"Ούτε το μικρό μας δακτυλάκι για την ένωση"
ΟΛΕΣ ΜΑΣ ΟΙ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΑΝΕΝΩΣΗ

3 Δεκεμβρίου 2012

"Και θα πούμε τα πράματα ωμά και με το όνομά τους: Το ΑΚΕΛ δεν είναι πλέον κόμμα της εργατικής τάξης"

(Μτφρ: Radical Desire)

Πρόσεχε, Ισπανία, τη δική σου Ισπανία!
Πρόσεχε το δρεπάνι χωρίς σφυρί,

πρόσεχε το σφυρί χωρίς δρεπάνι!
Πρόσεχε το θύμα παρά τη θέλησή του,
το δήμιο παρά τη θέλησή του
και τον μη αφοσιωμένο παρά τη θέλησή του!
  1. "Το ΑΚΕΛ δεν είναι πλέον κόμμα της εργατικής τάξης, ούτε κόμμα αντί-ιμπεριαλιστικό.
  2. Είναι κόμμα το όποιο ετροχιοδρόμησε την ένταξη της Κύπρου στην ιμπεριαλιστική αλυσίδα στη βάση της θεωρίας του για το ισχυρό κράτος.
  3. Δεν είμαστε υπό κατοχή και σε ήττα όπως λέει ο Νέος...είμαστε ενσυνείδητα μέρος των εξελίξεων και είμαστε ενσυνείδητα βασικός συντελεστής και κομμάτι του ιμπεριαλισμού. Το αφήγημα με το πατριωτικό προσφυγόπουλο εν περπατά. Και θα πούμε τα πραματα ωμά και με το όνομά τους.
  4. Η υπογραφή του μνημονίου επίσης δεν έπεσεν από τον ουρανό. Είναι ανάλογη της γενικότερης πολιτικής που ακολούθησε το ΑΚΕΛ. Διότι όπως ξέρεις πολιτική και οικονομία συναντώνται."
Η κυπριακή αριστερή-διεθνιστική μπογκόσφαιρα
  • Τα προηγούμενα είναι τέσσερα σημεία, τα βασικότερα θεωρώ, από όσα καταγράφει η Disdaimona ως σχόλια στο δικό της κείμενο-ανάρτηση Προλεγόμενα για την τοπική πολιτική χρεωκοπία, ενάντια στον καιροσκοπικό θεωρητικό εγκλωβισμό και τη λογοκρισία. Την αφορμή για τον αποκαλυπτικό σχολιασμό, την έδωσε ο «αναχωρητής»  Anef_Oriwn με μια αρχική «φιτιλιά» η οποία ήταν αρκετή για μια «ζουμερή» συνέχεια…
  • Αξίζει λοιπόν να διαβάσετε αυτή την ανάρτηση, αλλά κυρίως τα σχόλια που ακολουθούν από τους δύο μπλόγκερς της ωραίας μας διαδικτυακής παρέας.
  • Και λέω «ωραίας», γιατί είναι πραγματικά πολύ σημαντικό στις μέρες μας να γίνεται διαλεκτική συζήτηση και να παίρνει ο κόσμος θέσεις και στάσεις. Είναι μια μορφή άμεσης δημοκρατίας, οι μπλόγκερς έχουν χρόνο να αναστοχαστούν, να μελετήσουν, να επανατοποθετηθούν και συνήθως παράγονται χρήσιμα συμπεράσματα ή έστω ερωτήματα.
  • Δεν τελειώνουν όλα σε μια ατάκα. Με συνεχείς αναρτήσεις και σχόλια δημιουργείται ένα πλέγμα ιδεών το οποίο, έστω και αν δεν καλύπτει πλήρως τους υπόλοιπους, χρησιμεύει στην παραπέρα επεξεργασία, εξελίσσεται, αναδημιουργείται, συνθέτεται.  
  • Η αριστερή-διεθνιστική κυπριακή μπλογκόσφαιρα είναι άλλωστε ο μόνος χώρος στον οποίο γίνεται ανοιχτή πολιτική και κοινωνική ανάλυση αξιώσεων.
