"Ούτε το μικρό μας δακτυλάκι για την ένωση"
ΟΛΕΣ ΜΑΣ ΟΙ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΑΝΕΝΩΣΗ

17 Νοεμβρίου 2012

Το παγκόσμιο Λαϊκό Κίνημα υπό διωγμό

Δε σκύβουμε κεφάλι, με την Αριστερά αντίσταση και πάλη

  • Ο «εθνικά σωτήριος» δήθεν αγώνας για την οικονομία δεν είναι παρά ένα επικοινωνιακό και πολιτικό πογκρόμ για απομόνωση και αποδυνάμωση της οργανωμένης και μαζικής διεθνιστικής Αριστεράς που δεν περιορίζεται στα στενά πλαίσια της κάθε χώρας ξεχωριστά.
  • Είναι ένα παγκόσμιο φαινόμενο το οποίο συνοδεύει την επέκταση του νεοφιλελεύθερου ολοκληρωτισμού με οικονομικούς και στρατιωτικούς όρους, μαζί με την παράλληλη επανάκαμψη της ακροδεξιάς τρομοκρατίας.    
  • Η διάθεση για ένα οριστικό ξεμπέρδεμα με τα «σοβιετικά κατάλοιπα», με κράτη και τοπικές πολιτικές δυνάμεις που δεν καταθέτουν τα διαπιστευτήριά τους στη νέα τάξη, είναι ορατή σε κάθε χώρα που διαθέτει μεγάλες αναλογικά συσπειρώσεις που εκπροσωπούν ένα άλλο δρόμο, αυτόν της κοινωνικής απελευθέρωσης, του σοσιαλισμού και της ειρήνης. 
  • Η κατάταξη στα «άκρα» της μαρξιστικής-σοσιαλιστικής πολιτικής έκφρασης ως μιας επικίνδυνης δηλαδή για το σύστημα κοσμοθεωρίας και κινηματικής οργάνωσης που θα πρέπει να ξεριζωθεί, αποτυπώνεται διεθνώς στον πολιτικοοικονομικό αποκλεισμό που υπόκεινται οι λαοί της Κούβας και της Βενεζουέλας.
  • Ως «ιδιαίτεροι στόχοι» των δυτικόφιλων και εθνικιστικών δομών στην Ευρώπη, εξελίσσονται και οι οργανωμένοι πολιτικοί φορείς με αποτελεσματική διείσδυση στα κοινωνικά στρώματα, όπως είναι το ΑΚΕΛ στη Κύπρο και το ΚΚΕ στην Ελλάδα.
  • Παρότι η στάση των δύο κομμάτων απέναντι στην έκρηξη των ενδο-ιμπεριαλιστικών ανταγωνισμών δεν είναι η ίδια, όπως διαφορετική ήταν και η ιστορία τους άλλωστε, δεν παύουν να αποτελούν τη ραχοκοκαλιά του Λαϊκού Κινήματος στις δύο χώρες.  
  • Είναι οι συνεχιστές της σοβιετικής παράδοσης, είναι τα κόμματα που βρίσκονταν στις συνεργαζόμενες δυνάμεις με το ανατολικό μπλοκ, και αυτά που σήμερα υποδεικνύουν τη τεράστια οπισθοχώρηση που επιτελέστηκε με την κατάρρευση του «υπαρκτού σοσιαλισμού», παρά τις στρεβλώσεις και τις αδυναμίες του.
  • Είναι οι δυνάμεις που άμεσα ή έμμεσα, αναλόγως της φάσης του αγώνα και των ιδιαιτεροτήτων, προειδοποιούν το λαό για τον αντιλαϊκό και φιλομονοπωλιακό χαρακτήρα της ΕΕ και της Ευρωζώνης, για τον οικονομικό και στρατιωτικό πόλεμο που έχουν βάλει μπρος τα συσσωρευμένα κεφάλαια και οι πολυεθνικές των βορειοδυτικών.
  • Είναι όσοι δεν έχουν φάει τη φόλα της «αραβικής άνοιξης» ή  των «αγανακτισμένων», όσοι δεν ελπίζουν σε καμιά «Ευρώπη των λαών» μέσα από τις υπάρχουσες δομές, που δεν περιμένουν μια επανάκαμψη της σοσιαλδημοκρατίας μέσα από μια έστω ελεγχόμενη υποχώρηση των νεοφιλελεύθερων και των μιλιταριστών. 
  • Μιλάμε για το πολιτικό χώρο, τέλος, που δεν παραμυθιάζεται από τα ΜΜΕ, που δείχνει ανθεκτικότητα στις επικοινωνιακές περιρρέουσες των αστών, που «δεν σπάει τις γραμμές» είτε στην επίθεση, είτε στην οπισθοχώρηση, είναι τα κόμματα με βαθιές ρίζες στην εργατιά και με τη συλλογική σοφία που δοκιμάστηκε στη πράξη και στα δύσκολα, αυτά που δικαιώθηκαν από τις εξελίξεις για τις αναλύσεις και τους αγώνες τους.
  • Και βρίσκεται όντως υπό διωγμό, γιατί αποτελούν τη μόνη ελπίδα των λαών τοπικά, περιφερειακά και παγκόσμια για εργατική αντίσταση και σοσιαλισμό.
 Στη Γνώμη 16/11/2012 

26 σχόλια:

  1. Πρωμιθεας18/11/12, 3:18 μ.μ.

    “Φίλιππε”,
    Περαστικά ΣΟΥ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να βάλουμε δαμέ τα σημεία του osr χωρίς τους χαρακτηρισμούς, για να τα σχολιάσουμε μόλις έχουμε κάποιο χρόνο.


      10 χρόνια κυβέρνηση

      5 με τον χριστόφκια

      τζαι 1μιση χρόνο κυβερνάτε μόνοι σας

      είσαστεν οι πρώτοι που εμειώσετε μισθούς εργαζομένους

      ο ρατσισμός εκ μέρους των "θεσμών" του κράτους με μη εφαρμογή αποφάσεων ανωτάτου δικαστηρίου έφτασε στο απόγειο του επί καιρώ συλιτζιώτη τζαι ειδικά σήμερα με την ελένη μαύρου

      που κρατάτε φυλακισμένους τους 13 σύριους πρόσφυγες που ήρταν με βάρκα

      δεν τους αφήνετε καν να υποβάλουν αίτημα ασύλου

      τζαι μιλάτε εσείς για διωγμό κινημάτων;

      Διαγραφή
    2. Osr, διερωτούμαι πραγματικά αν μπορείς να μιλήσεις ή να γράψεις χωρίς να βρίζεις και να χαρακτηρίζεις.
      Αν και το γεγονός ότι διαθέτεις βρομόστομα και το επιδεικνύεις μάλιστα χωρίς να ντρέπεσαι, κρυμμένος πίσω από ένα ψευδώνυμο, ίσως τζιαι να παραπέμπει σε ένα επίσης βρομισμένο εγκέφαλο, πράμα που μάλλον απαγορεύει την οποιαδήποτε σοβαρή συζήτηση, οφείλω να ομολογήσω πως θίγεις σημαντικά ζητήματα, πολλά σημαντικά ζητήματα για την Αριστερά, τζιαι δεν θα υπεκφύγω επειδή ξιτιμάζεις.

