"Ούτε το μικρό μας δακτυλάκι για την ένωση"
ΟΛΕΣ ΜΑΣ ΟΙ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΑΝΕΝΩΣΗ

15 Αυγούστου 2012

Έβαλαν στο μάτι το φυσικό αέριο

Τακτική καμένης γης από το κατεστημένο της Δεξιάς... με το βλέμμα στην ΑΟΖ
  • Συντονισμένη απάντηση από το «μαύρο μέτωπο» της Δεξιάς με μηχανορραφίες και υπόσκαψη στην «κίνηση ματ» Χριστόφια με τη συνομιλία και την πρόσκληση Πούτιν, με προοπτική δεύτερου δανείου από τη Ρωσία για να γλιτώσουμε από τα χέρια των «Τροϊκανών»
  • Ύποπτες διαρροές από τη τρόικα για την κυπριακή οικονομία
  • Εκμεταλλεύονται την υπερέκθεση των τραπεζών στο ελληνικό χρέος για να υποθηκεύσουν τη κυπριακή οικονομία και να περάσουν στα χέρια τους το δημόσιο πλούτο της χώρας
  • Κτυπούν και τις επενδύσεις από Κίνα: Θέλουν να καταστρέψουν κάθε δυνατότητα ανακούφισης της οικονομίας για να καταστούν μονόδρομος η λιτότητα και τα αντιλαϊκά μέτρα
  • Αρχίζει πλέον να αποκαλύπτεται η νεοαποικιακή δικτατορία των μονοπωλίων και των πολυεθνικών
 Του Στέλιου ΣΤΥΛΙΑΝΟΥ στη ΓΝΩΜΗ 10/8/2012
  • Έντονες είναι οι αναφορές που φθάνουν από την Ευρώπη και που ρίχνουν φως στις πραγματικές προθέσεις των χρηματοπιστωτικών συμφερόντων που κρύβονται πίσω από τη τρόικα, σε σχέση με τη Κυπριακή Οικονομία και τα αποθέματα φυσικού αερίου που ανακαλύφθηκαν στην κυπριακή ΑΟΖ.
  • Οικονομικοί κύκλοι μιλούν για «ύποπτες διαρροές» που έκαναν το γύρο του κόσμου από το πρακτορείο Reuters αυτή την εβδομάδα, και που  αναφέρουν πως "τα στελέχη της Τρόικας βρήκαν την οικονομία της Κύπρου σε χειρότερη κατάσταση από ό,τι αναμενόταν και η ανάγκη για επίπονες προσαρμογές στους επόμενους μήνες είναι μεγάλη".
  • Δημοσιογραφικές πηγές θεωρούν πλέον σίγουρο πως οι «τροϊκανοί» και τα συμφέροντα που εξυπηρετούν, στη πραγματικότητα θέλουν να ελέγξουν πλήρως την οικονομία του νησιού αλλά φυσικά και την ενεργειακή προοπτική της Κυπριακής Δημοκρατίας, αφού, όπως αναφέρουν στις αναλύσεις τους, “μια χώρα με το μικρότερο έλλειμμα στην ευρωζώνη και τα μεγαλύτερα ενεργειακά κοιτάσματα σε αναλογία πληθυσμού, δεν θα μπορούσε να παρουσιάζει τα δημοσιονομικά προβλήματα που η τρόικα διατείνεται πως υπάρχουν”.
  • Όλες οι πληροφορίες συντείνουν στο ότι οι διεθνείς δανειστές «θέλουν να βάλουν χέρι» στα κοιτάσματα της ανατολικής Μεσογείου, εξαπολύοντας «χρηματοπιστωτικές επιθέσεις» σε όσα κράτη της περιοχής προχωρούν σε εξορύξεις, είτε αναμένεται να το πράξουν σύντομα. Είναι χαρακτηριστικό πως το τελευταίο διάστημα και το Ισραήλ δέχεται ανάλογες πιέσεις, αναγκαζόμενο ν προβεί σε μέτρα λιτότητας και «διόρθωσης» των δημοσιονομικών του.
Το άλλο … μονοπάτι
  • Ως αντίδραση στις φανερές πλέον επιδιώξεις της τρόικας και του ΔΝΤ, που επιβεβαιώνονται μέρα με την ημέρα όλο και πιο έντονα, ο Πρόεδρος Χριστόφιας προέβηκε σε μια αποτελεσματική, όπως αποδεικνύεται, «κίνηση ματ» στη σκακιέρα των πολύπλοκων γεωπολιτικών παιχνιδιών, καλώντας τον Ρώσο Πρόεδρο Βλαντίμιρ Πούτιν για μια «αιφνιδιαστική» επίσκεψη στο νησί, προκειμένου να επαναβεβαιωθεί η «συναντίληψη» δύο χωρών για όσα τεκταίνονται στη περιοχή.
  • Οι αναλύσεις διπλωματικών κύκλων κάνουν αναφορά ακόμα και για διπλασιασμό του αναμενόμενου δανείου από τη Ρωσία, που ίσως φθάσει τελικά και τα 10 δις Ευρώ, “για να αντιμετωπιστεί η προσπάθεια της Δύσης να ελέγξει υπόγεια την κυπριακή οικονομία”.
  • Ενδεικτική ήταν άλλωστε η παρέμβαση του Χρίστου Χριστοφίδη, διευθυντή του Γραφείου του Προέδρου και αναπληρωτή Κυβερνητικού Εκπροσώπου, που άφησε να εννοηθεί πως το ύψος του δανεισμού από τον Ευρωπαϊκό Μηχανισμό Στήριξης θα είναι ανάλογο των εξελίξεων και των αναγκών που θα υπάρχουν τη δεδομένη στιγμή.
Τους τα «χαλά» ο Χριστόφιας
  • «Σε αναμμένα κάρβουνα» κάθονται πλέον οι αντιπολιτευόμενοι και τα οικονομικά συμφέροντα που εξυπηρετούν, τόσο στο εσωτερικό, όσο και στο εξωτερικό, μετά τις κινήσεις του Δημήτρη Χριστόφια που φέρνουν σε απόσταση αναπνοής μια δανειοδότηση «μαμούθ» από τη Ρωσία, με στόχο να διατηρηθεί η οικονομική ανεξαρτησία της χώρας και η προοπτική της εξόρυξης Φυσικού Αερίου σε «δημόσια χέρια».
  • Χαρακτηριστικές ήταν οι δηλώσεις του πρώην Διοικητή της Κεντρικής Τράπεζας Αυξέντη Αυξεντίου στον Αντένα, στις οποίες καλούσε τη Κυβέρνηση “να μη παίζει παιχνίδια με τη τρόικα” και πως “το ρωσικό δάνειο δεν θα βοηθήσει στην προσπάθεια που γίνεται για ηπιότερα μέτρα”, ενώ σε ανάλογο ύφος και κλίμα, ο τέως Πρόεδρος της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς Γιώργος Χαραλάμπους, προχώρησε ένα βήμα παραπέρα, εκφράζοντας την ευχή “το ρωσικό δάνειο να μην σχετίζεται με ανταλλάγματα όσον αφορά το δεύτερο γύρο αδειοδότησης που βρίσκεται σε εξέλιξη για τα οικόπεδα της Κυπριακής Αποκλειστικής Οικονομικής Ζώνης”.
  • Στο ίδιο μήκος κύματος και ο Φώτος Φωτιάδης του γνωστού επιχειρηματικού ομίλου, «συμβουλεύει» με ανακοίνωσή του τη Κυβέρνηση να «παραδώσει» τον φυσικό πλούτο της χώρας απευθείας και αποκλειστικά στην Ευρωπαϊκή Ένωση, με αντάλλαγμα δήθεν την ανάπτυξη και τη «σωστή λύση» του Κυπριακού.
Χτυπούν και το άνοιγμα στη Κίνα
  • Θύμα της αντιπολιτευτικής μανίας και της προσπάθειας των γνωστών κύκλων που ελέγχουν τα ΜΜΕ να «παγώσουν» κάθε κίνηση επένδυσης από μη δυτικούς κύκλους, προκειμένου να καταστεί μονόδρομος η τρόικα και τα μέτρα της, θα πρέπει να θεωρείται αναμφίβολα και η κινέζικη επένδυση στο παλιό αεροδρόμιο της Λάρνακας.
  • Η υπογραφή της συμφωνίας σήμανε πραγματικά «συναγερμό» στα ντόπια μεγάλα οικονομικά συμφέροντα, που παρομοίως με τη περίπτωση της επένδυσης από το Κατάρ, μηχανορραφούν και υποσκάπτουν για να βάλουν εμπόδια στη διεκπεραίωση αυτής της επωφελούς, για την οικονομία και τα δημοσιονομικά, εξέλιξης. Στο στόχαστρο δε αυτή τη περίοδο, εκτός από την υπόθεση του παλιού αεροδρομίου, είναι και οι αγορές δεκάδων επαύλεων στη περιοχή της Λάρνακας, και πάλι από κινέζους επενδυτές.
  • Είναι φανερό πως η «εσωτερική τρόικα» της Δεξιάς, της πλουτοκρατίας και των ΜΜΕ, θέλει να μπλοκάρει και να αναχαιτίσει κάθε προσπάθεια που θα μπορούσε να ανακουφίσει τα ταμεία του κράτους αλλά και των μεσαίων επιχειρηματιών, ψάχνοντας στη κυριολεξία «ψύλλους στ’ άχερα» έτσι ώστε να καθυστερήσουν, αν είναι δυνατόν και με νομικούς τρόπους, συμφωνίες είτε με Ρωσία, είτε με Κίνα, που θα επιτρέψουν τη εισροή κεφαλαίων στη χώρα.
  • Στόχος τους είναι να θέσουν την οικονομία της χώρας σε ομηρία, οδηγώντας την στη κατεύθυνση που εξυπηρετεί το μεγάλο δυτικό και ντόπιο κεφάλαιο, επιβάλλοντας στους εργαζόμενους και το Δημόσιο τις συνταγές που έχουν ήδη καταστρέψει τον κοινωνικό ιστό σε Ελλάδα, Πορτογαλία και Ισπανία, και που αρχίζει πλέον να αποκαλύπτεται ως η νεοαποικιακή δικτατορία των μονοπωλίων και των πολυεθνικών.   