  • Στο υπόλοιπο και αρκετά μεγαλύτερο μέρος της, η μάζα των κυπριακών ιστολογίων αφορά εν πολλοίς καταστάσεις οπισθοδρομικές, νεοφασιστικές και νεοφιλελεύθερες, με εξαίρεση κάποια μπλογκς προσωπικών αναζητήσεων, συναισθηματικών καταγραφών και καλλιτεχνικών τάσεων.
  • Οπότε, θέλω να τονίσω πως θεωρώ μεγάλη μου τιμή, κι ως τη καλύτερη απόφαση που πήρα τα τελευταία χρόνια, την ανάμιξή μου στη καθημερινή αυτή πάλη ιδεών με αυτά τα συγκεκριμένα άτομα, που δεν είναι πολλά (είμαστε μια θλιβερή μειοψηφία άλλωστε), αλλά τα θεωρώ πολύ σημαντικά ως προς την προσωπική μου πρόοδο σε ιδεολογικά, ιστορικά και κοινωνιολογικά θέματα. Αυτά δηλαδή που αποτελούν τους βασικούς πυλώνες μιας ολοκληρωμένης πολιτικής τοποθέτησης.
  • Το ιστολογείν με αυτή την ομάδα ανθρώπων και τις διαφορές που εκπροσωπούν, επιμορφώνει και βελτιώνει, αναγκάζει σε βαθύτερες σκέψεις και ακόνισμα της διαλεκτικής.
  • Δεν θα καταγράψω όλες τις ομαδοποιήσεις που θεωρώ ότι ενυπάρχουν στο μεγαλύτερο σύνολο της αριστερής ή έστω αντεθνικιστικής-αντινεοφιλελεύθερης μπλογκόσφαιρας, αλλά σίγουρα έχουν σχηματιστεί ξεκάθαρα δύο βασικές σχολές:
  • Αυτή που θεωρεί πως σε γενικές γραμμές το ΑΚΕΛ και η κυβέρνησή του συνέχισαν και συνεχίζουν να υπερασπίζονται τους εργαζόμενους, το δημόσιο συμφέρον και την παγκόσμια ειρήνη, με την λύση-επανένωση να εμπεριέχεται μέσα σ’ αυτά τα ζητούμενα…
  • Και αυτή που έχει πλέον κατασταλάξει στο θεώρημα πως το ΑΚΕΛ έχει αστικοποιηθεί πλήρως και πως μάλιστα, αν κρίνω από τις προτάσεις της Dis με τις οποίες ξεκίνησα την ανάρτηση, συμμετέχει ενσυνείδητα στις ιμπεριαλιστικές δομές.
Αυτό λοιπόν το θεώρημα είναι που με οδηγεί σ’ αυτό το κείμενο-ανάρτηση.
  • Καταρχάς, ο τίτλος του άρθρου της Dis (Προλεγόμενα για την τοπική πολιτική χρεωκοπία, ενάντια στον καιροσκοπικό θεωρητικό εγκλωβισμό και τη λογοκρισία), πιστεύω ότι είναι μια έμμεση απάντηση τόσο στη δική μου ανάρτηση (Τα μνημόνια είναι ήττα και κατοχή), όσο στις πρόσφατες αναρτήσεις του  Anef (Περί του επικείμενου μνημονίουΤι[πρέπει] να κάνουμε;» Μέρος 1ον)με τις οποίες προσπαθήσαμε να κατανοήσουμε τη στάση της Κυβέρνησης και του κόμματος μπροστά στο ζήτημα της κατάρρευσης των τραπεζών, και της αντιμετώπισης του γεγονότος ότι μειώθηκαν στο ελάχιστο οι ευκαιρίες ανανέωσης του εξωτερικού δανεισμού.
  • Ο Anef μάλιστα επιμένει να ζητά και εναλλακτικές προτάσεις από όσους (συμπεριλαμβανομένης της Dis), θεωρούν πως «εφτάσαμεν στα ύστερα του κόσμου» με τα περσινά δεκεμβριανά πετσοκόμματα αλλά ιδιαίτερα με τη φετινή μνημονιακή κατάντια μας.
  • Εγώ προσωπικά δεν επιμένω να πιέζω τη σχολή που απαξιεί το ΑΚΕΛ από τ’ αριστερά για να καταθέσει προτάσεις, γιατί πολύ απλά δεν υπάρχουν. Γιατί για να υπήρχαν, θα έπρεπε να μπορούν να επιβληθούν στην άρχουσα τάξη είτε πολιτικά είτε κινηματικά.