      Τα γεγονότα που αναφέρεις είναι πραγματικά. Ναι, το ΑΚΕΛ, είτε ως συγκυβέρνηση, είτε ως κυβέρνηση μόνο του, δεν καταφέρνει να κάμει τη μεγάλη διαφορά.

      Παρόλα αυτά κάμνει μια διαφορά που θα φανεί περισσότερο αν (ο λαός να μεν τ’ αφήκει) μας κυβερνήσει η δεξιά τζιαι η ακροδεξιά.
      Για παράδειγμα, τούτη η κυβέρνηση έχει δαιμονοποιηθεί που τους εθνικιστές για τα θέματα των μεταναστών, των επιδομάτων, των τουρκοκυπρίων κ.ο.κ. Μπορείς να το παραγνωρίσεις; Έννεν πραγματικό γεγονός;

      Έννεν πραγματικό γεγονός πως συγκεκριμένοι κύκλοι (Εκκλησία, Λιλλήκας με τους συν αυτώ, φασίστες κλπ) είναι έτοιμοι να μας γυρίσουν στον μεσαίωνα στα σχετικά θέματα;

      Ακόμα και ο Αναστασιάδης προχτές έκαμε λόγω για τις παροχές προς τους τουρκοκύπριους που πρέπει να κοπούν, καταχειροκροτούμενος μάλιστα που το ακροατήριο.

      Κάποιοι με ψύλλου πήδημα θέλουν να κλείσουν τα οδοφράγματα, κάποιοι κάμνουν πορείες ενάντια στους μετανάστες.
      Ε, υπάρχει μια ποιοτική διαφορά. Αν δεν την βλέπεις, εν μια άλλη υπόθεση.

      Στην μείωση μισθών επίσης συμφωνώ, απέτυχε η αριστερή κυβέρνηση να μας υπερασπίσει, απέτυχε να πιάσει από όσους έχουν, απέτυχε να φορολογήσει σωστά, να εισπράξει τα κλεψιμιά που τους φοροφυγάδες.

      Απέτυχε να συγκρατήσει τις τράπεζες, απέτυχε να διαχειριστεί την παγκόσμια οικονομική κρίση και τη τραπεζιτική ασυδοσία σε βαθμό που να μεν μας κατεβεί η τρόικα κ.ο.κ.

      Όμως, σαν προοδευτικός άνθρωπος που θέλεις να δείχνεις ότι είσαι, εν γίνεται να μεν βλέπεις διαλεκτικά τούντα ζητήματα, να βλέπεις τες αιτίες, τες δυνατότητες, τζιαι ουσιαστικά ποιοι τζιαι πως μονοδρομούν τη λιτότητα προς μία και μόνο κατεύθυνση.

      Αν θέλεις να συζητήσουμε το ιστορικό της πολιτικοοικονομικής κατάστασης που επικρατεί, τζιαι στη Κύπρο τζιαι πανευρωπαϊκά, τα πραγματικά αίτια, τη διαπλοκή κλπ, δαμαί είμαστε.

      Διαγραφή
    3. Αν ειχε πλειοψηφεια στη βουλη, ναι να πω οτι απετυχε. Αλλα αμαν ο αλλος παρει διαζυγιο που τη λογικη τζιαι περνει την γλωσσα του περιπατο, εμεις τι να πουμε? Εννα του βαλουμε νου?

      Το προβλημα σου κυριε (οσρ) επρεπε να ειναι το πως σκεφτεται και πως συμπεριφερεται ο Κυπραιος, ο Ευρωπαιος τζιαι ο καθε ανθρωπος παστουντη γη.

      Τι ψηφιζει ο Κυπραιος? Ποιους βαλλει στη βουλη? Ανταποκρινεται ή οι το επιπεδο των φασιστοΜΜΕ στο επιπεδο της νοημοσυνης του?

      Τουτοι ειμαστε. Ενας κοσμος γεματος ηλιθιους. Οπου τζιαι να σαι εννα φκαλουν τον Αναστασιαδη προεδρο για να μας φερει πεινα, εθνικισμο τζιαι ρατσισμο. Τζιαι να θυμασε οτι εβοηθησες τζιαι σου να φκει, με τον "τροπο" σου παντα.

      Διαγραφή
    4. δεν απάντησες σε τίποτα

      13 σύριοι πρόσφυγες κρατούνται παράνομα 2 εκ των οποιων στα κρατητήρια λακατάμιας με επιστολές που σταλήκαν στις 29 οκτωβρίου και η απάντηση ήταν από την υπηρεσία ασύλου τάχα ότι θα γίνει το συντομότερο και δεν τους αφήνουν καν να υποβάλουν αίτημα ασύλου

      11 του οκτώβρη 2012 απόφαση του ανωτάτου που διατάσσει την απελεύθερωση αιτητή ασύλου και δεν την εφαρμόζετε!!!!!

      http://osr55.wordpress.com/2012/10/27
      ΧΟΥΝΤΑ! Απόφαση Ανωτάτου Δικαστηρίου που διατάσσει την απελευθέρωση μετανάστη που κρατείται ΠΑΡΑΝΟΜΑ για 12 μήνες ΔΕΝ εφαρμόζεται από το κράτος!!!! Θαύμασε το κράτος και τους θεσμούς σου φιλήσυχε φιλειρηνικέ πατριωτάκη και έρχεται η σειρά σου



      ούτε τους νόμους δεν είσαστε άξιοι εσείς του ακελ να εφαρμόσετε
      η πλέον ρατσιστική κυβέρνηση θεσμών που πέρασε ποτέ

      Διαγραφή
    5. osr, απάντησα, εν εσύ που εν απαντάς.
      Αλλά αν το σήμα που θέλεις να στείλεις είναι "κάτω η κυβέρνηση του ΑΚΕΛ", τουτέστιν πάνω οι υπόλοιποι, τούτοι δηλαδή που ακουν ξένος, σύριος, τ/κ κ.ο.κ τζιαι φκάλλουν τσούννες...

      "η πλέον ρατσιστική κυβέρνηση θεσμών που πέρασε ποτέ"

      Άτε ρε...