50 σχόλια:

  1. Απλά ο Χριστόφιας προσπαθεί να κρατήσει την ισορροπία των συμφερόντων για να μην πουκουπίστει τελείως η Κύπρος.

    Ιστορία που επαναλαμβάνεται.

    1960 - 74: Για να αποφύγουμε το ΝΑΤΟ και τη σίγουρη διχοτόμηση πάμε προς τους σοβιετικούς. Το ΝΑΤΟ όμως εκατάφερε τα με τραγικές συνέπειες.

    2004 - ...: Για να αποφύγουμε το πούλημα της χώρας στα Ευρωπαικά μονοπώλια, πάλε πάμε προς ανατολάς (φυσικά πάλε πουλούμε δικαιώματα). Και κατά που φαίνεται θα τα καταφέρουν πάλε τα μονοπώλια και κατά που φαίνεται πάλε με τραγικές συνέπειες.

    Εννα αντισταθούμε όμως... Έσιει τίποτε άλλο να κάμουμε;

    Ε ρε καημένη Κύπρος. Χίλια χρόνια να περάσουν πάλι σκλάβα θα είσαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αλήθεια άργησε μια μέρα

      Όλοι, ακόμα και οι τροϊκανοί, κατέληξαν να αναγνωρίζουν πως στη κατάσταση αυτή μας έχουν φέρει οι τράπεζες με το τζόγο τους στα ελληνικά κρατικά ομόλογα.

      Όλοι, εκτός από όσους εξυπηρετούνται με τη καταδίκη του δημοσίου και των υπαλλήλων του…

      Η απάτη θα αποκαλυφθεί, το δυσάρεστο είναι πως ιστορικά αποδεικνύεται πως η «αλήθεια άργησε μια μέρα»…

      Η «Ένωση» αποδείχτηκε ως προκάλυμμα της διχοτόμησης, σε όσους τέλος πάντων αποκαλύφθηκε ως τέτοια.

      Το «θάψιμο» των ιδεών Γκάλι το 93’, έγινε στη συνέχεια «όλα στο τραπέζι» και μυστικές συνομιλίες.

      Η ηφαιστειολογία και η πυραυλολογία έγιναν μίζες, χρηματιστήριο, οικόπεδα, κανάλια…

      Και τώρα, η δαιμονοποίηση του ίδιου του κράτους και των εργαζόμενων σ’ αυτό, θα αποδειχθεί μια μέρα ως ο δούρειος ίππος ενάντια σε όλες τις κατακτήσεις μας, ενάντια στο ίδιο το δημόσιο συμφέρον, για να εξυπηρετηθούν οι λίγοι και εκλεκτοί.

      Ας ελπίσουμε μόνο, και είναι στο χέρι μας σε κάποιο βαθμό, αυτή η ημέρα να μη φτάσει αργά, κι όταν όλα θα έχουν κριθεί…

      και πάλι από τη ΓΝΩΜΗ, 3/8

      Διαγραφή
  2. http://www.keshefoundation.org/en/media-a-papers/keshe-news/316-the-world-peace-invitation-and-release-of-technology

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα εν ο Κκεσές που τα χαλλούμια τζιαι το γιαούρτι κουμπάρε ζέπι;

      Διαγραφή
    2. Ναι, μετα εγινην επιστημων.

      http://pesn.com/2011/12/16/9601985_PartII_US_Spy_Drone_Captured_by_Iranian_Flying_Saucer/transcription.htm

      Διαγραφή
  3. Μπανανιστάνε, σχόλια επί προσωπικού διαγράφονται. Σε παρακαλώ λίγο περισσότερο σεβασμό.

    Κρίμα εν ο κυπριακός λαός...

    "Η υπογραφή μνημονίου με την Τρόικα θα οδηγήσει σε υποθήκευση της Κυπριακής Δημοκρατίας, υποστηρίζει ο δρ Σωτήρης Κάττος, πολιτικός κοινωνιολόγος, επικρίνοντας την πολιτική της. Σε συνέντευξη στον «Φ», ο δρ Κάττος αναφέρεται στις επιπτώσεις στην κυπριακή οικονομία από την επιβολή έστω και ενός «ήπιου μνημονίου» και υποβάλλει την άποψη για έξοδο της χώρας μας από την Ευρωζώνη όχι όμως και από την Ε.Ε.

    Εκτιμώ ότι δε θα χρειαστεί δεύτερο μνημόνιο διότι το πρώτο θα είναι το τέλος της Κυπριακής Δημοκρατίας όπως την ξέρουμε. Και δεν κινδυνολογώ. Κατά την εκτίμησή μου, η πολιτισμική κυριαρχία, η φυσική παρουσία των Ελληνοκυπρίων και η διαχείριση του φυσικού πλούτου υποθηκεύονται άπαξ και διά παντός."

    http://erascy.blogspot.com/2012/08/blog-post_13.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και φαίνεται να το έχω χρυσοπληρωθεί το συγκεκριμένο άρθρο γιατί Δημήτρης Χριστόφιας εδώ και Άντρος Κυπριανού εδώ, μάλλον το υιοθετούν κάποια 24ωρα μετά την δημοσίευση...

      Διαγραφή
    2. δησυ στροβολου15/8/12, 11:59 μ.μ.

      ευχαριστουμε την επαγρυπνηση για την πολυτιμη υπηρεσια που μας παρεχει.χαρη στις γελοιες σας κατασκευασμενες ειδησεις ο νικος αναστασιαδης θα ειναι πρωτος στις εκλογες με τεραστια διαφορα απο τον δευτερο και ειδικα απο τον τριτο μαλα.σας ενημερωνουμε οτι δεκαδες ακελικοι μας δηλωνουν οτι θα μας ψηφισουν διοτι χρειαζονται αμεσα δουλεια και κατηγορουν ακελικους επιχειρηματιες οτι τους απελυσαν και προσλαμβανουν αλλοδαπους.ο νικος αναστασιαδης επανειλημμενα καλεσε τον χριστοφια και του ζητησε να απελασει ολους τους λαθραιους,τους παρανομους και τους κοινοτικους γιατι μονο ετσι θα αφανιστει η ανεργια ,θα τρεξει αφθονο χρημα στην αγορα και θα τερματιστει η εξαγωγη τεραστιων ποσων απο τους ξενους εργατες.ευχαριστουμε που δεν το πραξατε γιατι εμεις θα το πραξουμε.εχουμε δεκαδες χιλιαδες καταγγελιες ενωπιον μας απο οπαδους ολων των κομματων για τα ρουσφετια τα οποια καθημερινα κανετε και βαζετε δικους σας στο δημοσιο.οσο για το φυσικο αεριο γνωριζουμε οτι εχετε συμφωνησει με την κατοχικη τουρκια να δωρισετε τα οφελη σε αυτην σαν αλλη μια υποχωρηση.σας παραπεμπουμε στην σχετικη δηλωση χριστοφια!οσο για τα παραμυθια σας περι πραξικοπηματος ο υποψηφιος μας δεν εχει καμια σχεση με την εοκα β οπως ψευδως θυμηθηκατε τωρα να προπαγανδισετε.σαν δικηγορος εχει υπερασπιστει ατομα απο ολα τα κομματα.δεν σας ενοχλει που ο αρχιεπισκοπος μακαριος δεχοταν αυτοι οι ανθρωποι να εχουν δικηγορος οπως αλλωστε προνοουν τα ανθρωπινα δικαιωματα αλλα σας ενοχλει που ειχαν δικηγορους!σας καλουμε να δωσετε στην δημοσιοτητα επισης τις δεκαδες χιλιαδες επιστολες μακαριακων-ακελικων που πηρε ο νικολας σαμψων.σας καλουμε να δωσετε τα εγγραφα που δειχνουν οτι ο μακαριος ετοιμαστε το πραξικοπημα μαζι με τον καραμανλη εν γνωση του ακελ.σας καλουμε να δηλωσετε δημοσια οτι ουδεποτε ζητησατε να ανοιχτει ο φακελος ουτε ζητησατε ποτε δικες για τους εγκληματιες πολεμου οπως αποκαλειται τους συνανθρωπους μας οι οποιοι χρηματοδοτουνταν και απο ακελικους.σας καλουμε να παραδεχτειτε οτι το 70 φερνατε οπλισμο για να ανατρεψετε τον αρχιεπισκοπο μακαριο.σας καλουμε να μας πειτε που πολεμησαν οι ηγετες και τα μελη του ακελ ειτε κατα την τουρκικη ανταρσια ειτε στο πραξικοπημα ειστε στην εισβολη.σας διαβεβαιωνουμε οτι το δησυ σαν το μεγαλυτερο μακαριακο κομμα εχετ στις ταξεις του 260 εν ζωη πολεμιστες του 64.456 αντιστασιακους και 1567 πολεμιστες του 74. θρηνουμε πλειαδα νεκρων και αγνοουμενων.80-85%του κομματος μας ειναι μακαριακοι 10% ησαν ενωτικοι και οι υπολοιποι νεοι ψηφοφοροι. συμφωνα με δικους μας που εχουμε μεσα στο κομμα σε γνωστα ποστα εχετε χασει περαν των 40 χιλιαδων ψηφοφορων μεχρι το 2011.πολλοι αλλοι αρνουνται αν ψηφισουν μαλα.θα εχετε πανωλεθρια και το ξερετε αυτο.εξου και οι φρικιαστικα σταλινικου τυπου εξωφρενικες σας και φυσικα κατασκευασμενες ειδησεις που ανεβαζετε οι εφημεριδες και τα μπλογκ του εκπτωτου καθεστωτος.σας καλουμε να ξαναγινετε ανθρωποι και να ξαναβοηθησετε το κομμα μας οπως αλλωστε πραξατε στο παρελθον με τον αξεχαστο εζεκια παπαιωαννου