  • Και υπάρχουν πολλά παραδείγματα τα τελευταία τρία χρόνια που δείχνουν ότι στον πολιτικό και κοινωνικό γίγνεσθαι, γίνεται προσπάθεια απομόνωσης, κοινοβουλευτικού-κυβερνητικού ευνουχισμού και λογοκρισίας της θεσμικής-μαζικής Αριστεράς αλλά και των συνδικαλιστών από την αστική τάξη.
  •  Η Dis, για να επιστρέψουμε στο κυρίως θέμα της ανάρτησης, θεωρεί πως γίνεται, εκ μέρους μου ή και από άλλους, ίσως και σε κομματικό επίπεδο, (ας το ξεκαθαρίσει γιατί στο κάτω-κάτω ελάχιστα άτομα γράψαμε στη μπλογκόσφαιρα προς υπεράσπιση της κυβέρνησης και του ΑΚΕΛ τις τελευταίες μέρες) «καιροσκοπικός θεωρητικός εγκλωβισμός και λογοκρισία»…
  • Ο λόγος που το πιστεύει αυτό; Ποιος ξέρει… Είναι όντως εγκλωβισμός μια παραδοχή ήττας από μια σειρά δεδομένων που σε αναγκάζει σε μια παράδοση;  Το συζητώ, ίσως και να είναι, δεν βάζω το χέρι στο ευαγγέλιο…
  • Λογοκρισία όμως γιατί; Επειδή απαιτούμε εμείς οι λίγοι μια ξεκάθαρη σειρά βημάτων, μια στοιχειοθεσία και μια τεκμηρίωση πριν «αποφασιστεί» η απαξίωση της πολιτικής του ΑΚΕΛ τα αμέσως προηγούμενα χρόνια έως σήμερα, καθώς και το πολιτικό του μέλλον;
  • Δηλαδή, πως γίνεται αυτό, να καταφέρνει κάποιος μπλόγκερ να λογοκρίνει τον άλλον;
  • Λογοκρισία, αποπροσανατολισμός και συγκάλυψη σίγουρα επιβάλλεται από τα αστικά ΜΜΕ, είναι νομίζω αυταπόδεικτο για την αριστερά μέσα ή έξω από το ΑΚΕΛ, αλλά μεταξύ ιστολόγων, δεν βλέπω τους τρόπους να μπορεί εφαρμοστεί. 
  • Τελοσπάντων, αυτό δεν είναι η ουσία. Η ουσία είναι στα αποσπάσματα που κάνουν εισαγωγή στην ανάρτηση, οι σκέψεις της φίλης Dis για τον σημερινό πολιτικό ρόλο του ΑΚΕΛ:
1. "Το ΑΚΕΛ δεν είναι πλέον κόμμα της εργατικής τάξης, ούτε κόμμα αντί-ιμπεριαλιστικό".
  • Αν είναι αλήθεια όσα ισχυρίζεται η Disdaimona, προφανώς το ΑΚΕΛ δεν είναι πλέον ο χώρος «ομπρέλα» για διεθνιστές, μαρξιστές, λενινιστές, αντιΝΑΤΟϊκούς, ειρηνιστές, αντικαπιταλιστές και πάει λέγοντας.
  • Είναι ένα κόμμα «καρικατούρα» της Μ-Λ σοβιετικής παράδοσης, αφημένο στα χέρια της «δεξιάς του πτέρυγας», κεντρώο, κεντροδεξιό εν πολλοίς, διαχειριστικό, συντηρητικό, φιλο-ιμπεριαλιστικό, ένα κόμμα ανάχωμα για τους αγώνες της εργατικής τάξης και των κομμουνιστών ειδικά.
  • Ένα κόμμα που ξεκάθαρα “δεν είναι πλέον κόμμα της εργατικής τάξης, ούτε κόμμα αντί-ιμπεριαλιστικό”, είναι και ξεκάθαρα εχθρός μας, οπότε όχι μόνο θα πρέπει να το εγκαταλείψουμε, αλλά και να το πολεμάμε. Είναι στην ουσία μια πέμπτη φάλαγγα στις γραμμές της εργατικής τάξης.
  • Παρόλα αυτά, κι αυτό το εξωφρενικό για πολλούς, εγώ το συζητώ. Δεν είναι απίθανο σενάριο και η πολιτική ιστορία βρίθει τέτοιων περιπτώσεων.
