"Ούτε το μικρό μας δακτυλάκι για την ένωση"
ΟΛΕΣ ΜΑΣ ΟΙ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΑΝΕΝΩΣΗ

20 Νοεμβρίου 2012

Ο λόος μου τζι ο λόος του

Οποιαδήποτε ομοιότητα με πρόσωπα και καταστάσεις είναι συμπτωματική...
  • Εβρέθηκα προχτές που λαλείτε με τον Κόλων Κλασίνη στο πάρκο που ετάϊζα τες πάπιες. 
  • Ξέρετε τον έννεν τον μεγάλο διευθυντή που εν πας την κυβερνητική καρέκλα κάτι δεκαετίες, έφαεν υπουργους τζιαι υπουργίνες τζι έκαμεν τα παλλούτζια του χρυσά που τες μίζες τζιαι τα δώρα…
  • Ε, να μεν σας το κάμω σήριαλ, τι κάμνεις Κόλωνα μου λαλώ του, καλά λαλεί μου. ‘Ετο θέλω να γινώ εκτελεστικός διευθυντής της νέας κρατικής εταιρίας που εννά διαχειρίζεται τα αέρια τζιαι τα αερίσματα, αλλά εν με αφήννει ο υπουργός.
  • Τζιαι γιατί κ. Κλασίνη μου θέλεις να πιάσεις τζιαι τούντη καρέκλα ρωτώ εγιώ ο πελλός.
  • Για να ρέξω ούλλες τις συμφωνίες που τα σιέρκα που, να εξυπηρετήσω τα συμφέροντα των πολιτικών μου φίλων τζιαι των αθρώπων τους τζιαι να πιάσω τζιαι γω το λαβείν μου όπως πάντα ρε Λάκη, μα πόθθεν σε φέρασιν γιέ μου, λαλεί μου…
  • Έμεινα χάσκοντα.
  • Άτε τωρά, ποιου να το πω τζιαι να με πιστέψει… εν ο λόος μου τζι ο λόος του!
Γνώμη, 16/11/12

4 σχόλια:

  1. εγεμώσαμεν αυτόκλητους σωτήρες. Εν τζιαι λλίον κωμικόν αμμά τζιαι τραγικό. Πάντως απο φάτσα θυμίζει λλίον τον αββά τακ, τον φίλο τουπομπεν με την κουκκούλλα. Αγια ολάν πιον με τον κάθε περίεργον που κυκλοφορα τζιαι παουρίζει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος20/11/12, 11:17 μ.μ.

    Αφήστε τον να κλάψει λλίον να του περάσει. Δώστε του τζιαί μιαν πιππίλαν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Υπάρχουν και άλλες επιλογές: ο Μολέσκης, ο Παπασάββας, ο Βάσος Πύργου,... όλοι εγνωσμένου κύρους και αξιοπιστίας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωω καλώς τον φίλο μας, μα που εχάθης. Εγώ νομίζω να βάλουμε τον Ντίνο Μιχαηλίδη με βοηθό τον Κούρο, σίουρες δουλειές.

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...