      Διαγραφή
    3. Βρε! Μα εν ήσουν ΛΑΣΟΚ εσύ;
      Αφού κατεβαίνει ο αρχηγός! Αλλαξοπίστησες;

      Διαγραφή
  4. Ανώνυμος16/8/12, 9:20 π.μ.

    Συντονισμένη απάντηση από το «μαύρο μέτωπο» της Δεξιάς με μηχανορραφίες και υπόσκαψη στην «κίνηση ματ» Χριστόφια με τη συνομιλία και την πρόσκληση Πούτιν, με προοπτική δεύτερου δανείου από τη Ρωσία για να γλιτώσουμε από τα χέρια των «Τροϊκανών»


    Καλάν ρε Στέλιο, πώς ακριβώς το (ενδεχόμενο) δάνειο από τη Ρωσία θα μας "γλυτώσει από τα χέρια των Τροϊκανών". Δεν μας είπαν οι Τροϊκανοί (όσο κι αν αρνείστε να το παραδεχτείτε) ότι ήρθαν ΚΑΙ για τα δημοσιονομικά ελλείμματα μας; Δεν μας είπαν ότι στη σούμα τους θα λάβουν υπόψιν ΚΑΙ τα συνολικά ΧΡΩΣΤΟΥΜΕΝΑ του Κράτους; Ε, άμαν ΠΡΟΣΘΕΣΕΙΣ αλλό 5 ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ στα συνολικά ΧΡΩΣΤΟΥΜΕΝΑ σου, πώς ακριβώς "γλυτώννεις που τα χέρια τους";

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρε αδελφέ, βάλε ένα όνομα τα μαύρα να μπορούμε να συνεχίσουμε, "ο κανένας" ας πούμε. Για να μπορούμε να απαντούμε τζιαι να ξέρουμε σε ποιον μιλούμε.

      Η αίτηση έγινε εφόσον είχε αποφασιστεί στο συμβούλιο κορυφής πως από τούδε και στο εξής, τα κράτη δεν θα επωμίζονται τα δάνεια για ξελάσπωμα των τραπεζών. Σε αυτό το καθεστώς μπαίνει η Ισπανία, και η Ιταλία. Με την Ισπανία κάναμε σχεδόν μαζί αίτηση.

      Φαίνεται πως για τη Κύπρο επιφυλάσσουν καθεστώς ελλάδας. Σκέφτου μόνος σου το γιατί.

      Γιατί δηλαδή στην Ισπανία με 120 δις ζητούμενα, θα τυπώσουν χρήμα, ενώ στη περίπτωση μας για 15 πχ θα πρέπει να τα πληρώσει ο λαός;

      Τα ελλείμματα μας είναι πάρα, μα πάρα, πολύ μικρά για να θέλουν έξωθεν ρυθμίσεις. Και τι ρυθμίσεις προτίνει η τρόϊκα και οι εδώ κολαούζοι της; Ουσιαστικά αφαίμαξη του κράτους και της μεσαίας τάξης, δυνάμωμα δηλαδή της ύφεσης και σκότωμα της εσωτερικής αγοράς και ζήτησης.

      Ακόμα και με 5 δις από ρωσία, ή και 10 ακόμα, το ποσοστό του χρέους μας σε σχέση με το ΑΕΠ, δεν θα ξεπεράσει τον μέσο όρο της ευρωζώνης.

      Οι ανάγκες του κράτους για να επόμενα δύο χρόνια είναι περίπου 4 δις. Τα 3 από αυτά είναι ανανεώσεις παλιών χρεών. Το ένα αφορά νέες ανάγκες, που προκύπτουν από τη μείωση των εσόδων του κράτους λόγω ύφεσης.

      Με 4 δις μπαίνεις μηχανισμό;

      Με έλλειμμα κάτω του 4% μπαίνεις μηχανισμό;

      Εν εκατάλαβες ακόμα τη ζημιά που εκάμαν οι τράπεζες φαίνεται, που μπορεί και να φτάνει τα 25 δις σύμφωνα με κάποιους.

      Το παραμύθι ότι τα δημοσιονομικά-δημοσιοοικονομικά μας "χάλια" έφεραν την τρόικα, μεν το πεις τζιαι πάρα έξω γιατί θα σε πάρουν με τες τομάτες.

      Τούτα εν μόνο για εσσωτερική κατανάλωση, για τους ιθαγενείς που πιστεύκουν των καναλιών τζιαι της δεξιάς.

      Διαγραφή
    2. ουσιαστικά δηλαδη, 800 εκ, το πολύ ένα δις είναι η "τρύπα" που έκαμε τούντο "σπάταλο" κράτος με τα "τεράστια ελλείμματα" τα τελευταία 3-4 χρόνια.
      Και ήδη από το 11 γίνονται εξοικονομήσεις από τις κρατικές δαπάνες γύρω στα 250 δις ετησίως, που σημαίνει, τζιαι μόνοι μας, χωρίς κανένα μπάστακα, θα εμπορούσαμε σε ορίζοντα πενταετίας να καλύψουμε τη ζημιά.

      Οπότε φίλε, τι μας βάζει σε τούντη θέση επιτέλους;

      Διαγραφή
  5. Καλημέρα,

    μπορεί οι αναγνώστες σου, να ενδιαφέρονται να δουν τί συμβαίνει λίγο πάραεξω από την περιοχή της Πινδάρου.

    http://www.sofokleous10.gr/portal2/toprotothema/toprotothema/2012-08-08-18-17-26-2012080870255/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τες καλημέρες μου
      Δεν βοηθά τη κυπριακή περίπτωση το άρθρο σου. Στη Κύπρο τα βάσανα τελειώνουν τον Φλεβάρη του 13', και μπαίνουμε ολοταχώς στη νέα εποχή, με ανάπτυξη και ευημερία για όλους.

      Αυτά ισχύουν γι αλλού, δεν αφορούν τη Κύπρο της Πινδάρου...

      Εχτές ο Πολίτης έσυρε τη βολίδα αν επρόσεξες..."Κάντε το όπως ο ΟΠΕΚ", ΟΠΕΚ Μεσογείου θέλουν οι αμερικάνοι...

      Διαγραφή
    2. Προσπαθουμε με πολλην κοπο, να πεισουμεν τους αντιπολιτευομενους να βαλουν στες συζητησεις τους μια πιο ευρεια οπτική που την οπτική του χωρκου τους που μας την παρουσιαζουν τζαι ως κοσμοπολιτικη οπτικη, σε αντιθεση με εμας που ειμαστεν "χωρκατοι τζαι γιουες της πλυστρας"

      τουτον μπορει να τους καμνει καλυτερα:

      http://edoketora.blogspot.com/2012/08/blog-post_1773.html

      Διαγραφή
  6. Ανώνυμος16/8/12, 12:19 μ.μ.

    stelios papalangi

    Σύνωμε, επειδή κάμνεις τζαι αναρτήσεις άρθρων ως δημοσιογράφος - τζαι επειδή έσσιει πολλούς δημοσιογράφους από όλες τις ιδεολογίες που γράφουν με τον ίδιο τρόπο - εννά τα ακούσεις εσύ , αφού είσαι που τους λίους που έσσιεις μπλογκ τζαι διάς μας την ευκαιρία να σου τα πούμε. Μεν το πάρεις προσωπικά - ούλλες οι εφημερίδες έτσι γράφουν....