      Διαγραφή
    6. άτε ρε τζαι κανεί ολαν

      κάθεστε μες τα γραφειούθκια σας τζαι γράφετε τις παπαριές σας χωρίς επαφή με την πραγματικότητα



      ούλλη μέρα μες τα δικαστηρία με τούντους καημένους τους ανθρώπους που η μοίρα τους τους έλαχε να έρτουν μες τουντον κωλότοπο

      άνθρωποι φυλακισμένοι απλά τζαι μόνο επειδή εν έχουν χαρκιά την στιγμή που η ίδια η ΕΕ με οδηγία της 115/2008 ορίζει ότι δεν υπόκεινται σε φυλάκιση τζαιο ίδιος ο κυπριακός νόμος άρθρο 18ΟΓ

      ζω τα καθημερινά με ανθρώπους άνεργους φτωχούς που πάσιν φυλακή για χρέη την στιγμή που το πρωτόκολλο 4 της Ευρωπαικής σύμβασης δικαιωμάτων του ανθρώπου απαγορεύει την φυλάκιση για χρέη που έχεις αδυναμία πληρωμής

      στα @@ μου να πλήξω τάχα το ακελ
      αν το ακελ έκαμνε ό,τι τζαι ο Τσάβεζ θα ήμουν μαζί του

      τζαμέ έγινεν όντως πραξικόπημα των μμεξαπάτησης αλλά ο κόσμος που τον αγαπούσε γιατί έκαμε πρακτικά πράματα για αυτόν το απέτρεψε

      νομίζεις ρε ότι τον κόσμο κόφτει τον το όνομα του κόμματος;

      αν το κομματούιν σας επρόσφερε αληθινά στους απλούς ανθρώπους τζαι οι άνθρωποι έβλεπαν ουσιαστική αλλαγή στην ζωή τους ήταν να τους κόφτει αν εν το ακελ;

      μα που ζεις ρε

      εσείς εν εξορτώσετε να κάμετε απολύτως τίποτα
      το μόνο που λαλείτε είναι ότι πρέπει να σωθεί τάχα το τραπεζικό σύστημα τζαι εταίσετε την λαική με 1,8 ΔΙΣ

      ρε, το πιο απλο που εμπορούσετε να κάμετε εν το εκάμετε

      να επιβάλετε στην λαική να διαγράψει χρέη προς νοικοκυριά

      ακριβώς όπως τζαι οι ισλανδικές τράπεζες εκόψαν 1,2 ΔΙΣ

      ούτε τούντο πράμα εν το εκάμετε
      εδώκετε τους τα τζαι ο κόσμος ουδεμίαν ωφέλεια είσιεν

      Διαγραφή
    7. Ε, αν αφήννεις στο απυρόβλητο την όλη κατάσταση μες τη βουλή, τα ΜΜΕ κλπ, απλά δεν κάμνεις σωστή ανάλυση. Όταν κάμεις μια γενικήν αναφορά στις συνθήκες που επικρατούν, τόσο τοπικά όσο τζιαι παγκόσμια ή πανευρωπαϊκά, θα κατανεμηθούν σωστά τζιαι οι ευθύνες του ΑΚΕΛ νομίζω.

      Δαμέ μιαν κουβέντα είπε ο ΓΓ για το θέμα της ευρωζώνης τζιαι εππέσαν να τον φαν.

      Όταν λοιπόν κάμεις μια πραγματική ανάλυση για το σύνολο των παραμέτρων που χαρακτηρίζουν την εποχή μας, να δούμε τζιαι ειδικά. Όσο εν το κάμνεις, εν μάλλον παραπλανητικές οι αναφορές σου.

      Εν πάση περιπτώσει, συμφωνώ, όπως σου είπα τζιαι στο αρχικό μου σχόλιο, για την αδυναμία του ΑΚΕΛ να κάμει τη διαφορά. Τζιαι τούτη η αδυναμία πηγάζει και από το γεγονός (νομίζω) ότι επισυμβαίνουν όσα περιγράφει η ανάρτηση, την οποία απορρίπτεις! Να πω επίσης πως υπάρχουν τζι άλλοι ανθρώποι που ΕΠΙ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗΣ ΒΑΣΗΣ αναλαμβάνουν εθελοντικά τη προστασία μεταναστών, ειδικά των πιο αδύναμων ηλικιών, συγκρουόμενοι με τον οργανωμένο τζιαι αυθόρμητο φασισμό, με συναδέλφους τους κλπ.

      Α, τζιαι τούντο κομματούιν εκφράζει διαχρονικά τουλάχιστον το 1/3 του λαού τα μαύρα, τι θα το έκαμνεν "κομματάρα" δηλαδή;

      Νομίζω πως τελικά εν άλλοι που εν μες το γραφείο τους τζιαι δεν έχουν επαφή με τη πραγματικότητα, αλλά ούτε τζιαι με την ιστορία.

      Εξυπνήσαν τζιαι τα σπίρτα τζιαι θέλουν ν' άφτουν μόνα τους ένα πράμα.

      Διαγραφή
    8. ποιος άφηκε ρε στο απυρόβλητο την βουλή τζαι τα μμε; ρε μα είσαι σοβαρός

      είμαι ο πρώτος που ούλλους σας εσάς τους τάχα πολιτικοποιημένους μπλοκερς που έκαμα που την αρχή του μπλοκ στα μμεξαπάτησης με ντοκυμαντέρ βίντεο δικά μου

      τους βοελευτές με το νικολάκιο τον αβερωφούλη

      τον τζαιρό που ελαλούσα για τις τράπεζες ρε εσύ έκαμνες παναύρκα κοκκινοροοζμπλε επανενωσίτικα με τον κάθε στροβολιώτη

      αφού έχεις το 1/3 του λαού ρε γιατί εν ηφκάλεις τούντον κόσμον έξω να φωνάξει ρε;

      μα επειδή τζαι εσείς παίζετε το παιχνίδι της εξουσίας τζαι των τραπεζών

      γιαυτόν εδώκετε άνευ όρων 1,8 δις στην λαική

      ρε δαμέ λαλώ σου για το κράτος του οποίου προίσταται το ακελ με υπουργούς εσωτερικών ότι εφκάλαν νάμι τζαι εν εφαρμόζουν το νόμο τζαι αποφάσεις του ανωτάτου δικαστηρίου τζαι εσύ λαλείς μου τζαι με κεφαλαία γράμματα τάχα ότι ασχολούνται εθελοντικά τάχα

      εφάρμοστε το νομο ρε ακελικοί τζαι εν χρειάζονται τάχα οι εθελοντικές σας καθημερινές μισιμου

      Διαγραφή
    9. Σώπα ρε που είσαι ο πρώτος κλπ. Έφκαλεν η γλώσσα μας μαλλιά έσιει τρία χρόνια. Μα πάεις καλά;

      Τζιαι τι έσιει να κάμει ρε ο αγώνας για πρόταξη της επανένωσης σαν ιδέας(που χωρίς επανένωση πάλε θα ξερογυρίζουμεν στον αιώνα τον άπαντα), με την οικονομία όπως εξελίχθηκε;

      Εγώ, που τον τζιαιρό που έμπηκα στα μπλοκ, που τον Στροβολιώτη δεν άκουσα ένα θετικό για τη κυβέρνηση στο Κυπριακό, τι παναϋρούθκια έκαμνα βρε εγώ με τον φίλο σου; Είμαστε μονίμως σε αντιπαράθεση μέχρι που εκόψαμε τζιαι τες καλημέρες πιον. Έννεν εσύ που κουλιαντιρίζεσαι ούλλη μέρα με τους καραδεξιούς; Μα έπαθες παράκρουση πε μου;

      Τζιαι ρε μάγκα μου, νομίζεις το Ακέλ εν κουέλλες να τες φκάλεις έξω να τσιαϊρίσουν;
      Αν αποφασίσει ΡΕ η βάση, εννά φκει, αν δει πως εν ποφεύκουμεν εννά φκει. Προς το παρόν εν ανοιχτά όλα τα ενδεχόμενα. Η ΠΕΟ επροειδοποίησε, τζιαι το ΑΚΕΛ, παρά το ότι εν το κυβερνητικό κόμμα, εν το μόνο που μιλά ξεκάθαρα ενάντια στες προτάσεις της τρόικας.

