πεισθεί κάποιος ότι η χρηματοπιστωτική κρίση που έπιασε και τη Κύπρο, οφείλεται ή θα μπορούσε να αποφευχθεί από μια οποιαδήποτε κυβέρνηση, θέλει ισχυρές δόσεις "αυτοθυσίας" τζιαι "τζιχάντ".

      Έχουμε να κάμουμε με φανατικούς δαμέ.

      δέχομαι για χάρη συζήτησης τα περί διαφθοράς τζιαι γενικά του "παραστρατήματος" πχ του ΑΚΕΛ τζιαι του Χριστόφια. Δέχομαι σαν ιδέα πχ ότι τούτος ο άνθρωπος, ή τούτο το κόμμα, εν αντέξαν τη πίεση.

      Ανάλυσέ το τζιαι άφηστον κόσμο να αξιολογήσει.

      Δαμέ έχουμε να κάμουμε με συνθήματα,λέξεις πετάμενες ποτζιεί ποδά.
      "Ανίκανος", "Προδότης", "αχάπαρος", "Δολοφόνος" τζιαι πάει λέγοντας.

      Έτσι, γιατί αυτό παίζουν τα κανάλια, αυτό γράφουν οι εφημερίδες.

      Τι να κάμουμε. Μιλούμε για θρησκόληπτους δαμέ, στη θέση όμως της εκκλησιάς εν τα ΜΜΕ. Ή η εκκλησιά εγίνηκεν ΜΜΕ, εν ηξέρω.

      Παρόλα αυτά, άμμαν δεν ξιτιμάζουν, κρατούν ένα επίπεδο, τζιαι δεν αφήννουν υπονοούμενα επί προσωπικού, είμαστεν υπόχρεοι να συζητούμεν.

      Υπάρχει άλλος τρόπος;

      Εφάαν ψατζιή τζι εψατζιεφτήκαν τα παιθκιά, λαλώ τους το μπροστά τους, τζιαι πίσω τους.

      Υπάρχουν πολλοί ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΙ λόγοι να μεν θέλει κάποιος το ΑΚΕΛ να συνεχίσει στο τιμόνι. Ακόμα τζιαι για χάρην αισθητικής πχ, ή διαφορετικής κοσμοθεωρίας, άλλου φαντασιακού, ιστορικοί λόγοι, θέματα ταξικής αντιπαράθεσης, διεθνών συμφερόντων κ.ο.κ.

      Ακόμα τζιαι κάποιος μπορεί να πει, έπεισεν με τούτο το κόμμα πως δεν μπορείνα χειριστεί τον καπιταλισμό.
      Εν που σπόντα που φκάλλει αέριο, εν που σπόντα που εγίνην κώλος τζιαι βρατζιήν με τον Σιούλτς πχ, εν τυχαία η φάση με το Ισραήλ, εν καταλάθος που φτύννει η Ευρώπη τη Τουρκία στο Κυπριακό, γενικά τίποτε καλό εν μπορεί να περιμένουμε που τούτους.

      Να το δεκτώ ρε κουμπάρε.

      Αλλά εξήγα το, τζιαι άφηστον κόσμο να κάμει τες σκέψεις του. Τι μάσιεσαι με επίθετα τζιαι συνθήματα, μισόλογα τζιαι ιστορίες.

      Διαγραφή
    13. Ανώνυμος6/7/12, 1:04 π.μ.

      Γιατί για να έχει πεισθεί κάποιος ότι η χρηματοπιστωτική κρίση που έπιασε και τη Κύπρο, οφείλεται ή θα μπορούσε να αποφευχθεί από μια οποιαδήποτε κυβέρνηση, θέλει ισχυρές δόσεις "αυτοθυσίας" τζιαι "τζιχάντ".