  • Το θέμα είναι η τεκμηρίωση, και την τεκμηρίωση οφείλει να την κάνει αυτός που πραγματοποιεί αυτούς τους ισχυρισμούς ή καταγράφει αυτές τις ασήκωτες πραγματικά κατηγορίες.  
2. "Είναι κόμμα το όποιο ετροχιοδρόμησε την ένταξη της Κύπρου στην ιμπεριαλιστική αλυσίδα στη βάση της θεωρίας του για το ισχυρό κράτος".
  • Έκανε τέτοιο πράγμα το ΑΚΕΛ, με ποιους τρόπους, σε τι συνίσταται τούτη η τροχιά; Αν καταλαβαίνω καλά εστιάζει εδώ στο θέμα του Φυσικού Αερίου και τις ενεργειακές συμμαχίες με τα ολιγοπώλια. 
  • Και αυτό θα πρέπει να τεκμηριωθεί, και παρομοίως έχω προσωπικά τουλάχιστον τη διάθεση ν’ ακούσω μια θέση που να αναλύει διαλεκτικά το λάθος πίσω από την απόφαση να εκμεταλλευθεί η Κύπρος τον υποθαλάσσιο πλούτο που της ανήκει.
  • Ίσως, όντως, «τα θηρία που θα βγουν από τη θάλασσα», να μην δουλέψουν για το καλό μας...
3. "Δεν είμαστε υπό κατοχή και σε ήττα όπως λέει ο Νέος...είμαστε ενσυνείδητα μέρος των εξελίξεων και είμαστε ενσυνείδητα βασικός συντελεστής και κομμάτι του ιμπεριαλισμού. Το αφήγημα με το πατριωτικό προσφυγόπουλο εν περπατά. Και θα πούμε τα πραματα ωμά και με το όνομά τους".
  • "Είμαστε ενσυνείδητα βασικός συντελεστής και κομμάτι του ιμπεριαλισμού", μωρέ μπράβο μας! Νομίζω πως αν κατάφερε η Κύπρος να γίνει "βασικός συντελεστής και κομμάτι του ιμπεριαλισμού" επί ημερών Δημήτρη Χριστόφια, δεν χρειάζεται και να γίνει αίτηση είτε για τον «Συνεταιρισμό για την Ειρήνη», είτε και για το ίδιο το ΝΑΤΟ όπως συνεχώς μας απειλεί ο Αναστασιάδης.
  • Πόσο πιο βασικός συντελεστής να γίνουμε δηλαδή; Δεν έμεινε κανένας ρόλος για τον ΔΗΣΥ άραγε;
  • Θα πρέπει κι αυτός ο ισχυρισμός να αποδειχθεί φυσικά. Εδώ ήμαστε, να αξιολογήσουμε τα τεκμήρια.  
4. "Η υπογραφή του μνημονίου επίσης δεν έπεσεν από τον ουρανό. Είναι ανάλογη της γενικότερης πολιτικής που ακολούθησε το ΑΚΕΛ. Διότι όπως ξέρεις πολιτική και οικονομία συναντώνται".
  • Μάλιστα, εδώ κατηγορείται το ΑΚΕΛ πως έχει συμβάλει και στον ερχομό του μνημονίου. Πως ακριβώς έγινε αυτό, και πάλι θα περιμένουμε να μάθουμε…
  • Και μέχρι να τεκμηριωθούν και να αναλυθούν όλες αυτές οι βαρύτατες κατηγορίες -που αν ισχύουν έστω και σε ένα μικρό βαθμό, θα πρέπει να οδηγήσουν όλη την αριστερά σε μια μαζική φυγή από ένα χώρο που απλά καπηλεύεται το αριστερό του παρελθόν για να οδηγεί σε χειρότερη εκμετάλλευση τους εργαζόμενους και το κράτος μας, και συνειδητά μάλιστα- ας αναλογιστούμε αν μήπως, όντως, όλα αυτά έχουν μια βάση αλήθειας.
  • Τουλάχιστον, για να μην επικρέμεται από πάνω μας και αυτή η κατηγορία, της λογοκρισίας!