      Εν τζιαι το μόνο που μπορεί να δημιουργήσει άλλες προοπτικές.
      Ποιοι ρε μιλούν ενάντια στη τρόικα, ποιοι αποκαλύπτουν τον ρόλο της; Άκουσες κανένα άλλο ρε; Να φκαίννει μαζικά τζιαι να ενημερώνει για τους σκοπούς τους; Ούλλη μέρα του θεού,εκαταντήσαμεν να μεν κάμνουμε άλλη δουλειά;

      Ποιοι ρε μιλούν; Τούτοι ούλλοι που μιλούν για "καθυστερίσεις", για "μέτρα που έπρεπε να παρθούν";Ποιοι κάμνουν τη διεθνή ανάλυση τζιαι μιλούν για τη γεννικευμένη επίθεση στους εργαζόμενους, την ανεξαρτησία των λαών κλπ.

      Είσαι στραός οξά κουφός;

      Ούλλα σχετικά τζιαι συγκρινόμενα να τα βλέπεις, σε σχέση με τι παίζει μέσα έξω.

      Φκάλλεις έξω το γνωστό δικαστικό σύστημα, φκάλλεις έξω το βαθύ κράτος τζιαι ήβρες τον υπουργό να φκάλεις τα δικά σου;

      Τούντο παναϋρι της ταύτησης της Αριστεράς με τα σκατά της συντήρισης στο τέλος της ημέρας μόνο την απολιτικοποίηση τζιαι την κάθαρση της δεξιάς εξυπηρετά, μεν σου πω τζιαι τον φασισμό τον ίδιο.
      Όπως τζιαι να το κάμεις.

      Άσε που εν μια φανερή ιστορική στρέβλωση.
      Μόνο με ΚΟΜΜΑ, οργάνωση τζιαι πειθαρχία γίενται δουλειά. έννεν καλό το ΚΟΜΜΑ, άλλη υπόθεση, να κάμουμε άλλο ή να το κάμουμε καλύτερο.

      Αλλά τωρά ΤΟΥΤΟΝ ΕΧΟΥΜΕ. Διεθνιστικό, αντιΝΑΤΟϊκό, προοδευτικό, που υπερασπίζεται το δημόσιο συμφέρον όπως και όσο μπορεί.

      Ένας αστός είσαι τζιαι συ με τον ίδιο αντιακελισμό που έσιει η τάξη σου. Άμμαν δεν καταφέρνεις να ψελλίσεις έστω τζιαι μιαν ποιοτική διαφορά, που όσα υποτίθεται ότι βλέπεις.

      Στο τέλος της ημέρας, έναν όργανο των εχθρών της εργατικής τάξης καταλήγεις. Όπως τζιαι πολλοί άλλοι ακτιβιστές της μιας ή της άλλης συνομοταξίας.

      έξω που το Λαϊκό Κίνημα εν υπήρξε ποτέ κάτι αληθινά προοδευτικό, τζιαι ούτε που όσους το πολεμούν ή το απαξιούν έφκηκε κάτι.

      Άτε...

      Διαγραφή
  2. Απλώς ενημερωτικά [και χωρίς σχόλια] γιατί θεωρώ χάσιμο χρόνου, νεύρων και φαιάς ουσίας τη συμμετοχή σε τέτοιες αντιπαραγωγικές συζητήσεις:
    Γράφει ο OSR στου Papalangi: «Έπεσαν τελείως οι μάσκες και για την ευρωπαϊκή “δικαιοσύνη” και ποιους εξυπηρετεί: Απόφαση του Δικαστηρίου Ευρωπαικής Ένωσης εναντίον των γεωργών και υπέρ της χημική παρασιτοκτόνας γεωργίας των πολυεθνικών..
    https://osr55.wordpress.com/2012/08/26»
    [http://spapalagi.blogspot.com/2012/11/blog-post_16.html?showComment=1353078957308#c8236129365279709801]
    Και ακολούθως γράφει εδώ πιο πάνω για τους ευρωπαϊκούς νόμους και κανονισμούς: «άνθρωποι φυλακισμένοι απλά τζαι μόνο επειδή εν έχουν χαρκιά την στιγμή που η ίδια η ΕΕ με οδηγία της 115/2008 ορίζει ότι δεν υπόκεινται σε φυλάκιση» [http://newgreekcypriot.blogspot.com/2012/11/blog-post_17.html?showComment=1353304296830#c4688643651940978597]…
    Σχόλιο ΟΥΔΕΝ από ‘μένα! Τα λόγια του πιο πάνω OSR μιλούν από μόνα τους! [Πολιτικά ζητήματα και προβλήματα μετατρέπονται σε νομικίστικα]…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, έθελα τζιαι γω να θίξω τούντο ζήτημα-αντίφαση με τους "νόμους" που εν τηρά το ΑΚΕΛ δήθεν, αλλά τζιαι τη ταυτόχρονη απαξίωση των θεσμών,άρα τζιαι των νόμων, αλλά το ζήτημα με τον φίλο μας έννεν τούτο...
      εν άλλο τζιαι φανερό το κόλλημα...

      Διαγραφή
    2. δηλαδή εισηγείσαι ούλλα τούτα που εκερδιθήκαν με αίμα τζαι κόπο να τους τα χαρίσουμεν;

      ωραίος!!

      προσωπικά εν θα χαρίσω τίποτε σε κανένα τζαι θα κάμω ό,τι περνά που του σιέρι μου για να εξασφαλίσω στο μέτρο των δυνατοτήων μου ότι όσο περισσότεροι άνθρωποι θα έχουν αξιοπρεπή ζωή

      φυσικά τζαι απαξιώνω τους "θεσμούς" γιατί εγώ ζω τους καθημερινά όι σαν εσάς τους βολεμένους που σας προστατεύουν και δεν χρειάζεται να ανησυχείτε αλλά με έναν τηλεφωνούιν στον "σύντροφον" έγινεν η δουλειά

      οι καμημένοι μετανάστες που είχαν την ατυχία να έρτουν στο κράτος που υπουργοί εσωερρικών είναι του ακελ δυστυχώς δεν έχουν αυτήν την πολυτέλεια τζαι το μόνο που τους μένει είναι να επικαλούνται τους νόμους που κάποιοι άλλοι λαοί που αγωνίζονται εκερδίσαν τζαι να ελπίζουν ότι εννα ππέσουν σε δικαστή με ανθρώπινα χαρακτηριστικά

      δεν υπάρχουν "θεσμοί" αλλά ανθρώποι
      εν θα σεβαστώ κανένα δικαστή πρόεδρο της βιλλοκρατίας υπουργό κλπ απλά τζαι μόνο λόγω της ιδιότητας του τζαι της ταπέλας τους

      θα τον σεβαστώ ως άνθρωπο

      άνευοσπρίων τζαι ν/ε/κ αν δεν καταλαβαίνετε την διαφορά σημαίνει ότι το πρόβλημα σας εν πολλά πιο μεγάλο από ότι εφαντάζομουν