    Λοιπόν, δυσκολέφκουμε πάρα πολλά να λάβω σοβαρά υπόψιν ένα άρθρο με τα πιο κάτω χαρακτηριστικά:

    "Έντονες είναι οι αναφορές που φθάνουν από την Ευρώπη..."
    "Οικονομικοί κύκλοι μιλούν για..."
    "Δημοσιογραφικές πηγές θεωρούν πλέον σίγουρο πως..."
    "Όλες οι πληροφορίες συντείνουν στο ότι..."
    "Οι αναλύσεις διπλωματικών κύκλων κάνουν αναφορά..."


    Αντιλαμβάνεσαι ότι ούτε τες αναφορές μου επαράθεσες, ούτε ποιοι εν οι οικονομικοί κύκλοι, ούτε ποιές εν οι δημοσιογραφικές πηγές, ούτε ποιες εν οι πληροφορίες, ούτε βεβαίως ούτε τες αναλύσεις διπλοματών....

    Πρώτα από όλα, δεν πιστέφκω ότι έσσιει δημοσιογράφο που μπορεί να μου παραθέσει τα πιο πάνω... Δυστηχώς η κυπριακή δημοσιογραφία έχει αποδείξει ότι τέτοιες προτάσεις γράφει τες που κεκτημένη ταχύτητα νομιζόμενη ότι θα προσθέσουν κύρος στο άρθρο.

    Ακόμα τζαι να τα έσσιει ο δημοσιογράφος, ΕΓΩ Ο ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΑ ΞΕΡΩ.
    Θέλω να ξέρω αν η δημοσιογραφική σου πηγή (αν όντως υπάρχει) εν ο γκάρτιαν, ο οικονομιστ, ή το ποντίκι - Έσσιει διαφορα.

    Όταν κάμνετε ανάλυση συμφερόντων όσον συνεχίζεται τούντο φκιολί ότι ούλλοι οι άλλοι έχουν συμφέροντα - εμείς έχουμε δικαίο δεν πρόκειται να σας πάρω στα σοβαρά.
    Η Τροίκα έσσιει συμφέροντα.... Ωραία.... Δεν διαφωνώ, αλλά αφού το αναφέρεις πρέπει να μου πεις ποιά.
    Τζαι το πιο σημαντικό να μου πεις τζαι ποια εν τα συμφέροντα των ρώσων.

    Εν κάτι που θέλω να πιάσω μια τουτουκα τζαι να το φωνάζω μες τα αυτιά των δημοσιογράφων ούλλων.


    Η ανάλυση συμφερόντων - με όλα τα προβλήματα της - θέλει κότσια για να τη κάμεις.
    Τζαι έσσιει μια βασική πεποίθηση που αν τη κάμνεις μισοδότζιην εν καλύτερα να μεν την κάμνεις καθόλου.
    Τζαι η πεποίθηση τούτοι είναι ότι ΟΥΛΛΟΙ ΕΧΟΥΝ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ.
    Τζαι νίκαρος, τζαι το παπαδοπουλακι, τζαι ο δημτράκης,
    τζαι οι αμερικάνοι, τζαι η ΕΕ, τζαι η Ρωσία.
    Άμαν μου βάλεις μόνο το ένα - εν θα σε πάρω στα σοβαρά.


    Και τέλος
    "Η υπογραφή της συμφωνίας σήμανε πραγματικά «συναγερμό» στα ντόπια μεγάλα οικονομικά συμφέροντα"

    Άμαν εννά γράφεις έτσι πράματα θέλω να μου λέεις - ποιοι εν τούτοι που έχουν να χάσουν τζαι γιατί έχουν να χάσουν, που μια κινεζική επένδυση....
    Δεν το χωρεί ο νους μου, ότι μιλάς στο κεφάλαιο για επενδύσεις που μια καπιταλιστική χώρα τζαι αντιδρά. Εκτός τζαι αν μου το αποδείξεις με οικονομικούς όρους π.χ. θέλουν το τζαι οι γάλλοι το αεροδρόμιο τζαι υποστηρίζει τους η τάδε εταιρεία.... Έσσιεις έτσι στοιχεία ;

    Εξού τζαι η μόνη επίσημη αντίδραση που είχαμε εν που το Λεπτο - που επούλισεν κατοικίες σε κινέζους. Ο Λεπτος δηλαδή εν λοαρκάζεται μες τα μεγάλα ντοπια οικονομικά συμφέροντα ;

    Συγνώμη που τα ακουείς εσυ για ούλλους τους υπόλοιπους- αλλά χάτε - αν έιχαν τζαι οι άλλοι μπλογκ ήταν να τα ακούσουν τζαι τζίηνοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κανένα πρόβλημα

      Πάμε που το τελευταίο, εξηγά το άρθρο τη λογική του, "θέλουν καμένη γη", να μεν έρτει κανένα έσοδο, καμιά επιτυχία, για να οδηγηθούμε σε μνημόνιο ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΘΗΤΕΙΑ. Εν η βασική ιδέα του άρθρου.

      Επίσης, πάλε εν ξεκάθαρο το άρθρο ως προς τα κίνητρα που βλέπει ο συγγραφέας του στο να υποθηκευτεί η Κύπρος στη τρόικα και το ΔΝΤ. Θέλουν το φυσικό αέριο.
      Νομίζω το εχτεσινό δημοσίευμα του Πολίτη εν ενδεικτικό ως προς τες προθέσεις των δυτικών κύκλων.

      Επίσης σε παραπέμπω εδώ, μια πολλά καλή ανάλυση για το τι πραγματικά παίζει με τα κοιτάσματα της ΝΑ Μεσογείου (http://www.defence-point.gr/news/?p=54925) αλλά και εδώ (http://www1.rizospastis.gr/wwwengine/story.do?id=6430681)

      Οι ρωσοι βασικά ενδιαφέρονται να κρατήσουν το καθεστώς των υπεράκτιων τζιαι των τραπεζών τους στη Κύπρο ως έχει, να μεν διαταραχθεί η κατάσταση. Έννεν τόσο για το Φ.Α δηλαδή, έχουν έβρει πολλύ παραπάνω τζιαι μάλλον δεν ενδιαφέρονται τζιαι πολλά για προσφορά. Όπως παλιά, έτσι τζιαι τωρά, οι ρώσσοι (και οι κινέζοι), ενδιαφέρονται να διατηρήσουν τα ερείσματά τους στη ΝΑ Μεσόγειο.

      Για τις σάλτσες έχεις δίκιο, αλλά εν γραμμένο σε εφημερίδα το άρθρο, δεν έχει τη πολιτέλεια να κάμνει αναφορές, τζιαι στο κάτω-κάτω γιατί να αποκαλύψει τες διπλωματικές πηγές του, ποιος τες αποκαλύπτει δηλαδή;
      Επειδή όμως βάλλεις θέμα, ας κάψουμε μια διπλωματική πηγή (http://www.i-sda.eu/main/documents/KE_26.pdf)
      Έχεις δίκιο, όλοι κάνουν το ίδιο, τζιαι υπάρχει ένας άλφα περιορισμός σε ότι αφορά την έκταση, δεν μπορεί δηλαδή να κάμεις πραγματεία.

      Δεν βλέπω ως δημοσιογραφική τη δράση μου, αλλά τύπου ανάλυσης-σχολιοείδησης.

      Εμείς φίλε έχουμε συγκεκριμένα συμφέροντα να υπηρετήσουμε, που είναι διαφορετικά από της μεγάλης πλειοψηφίας των υπόλοιπων εφημερίδων και μέσων.

      Έχουμε ξεκάθαρα αντινατοϊκό χαρακτήρα δηλαδή, αντιδυτικό, υπό την έννοια ότι ξεκάθαρα έχουν αποδειχθεί ως εχθροί του τόπου και του λαού. Η χώρα εν κατεχόμενη που το ΝΑΤΟ, να μεν το ξεχνούμε.

      Θέλουμε η Κύπρος να παραμείνει σε κατάσταση ίσων αποστάσεων, διατηρώντας έτσι μια σχετική ανεξαρτησία.

      Διαγραφή
    2. Δηλαδη κατ εσένα Στέλιο, ο καπιταλιστης Πουτιν που εσιει 152 δις ρωσικων συμφεροντων μες τες κυπριακες τραπεζες, πρεπει να το παιξει μητερα Τερεζα, τζαι να πει εν πειραζει αφου θελει η Μερκελ να στησει το τεταρτο ράιχ, ας τα καμουν πάλε φουσκες, τζαι ας καταρρευσει η κυπριακή οικονομία;;

      Φυσικα εσιει συμφεροντα η Ρωσια στην Κυπρο, τουτον εν το εξεραμεν οταν εγινουμαστεν φορολογικός παραδεισος;

      ή θελουμε παπα να μας το πει, πως τα οικονομικα συμφεροντα της ρωσιας τα οποια εν αμεσα εξαρτωμενα που τον πολεμο για τα πετρελαια στην περιοχή, συναδουν με τα συμφεροντα τζαι της Κινας!