      ΕΝ Ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ Ο ΧΡΙΣΤΟΦΙΑΣ ΤΖΑΙ Ο ΧΑΡΙΛΑΟΣ ΣΤΑΥΡΑΚΗΣ ΠΟΥ ΕΛΑΛΟΥΣΑΝ ΟΤΙ ΕΝΝΑ ΑΠΟΦΕΥΧΘΕΙ Η ΚΡΙΣΗ ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΟ ΤΖΑΙ ΟΤΙ ΕΝ ΘΑ ΜΑΣ ΑΓΓΙΞΕΙ ΤΖΑΙ ΟΤΙ ΕΝ ΦΟΟΥΜΑΣΤΕΝ ΤΙΠΟΤΕ. ΑΡΑ ΕΝ ΑΛΛΟΙ ΟΙ "ΤΖΙΧΑΝΤ" ΤΖΑΙ ΟΙ "ΜΟΥΤΖΙΑΧΕΤΙΝ".


      δέχομαι για χάρη συζήτησης τα περί διαφθοράς τζιαι γενικά του "παραστρατήματος" πχ του ΑΚΕΛ τζιαι του Χριστόφια. Δέχομαι σαν ιδέα πχ ότι τούτος ο άνθρωπος, ή τούτο το κόμμα, εν αντέξαν τη πίεση.

      ΓΙΑ ΧΑΡΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗΣ; ΔΗΛΑΔΗ ΑΚΟΜΑ ΕΠΙΜΕΝΕΙΣ ΣΤΟ ΑΛΑΘΗΤΟ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΦΙΑ; ΑΚΟΜΑ ΕΠΙΜΕΝΕΙΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΚΑΜΕΝ ΚΑΝΕΝΑ ΛΑΘΟΣ; ΜΟΝΟ ΕΝΑ "ΠΑΡΑΣΤΡΑΤΗΜΑ"; ΜΑΣΣΙΑΛΛΑ ΣΑΣ! ΑΝ ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΕΙ ΤΗΝ ΠΙΕΣΗ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΔΕΝ ΚΑΜΝΕΙ ΓΙΑ ΠΡΟΕΔΡΟΣ. ΑΛΛΑ ΤΙ ΛΑΛΩ, ΑΜΑΝ Η ΠΡΩΤΗ ΤΟΥ ΚΟΥΒΕΝΤΑ ΜΟΛΙΣ ΑΝΑΛΑΒΕ ΗΤΑΝ ΝΑ ΠΕΙ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΣ ΑΝΝΟΥΣ "ΕΛΑΧΕΝ ΜΟΥ ΕΜΕΝΑΝ ΜΑΝΑ..."

      Διαγραφή
    14. Ανώνυμος6/7/12, 1:22 π.μ.

      ΕΝ Ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ Ο ΧΡΙΣΤΟΦΙΑΣ ΤΖΑΙ Ο ΧΑΡΙΛΑΟΣ ΣΤΑΥΡΑΚΗΣ ΠΟΥ ΕΛΑΛΟΥΣΑΝ ΟΤΙ ΕΝΝΑ ΑΠΟΦΕΥΧΘΕΙ Η ΚΡΙΣΗ ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΟ ΤΖΑΙ ΟΤΙ ΕΝ ΘΑ ΜΑΣ ΑΓΓΙΞΕΙ ΤΖΑΙ ΟΤΙ ΕΝ ΦΟΟΥΜΑΣΤΕΝ ΤΙΠΟΤΕ. ΑΡΑ ΕΝ ΑΛΛΟΙ ΟΙ "ΤΖΙΧΑΝΤ" ΤΖΑΙ ΟΙ "ΜΟΥΤΖΙΑΧΕΤΙΝ".

      Τούτη η δήλωση έγινικε το 2008 προς το τέλος (μπορεί και αρχές του 09). Οι τράπεζες μας εγοράζαν ελληνικά ομόλογα το 2009 - 2010, όταν η Ελλάδα ήταν ήδη εκτός αγορών και οι αγορές επροσπαθούσαν να τα ξεφορτωθούν, γιατί ενομίζαν ότι η Ελλάδα εννα μπει στο μνημόνιο να τα ξεχρεώσει.