24 σχόλια:

  1. Αυτο το ποστ οφειλεται στην εντυπωση πως η αναρτηση μου ηταν απαντηση σε σενα και στον ανευ;

    Καθολου. Εσυ και ο Ανευ δεν αντιπροσωπευεται το ακελ. Το ακελ το αντιπροσωπευουν τα συλλογικα του οργανα και οι αποφασεις του.

    Αν εσυ Νεε εχεις αυτο-ανακηρυχθει σε "ακελ αυτοπροσωπος" με αποτελεσμα οποιος μιλησει για το ακελ, να σημαινει πως απαντα σε σενα....νομιζω να το ψαξεις...

    Η μονη αναφορα, ηταν εντελως τυχαια, και εγινε για συγκεκριμενους λογους. Τη ρητορική περι "κατοχης" των τροικανων την εχει ειτε η εθνικιστική αριστερα ειτε η εθνικιστική δεξια.

    Η κομμουνιστική αριστερα δεν εχει τετοια ρητορική.

    Εν πασει περιπτωσει, η περιπτωση σου αδικει καταφορα πολλους ακελικους. Γιατι στο ακελ υπαρχουν και κομμουνιστες και μαλλον δεν τους γνωριζεις ή δεν τους μιλας....ή το αναποδο.

    Επι της ουσιας, επειδη δεν αναιρω αυτα που με "εκαμεν ο Ανευ να πω" , και που δεν τα ειπα επειδη ετσι μου εκατεβηκεν, θα τοποθετηθω οταν ειναι καταλληλος ο χρονος.

    (ελπιζω πριν την εξοφληση του δανειου)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καταχραστικά, και αφου μπηκες στον κοπο να καμεις αυτη την αναρτηση για το προσωπο μου, θα σε τιμησω κι εγω λεγοντας σου, πως κι εσυ αποτελεις θεμα συζητησης μεσα σε κυκλους του ακελ για τη σταση σου και τις θεσεις σου. Όχι και τοσο κολακευτικο θεμα συζητησης. Μαλλον το αντιθετο.

    Απλα πληροφοριακα, σε περιπτωση που θεωρεις πως οι ακελικοι διαβαζουν το μπλογκ σου και κατουρουν απο τη χαρα τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. :) και τελος ειναι πολυ διασκεδαστικός ο ρολος που εδωσες στον εαυτο σου και οι λογοι για τους οποιους χανεις την ψυχραιμια σου.

    μαλλον ηταν αρκετη μια καρτα μελους, που άλλοι πιθανον να εχουν στη τζεπη τους καποια περισσοτερα χρονια και να αξιζει πολυ περισσοτερο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Και για να εισαι καλα πληροφορημενος, εξαιτιας σου, μπορει να δεχτω και την προταση που μου εγινε να γινω μελος του κομματος...α; εν καλα; τί νομιζεις;

    ή εν υπαρχει λογος πλεον να το παλεψει κανενας το ζητημα γιατι το εφαετε τζαι το εξικοκκαλισετε ενα κομμα 90 χρονων;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. τζαι εν ειμαι αριστερη-διενθνιστική μπλογκοσφαιρα εγω...:) εγω ειμαι κομμουνιστρια τζαι πειτε μας που να πληρωσουμεν το χαρατσι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ππεεε, είπες μας τα ούλλα εσύ.
    Φυσικά για τη ταμπακέρα τίποτε.
    Το γεγονός ότι δε αναφέρεσαι καθόλου στα πολιτικά ζητήματα αλλά σε οτιδήποτε άλλο, δείχνει για μένα πολλά.
    Όπως και να έχει. Το δικαίωμα του αυτοπροσδιορισμού το έχουμε όλοι μας. Δεν είναι δυνατόν να αρέσουμε σε όλους ή να μην υπάρχουν αντιπάθειες κ.ο.κ. Δεν έχω στόχο να αρέσω σε κανένα. Απλά γράφω ότι σκέφτομαι. Ούτε και εκπροσωπώ κανένα, αλλά προσωπικά καταλαβαίνω, μπορεί και να έχω άδικο-τα συζητώ όλα, πως το ΑΚΕΛ έχει κάνει το προοδευτικότερο υπό τις περιστάσεις.
    Έχω δικαίωμα; Μάλλον εν το έχω α;
    Τα υπόλοιπα που γράφεις, που μπορεί και να ισχύουν, ας είναι τζι έτσι τα πράματα, σιγά τα ωά, εν απλά υπεκφυγές.
    Αυτόκλητοι προς υπεράσπιση κάποιας ιδέας κλπ νομίζω είμαστε όλοι.
    Κατινιές και λάσπη, αυτό έχεις να καταθέσεις;
    Έλπιζα να υπήρχε έστω τζιαι μια υποτυπώδης υπεράσπιση 3-4 σημείων που όπως σου είπα τα συζητώ, εν θεωρώ πως εν εκτός πραγματικότητας. Αλλά που την άλλη εν μπορούν τζιαι να είναι άσπρο-μαύρο τα πράματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμος3/12/12, 2:05 μ.μ.

    Ο καναπές και το πληκτρολόγιο δε θα πετύχουν τίποτε. . . . Θυμηθείτε τα λόγια της πιο πονηρής προσωπικότητας, πραγματικής ή φανταστικής αδιάφορο, που γέννησε ποτέ αυτός ο πλανήτης. Του Ιησού Χριστού! "Είναι αδύνατο να μην έλθουν πολέμοι, αλλά αλοίμονο σε κείνον δια του οποίου θα προέλθουν". Σκεφτείτε καλά τί εννοεί και όποιος έχει παπάρια πράξτε κατά βούληση. Τα υπόλοιπα με συγχωρείτε αλλά είναι λάχανα και μαρούλια. Μας έχουν χεσμένους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ανώνυμος3/12/12, 2:07 μ.μ.