      επειδη οι κολαουζοι θελουν να προσαρτησουν την Κυπρο στο αμερικανικο κεφάλαιο τζαι στα συμφεροντα του Νατο τζαι της Ε.Ε στον πολεμο με τη Συρια, τζαι να μας καμουν προτυπο Βραζιλίας,εμεις πρεπει να σφυριζουμεν αδιάφορα;

      ή μηπως πρεπει να το παιξουμεν εμεις μητερες Τερεζες κατά του καπιταλισμου ΟΛΩΝ τζαι να αφηκουμε την χωρα να καταρρευσει!!

      Φυσικά στην παρουσα στιγμή, και οσον αφορα την οικονομία αλλα και οσον αφορα την επιλυση του Κυπριακού, η ενισχυση των αμερικανικών και τουρκικων συμφεροντων στην περιοχή ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΟ!!

      Τζαι μακαρι να μας δωκει 15 δις ο Πουτιν όι 10 δις!

      Η αλλη λυση εν η επανασταση. Θελετε να καμουμεν επανασταση για κανενα εικοσαλεπτο ωσπου ναρτει ο πρωτος πυραυλος να μας τελειωσει;;

      Η οικονομία εν παρακλαδι της πολιτικής! Τζαι η πολιτική την εποχη της παγκοσμιοποιησης που εμεις οι μαρξιστες λαλουμεν τζαι ιμπεριαλισμο, εν το θεμα μας δαμε! Αλλον η αναλυτική μεθοδος αλλον η συνθετική μεθοδος. Δε τζαι το δασος.

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος16/8/12, 3:36 μ.μ.

      stelios papalangi

      είδες , εν πολλά ενδιαφέρον να ξέρεις.
      defense-point , Institute for Security and defence analysis και ριζοσπάστης.

      Η μόνη δημοσιογραφική πηγή εν ο ριζοσπάστης.

      Τα άλλα δύο έχουν κάποια πολλά ενδιαφέροντα χαρακτηριστικά¨

      1. δεν είναι διπλωματικές πηγές είναι ΜΚΟ (που συνήθως η αριστερά τες βλέπει με σκεπτικισμό) τύπου δεξαμενών σκέψης. Το δεύτερο΄δε έχει ως κύριο σπόνσορα αεροβιομηχανία τζαι δεν ξέρω αν τζίηνο το eu. στην ιστοσελίδα του σημαίνει τζαι χρηματοδότιση.

      2. Κυρίως το δεύτερο, αν δεις ποιοι συμμετέχουν είναι κυριώς πρώην στρατιωτικοί, τζαι αρκετοί της σχολής των strategic studies... (τζίηνο που επέλεξες δε να παραθέσεις - το προλογίζει ο καραμπελιάς.... Αν συμφωνείς, εγώ ο κληριδικός τι να πω.... )
      καλό είναι να έχουμε υπόψιν ότι έχουν τζαι τούτοι τα κολλήμματα τους. Ενεν παράδοξο όμως που η ανάλυση τους σε βρίσκει σύμφωνο. Αν τζαι τούτοι οι τύπο κατά κανόνα δεν είναι αριστεροί, η ανάλυση τουτου του είδους βρίσκει συμφωνους πολλούς της ορθοδοξης αριστεράς. (Δε όμως τζαι τα άρθρα τους για τη νέα δομή διοίκησης του κράτους...)


      3. Το πιο ενδιαφέρον άρθρο που έχουν τζαι τα θκύο (σε σχέση με τον ισχυρισμό σου ότι το ντόπιο κεφάλαιο είναι ενάντια στη κινεζική επένδυση... τζαι γιατί ; !!!) είναι το άρθρα ενάντια στην ελλαδική αριστερά η οποία με τη σειρά της είναι ενάντια στες κινεζικές επενδύσεις σε λιμάνια τζαι ναυπηγεία.

      http://www.defence-point.gr/news/?p=55679

      http://www.i-sda.eu/isda/documents/KE_25.pdf

      που μένα.... ουδεν σχόλιο....


      Βλέπεις.... γι αυτό σου λέω θέλω τες πηγές.
      Πάντα τσιακάρω τες.

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος16/8/12, 4:02 μ.μ.

      stelios papalangi

      όσον αφορά τα υπόλοιπα...
      Σίγουρα το κεφάλαιο θέλει το μνημόνιο - δεν διαφωνούμεν. Τζαι σίουρα θέλει το όσο πιο γλήορα γίνεται.
      Δεν τους βρίσκω όμως να τους νοιάζει ιδιαίτερα αν θα το υπογράψει ο δημητράκης ή ο νικάρος.
      Ούτε ένι τόσον παλαβοι που να θέλουν να θκιώξουν επενδύσεις.
      Αφού εν τζίηνοι που εννα φαν πάλε. εξάλου ο άλλος μέταχος στην εταιρεία της γυναίκας του ιερονιμίδη είναι αν δεν απατόμαι γαμπρός στελέχους της αντιπολίτευσης....

      οπόταν ; !!!


      Η θέση για τη δημιουργία ενός τοπικού ΟΠΕΚ που έκφρασε εχτές ο Πολίτης - πε μας που ακριβως έγγυται η διαφωνία.... Ο ΟΠΕΚ έτσι τζι αλλιώς τον τζαιρό που ιδρύθηκε εν τζαι ήταν υπερ των ιμπεριαλιστών. Εξου τζαι η συμμετοχή Ιραν τζαι βενεζουλελας.

      Αλλά αφού δεν θέλουμεν να τα δώκουμε τα κάζια στους αμερικάνους ίντα τα εδώκαμεν της νοπολ τζαι πανυγηρίζουμεν θέμα !!!

      Τζαι αφού οι ρώσοι δεν ενδιαφέρουνται για το αέριο (που έσσιει μιαν ρώσικη που ενδιαφέρτηκε - αλλά τέλος πάντων) σε ποιόν έννα τα δώκουμεν ; Σε ποιόν μη-ιμπεριαλιστή θα τα δώκουμε ;
      Έτσι που περιέργια....



      Χαίρομαι για τη παραδοχή ότι είμαστε ένας φορολογικός παράδεισος... Η αριστερά δεν θα έπρεπε να έσσιει να προσφέρει μιανάλλη αντίληψη για την οικονομία ; Προς το συμφέρον τίνος είναι αυτού του τύπου η οικονιμία ; Άλλα ίντα που καρτεράς - άμαν το τζαιρό που ήρτεν η τροικα όλοι μαζί κυβέρνηση τζαι αντιπολίτευση επανηγυρίζαν γιατί εδιασώσαν τον εταιρικό φόρο....
      Τζαι τι τοκό θέλει ο πούτιν ;


      Όσον για τον πούτιν - θα δείξει αν δεν θέλει κάζια... Θα δείξει επίσης αν δεν θέλει να ξέρει τζαι για μαύρα που έχουμε δακάτω της ρώσικης αντιπολίτευσης... Που αν ζητήσει πάλε θα χουμε να χάσουμε...

      Διαγραφή
    5. Σε ποιαν αριστερα αναφερεσαι;

      Αν αναφερεσαι στην κομμουνιστική εσιει αλλην αντιληψη.

      Αν αναφερεσαι στην 'λεγομενη ριζοσπαστική" - που τζαι τουτον εν κλεψιμιο που τη λεξη "ριζοσπαστης" αλλα τελοσπαντων - επισης εσιει δηλωμενη θεση υπερ της Ε.Ε τζαι φυσικα αναποφευκτα υπερ του ΝΑΤΟ. Αν θα μιλουμε ισια, τζαι αν δεν θα μιλουμε με κενες διακηρυξεις για το θεαθειναι.

      Η Κύπρος εν σε ενα κομβικό σταυροδρόμι, τζαι η αριστερα της Κύπρου προσπαθει υποτιθεται να παλανσαρει τα συμφεροντα.

      Το προβλημα ειναι πως, ο πολεμος που ξεκινα στη Συρια και αυριο στο Ιραν εννεν ενας περιφερειακος πολεμος που αφορα την αμερικη τζαι τη ρωσια ( τζαι εμας τί μας κοφτει ) αλλα εσιει τα απολυτα χαρακτηριστικα ενος 3ου παγκοσμιου πολεμου, εφοσον η οικονομια της αμερικης ειναι τελειωμενη εαν χασει σε αυτον το πολεμο.

      Τζαι ναι εν κομβικης σημασιας αν θα ειμαστε με αυτον που καταρρεει ή με αυτον που μεινισκει ζωντανος.

      Τωρα αν η αμερική τζαι οι κολαουζοι του ΝΑΤΟ τζαι της Ε.Ε θελουν να βαλουν στο τελευταιο ρισκο τζαι τον πλουτο της Κυπρου, εν θα καθουμαστεν εμεις να αναλυουμεν "τον Ιερωνυμιδη" τζαι τον εταιρικο φορο, παντες τζαι ειμαστε σε μια σαλα διαπραγματευσεων.

      Ειμαστε μες την μεση ενος πολεμου, τζαι απλουστατα θα την φαμε!