      Ξαναρώτω: Έπρεπε ο Χριστόφκιας τζιαι ο Σταυράκης να αστρονομήσουν ότι οι τράπεζες μας τζιαμε που εν είχαν τοξικά επήαν τζιαι εμπλέξαν με τα τοξικά της Ελλάδας;

      Μπαίνει και θέμα κινίτρων δαμέ. Ποιά εν τα πραγματικά κίνητρα των τραπεζών; Να εξωθεί η οικονομία της Κύπρου στην καταστροφή για να ξεπουληθεί το κυπριακό δημόσιο όσα όσα στις αγορές και μαζί και την κυπριακή εθνική κυριαρχία;

      Μυρίζει προδοσία η όλη φάση. Τζιαι κάποια μέρα κάποια θα πρέπει να λογοδοτήσουν - (που το απυρόβλητο φυσικά εν φκαίνουν τζιαι οι βουλευτές, ναι και του ΑΚΕΛ, που εψηφίσαν τα 1.8 δις για τη Λαικη)...

      Διαγραφή
    15. Ε και; Τι σημαίνει ρε αδελφέ ελάλεν ο Χριστόφιας εν θα μας πιάσει η κρίση; Τάχα;

      Εγώ λαλώ σου εν θα μας έπιαννεν αν επέρναν τζιαι κανένας νόμος πας τη φοροδιαφυγή, αν ετσίμπαν λλίον τους έχοντες, τη μεγάλη κερδοφορία κλπ.

      Ποιος επέτυχε τες προβλέψεις του τελικά; Ο Αβέρωφ που εστοιχημάτιζε για το έλλειμμα; όσοι εκαταστροφολογούσαν για τον τουρισμό;

      Επιμένω: ποιος ευθύνεται για τις υποβαθμίσεις των οίκων. Θα είμασταν στο μηχανισμό χωρίς τις τραπεζιτικές ματσαράγκες. Φωνή βοώντος...

      Το αλάθητοου Χριστόφια εν το πιστεύκω, όι. Ούτε του ΑΚΕΛ.

      Αλλά ζυγίζω φίλε, ανάμεσα σε κάποιους που θα κάμουν λάθη, τζιαι σε άλλους που ξέρουν τι κάμνουν, τζιαι τζείνον που ξέρουν να κάμνουν εν συμφέρει σε κανένα μας.

      Ώρες-ώρες ξεφεύγεις τζιαι δείχνεις τζιαι το άχτιν σου ρε φίλε.

      Μια χαρά άντεξεν ο Σύντροφος, τζιαι σε πιέσεις που δεν είσιε ποτέ κανένας πρόεδρος μετά το 74'.

      Όπως τζιαι να το κάμουμε ρε αγαπητέ, εν θεωρώ πως θα μπορούσε η κυβέρνηση να πάει τζιαι πολλά καλύτερα. Ήταν περιορισμένα τα πράματα, που πολλές μερκές.

      Οπότε, αφού εν μπορεί το ΛαϊκόΚίνημα να σας υποσχεθεί κάτι φανταστικά καλύτερο απ αυτό που ζήσατε από τις οθόνες σας (γιατί από εκεί το ζείτε πιστεύω), μπορείτε ελεύθερα να επιλέξετε τον πολιτικό του γούστου σας. Αναστασιάδη,Λιλλήκα, ΔΗΣΥ, Παπαδόπουλο, ΕΔΕΚ, ΕΥΡΩΚΟ, Κουλία και δεν συμμαζεύεται.

      Τούτοι οι ανθρώποι θα μας πάρουν μπροστά,στο μέλλον, θα παράξουν τη διαφθορά, να σάσουν το δημόσιο, θα δώκουν ππουνιά στα κατεστημένα!

      Ελεύθερα φίλοι, τζιαι με τες ευτζιές μας.

      Διαγραφή
    16. Ανώνυμος6/7/12, 1:43 π.μ.

      Στέλιο, αν έθελεν να δείξει πραγματική πυγμή το "Λαϊκό Κίνημα" τζαι ο "σύντροφος", να είσιεν τα αρχίδια να ΜΕΝ δώκει το 1.8 δις της Λαϊκής! Με ό,τι αυτό συνεπάγεται! Διότι στην τελική, αν αφήνναν τη Λαϊκή να παττήσει, εν είμαι τζαι τόσο σίουρος αν θα επαθαίνναμεν πιο μεγάλο χαττά που το "φέσιν" που θα μας μπήξει η Τρόϊκα!