    Διευκρίνηση: Το σύστημα μας έχει χεσμένους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Εχω καποια υποχρέωση να σου απαντησω; Απαντώ εκει που θεωρώ σωστό. Δεν εχω κατι να πω μαζί σου. Έχω ήσυχη τη συνειδηση μου, γιατι στον τόπο μας υπάρχει ένας ανθος της κυπριακής κοινωνίας, στον οποιο ουτε ανήκεις ουτε μπορείς να στηρίξεις, ουτε καν καταλαβαινεις το ρόλο του.

    Τα υπολοιπα θα τα πουμε μετά τις εκλογες.

    Οι απαντήσεις μου, είχαν απλά τον σκοπό, να πάει ολοκληρωμένο το μήνυμα εκεί που ήθελες να το στείλεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οχι φυσικά, δεν έχεις υποχρέωση να απαντήσεις. θα εβοήθαν σίγουρα για να τεκμηριωθούν όσα ισχυρίζεσαι για το κίνημα, αλλά δε βαριέ.
      Πιερώννουμε φόρο τίποτε;

      Οι απαντήσεις σου εν αποτέλεσμα του παρορμητισμού σου τζιαι της αδυναμίας σου να συζητήσεις διαλεκτικά. Όπως και οι περισσότερες τοποθετήσεις σου.

      Όντως εσυμπλήρωσες την εικόνα του "μηνύματος". Όχι απλά μηδέν, υπό το μηδέν...

      Αννέν έτσι οι ανθοί, άστα. Κανείς δεν μπορεί να περιμένει τίποτε από τέτοιες συμπεριφορές που δείχνουν στη πράξη την πραγματική ιδεολογία του καθ ενός.

      Τζιαι η ατεκμηρίωτη, αντιεπιστημινική, αντιδιαλεκτική, αφοριστική, κατινίστικη, μυθοπλαστική τζιαι μηδενιστική αντιμετώπιση, εν μπορεί να έρκεται που τους "ανθούς".

      ένα μεγάλο Χ που μένα.

      Διαγραφή
    2. Νεε, επιμενεις....ειπαμεν πως τα λόγια και το κλουβί μεσα απο το οποιο βλεπει ο καθενας τα πραματα, ειναι ενα πλαισιο που μας περιοριζει για την ωρα λογω των εκλογων.

      Μπορω να μην ξαναμιλήσω. Να ξανανοιξω το στομα μου σε εξη μηνες για ότι αφορα το κομμα και την πολιτική που ακολουθησε. Μηπως απαλλαγεις απο την ψευδαισθηση πως "εγω δημιουργω την πραγματικότητα"....να εξαφανιστώ, να δουμε την πραγματικοτητα χωρις τη δικη μου παρεμβαση.

      Δεν καταλαβαινεις τίποτε. Το πιο λυπηρό ειναι πως έχεις μια τεραστια αποσταση απο ενα κομματι τόσο της βασης όσο και της ηγεσιας του κομματος. Ποια θα ειναι η μοιρα αυτου του κομματιου δεν το γνωριζω. Αυτο που γνωριζω μετα βεβαιοτητας, ειναι οτι οντως υπαρχει ενας ανθος και αυτοι οι ανθρωποι ειναι οι μονοι που στην τελική θα προτιμήσουν να πασιν σπιτι τους και να πεθανουν μεσα στη σιωπη τους, παρα να καμουν ζημια.

      Υπαρχουν και σοβαροι ανθρωποι σε αυτον τον τοπο.Νομίζεις πως προσβαλεις εμενα. Ουτε που υποπτεύεσαι ποιους και ποσο κοσμο προσβαλεις.

      Καμνω σας τζαι χαρη....ειμαι ο δημοσιος σακκος του μποξ....δυστυχως όμως τα πραματα εν πολλα πιο σοβαρά απο μια διαδικτυακη κοντρα.

      Θα παω κι εγώ σπιτι μου, και θα δουμε ολοι μαζί και την ιδεολογια και το ηθος και την προσφορα του καθενος, ωσπου να ερτει η ωρα να ξαναμιλήσουμε.

      Καλή συνεχεια.