      Στην περιπτωση δηλαδη που 1. η κυβερνηση εκαμεν ή θα καμει λαθος κινηση 2. στην περιπτωση που ενι γλυτωσουμεν ωσπου να φκει πανω ο Νικος. Διοτι μετα καληνυχτα.

      Διαγραφή
    6. Εν τζιαι δώσαμε τα ούλλα ρε Στελιο στη νόπολ, εδώκαμε το 1/12, για να μας στηρίξουν στην υπόθεση της ΑΟΖ.

      Οι αντιπολιτετυόμενοι δεν είναι ενάντια στην κινέζικη επένδυση as such. Είναι ενάντια σε ότι δίνει ανάσες στη κυβέρνηση, μπας και αποφύγει τον μνημόνιο.

      Φυσικά και ενδιαφέρει τη σημερινή αντιπολίτευση, να υπογραφεί που τον δημητράκη το μνημόνιο, τους ξένους δεν τους ενδιαφέρει όντως.

      Έχω πάρει κάποια σημεία από κάθε ανάλυση, που δείχνουν το παιχνίδι στον χώρο της ενέργειας στη περιοχή μας, όχι αναγκαστικά ολόκληρες τις αναλύσεις.

      Διαγραφή
    7. Καλά ρε Στέλιο, προτείνουν οι αμερικάνοι ΟΠΕΚ μεσογείου, μετά που εκαταφέραν να πιάσουν λιβύη, να σιουρέψουν αίγυπτο, να γονατίσουν ελλάδα, να μπουν στη Συρία τζιαι να κάμουν τζιαι στη Κύπρο αυτά που περιγράφουμε εδώ και καιρό (εγώ λέω από πέρσι το καλοκαίρι), τζιαι στη πέρα βρέσιει;

      Κάποια "στενή επαφή" της πρεσβείας δε, τον περασμένο μήνα ήταν στο τέξας (σύμφωνα με δημοσιογραφικές πληροφορίες...). (Αναλυτές ισχυρίζονται πως) απλά επήρεν το γιον του στη ντίσνευ λαντ τζιαι εκόψαν δρόμο που το ντάλλας προς μαϊάμι...:-)

      Διαγραφή
    8. Ανώνυμος17/8/12, 12:58 μ.μ.

      stelios papalangi

      @dis
      δηλαδή επροβλέψαμεν τζαι τον πόλεμο επροβλέψαμεν τζαι τον νικητή ;
      Τζαι βάση του ποιός ενναν ο νικητής που παίρνουμε την απόφαση ;


      @νεος
      Ωραία, δεν θέλουμε να τα δώκουμε στους αμερικάνους - τζαι δεν θέλουμε μεσογιακό ΟΠΕΚ (εξού τζαι τα βρσίκουμε μια χαρά με τους αντιαμερικάνους αντιιμπεριαλιστές εβραίους). Τι θέλουμε δεν εκατάλαβα. Το "ενάντια" έχουμεν το. Το "υπερ" ποιον ένι.
      Η ρωσία είπες δεν ενδιαφέρεται.
      Τότε ποιός ;
      Η αμερική όχι, Η ρωσία δεν θέλει, οι γείτονες είναι αμερικανοελεγχόμενοι ; Ποιός ή με ποιόν;
      Ποιόν εν το πλάνο ;

      Διαγραφή
  7. Δρ Τζέκυλ16/8/12, 1:30 μ.μ.

    Σύμφωνα με τα όσα λέει ο Στέλιος Στυλιανού της Γνώμης και με το τι είπε τις προάλλες ο γγ του ΑΚΕΛ κος Α. Κυπριανού, για τα οικονομικά προβλήματα που έχει ο πλανήτης και ειδικά η περιοχή μας οφείλονται αποκλειστικά στα παιχνίδια του κεφαλαίου. Θέλει δηλαδή το «κεφάλαιο» να υποδουλώσει τον κόσμο με δόλια και αθέμιτα μέσα αν κατάλαβα καλά.
    Επίσης ο Στέλιος όπως και πολλοί άλλοι έχουν πει και γράψει ότι ο ΠτΔ κος Χριστόφιας αντιστέκεται σθεναρά κατά των απάνθρωπων σχεδίων των οποιονδήποτε εκπροσώπων του κεφαλαίου για αφαίμαξη των λαών και ότι τους χαλά τα σχέδια. Με άλλα λόγια το κεφάλαιο είναι ο μεγαλύτερος εχθρός της ανθρωπότητας και μόνο ένας τόλμησε να τα βάλει με το κεφάλαιο.
    Αν όντως έτσι έχουν τα πράματα, τότε γιατί να παίξουμε με Μαλά αντί ενός Κατσουρίδη παραδείγματος χάριν ?
    Ηθικό δίδαγμα: ποτέ μην παίρνεται στα σοβαρά τους μπαρουφολόγους του ΑΚΕΛ. Δεν διαφέρουν ποσώς από τους κεφαλαιοκράτες.
    Μήπως οι μόνοι καλοί είναι αυτοί που δε θέλουν να έρθει το κεφάλαιο της Ρωσίας και της Κίνας στην Κύπρο? Η μήπως έχουμε 2 ταχυτήτων κεφάλαια? Μήπως το ρώσικο και το κινέζικο κεφάλαιο είναι ευαγή ιδρύματα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι Ρώσοι και οι Κινέζοι εν ψυσιηκό που εννα κάμουν.
      Μόνον η Τρόϊκα θέλει να μας φάει.
      Οι Κινέζοι τζαι οι Ρώσσοι θέλουν να μας βοηθήσουν...

      Διαγραφή
    2. Ναι, αν εβάλλαμε τον Κατσουρίδη θα τον εψήφιζες!

      Απάντησα στο προηγούμενο σχόλιο για τα υπόλοιπα νομίζω.

      Διαγραφή
    3. Απαντά πιο πάνω, ακόμα καλύτερα, η dis

      Διαγραφή
  8. Sorry, αλλά το σχόλιο με ημερ. 16/8/12 1:52 μ.μ. έγραψεν το η πραγματική Disdaimona;
    Εν τζι’ εν που κατζιήαν που ρωτώ, αλλά τελευταία με συγχύζουν διάφορα…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι ΑΝΕΥ εν εγω που το εγραψα και ειμαι πραγματική. Εκτος απο πραγματική ειμαι και συνεπέστατη τα τελευταια 2 χρονια στες πολιτικές μου θεσεις και αντιθέσεις.

      Δεν καταλαβαινω την απορία σου. Ευχαριστως να διευκρινησω κατι που δεν ειναι καθαρό.

      Διαγραφή
    2. ΕΟΚ και ΝΑΤΟ το ίδιο ΣΥΝΔΙΚΑΤΟ!

      Αυτό λεω εγώ με συνεπεια συνέχεια. Είτε εβολεφκεν η περιοδος για να το πω είτε δεν εβολεφκεν.

      Και για την οικονομία και για το κυπριακό και για τα γεωπολιτικά.

      Μονο μια φορα - την οποια θυμούμαι καθαρά - εγελάστηκα. Τότε με την δήλωση του Καστρο υπέρ του Κανταφι.

      Όπου ελαβα το μήνυμα απο ενα καλό φίλο: πρωτα πιννε καφέ να ξυπνας τζαι υστερα νευριαζε με τον Καστρο...τζαι εξυπνησα δια παντος...

      Διαγραφή
    3. Όντως ο τρίτος είναι στα πρόθυρα. Σίγουρα δεν μπορείς να είσαι με τον χαμένο...
      Και η ενωμένη ευρώπη είναι ο πρώτος χαμένος της υπόθεσης

      Διαγραφή
  9. Θα αφήσω ακόμα εναν αρθρο για τους αντιπολιτευομενους της επανενωτικής δεξιας που τους βρωμούν οι κινεζικες και οι ρωσικες επενδυσεις και τα δανεια, μήπως επιτελους λαβουν υποψιν τους και τους τ/κ, που ταχα θελουν επιτελους να λυσουν το κυπριακο!!

    Μηπως λεω καταλαβουν ότι ο Νικος εννεν τα συμφεροντα των τουρκοκυπριων που προωθει στην περιοχή αλλα τα συμφεροντα του Έρογλου τζαι της Τουρκίας! Όχι τίποτε αλλο, αλλα επειδή εν η Κυπρος που σας κοφτει όχι το κεφάλαιο...

    http://koinipatridaortakvatan.blogspot.com/2012/08/1682012.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. -το διαγραφέν σχόλιο μου (απ'εσχει μούγιαν... εδιάβασα πολύ χειρότερα) το εμπνεύστηκα μετά που εδιάβασα το
    "...Ως αντίδραση στις φανερές πλέον επιδιώξεις της τρόικας και του ΔΝΤ, που επιβεβαιώνονται μέρα με την ημέρα όλο και πιο έντονα, ο Πρόεδρος Χριστόφιας προέβηκε σε μια αποτελεσματική, όπως αποδεικνύεται, «κίνηση ματ» στη σκακιέρα των πολύπλοκων γεωπολιτικών παιχνιδιών"..."

    και το

    «Σε αναμμένα κάρβουνα» κάθονται πλέον οι αντιπολιτευόμενοι και τα οικονομικά συμφέροντα που εξυπηρετούν, τόσο στο εσωτερικό, όσο και στο εξωτερικό, μετά τις κινήσεις του Δημήτρη Χριστόφια..."