      Τζαι δαμέ κάμνω τζαι την εξής σκέψη: εαν άφηννεν η Κυβέρνηση τη Λαϊκή να παττήσει τζαι συνεπώς δεν εχρειάζετουν αμάν-αμάν το 1.8 δις τί θα εγίνετουν με το μηχανισμό; Θα εζητούσαμε βοήθεια που το μηχανισμό τζαι που το ΔΝΤ ναι ή όι; Θέλω την άποψη σου.

      Διαγραφή
    17. Ανώνυμος6/7/12, 2:03 π.μ.

      Πρωτα πρωτα συμφωνω οτι κατι μυριζει με τη διασωση των τραπεζων και θελω να ακουσω γιατι το ΑΚΕΛ και η κυβερνηση εχει συνεναισει σε αυτη τη πολιτικη.

      Μια εναλλακτικη θα ηταν Λαικη θα αφηνετουν να χρεωκοπησει για να εξαγοραστει απο το κρατος και να εγγυηθει το κρατος τες καταθεσεις με νεο κρατικο διοικητικο συμβουλιο.

      Αρα παλε θα εμπαιναμε στο ταμειο στηριξης για πιο λιγα λεφτα και σαφως με κοινωνικοποιηση των (πιο λιγων) ζημιων αλλα και με κοινωνικοποιηση των κερδων...

      Διαγραφή
    18. Δεν έχω ξεκάθαρη εικόνα για το τι έπρεπε να γίνει με τις τράπεζες, και τι ακριβώς μπορούσε να γίνει.

      Διαγραφή
  8. Απαντήσεις:

    1)Περιπαίζεις μας φαίνεται: Θέλω να μου πεις ποιοι εβουρούσαν όπως τα καμηλούθκια με τες απειλές του Βγενόπουλου να φύει τη Λαϊκή που τη Κύπρο,τζιαι ποιοι εκατηγορούσαν τη κυβέρνηση ότι εκάθετουν τζιαι εθώρεν άπρακτη. Τελικά εν ιβρίσκεται η ίσια σας. Τζιαι ο Δρουσίωτης εν λαλεί απολύτως τίποτε.
    2)Τι σημαίνει "έδωσεν εκατομύρια" στη γιουροσύπρια ρε κουμπάρε. Είχαν κλειστά συμβόλαια μεταφοράς τουριστών,έπρεπε να μείνει ανοιχτή αλλο λλίον. Εν πολλά πρόχειρες οι αναφορές τούτες.
    3)Έσιεις τίποτε που να αποδυκνύει ή έστω να δείχνει σπατάλη ρε αδελφέ; Που τόσους τόπους να φάσιν, ήβραν τα αυτοκίνητα; Προφανώς κάτι έπαιζε με τα συμβόλαια του πιλακούτα. Ήταν προνομοιακά φαίνεται.
    4) Τελικά τι σπαταλήθηκε για την υπόθεση Μολέσκη; Έφυγαν λεφτά από τα ταμεία;
    5)Γιατί η ΔΕΑ δηλαδή, και κάθε οργανισμός, θα χρεώνεται απ ευθείας στη κυβέρνηση; Έτσι πάει το πράμα; Τζιαι γι αυτές που κερδίζουν πχ;
    6) Σταυράκης: εν νομίζω να ισχύει όπως το βάζει ο Παράσχος. Αλλά τζιαι να ισχύει, παρακάτω; Να τα έβρει με τον νόμο, αν υπάρχει, τζι αν ψηφιστεί ποτέ που τη κυβερνώσα.

    Τζιαι γενικά ρε αδελφέ, ας πούμε ότι έχεις στα χέρια σου 6 σκάνδαλα αποδεδειγμένα και πεντακάθαρα.
    Σε ρώτησα και πριν, πόσο στοίχησαν;

    Πες ότι αποδεικνύουν την "ανικανότητα" ή ακόμα τζιαι τη διαφθορά της κυβέρνησης, μάλιστα, να το δεχτώ ως ιδέα.

    Αλλά όι τάχα τζιαι πως οδηγήσαν στον μηχανισμό, έλεος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος6/7/12, 12:50 π.μ.