      Διαγραφή
  10. Νέε,
    Σ’ ευχαριστώ πολύ για την προσοχή!
    Σύμφωνα και με την Φυσική «κάθε δράση προκαλεί και αντίδραση»!
    Δεν διαφωνώ με τις πολιτικές τοποθετήσεις σουˑ τα πράματα πρέπει να λέγονται με τ’ όνομα τους και προπάντων να αναλύονται με διαλεκτικότητα και ορθολογισμό. Διαφορετικά παίρνουν τον χαρακτήρα προσωπικής αντιπαράθεσης με αποτέλεσμα κάποτε να ξεφεύγουν…
    Εγώ θα προσπαθήσω να επανέλθω απόψε με ένα νέο κείμενο στο Blog μου με κάποιες γενικότερες τοποθετήσεις μου επί των θεμάτων που θίχτηκαν…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. "Είμαστε ενσυνείδητα βασικός συντελεστής και κομμάτι του ιμπεριαλισμού"

    Ενδιαφέρουσα τοποθέτηση. Νομίζω ναι. Από την στιγμήν που ένας εργαζόμενος θεωρεί ότι αξίζει ο κόπος του 2500 €, άτε με την τρόικαν 2000€ για σηκώννεται το πρωΐ τζιαι πααίννει να δασκαλέψει 30 κοπελλούθκια από την στιγμήν που ο Αιγύπτιος συνάδελφος του το κάμνει με 200 τζιαι ο Μπαγκλατέσι με 20, φυσικά τζιαι είναι. Διότι τα 1800 που παίρνει περισσότερα που τον Αιγύπτιον που κάμνει την ίδιαν δουλειάν, θα πρέπει κάποιος να τα κλέψει, να κλέψει μάλιστα πολλά παραπάνω, για να πάρει τζιαι ο εργοδότης του, είτε κράτος είναι, είτε ανώνυμη εταιρία, για να έχει να τον πληρώσει.

    Από κλεμένα που τον Ρωσσικόν λαό που κατεβαίνουν τζιαι πλυννίσκουνται στην Κύπρον, έναν μέρος γίνουνται ΤΖΙΑΙ μισθοί. Απέρριψεν τα κανένας; Είπεν κανένας, είτε άτομον, είτε σύνολον, έν τα θέλω διότι εν να ξημαρίσω να τα καταναλώσω;

    Με έτσι συλλογισμόν, φτάνουμεν στο παράδοξον, όσον διεκδικεί η ριζοσπαστική αριστερά μισθούς τζιαι κεκτημένα (που τα κλεμμένα), να γίνεται παραπάνω μέρος του ιμπεριαλισμού. Στην Γαλλίαν τα ταξικά συνδικάτα εν ο μεγαλύτερος υπερασπιστής της βιομηχανίας όπλων τζιαι της πυρινικής ενέργειας για να μεν χαθεί l'emploi τζιαι τα σσυφφέροντα της εργατικής τάξης.

    Έχει κανένα που το σώννει η πίστη του να δεχτεί να πεταχτούν έξω τζιαι μνημόνια, τζιαι τραπεζίτες τζιαι να ζήσει που τα ψύχουλα πον να φκάλλει η παραγωγή;

    Από την στιγμήν που δεν, ...

    κάμνεις αυτόν που εθεώρησεν η ακελική κυβέρνηση ως πιο ορθολογιστικήν τζιαι πιο σσυφφέρουσαν υπο τις περιστάσεις επιλογήν. Παλιά της δε τέχνη κόσσιηνον να καουρώννει την ράσιην της για να σώννει. 1958, 1963, 1973, 1974, 2004. Έσιει τζιαιρόν να ξαναγινεί, είμαστιν ήδη στο 2012. Θα περάσει τζιαι τούτον όπως τζιαι τα άλλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε, οκ. Μπορεί τζιαι να γίνεται καλύτερη αναδιανομή του πλούτου,να ισχύουν καλύτερες εργασιακές σχέσεις κλπ για να παίρνουμε περισσότερα που άλλους.
      Τα λεφτά που αναδιανέμονται σε μισθούς από το κράτος και που είναι προϊόν κλοπής-εκμετάλευσης, δεν είναι μόνο τα εξωτερικά, είναι και αυτά πχ που είσπραττε το κράτος από τα φουσκωμένα οικοπέδα και σπίτια που εκκοτζιανιάζαμεν κ.ο.κ.
      Το μήνυμα της τελευταίας σου παραγράφου είπαμεν δεν περνά. Το αφήγημα με το πατριωτικό προσφυγόπουλο εν περπατά!