    τα οποία βρίσκω καθαρή προπαγάνδα, για να μεν χρησιμοποιήσω πιο βαρετή λέξη.

    -Με την λογική ότι "δημοσιογραφικές πηγές" θέλουν την αντιπολίτευση να σαμποτάρει κάθε επενδυση για να υποσκάψουν τον Χριστόφια, αντίστοιχες "πηγές" λένε ότι "εμουλάρωσεν" ο Χριστόφιας τζε προσπαθεί να τα κάμει όσο χειρότερα γίνετε για να έβρει καμένη γή ο επόμενος.
    -Τα δανεικά όποιος τζε να μας τα δόσει θα τα θέλει πίσω. Αυτή τη στιγμή έχουμε αρνητικό εισόδημα (ξοδεύουμε παραπάνω από όσα παράγουμε)άρα δεν υπάρχει περίπτωση αποπληρωμής. Η τρόικα θέλει τα απαραίτητα μέτρα για να φκαίνει η δόση. Αν δανειστούμε που αλλού και δεν πάρουμε μέτρα πως θα ξοφλήσουμε; Ασε που αν πάρουμε δάνειο από τρίτους, τα μέτρα της τρόικας θα είναι τα ίδια και χειρότερα αφού θα υπολογίσει και τις υποχρεώσεις προς τους τρίτους.
    -Ναι βρωμούν οι κινέζικες και ρωσσικές επενδύσεις γιατί γίνονται πισω που κλειστές πόρτες και με άγνωστους όρους. Η τρόικα εν ξεκάθαρη: θα σας δώσω το χ ποσό αν μου αποδείξετε ότι θα μπορείται να πληρώνεται τη ψ δόση. Τα περι ελέγχου και αερίου εν θεωρίες συνομοσίας. Με το να μειωθούν οι μισθοί των ΔΥ ελέγχεται το αέριο;
    -Γιατί αγχόνεστε τόσο πολλά με τους μισθούς του δημοσίου αφού όλοι οι ΔΥ εδιοριστήκαν που τον Κληρίδη;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπαν, μια συμβουλη...

      κυκλοφορουν καλυτερα φιθκια που σενα στην μπλογκοσφαιρα...γυρε πίσω τζαι αφησε αλλους αντιπολιτευομενους να εκτεθουν.

      πιασε αδεια..

      Διαγραφή
    2. Μπαν, είπες μας πως είμαστεν "κρίμα", έτσι όμορφα τζι ωραία.
      Τζιαι πως πρέπει με πληρώννουν καλά για να γράφω έτσι πράματα...

      Θένκιου ρε.

      Έσβησα το γιατί με ενοχλούν τζιαι οι δύο προτάσεις. Θέλεις να πεις κάτι, ελεύθερα, έτον παπαλάγκι πιο πάνω. Τι θα πει "είμαστεν κρίμα", όι μόνο εγώ, αλλά τζιαι ούλλοι οι συντρόφοι μου. Τάχα;

      Μάνα μου τους καημένους τζιαι επαρανοήσαν τα φτωχά...δε μας εμάς τους νουνεχείς;

      Άλλον τα σχόλια που τους ανεγκέφαλους τζιαι τους αχάπαρους, τζιαι άλλον που σένα, εν καλά που σου λαλει η dis. Έχουμεν σου μιαν εκτίμηση, μας ενοχλεί διπλά η συγκεκαλυμμένη βρισιά.

      Δεύτερον, εν τούτη η καραμέλλα της πληρωμής. Εχτές-προχτές εγράψε μου τζιαι ο γούφις "καλές πωλήσεις"...είπα να μεν το σχολιάσω

      Ρε μα πίννετε;

      Ποιος να πληρώσει ποιον τζιαι με τι;

      Τζιαι εννά καταδεχτώ να πιερωθώ για τούτο που θεωρώ ως αγώνα στα πλαίσια του λαίκού κινήματος;

      Δηλαδή για το μπλοκ πληρώννουν με; Για τον άνεφ, για την dis, για εσένα, για τον αντιπολιτευόμενο;

      Εθελοντικά γίνονται όλες οι καλές μάχες φίλε. Τζι αν χαθούν, έσιεις να λαλείς πως επάλεψες, αν κερδιθούν, πάλε το ίδιο.

      Εν η προσφορά μου σε τούτο που θεωρώ δίκαιον αγώνα, για τα συμφέροντα του απλού λαού τζιαι του κοινού συμφέροντος.

      Σας ενοχλεί, εν κατανοητό, αλλά πάλεψε το όμορφα. Όι με χτυπήματα κάτω που τη μέση.

      Ξέρεις ότι ποτέ δεν ετράβησα πίσω που μια καλή συζήτηση.

      Διαγραφή
    3. Αρωτά ΜΑΣ [ειρωνικά] ο Bananistanos: «Γιατί αγχόνεστε τόσο πολλά με τους μισθούς του δημοσίου αφού όλοι οι ΔΥ εδιοριστήκαν που τον Κληρίδη;» - Όι ρε, έshει τζιαι λλίους που εδιορηστήκαν επί Βασιλείου και πιο παλιά επί Κυπριανού τζι’ «εν κρίμαν»!!!

      Διαγραφή
    4. Άτε πάλε με το "ξοδεύκουμε παρά πάνω από όσα εισπράττουμε.

      Δαμέ εν η επίσημη στατιστική που τη eurostat για τα ελλείματα όλων των χωρών της ΕΕ

      Δαμέ το χρέος

      Με την ίδια λογική,ούτε εσύ έπρεπε να αγοράσεις το αυτοκίνητό σου ή το σπίτι σου με δανεικά ρε κουμπάρε.

      Αλλά ακόμα τζιαι μηδενικό έλλειμμα να θέλεις, η Κύπρος μπορεί: ΦΤΑΝΕΙ ΝΑ ΣΥΝΕΙΣΦΕΡΟΥΝ ΟΛΕΣ ΟΙ ΤΑΞΕΙΣ, και ειδικότερα αυτοί που έχουν και κερδίζουν.

      η τρόικα γιατί δεν απευθύνεται σε αυτούς που έχουν αλλά θέλει να πουλήσουμε τους ημικρατικούς,να κόψει την ΑΤΑ κ.ο.κ.;

      Να πάει να κουρευτεί.

      Μέτρα να πάρουμε, όχι όμως απ αυτούς που δεν έχουν να δώσουν, και που για να τα βρουν (δες ελλάδα) τελικά αυτοχτονούν, ή φτωχοποιούνται κ.ο.κ.

      Εν δύσκολο να το καταλάβεις;

      Αγχωνούμαστε για τους δημόσιους υπαλλήλους ναι, τζιαι για τους μκρομεσαίους επιχειρηματίες, τους καταστηματάρχες, τους μικρεμπόρους κλπ, ναι.

      Γιατί άμμαν έν βαστούν τούτοι, έτα ούλλα τζιαμέ.

      Ο Χριστόφιας θέλει να αφήσει καμένη γη πίσω του; Πως δηλαδή; Με το να προστατεύει όσο μπόρει τα εισοδήματα του κόσμου του απλού, τζιαι τες κατακτήσεις του;

      Έτσι εν που κάφκεις τη γη;

      Διαγραφή
    5. Ανώνυμος17/8/12, 10:08 π.μ.

      Ρωτα μαθε και πηγαινε στο Μαρι και μετα παρε τηλεφωνο το Χριστοφια να σου πει πως τα εκαταφερε. Καμενη γη-καμενα κορμια-φρικη και θανατος.
      Στο σπιτι του κρεμασμενου δε μιλουν για σχοινι.

      Διαγραφή
    6. Εν υπονοούσα τίποτε με το "καλές πωλήσεις". Εν κακή ευχή για εφημερίδαν; Εγώ γοράζω την μέσα-μέσα πάντως. Είσιεν να κάμει τζιαι με την παραπομπήν για τζιείνον το βιβλίον που μου είσιες βάλει. Παρεξήγησις...

      Διαγραφή
    7. :-)το λέω με τη έννοια ότι δεν μου κάμνει προσωπικά καμιά διαφορά... εκτός ίσως που μιαν ηθική ικανοποίηση.
      Να πω μιας τζιαι το έφερε η κουβέντα πως περίπου τα μισά τα παίρνει η εταιρία διανομής, και τα υπόλοιπα το τυπογραφείο.
      Θα ήταν πολύ πιο συμφέρουσα μια διαδικτυακή πώληση, μέσω pdf.
      Τη διαφορά θα την έκαμνε η διαφήμιση, ιδίως η τραπεζιτική, αλλά επιλέξαμε να τις κτυπούμε αντί να τις γλύφουμε τζιαι να τις συγκαλύπτουμε.

      Διαγραφή
    8. Καταρρίπτονται οι ισχυρισμοί περί προσωπικής ευθύνης του Προέδρου

      Χαστούκι στις όποιες προσπάθειες απόδοσης προσωπικών ευθυνών στον Πρόεδρο της Κυπριακής Δημοκρατίας σε σχέση με το τραγικό ατύχημα στη ναυτική βάση του Μαρί, έδωσε το Επαρχιακό Δικαστήριο Λεμεσού, το οποίο απέρριψε την αγωγή εναντίον του Δ. Χριστόφια από την οικογένεια Ιωαννίδη.