      Στέλιο τα πράματα εν απλά. Τον τζαιρόν που "εγλύκανεν" ο Χριστόφιας με τα φούμαρα που του επούλαν ο Βγενόπουλος (όι εννα σάσει το Χίλτον, όι εννα γοράσει ομόλογα, όι εννα κάμει το έναν, όι εννα κάμει το άλλον) τζαι επίεζεν τον Ορφανίδη να κάμει τα χαττήρκα του Βγενόπουλου τζαι να τον αφήκει να κάμει επενδύσεις της MIG μες τη Λαϊκή με τρόπου αντίθετο με τους Χρηματιστηριακούς κανόνες, εν έβρισκετε τίποτε το μεμπτό. Το αποτέλεσμα; Βίρα επισφαλή δάνεια ο Βγενόπουλος σε "δικούς του", βίρα ελληνικά ομόλογα τζαι ο Πρόεδρος αγρόν ηγόρασεν.

      Τί έκαμεν το Κράτος για να αποτρέψει τες απατεωνιές του Βγενόπουλου; Διότι η Κεντρική Τράπεζα ελάλεν τα αλλά ο Σύντροφος ελάλεν άλλα! Η κολοσυρμαθκιά της κουφης εφαίνετουν που τζαιρόν. Εμείς εκαρτερούσαμεν να μας δακκάσει τζαι άμαν ενιώσαμεν το δηλητήριο μες το γαίμαν μας είπαμεν "κκιάορκας σου, τελικά εν ήταν θερκόν".

      Όσον αφορά το Μολέσκη, βεβαίως τζαι εφύαν λεφτά που τα ταμεία. Εκατακύρωσεν προσφορές τζι έκαμεν συμβόλαια που δεν ήταν στες πιο συμφέρουσες τιμές αλλά για να "εξυπηρετήσει" κάποιους "δικούς".

      Όσον αφορά τη ΔΕΑ, ο λόγος που εν σκάνδαλο είναι ακριβώς διότι τα κονδύλια (πολλών εκατομμυρίων) εφεύκαν με επιταγές κατευθείαν που το Προεδρικό χωρίς να ξέρει κανένας τίποτε.

      Ο Σταυράκης έμμεσα επαραδέκτηκε τη φοροδιαφυγή τζαι επροσπάθησεν να μας πείσει ότι εν παρεξήγηση, εν κατα λάθος που εξήασεν να δηλώσει τα συγκεκριμένα εισοδήματα κλπ κλπ. Επροσπάθαν να μας παντρέψει μ' άδρωπον δηλαδή όπως ο Άντρος Κυπριανού τότε με τα ρουσφετο-emails.

      Το θέμαν δεν είναι να σου αποδείξω ότι τα συγκεκριμένα σκάνδαλα εστείλαν μας στο μηχανισμό. Είπες: "Εγώ δε λέω το ΑΚΕΛ δε φταίει ποτέ, λέω να μας πείτε που ακριβώς φταίει τζιαι να το δούμε."

      Τζαι έγραψα σου μια μικρή λίστα με σημεία στα οποία φταίει το ΑΚΕΛ. Επί της ουσίας, τί έχεις να απαντήσεις σε τούτα τα σκάνδαλα; Έχεις τίποτε να τεκμηριώσεις κι εσύ με τη σειρά σου ή εννα μείνουμε στα "εν νομίζω να ισχύει αλλά τζαι να ισχύει σιγά τί έγινε...";

      Διαγραφή
    2. Φίλε μου, σε ότι έχει να κάνει με τον Βγενόπουλο, λαλείς μιαν "απλή" ιστορία, αφήνεις αιχμές, ρίχνεις λάσπη. Τζιαι όπου κάτσει.

      Εγώ θυμούμαι τη αντιπολίτευση να κατηγορεί σύσσωμη τη κυβέρνηση γιατί ο Βγενό φεύκει, τζιαι δεν κάμνει τίποτε. Θυμούμε τζιαι έναν αρχιεπίσκοπο να τα βρίσκει τελικά με τον Βγενόπουλο τζιαι όλοι μαζί να πανηγυρίζουν που εννά μείνει η Λαϊκή.