      ναι εν φανερό ότι στόχος της ζωής μου είναι να κατατροπωθεί το ακελ

      κομματικάνθρωποι ανίκανοι να σκεφτούν έξω που τα καβούκια τους
      εξ ιδίων κρίνετε τα αλλότρια τζαι εν μπορείτε καν να διανοηθείτε ότι υπάρχουν άνθρωποι που σκέφτονται έξω που τα στενά πλαίσια που σκέφτεστε

      Διαγραφή
    3. Ρε μαγκόπαιδο [του πληκτρολογίου] OSR,
      Έχεις τ’ αρτζιήθκια, τούτα που λαλείς δαμέ [όπως το «εν θα σεβαστώ κανένα δικαστή πρόεδρο της βιλλοκρατίας υπουργό κλπ απλά τζαι μόνο λόγω της ιδιότητας του τζαι της ταπέλας τους»] να τα πεις και μάλιστα με το ίδιο εξυβριστικό λεξιλόγιο, [τους ανάλογους υβριστικούς χαρακτηρισμούς] και το ίδιο απαξιωτικό ύφος και στο δικαστήριο [αφού είσαι και μάχιμος δικηγόρος] στον όποιο δικαστή κρίνεις ότι λειτουργεί και δικάζει αυστηρά με τους νόμους και κανονισμούς κι όχι ως άνθρωπος; Δεν διάβασα πουθενά να έχεις έρθει σε ρήξη με ΚΑΝΕΝΑ δικαστή, εκτός κι αν τους πείθεις για το δίκαιο των πελατών σου!

      Απ’ εκεί και πέρα εγώ ονομάζομαι [ή μάλλον χρησιμοποιώ το nickname] Anef_Oriwn κι όχι το «άνευοσπρίων» που ειρωνικά και χλευαστικά χρησιμοποίησες για το άτομο μου. Προφανώς γιατί ΕΣΥ είσαι «μετά όσπριων», γι’ αυτό και σύρνεις τόσες πορδές και κλανιές, τζιαι να αυτοδιαφημίζεσαι τζιαι να περιαυτολογείς για τα κατορθώματα και τους προσωπικούς σου αγώνες!!! Κάτσε τζιαι νάκκον τη μάππα χαμέ OSR, μεγάλε Σωτήρα του κόσμου, που συνεχώς λαλείς μας πως κάμνεις τούτα τζιαι τζιείνα!
      Έλα κόσμε να θαυμάσεις τα κατορθώματα του: «προσωπικά εν θα χαρίσω τίποτε σε κανένα τζαι θα κάμω ό,τι περνά που του σιέρι μου για να εξασφαλίσω στο μέτρο των δυνατοτήων μου ότι όσο περισσότεροι άνθρωποι θα έχουν αξιοπρεπή ζωή» --- ΜΕΣΣΙΑ ΜΑΣ ΕΣΥ! OSR [O(spria), S(travares), R(epania)], προχώρα, σε θέλει όλ’ η χώρα!

      Ρε Φκιόρον, οι κοινωνικοί αγώνες εν τζιαι [μόνο] μέσ’ τα δικαστήρια που γίνονται] και ούτε είναι απλώς δικαστικοί, αλλά πρώτα και κύρια εν πολιτικοί. Και σίγουρα πρέπει να είναι και μαζικοί [κι όχι προσωπικοί κι ατομικοί] για να έχουν και επιτυχία. Τζι’ ΕΣΥ, άτε με τες νομικές σου γνώσεις και ικανότητες να γλυτώσεις 5-6 πλάσματα… Τα τόσα άλλα εκατομμύρια, ρε Νούμερον, πως θα τα σώσεις από τα χίλια δυο κακά που μαστίζουν τον αγγελικά πλασμένο καπιταλιστικό κόσμο. Με τες ξιτιμαshες τζιαι τους πόρτους που συνεχώς πετάσσεις στο internet; Κερδίζεις ανθρώπους με το να βρίζεις συνεχώς τους πάντες και τα πάντα. Αντιλαμβάνεσαι ότι έχεις καταντήσει τζιαι τζιεί [πέραν] που τους γραφικούς; Φαίνεται πως όλως αιφνιδίως την είδες επαναστάτης και νομίζεις ότι από μόνος τους [σαν μοναχικός καβαλάρης και σύγχρονος Δον Κιχώτης] θα σώσεις τον κόσμο; Οξά, επειδή αδυνατείς να συμμετάσχεις σε οργανωμένα κινήματα [ποιος θα σε δεχτεί με τέτοια συμπεριφορά;] αποφάσισες να ΜΑΣ πουλάς μαγκιές με το πληκτρολόγιο σου και να αυτολιβανίζεσαι [για ό,τι θετικό έχεις τυχόν προσφέρει στον οποιοδήποτε]; Θα νομίζεις μάλιστα ότι άρπαξες τζιαι τον Θεό που τ’ αρτζιήθκια; Πρόσεχε όμως, να μεν ΣΟΥ φύει ο Θεός!

      Τζιαι ρε τυπάκο λαφαζανο-κλανιάρη αρλουμπολόγε [βλέπεις μπορώ κι ΕΓΩ να κατασκευάζω χαρακτηρισμούς, άμα λάχει αν ‘ούμεν – εν νεν μονοπώλιο δικό σου!], αν «το πρόβλημα μου εν πολλά πιο μεγάλο από ότι εφαντάζεσουν» [και όντως ρε “μαυρομμάτη”, το δικό μου εν μεγάλο γιατί εδώ και τρεις μήνες είμαι άνεργος!], πληζ μεν ΜΟΥ συστήσεις τον ψυχίατρο ΣΟΥ [για να ΜΕ κουράρει] γιατί οφθαλμοφανώς ΑΠΕΤΥΧΕ [αν λάβουμε υπ’ όψη τη δική σου περίπτωση]!!!

      Κομπλεξάρα OSR, αν έχεις παιδικά τραύματα και καταφεύγεις στο βρισίδι, στον μηδενισμό και στην απαξίωση των άλλων [με τους οποίους δεν συμφωνείς] σε μιαν προσπάθεια να εκτονωθείς, πληζ κάμνε στο “μαντρί”* ΣΟΥ! Εκεί είναι δική μου επιλογή αν θα μπω [ο μαζόχας] να σε διαβάσω. Μην αφήνεις όμως πέραν δώθεν τα περιττώματα σου!!!
      [* Σημ.: Παλιά στα χωριά οι άνθρωποι δεν είχαν αποχωρητήριαˑ είχαν όμως ένα “μαντρί”, ένα μικρό κτιστό χώρο σε μια γωνιά της αυλής, χωρίς στέγαστρο από πάνω και χωρίς τρύπα, όπου πήγαιναν και έχεζαν!] …

      Υ.Γ.:
      Νέε, μην διανοηθείς να μου σβήσεις το σχόλιο μου. Αν το τολμήσεις, σε προειδοποιώ ότι ΔΕΝ θα ΣΟΥ ξαναμιλήσω!!!!!! Αμάν πκιον! Η υπομονή και η διαλλακτικότητα μας ΔΕΝ είναι anef_oriwn!!!

