"Ούτε το μικρό μας δακτυλάκι για την ένωση"
ΟΛΕΣ ΜΑΣ ΟΙ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΑΝΕΝΩΣΗ

8 Σεπτεμβρίου 2012

Ρίκκο μου αγάπη μου!

Από τον Μαρκίδη το 2003, στο ΟΧΙ το 2004...και από το αντιομοσπονδιακό ΕΥΡΩΚΟ στον Ανανικό "μακιαβέλλι" 
  • Ο Ρίκκος Ερωτοκρίτου, όπως όλα δείχνουν, τραβάει με τον Δημήτρη Συλλούρη και άλλους στο ΕΥΡΩΚΟ, το δρόμο που πήρε ο Πρόδρομος Προδρόμου, της επιστροφής στο «συναγερμικό μαντρί»
  • Ας δούμε όμως τι έλεγε στο «Ράδιο Πρώτο» στις 7 Μάη του 2004 σχετικά με τον άνθρωπο που μάλλον θα υποστηρίξει στις επόμενες προεδρικές εκλογές…
 «… εκείνη την ημέρα, όπου στις έξι το απόγεμα έγινε η ψηφοφορία στην κοινοβουλευτική ομάδα για την Επιτροπή Παιδείας, έξι φορές με τηλεφωνήματα, ο κύριος Αναστασιάδης μιλώντας μαζί μου εμένα με διάφορες προφάσεις, μου υποσχέθηκε την προεδρία της επιτροπής παιδείας, άλλες έξι φορές στον κύριο Προδρόμου.
 Αυτό το ανακαλύψαμε εκ των υστέρων με μία διαφορά όμως, όταν μιλούσε μαζί μου, μου έλεγε ότι αυτός που αντιδρά για να πάρω την επί την προεδρία της Επιτροπής Παιδείας είναι ο κύριος Προδρόμου και μιλώντας με τον κύριο Προδρόμου του έλεγε, ότι αυτός που αντιδρά για να πάρει ο κύριος Προδρόμου την Επιτροπή, την προεδρία της Επιτροπής Παιδείας είναι ο Ερωτοκρίτου. Αυτά ανακαλύφθηκαν εκ των υστέρων. Είναι η κλασσική ταχτική του Μακιαβέλλι, του διαίρει και βασίλευε»
  • Χρειάζεται άραγε να πούμε κάτι άλλο για το τι χώρισε και τι ενώνει τη δεξιά και την ακροδεξιά; Η εξουσία και η νομή της, οι θέσεις και οι καριέρες είναι τα πραγματικά ζητούμενα για τους πολιτικούς του εθνικισμού και της συντήρησης.
  • Οι κύριοι αυτοί, δεν αντιστάθηκαν στο σχέδιο Ανάν, αλλά το είδαν σαν μια μεγάλη ευκαιρία να καταλάβουν την ηγετική πυραμίδα του κόμματος, εξοβελίζοντας τον Αναστασιάδη. Άλλωστε, είχαν υποστηρίξει μόλις ένα χρόνο πριν, τον διαπραγματευτή Αλέκο Μαρκίδη και «σφοδρό ανανικό», για πρόεδρο της Δημοκρατίας…
  • Είναι ηλίου φαεινότερο πως θα έκαναν το αντίθετο από αυτό που θα επέλεγε τελικά να κάνει ο Αναστασιάδης, για ιδιοτελείς μικροπολιτικούς λόγους.
  • Και για τους ίδιους τώρα λόγους, αφού μάλλον έχασαν και τα αυγά και τα πασχάλια εκτός «στάνης», επιστρέφουν…
Στη ΓΝΩΜΗ, 31/08/2012

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...