      Ξέρω τζιαι πως "οι δικοί" του Βγενόπουλου που επήραν δάνεια, ήταν μέλη του ΔΣ, ήταν ακελικοί ή μέλη της κυβέρνησης; ο θεός πιον.
      Ξέρω επίσης πως ο Βγενόπουλος ήταν σε άμεση συνεννόηση και με τον ΔΗΣΥ αλλά και με τον Ν Παπαδόπουλο, που ήταν και τότε,είναι και τώρα, νομικός σύμβουλος της Λαϊκής, αν λέει αυτό κάτι.

      Οι "δικοί" του Μολέσκη ήταν "κομματικοί"; Τελικά εκταμιευθήκαν λεφτά; Δεν νομίζω.

      Εν νομίζεις πςω με τη ΔΕΑ είσαι πολλά πρόχειρος, τι σημαίνει εφεύκαν τα κονδύλια που το προεδρικό, παρακάτω ρε αδελφέ.

      Ο Σταυράκης αννέν φοροφυγάς, εν όντως σκάνδαλο. Είναι όμως; Έχασε το κράτος λεφτά;

      Μιλάς για μικρή λίστα, τι άλλο προσάπτεις;

      Τζιαι τελικά τούντα "σκάνδαλα", αν έστω ισχύουν, πόσα πράματα αποδεικνύουν. Πως μπορούν πχ να συγκριθούν με άλλα, μετην hellasjet ας πούμε, με το χρηματιστήριο...

      Αλλά ας ξαναπάμε στον Βγενόπουλο. Ο Βγενόπουλος πες ήταν ο καταστροφέας της Λαϊκής, τζιαι ας πάρουμε ως δεδομένο για χ΄ρη συζήτησης ότι τον Βγενόπουλλο τον έφερε στη Κύπρο ο Χριστόφιας...

      Η Τράπεζα Κύπρου; εν έβαλε ανάλογα ποσά στα ελληνικά ομόλογα; Δαμέ λαλεί ο σύνδεσμος χρηματιστών ότι έβαλεν τζιαι η ίδια η Κεντρική.

      Πάλε ο Βγενόπουλος φταίει;

      Τι εμπόδιζε τον Ορφανίδη να εποπτεύσει τη Τράπεζα Κύπρο, τζιαι λλίον τον φίλο του τον Κεραυνό της ελληνικής, να μεν πάρουν ρίσκα με μιαν οικονομία που εν πάεικαλά, μες το 2010 μάλιστα.

      Τα λεφτά για τα ομόλογα, δεν τα έβαλε ο Βγενόπουλος είτε από τη τζέπη του, είτε από μετόχους ή επενδυτές στα ελληνικά ομόλογα.

      Ξέρεις πολύ καλά πως τα 3 αυτά δις ήρθαν από την Ευρωπαϊκή Κεντρική. Δεν είχαν σχέση δηλαδή με τις χημείες του Βγενόπουλου.

      εσύ βάλλεις τα θέματα, εσύ να τεκμηριώσεις, εγώ σου επαναλαμβάνω το δικόμου ζητούμενο το οποίο αποφεύγεις:
      Θα έμπαινε η Κύπρος στο μηχανισμό μόνο για τα δημοσιοοικονομικά της ζητήματα; Θα δυσκολευόταν να πάρει δάνεια η Κύπρος αν οι τράπεζες λειτουργούσαν πιο ορθολογιστικά;

      Τώρα,αν και για την υπερέκθεση των κυπριακών τραπεζών στα ελληνικά ομόλογα φταίει ο Χριστόφιας, τα μαύρα, θα πρέπει να το αναλύσετε καλλύττερα.

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος6/7/12, 1:32 π.μ.

      Η Τράπεζα Κύπρου; εν έβαλε ανάλογα ποσά στα ελληνικά ομόλογα; Δαμέ λαλεί ο σύνδεσμος χρηματιστών ότι έβαλεν τζιαι η ίδια η Κεντρική.