      Διαγραφή
  3. σκέφτου ήντα οπορτουνιστές είσαστεν

    εβάλετε έναν απολίτικο πολιτικό νανίσκο όπως τον μαλά για να τον κάψετε επειδή ξέρετε ότι ό,τι γλύψιμο τζαι να εκάμνετε στους συντροφους σας τους καραδεξιούς του δηκο δεν ηφκαίνετε με τίποτα


    ούτε καν ετολμήστε να προσφέρε μιαν καθαρή ακελική επιλογή γιατί ακριβώς λειτουργείτε τακτικιστικά ακόμα τζαι τωρά που έρχεται λαίλαπα για τον λαό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μμ, άτε τωρά. Κοίτα να δεις, τούτοι ούλλοι που εδαιμονοποιούσαν το ΑΚΕΛ μήνες τζιαι χρόνια για όλατα ζητήματα τζιαι εν βλέπουν τίποτε θετικό στη δράση του τζιαι τη πολιτική του στάση, έρκουνται τωρά να μιλήσουν για ακελικές επιλογές. Σιζόπουλλος, εδέκ και σία.
      Μάλιστα.

      Αφού μαςεφκάλαν πας τη μούττη του μιναρέ, κάμνουν μας τζιαι κριτική γιατί εν εβάλαμεν ακελικό υποψήφιο...

      Σε τούντη λαίλαπα φίλε, πάλε το ΑΚΕΛ εν η μόνη δύναμη που μπορεί να προστατεύσει, δεδομένων των συχετισμών, σε βέλτιστο βαθμό, τον λαό τζιαι τον τόπο.

      έμπηκε μια κεντρώα επιλογή για να αφαιρεθούν τα αντιακελικά προσχήματα,να επιτρέψει σε κόσμο να ξαναπλησιάσει.

      Εν τακτικισμοί, φυσικά εν τακτικισμοί, ούλλα εν τακτικισμοί αν το πάρεις έτσι. Τζιαι η επιλογή Χριστόφια τακτικισμός ήταν, θα εβάλλαμεν απέναντι στον Τάσσο έναν άλλο κεντρώο;

      Με τούντες στρατηφικές-τακτικές πορευκούμαστε 70 χρόνια βρε. Να μεν απομονωθεί το Λαϊκό Κίνημα τζιαι να χάννει τα ερείσματά του. να μεν χάννει τη σύναμή του, να μπορεί να επιρεάζει.

      Η συνεισφορά του ΑΚΕΛ κρίνεται αρνητικά δηλαδή ιστορικά; έσιει άλλη παράταξη με τόση θετική-προοδευτική παρουσία;

      Δηλαδή το 55-59 ή το 67-74 έπρεπε να απαντήσουεμ στις προκλήσεις; Ή στο γιωρκατζικό κράτος να σηκώσουμε σφυροδρέπανα;

      έσιει πέντε στρατούς του νάτο δαμέσα ρε, άσε τους πεμπτοφαλαγγίτες. Πάρτο χαπάρι. Με τακτικισμούς κινούμαστε, εννοείται.

      Διαγραφή
    2. Τζιαι είδαμε τι εκάμετε του "πολιτικού γίγαντα" του Χριστόφια ρε, θωρούμε τζιαι τους άλλους τους "πολιτικούς γίγαντες", τους απατεώνες ολκής που κατεβαίνουν υποψήφιοι.

      έσιεις μιαν τίμια επιλογή απέναντι σου, τζιαι θκυο να μεν τους χαρακτηρίζω άλλον γιατί κόφκει λλίον ο νους σου τζιαι πας τα ταξικά τζιαι ξέρεις τους.

      Τα άλλα εν εκ του πονηρού.

      Διαγραφή

    3. "Η συνεισφορά του ΑΚΕΛ κρίνεται αρνητικά δηλαδή ιστορικά; έσιει άλλη παράταξη με τόση θετική-προοδευτική παρουσία;"

      όι έν έσιει αφού ήταν η μόνη φωνή για τα δικαιώματα των εργαζομένων ενάντια στον εθνικισμό κλπ

      τζαι γιαυτόν θεωρώ ότι εφτάσετε στον υπέρτατον εξευτελισμόν με το σημερινό σας κατάντημα

      Διαγραφή
    4. Τζιαι τωρά η μόνη μαζική φωνή είναι.
      Τζιαι συ, αν εζούσες σε προηγούμενες εποχές, πάλε θα το απαξίωννες.

      Διαγραφή
    5. μαζική φωνή υπέρ της νομπλ ενερτζυ την στιγμή που γίνονται σφαγές

      Διαγραφή
    6. Οι θέσεις του ΑΚΕΛ στο παλαιστινιακό εν συγκεκριμένες φίλε. Η Κύπρος ήταν από τις λίγες χώρες της περιοχής μετά την εισβολή στο ΙΡΑΚ που εφιλοξένησε παλαιστίνιους (με τις γνωστές αντιδράσεις στο εσωτερικό που παίζουν και τον ρόλο τους στην γενικότερη περιρέουσα, την άνοδο του ΕΛΑΜ κλπ), τζιαι είναι σε αγαστή συνεργασία με την παλαιστινιακή διοίκηση.
      Επιπλέον έχει ξεκαθαρίσει στο Ισραήλ τη στάση της, παρά την ενεργειακή συνεργασία, τζιαι μάλιστα επροσπάθησε να παίξει τζιαι ρόλο στον διάλογο.
      Στην τελευταία επίσκεψη του Χριστόφια στο ισραήλ, έγινε δεχτός τζιαι που τους παλαιστίνιους σε ανώτατο επίπεδο, με πολλά θερμές παραστάσεις.
      Ήταν επίσης ο μόνος αρχηγός δυτικού κράτους που έκαμε τζιαι τις δύο επαφές σε μιαν επίσκεψη, πράμα που δείχνει πως εν άλλαξε η γραμμή τζιαι πως γίνεται δεχτή η στάση μας.

      Εν άλλοι φίλε που θέλουν να σπάσει η γραμμή της φιλίας με τους αραβικούς λαούς, τη Συρία τζιαι τη Παλαιστίνη ειδικά. Μεν τους γυρεύκεις ποδά.

      Μόνο που την ΕΔΟΝ τζιαι τη Ποροοδευτική θα δεις αντιδράσεις
      που τη νεολαία για το τι συμβαίνει. Ίδες που αλλού;

      Αν αύριο δηλαδή γίνουν κινήσεις, που γίνονται, για προσέλκυση τουρισμού που το ισραήλ, τι θα σημαίνει;

      Όλα όσα γίνονται εν στα πλαίσια ενός κόσμου χωρίς σοβιετική ένωση αρχηγέ μου. Στη προσπάθεια για επιβίωση. Εν νομίζω ο παλαιστινιακός λαός να έσιει παράπονα που τον κυπριακό, το αντίθετο.

      Τζιαι ειδικά που τούντη κυβέρνηση.

      Όπως σου είπα, εν όλα σχετικά, συγκρινόμενα με άλλα που ήταν ή που θα έρθουν.