      Εξετάζοντας όλα τα δεδομένα της υπόθεσης, η Πρόεδρος του Επαρχιακού Δικαστηρίου Λεμεσού Δέσπω Μιχαηλίδου, διατύπωσε την ξεκάθαρη θέση πως «στην υπό κρίση περίπτωση οιαποφάσεις, πράξεις ή παραλείψεις του Προέδρου της Δημοκρατίας λήφθηκαν με στόχο την άσκηση εξωτερικής πολιτικής, δεν είχαν και ούτε στόχευαν στη θανάτωση ή τον τραυματισμό προσώπων κατά παράβαση οποιασδήποτε συνταγματικής επιταγής και/ή παραβίασης θεμελιωδών ανθρωπίνων δικαιωμάτων»

      http://www.haravgi.com.cy/site-article-25037-gr.php

      Διαγραφή
    9. Νέε, αμα γράφεις έτσι ξαπόλυτα για κινήσεις ματ του Χριστόφια και ότι κάθετε σε αναμμένα κάρβουνα η αντιπολίτευση, δεν μπορώ να πιστέψω ότι πραγματικά τα πιστεύεις τζε τα γράφεις. Εν πάσει περιπτώση απολογούμε αν σε επρόσβαλα. Για τα δάνεια: είπαμε τα πολλές φορές, άποψη μου είναι ότι το να κάμνουμε δάνεια (ανεξάρτητα από ποιον) για να ξοφλούμε τα προηγούμενα και για να αγοράζουμε περισσότερα εισαγώμενα καταναλώτικά αγαθά οδηγεί στη χρεοκοπεία.

      Δίς, το ότι δεν είμαι επιδέξιος στον γραπτό λόγο παραδέχουμέ το, το "φίθκια" δεν εκατάλαβα που κολλά.

      Διαγραφή
    10. Συγχωρεμένος, έχω τεκμηριώσει τες αντιδράσεις τις πλουτοκρατίας σε σχέση με το ενδεχόμενο δάνειο από ρωσία.
      Σίγουρα κάθονται σε αναμένα κάρβουνα. Και σίγουρα η αντιπολίτευση δεν επιχαίρει μεμια τέτοια εξέλιξη.
      Αν δεν το βλέπεις εσύ τούτο, τι να σου κάμω ρε αδελφέ.
      Εγώ το βλέπω και το αναλύω.

      Διαγραφή
  11. Ανώνυμος17/8/12, 10:44 π.μ.

    LAMPI

    Η ΙΔΕΟΛΗΨΙΑ ΤΟΥ Τουομιόγια


    Φινλανδία: προετοιμάζεται για διάλυση της ευρωζώνης

    Ο υπουργός Εξωτερικών της χώρας δήλωσε ότι είναι θέμα χρόνου - Δεν σημαίνει διάλυση της ΕΕ

    ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 07:19, BHMA

    Οι ευρωπαίοι ηγέτες πρέπει να προετοιμάζονται για μια ενδεχόμενη διάλυση της ευρωζώνης, τόνισε σε συνέντευξή του στην βρετανική εφημερίδα Daily Telegraph ο φινλανδός υπουργός Εξωτερικών Ερκι Τουομιόγια.

    Ο Τουομιόγια δήλωσε πως οι φινλανδοί αξιωματούχοι έχουν προετοιμαστεί για την διάλυση της ευρωζώνης με ένα «επιχειρησιακό σχέδιο για κάθε ενδεχόμενο».

    «Δεν υπάρχουν κανόνες για την έξοδο από το ευρώ, είναι μόνο θέμα χρόνου. Είτε ο Νότος ή ο Βορράς θα αποχωρίσουν γιατί ο ζουρλομανδύας αυτού του νομίσματος έχει φέρει δυστυχία σε εκατομμύρια ανθρώπους και καταστρέφει το μέλλον της Ευρώπης», είπε χαρακτηριστικά ο υπουργός Εξωτερικών της Φινλανδίας.

    «Είναι η απόλυτη καταστροφή. Έτσι όπως πάμε θα μείνουμε χωρίς χρήματα. Όμως κανείς στην Ευρώπη δεν θέλει να φύγει πρώτος και να πάρει την ευθύνη», υπογράμμισε και πρόσθεσε πως η διάλυση της ευρωζώνης θα μπορούσε να κάνει ισχυρότερη την Ευρωπαϊκή Ένωση.

    «Αυτό δεν είναι κάτι που προωθούμε στην Φινλανδία, ούτε η ίδια η κυβέρνηση. Όμως πρέπει να είμαστε έτοιμοι. Η διάλυση της ευρωζώνης δεν σημαίνει το τέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης, θα μπορούσε να κάνει την ΕΕ να λειτουργεί καλύτερα», κατέληξε ο Τουομιόγια.

    http://www.tovima.gr/finance/article/?aid=470996

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είσαι μες τον νου μου!
      Μόλις το εδιάβαζα από τον ελεύθερο τύπο

      Διαγραφή
  12. "Μαθήματα αντιμετώπισης της κρίσης από την Ισλανδία: .....η απόφασή της να επιβάλλει ζημιές στους ομολογιούχους και όχι στους φορολογούμενους και η υπεράσπιση του συστήματος κοινωνικής πρόνοιας που προστάτευσε τους ανέργους από την πενία, απομάκρυνε την χώρα από την κατάρρρευση και την οδήγησε στην χρεωκοπία" (www.sigmalive.com/inbusiness/news/world/515010?fb_comment_id=fbc_1015)

    "In conclusion, therefore, the experiences of Iceland and Ireland during the banking crisis do to some extent comfirm the claims of the small state litterature on the importance of an economic and political shelter. On the other hand, our cases also indicate the limits of such axioms and underline the importance of domestic arrangements. The case of Iceland indicates that a lack of economic and political shelter escalated the crisis itself, though the government's control of its national currency, in the immediate term, helps the economic recovery. The Irish case confirms that such a shelter is beneficial but only in specific and limited respects, and may also entail severe costs. Importantly, eurozone membership did not prevent the crisis and may, in fact, have paved the way for it due to insufficient domestic policy actions. In addition, it is paradoxial that Iceland, the country without this shelter, is recovering more successfully than is Ireland." (Financial crises in Iceland and IrelandQ Does EU and Euro membership matter? - Baldur Thorhallsson, Peadar Kirby, TASC & Institute of International Affairs Centre for Small State Studies, University of Iceland)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Τζιαι επειδή εν ούλλα τυχαίες συμπτώσεις:
    "Θα βγουν πολλά στη φόρα…

    Πολλά νούμερα δημοσιεύονται καθημερινά στις εφημερίδες για τις αποζημιώσεις μαμούθ που πήραν ή θα πάρουν ανώτατα στελέχη της Λαϊκής Τράπεζας και της Τράπεζας Κύπρου, που ως εκ των εξελίξεων έχουν αποχωρήσει από αυτές. Αποζημιώσεις που ανέρχονται σε μερικά εκατομμύρια, κάτι που σημαίνει πως σε εκατομμύρια ανέρχονταν και οι ετήσιες απολαβές τους. Όλα αυτά θα ξεκαθαρίσουν, όταν το αρμόδιο υπουργείο απαντήσει σε σχετική ερώτηση που κατέθεσε στη Βουλή η Ειρήνη Χαραλαμπίδου. Μια απάντηση που σίγουρα θα δώσει κύρια θέματα στις εφημερίδες. «Δεδομένου ότι η Τράπεζα Κύπρου και η Λαϊκή Τράπεζα έχουν ζητήσει κρατική στήριξη, παρακαλώ πολύ τον αρμόδιο υπουργό όπως ενημερώσει τη Βουλή των Αντιπροσώπων για το ύψος των αποζημιώσεων ή και των εφάπαξ ποσών που πήραν ή αναμένεται να πάρουν τα στελέχη των δύο αυτών τραπεζών, τα οποία έχουν παραιτηθεί μετά την ανάγκη που παρουσιάστηκε για κρατική στήριξη. Παρακαλώ, όπως μας δοθούν αναλυτικά τα ονόματα και τα αντίστοιχα ποσά» είναι η ερώτηση της βουλευτίνας του ΑΚΕΛ. Και, σίγουρα, πολλοί θα κάθονται σε αναμμένα κάρβουνα..." http://cyprusnews.eu/alitheia/479071

    Το τελευταίο σχόλιο "πολλοί θα κάθονται σε αναμμένα κάρβουνα", έν' νναιν δικό μου, εν στην εφημερίδα. Το δικό μου θα ήταν "ενν' αντέξουν; Η κκελλέ τους εν μες τη βούρκαν"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και γιατί δεν ενδιαφέρονται γι αυτά της πρώτης τάξεως σκάνδαλα οι εφημερίδες και τα κανάλια που όλα τα βρίσκουν...κι όλα τα μαχαιρώνουν;

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...