      Πάλε ο Βγενόπουλος φταίει;

      OI ENNEN O ΒΓΕΝΟΠΟΥΛΟΣ ΠΟΥ ΦΤΑΙΕΙ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΚΥΠΡΟΥ.
      ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΔΥΟ ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΦΤΑΙΣΙΝ (ΑΝΩΤΑΤΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΑ ΣΤΕΛΕΧΗ); ΧΑΡΙΛΑΟΣ ΣΤΑΥΡΑΚΗΣ ΤΖΑΙ ΒΑΣΟΣ ΣΙΑΡΛΗΣ. ΤΖΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΤΙΜΩΡΗΣΕΙ Ο ΧΡΙΣΤΟΦΙΑΣ, ΕΚΑΜΕΝ ΤΟΥΣ ΥΠΟΥΡΓΟΥΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ. ΛΑΛΕΙ ΣΟΥ ΤΙΠΟΤΕ;

      Διαγραφή
    4. :-) α μάλιστα. Τούτοι φταίσιν για τα ομόλογα της Τράπεζας Κύπρου.

      Εν που τον Δρουσιώτη οξά τον Παράσκο τούτο;

      Διαγραφή
    5. Ανώνυμος6/7/12, 1:56 π.μ.

      1.Ο τέως Πρόεδρος της Δημοκρατίας Τάσσος Παπαδόπουλος παρέλαβε Προϋπολογισμό με Δημοσιονομικό Έλλειμμα -6.5% (το 2003) και παρέδωσε Δημοσιονομικό Πλεόνασμα +0.9% (2008), ενώ την αμέσως προηγούμενη χρονιά το Πλεόνασμα είχε φτάσει μέχρι το +3.5% (2007). (Πρόκειται για το γνωστό «κομπόδεμα» για το οποίο, τότε, οι σημερινοί κυβερνώντες επέκριναν τον Τάσσο Παπαδόπουλο).

      2.Ο τέως Πρόεδρος της Δημοκρατίας Τάσσος Παπαδόπουλος παρέλαβε Προϋπολογισμό με Δημόσιο Χρέος 68.9% (2003) και παρέδωσε Δημόσιο Χρέος μόνο 49.1% (2008).

      Διαγραφή
    6. Πιο πάνω Ανώνυμε μπορείς να μας πεις και πως δημιουργήθηκε αυτό το “κομπόδεμα”; Ποια ήταν η κατάσταση της οικονομίας στην Ευρώπη, αλλά και παγκόσμια; Και αν ήταν δυνατό η Κύπρος να παραμείνει ανεπηρέαστη από την οικονομική κρίση που έπληξε την Ευρωπαϊκή Ένωση και μάλιστα κράτη μεγαθήρια όπως η Ισπανία και η Ιταλία; Μπορείς να ΜΑΣ αναλύσεις με δικά σου λόγια τι θα ‘πρεπε να γίνει και δεν έγινε ή/και τι θα μπορούσε να αναζωογονήσει την ανάπτυξη;

      Διαγραφή
    7. Α, άφησεν το στο -6.5 ο Κληρίδης μάλιστα, τζιαι δημόσιο χρέος όσον εν τωρά...

      Γιατί εν εχρησιμοποίησε ας πούμε τούντο κομπόδεμμα ο Τάσσος για να ξοφλήσει τες κοινωνικές ασφαλίσεις πχ, τζιαι άφηκε τη παρούσα κυβέρνηση, η πρώτη από την ανεξαρτησία, να δώσει πίσω λεφτά στον δημόσιο οργανισμό που εδάνεισε τη κυβέρνηση;

      Διαγραφή
  9. Ματαιος κοπος φιλτατα τουβλα να τα φορτωσετε ουλλα στον Χριστοφκια. Καλαν ειπαμεν οτι ο κοσμος εν ηλιθιος αλλα τοσο? Πηενετε πειτε τα του Ολυμπιου, του ΠΑΣΕΧΑ, του Πλατη τζιαι των καταθετων, μετοχων τζιαι οσων φωναζουν για τους τραπεζιτες οτι εν ο Χριστοφκιας που φταιει. Αφου εν κομμουνιστης σιορ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. "Δηλαδή μπαν,ισχυρίζεσαι ότι και χωρίς τα προβλήματα των τραπεζών θα εμπαίναμε στον μηχανισμό;"

    Αν δεν ήταν οι τράπεζες, ίσως να μεν μπαίναμε σήμερα στο μηχανισμο... "τζε σήμερα θα εδανειζόμασταν 5 δις για να ξοφλήσουμε τα 2.5 συν τόκους (τζε τα 500 εκ που θέλουμε ώς το τέλος του Αυγούστου) τζε να δκιαβούμε αλλό 2-3 χρόνια, μετά θα εδανειζουμαστεν 8 δις, μετά 12...ώσπου να εγινούμαστεν ελλάδα."