      Οι απόλυτες τοποθετήσεις άσπρο-μαύρο τζιαι η διαγραφές-μηδενισμοί, εν βοηθούν τον λαό τζιαι την τάξη μας.

      Ειδικά όταν κατευθύνονται στο κόμμα της.

      Φυσικά έννεν ξεκάθαρο αν ανήκεις στη τάξη μας, οπότε...
      θεωρώ εν πολλοίς εκ του πονηρού τες τοποθετήσεις σου. Άσε που εν κάργα ανιστόρητες, έστω τζι αν επαραδέκτηκες πως ο μόνος προοδευτικός πολιτικό φορέας σε τούντον τόπο εν το ΑΚΕΛ.

      Τούτο φυσικά εν σε αντίθεση με πιο παλιές τοποθετήσεις σου περί "ισότιμης απάτης" αριστεράς-δεξιάς αλλά χαρίζω σου το...

      Διαγραφή
    7. ακελδησυένωση έγραφα και αναφερόμουν φυσικά στο σήμερα και όχι στις μεγάλες κινητοποιήσεις του 1948 πχ
      που τον τζαιρό που αρχίσετε να παίζετε τα παιχνίδκια εξουσίας ειδικά το ακελ έγινε ένα τζαι το αυτό με το σύστημα που λαλεί ότι καταδικάζει

      το αν είμαι καλοπροαίρετος ή όι απέναντι τζαι στο κόμμα σου τζαι αν τα θωρώ τάχα μαύροάσπρο εν στην κρίση του καθενός
      εγώ δεν έχω πρόβλημα να στηρίξω κάτι που θεωρώ σωστό και το έκανα όταν το θεώρησα όπως νομικές αναλύσεις που ακόμα τζαι ο άνευοσπρίων έκαμεν παρέμβαση στο μπλοκ μου για να μου πει καλα λόγια

      όπως εδώ
      http://osr55.wordpress.com/2011/09/09/%C2%AB%CE%B1%CF%85%CF%84%CE%BF%CE%AF-%CF%80%CE%BF%CF%85-%CF%80%CE%B1%CE%AF%CF%81%CE%BD%CE%BF%CF%85%CE%BD-%CF%8C%CE%BB%CE%B1-%CF%84%CE%B1-%CE%B4%CE%BF%CF%83%CE%AF%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B1-%CE%B6%CE%B7/#comment-2895
      AnefOriwn
      Σεπτεμβρίου 10, 2011 στις 12:25 πμ
      OSR,

      Το σημερινό κείμενο σου [και κυρίως το πρώτο μέρος του, όπου καταπιάνεσαι με το ζήτημα της τυχόν παραίτησης του Προέδρου] με εξέπληξε ευχάριστα!!!
      Δεν ιδεολογικοποίησες το θέμα, παρ’ όλο που κάποιος μπορεί να διακρίνει ότι εμμέσως υποβάλλεις ότι ο Χριστόφιας είναι [όπως συνήθως λες] κομμάτι του ιδίου [σαθρού] πολιτικού συστήματος και δεν θα παραιτηθεί όπως δεν παραιτήθηκαν [αν και υπήρχαν βάσιμοι λόγοι] και προγενέστεροι Πρόεδροι [Κληρίδης, Παπαδόπουλος]… Κρίνω ως θετικό και σημαντικό το γεγονός ότι αναδεικνύεις τα σκάνδαλα και τους λόγους για τους οποίους ΙΣΩΣ θα ‘πρεπε να υποβάλουν τες παραιτήσεις τους …
      Με την άδεια σου θα ‘θελα να χρησιμοποιήσω μέρος ή αποσπάσματα από το κείμενο σου στην τυχόν ετοιμασία κάποιας δικιάς μου ανάρτησης …


      και εδώ η απάντηση μου η οποία παραμένει
      osr
      Σεπτεμβρίου 10, 2011 στις 12:33 μμ
      AnefOriwn πάντα γράφω αυτό που πιστεύω χωρίς κολλήματα και ιδεοληψίες
      το έγραψα και άλλοτε ότι δεν με απασχολούν κομματάκια δησυδηκοεδεκλπκλπ που είναι καθαρά τυχοδιωκτικά κομματάκια που αναδεικνύουν προσωπικές φιλοδοξίες και πρώτα και κύρια είναι εκπρόσωποι του κεφαλαίου της κύπρου

      η κριτική που κάνω στο ακελ έχει να κάνει πρώτα και κύρια με την τοποθέτηση των πραγμάτων στην σωστή τους θέση όπως εγώ την αντιλαμβάνομαι βεβαίως
      ότι το ακελ είναι απλά ο μίζερος ρεφορμιστής που αντικατέστησε το ΚΚΚ και εγκατέλειψε δυστυχώς τα οραμάτα του για κομμουνιστική μετεξέλικη της κοινωνίας
      προσωπικά απευθύνομαι στους ανθρώπους αυτούς που πιστεύουν σε αυτό το κόμμα τυφλά χωρίς ιδεολογικό προσανατολισμό αλλά οπαδικά τύπου ακελ-ομονοια χωρίς να έχουν κανένα ιδεολογικό υπόβαθρο

      το ακελ μπορεί να αλλάξει αν αλλάξουν οι ανθρώποι που το στηρίζουν

      φυσικά και έχεις την άδεια μου για αναπαραγωγή ό,τι θεωρείς χρήσιμο
      νασαι καλά


      =======
      και εδώ όταν είχαμε διάλογο μαζί

      Ποιος πρέπει να είναι ο ρόλος της αριστεράς …. μια γνώμη μέσα από διάλογο με το νέο ε/κ
      http://osr55.wordpress.com/2011/08/23/


      με αφορμή το ερώτημα που έθεσε ποιος ακολουθεί μετά την Ιταλία και όταν όλα έδειχναν τάχα ότι θα γλιτώσει (αν είναι δυνατόν) η μικρή κυπρούλλα με τα γκάζια

      σε ανύποπτο χρόνο ήδη που το 2009 έγραφα ότι έρχεται η λαίλαπα με το ΔΝΤ κλπ και όλοι σφυρούσαν αδιάφορα, εν τζαι χρειάζεται να είσαι κανένας σούπερ γουάο αναλυτής για να το καταλαβαινες απλά γνωρίζοντας τον τρόπο που λειτουργεί το άθλιο τούτο σύστημα


      Θυμάστε την υποτίμηση της κυπριακής οικονομίας από τον οίκο (ανοχής) s&p- η ψευδοεπιστήμη της οικονομολογίας η συμπαίγνια της eurostat με το ΔΝΤ – Το δόγμα του Σοκ

      http://osr55.wordpress.com/2010/12/24/

      Διαγραφή

    8. Ας λυθεί λοιπόν……. http://osr55.wordpress.com/2009/09/22/
      Μετά την λύση………………http://osr55.wordpress.com/2009/09/19/
      Φαντασία http://osr55.wordpress.com/2009/09/18/