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το έλλειμμα μπορεί να μηδενιστεί μπαν, με λίγη συνεισφορά και από τους έχοντες.
      Το κράτος δεν ξοδεύει μόνο για τους υπαλλήλους του. Τα έργα και οι υποδομές του εν για ούλλους, πχ τα σχολεία, τα νοσοκομεία, οι δρόμοι κλπ κλπ.

      Το χρέος δεν έγινε για να πληρωθούν κάποιοι, ή να φαγωθούν σε μίζες κλπ. Έγινε για να υπάρχουν οι υποδομές να δουλέψει τζιαι η επιχείρηση, τζιαι το εμπόριο κ.ο.κ.

      Διαγραφή
    2. Το χρέος έγινε γιατί εξοδεύκαμε στα όσα λές τζε εσυ , παραπάνω από οσα παράγαμε. Τωρά για για να ισοζυγίσει η κατάσταση πρέπει να κάμνουμε το ανάποδο για πολλή καιρό. Το τι θα κοπεί τζε ποιοι τζε πόσα θα δώσουν εν σίουρα πολλά δύσκολο ερώτημα. Πρέπει να βρεθεί μια ισορροπία ούτε να πεινασει κόσμος, ούτε να κλεισει το παζαρι. Άποψη μου είναι ότι πρέπει ακούσουμε τα σκέττα μαθηματικά: φκάλλουμε δέκα; ξοδεύκουμε 7 βάλλουμε 2 στο χρέος τζε τα υπόλοιπα στο κουκουμά. Για να γίνει τούτο θέλει που ούλλους μας να δούμε τα μωρά μας στα μάθκια τζε να σκεφτούμε τι θα τους αφήκουμε, τζε όϊ ποιος θα κερδίσει τις επόμενες εκλογές.

      Διαγραφή
    3. Να το πεις σ' αυτούς που καίγονται να κερδίσουν εκλογές φίλε. Που ανακοινώσαν υποψηφιότητα που τα περασμένα Χριστούγεννα.

      Να τα πεις τζιαι σε όλες τις χώρες της ΕΕ και της ευρωζώνης, που τα χρέη τους εν πάνω που τα δικά μας, όπως και το έλλειμμα τους.

      Στη Κύπρο νομίζω αποφασίσαμεν το, μηδενικό έλλειμμα ως το 14-15. Το πόθθεν εν το θέμα.

      Διαγραφή
  11. Κλόκκος7/7/12, 11:08 π.μ.

    Άφησ' τα σχόλια τους εκεί Νέε να φαίνονται. Λένε ότι θέλουν αλλά μόλις πάρουν σοβαρή και τεκμηριωμένη απάντηση καταλήγουν να βρίζουν. Μα τι καλά και μορφωμένα παιδιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φίλε κλόκκο, όλοι δικαιούνται τη γνώμη τους, αλλά αν θέλουν επίπεδο κερκίδας, να παν αλλού.

      Όσες φορές τζιαι να βάλουν μηνύματα αισχρου περιεχομένου, για μενα μια απλή κίνηση είναι, φεύκουν αμέσως, όποτε τα σσιαστώ.

      Το δυστύχημα είναι, ότι τούντο επίπεδο δεν έχουν μόνο οι φίλοι που βρίζουν δαμέ. Το έχουν και πολύ ψηλά ιστάμενοι, εκλελεγμένοι μάλιστα,πχ Κουλίας...

      Ή ο Λεφτεράκης τζιαι ο αρχιεπίσκοπος που εδηλώσαν ότι η Κύπρος περνά τις χειρότερες μέρες μετά το 74' γιατί κυβερνά το ΑΚΕΛ...

      Ε, με τέθκοια πολιτικά πρόσωπα τζιαι δηλώσεις, τι περιμένεις που τα παιθκιά;

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...