      Διαγραφή
  4. Κι επειδή ρε κυρ-Μεσσία Όου Ες Αρ(χίδι), είπα μια και μοναδική φορά [«το δις εξαμαρτείν ουκ ανδρός σοφού»] σε παρέμβαση μου στο Blog σου ότι «με εξέπληξες ευχάριστα» [επειδή δεν έβριζες και δεν ήσουν απόλυτος, ισοπεδωτικός και μηδενιστής], αυτό σού έδωσε τέτοια ασυλία που να μην μπορούμε να σε (επι)κρίνουμε,; Τί μας κότσαρες εδώ το σχόλιο μου; Για να δείξεις ότι πάντοτε είχα επιφυλάξεις και ενδοιασμούς για την ποιότητα του λόγου σου κι ότι μπορεί κάποιες στιγμές να έχεις και εκλάμψεις και μπορείς να λειτουργήσεις σαν νοήμων άνθρωπος;

    Κάπου γράφεις [στα σχόλια από το Blog σου που παράθεσες πιο πάνω] ότι «το ακελ μπορεί να αλλάξει αν αλλάξουν οι ανθρώποι που το στηρίζουν». Και πως θα αλλάξουν ρε Αρχι-Υβριστή; Βρίζοντας [κρυβόμενος πίσω από ένα πληκτρολόγιο και μια οθόνη] τόσο τους ιδίους όσο και το Κόμμα στο οποίο [καλώς ή κακώς] πιστεύουν, εξισώνοντας το μάλιστα, ισοπεδωτικά και μηδενιστικά, με ότι συντηρητικό, εθνικιστικό και ρατσιστικό υπάρχει στην Κύπρο;
    Φαίνεται ότι δεν μπορείς να τα ξεπεράσεις τα κατάλοιπα των δεξιών καταβολών σου, γι’ αυτό και μόνο λεκτικά κι εκεί που σε παίρνει τα βάζεις με το σύστημα!
    Ψευτοεπαναστάτη, σε ρώτησα και πιο πάνω [σε προηγούμενο σχόλιο μου] και στο επαναλαμβάνω και τώρα,: Έχεις τ’ αρτζιήθκια, να την πεις σε δικαστές [για το δικαστικό σύστημα] με τους οποίους έχεις διαφωνήσει για αποφάσεις τους;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ναι έκαμα το τζαι τούτο μπροστά τους σε προσωπική μου υπόθεση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. osr, πρέπει να καταλάβεις ή εστω να μας πιστώσεις τζιαι μας ρε αδελφέ με ίχνη έστω διάθεσης υπεράσπισης της εργατικής τάξης. Εμείς δεν λέμε ότι το ΑΚΕΛ εν το τέλειο κόμμα τζιαι το πρότυπο για όλα τα αριστερά κινήματα παγκοσμίως. Αλλά ότι το παλεύκει μες τες συνθήκες κρατώντας κάποια βασικά στοιχεία που τη κοσμοθεωρία του τζιαι εφαρμόζοντάς τα όπου μπορεί τζιαι όπου του το επιτρέπουν.

      Για να μπορούν να εφαρμοστούν αριστερές-σοσιαλιστικές πολιτικές χρειάζεται τζιαι κοινωνική συναίνεση, τζιαι πολιτική. Το γεγονός ότι υπάρχει σχετική πολιτική δύναμη που πηγάζει που τα "ακελικά πρόβατα" όπως μας λαλούν οι αστοί τζιαι οι εργαζόμενοι που τους ακολουθούν (που εν τα πιο μεγάλα πρόβατα της υπόθεσης), ή το ότι ο κόσμος σε ένα ποσοστό 50+% βλέπει (ή έβλεπέ μας) θετικά ως πριν τη κρίση τουλάχιστον, εν σημαίνει πως μπορούν να γίνουν θαύματα.

      Πασχίζουμε να κρατήσουμε ψηλά τη σοσιαλιστική προοπτική,να μεν "αυτοκτονήσουμε" το κίνημα με κινήσεις που μπορεί μεν να φαίνονται ως οι ιδεατές, αλλά ταυτόχρονα θα μας φκάλλουν τζιαι που το παιχνίδι.
      Εξαναέδωσά σου τα παραδείγματα του 55-59 τζιαι του 67-74. Μπορώ να σου δώσω τζιαι το ζήτημα της ένταξης στην ΕΕ και την ευρωζώνη. Τόσο στο θέμα της Ένωσης, όσο τζιαι της ένταξης, έγινα υποχωρήσεις που κράτησαν το κόμμα στα πλαίσια που επιβάλλει η άρχουσα τάξη(το ίδιο περίπου έγινε με τη στήριξη των τραπεζών τζιαι το "κάλεσμα της τρόικας).
      Σε αντίθετη περίπτωση θα εγίνετουν το κόμμα ΚΚΕ. Τζιαι τι "κακό" έσιει το ΚΚΕ θα που πεις; Ιδεολογικά κανένα, αλλά πρακτικά εν μπορεί στους αστικοδημοκρατικούς θεσμούς να επιρεάσει τις εξελίξεις.

      Δες τωρά πχ τι γίνεται με τη Τρόικα. Αν ήταν μια δεξιά κυβέρνηση που θα είμαστε; Τουλάχιστον ο "καταστρόφιας" τζιαι το δαιμονοποιημένο ΑΚΕΛ παλέφκουν το. Αννοίουν άλλες προοπτικές, εν παραδίνονται αμαχητί.

      Αν τα καταφέρουν ή όι, εν μια υπόθεση που δεν εξαρτάται απόλυτα που μας. Αλλά ναν δυνατό το κόμμα εξαρτάται, για να μπορεί δηλαδή να βάλλει αντρόσια.

      Τούτος εν ο ρόλος της αστικοδημοκρατικής αριστεράς.

      Αν αρκέψει μια παγκόσμια η έστω περιφερειακή σοσιαλιστική ανασύνταξη των λαών τζιαι ένας δρόμος προς τη πραγματική πρόοδο μακριά που τα γνωστά νεοφιλελευθερα πλαίσια, θα αμς δεις τζιαι μας πόσο θέλουμε να συντηρίσουμε τούντο γαμημένο το σύστημα ή όι.

      Προς το παρόν, εν έχουμε καμιά διάθεση να απομονωθούμε τζιαι να ευνουχιστούμε που μόνοι μας.

      Προσπάθησε πλις να πιάσεις το νόημα του εφικτού στες δοσμένες συνθήκες τζιαι της πάλης να αλλάξουν οι τοπικές συνθήκες τζιαι η διάθεση του κόσμου έτσι ώστε να επιτρέπονται άλλες πορείες.

      Με δεμονοποιημένο τον κομμουνισμό τζιαι την σοβιετία που πάμε; Ποιον θα έχουμεδίπλα μας;

      Ο τσάβες πχ έσιει ελέγξει τον στρατό. Εν μπορείς να το παραγνωρίζεις τούτο στην ανάλυσή σου. Έσιει πολλά "πόστα" που πρέπει να πιαστούν,πολλά κάστρα να ππέσουν για να ετύχει μια πιο ριζοσπαστική πορεία.

      Έννεν τυχαίο δηλαδή που στρατός τζιαι σχολεία εν κατά βάση εθνικιστικά-αντικομμουνιστικά. έννεν τυχαίος ο αντιακελισμός.

      Αυτό προσπαθεί να πει η ανάρτηση τζιόλας.

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...