      Διαγραφή
  12. Ανώνυμος4/12/12, 8:16 π.μ.

    http://youtu.be/mqokmSbFdOQ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Δηλαδή βρε Aceras... εμείς οι λούμπεν είμεθα οι μόνοι που αντιστεκόμεθα;

    Βάι βάι βάι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Το ΑΚΕΛ, όπως τζιαι ο Συναγερμός εν τέσσερα κόμματα, οϊ θκιό. Ίσως ήρτεν ο τζιαιρός να ξεκαθαρίσει το τοπίον. Τζιαι να διαλυθούν τα μακαριακά κατάλοιπα του "ενδιάμεσου", ΔΕΝ εκφράζουν καμμιάν ιδεολογίαν.
    Νέα εικόνα: εθνικιστές, φιλελεύθεροι, σοσιαλιστές, κομμουνιστές. Υπεραπλούστευση εννά μου πείτε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τους νεο οθωμανούς που τους βάλεις;

      Γιατί φίλε μου με τούτα που γίνονται και τις φιλελευθεροποιησείς που προσπαθούν να περάσουν, θα καταντήσουμε επαρχία της νέας οθωμανικής αυτοκρατορίας.

      Αν είναι κάτι που εκφράζουν τα μακαριακά κόμματα, είναι τη διατήρηση της Κύπρου σαν κυρίαρχο κράτος.

      Και αυτό είναι και η κύρια επιδίωξη του ΑΚΕΛ - από συμβιβασμό και όχι από ιδεολογία.

      Τώρα αν το ΑΚΕΛ ταυτίζεται με ιμπεριαλιστικά συμφέροντα, ας του υποδείξει κάποιος τα παγκόσμια συμφέροντα του προλεταριάτου και να ταυτιστεί μαζί τους.

      Ο αγώνας του ΑΚΕΛ είναι πολύ μοναχικός ανά το παγκόσμιο και είναι το μόνο ανάχωμα στην Κύπρο για τη μη νατοποίηση και οθωμανοποίηση πλέον του νησιού.

      Το ΔΗΣΥ έχει καταφέρει να ξεγελάσει τους πάντες και προωθεί πλήρη νατοποίηση και δώρο το νησί στον Νταβούτογλου.

      Ο καθένας ας πάρει τις αποφάσεις του και ας στηρίξει εκείνο που νομίζει. Αλλά να ξέρει τι στηρίζει και που οδηγούν οι αποφάσεις του.

      Και αν και καταλαβαίνω πλήρως τη Δεισδαιμόνα που λέει ότι προωθούνται ιμπεριαλιστικά συμφέροντα, θέλω να της πω ότι οι καιροί είναι καιροί αποφάσεων. Και σε αυτή την περίοδο δεν υπάρχουν σωστές αποφάσεις - ιδίως όταν κρατάς το πηδάλιο μιας χώρας.

      Διαγραφή
    2. Ούλλοι λέσιν τζιαι πολέσιν, τζιαι ο γούφις ατού με τον Μακάριο, για να χωστεί ο Γρίβας, το ΝΑΤΟ, η ΕΟΚΑ Β, ο Συναγερμός τζι ο Νίκαρος...

      Διαγραφή
    3. Μα επήραν απόφαση τα συλλογικά όργανα για ασπασμό των θέσεων Φτωχόπουλου;

      Ου στραβάρα μου!

      Διαγραφή
  15. Ανώνυμος5/12/12, 10:38 π.μ.

    Οτι επαθε ο Παπανδρεου και το Πασοκ το παθαινει με μαθηματικη ακριβεια ο Χριστοφιας και το Ακελ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος5/12/12, 11:06 π.μ.

      Έκλαιες τζιαι έθελες...

      Τζιαι που 'σαι. Να πάεις να κοιτάξεις τζιαι τα μαθηματικά σου γιατί εν πολλά λία.

      Διαγραφή
  16. Κώστας Ιωάννου6/12/12, 7:13 μ.μ.

    Tο ΑΚΕΛ παραμένει το μοναδικό αριστερό κόμμα στην Κύπρο. Με καθαρά σοσιαλιστικούς προσανατολισμούς στα κοινωνικά και οικονομικά ζητήματα. Είναι το πιο ξεκάθαρο αντεθνικιστικό κίνημα μαζί ίσως με τους ΕΔΗ οι οποίοι όμως αποτελούν αμελητέα ποσότητα. Όποιαδήποτε πολιτικό οικονομική μεταρρύθμιση, θα την επιδιώξει δημοκρατικά, μετά την λύση και την επανένωση.
    Το ΑΚΕΛ κουβαλεί μια ιστορία 85 χρόνων και αποτελεί το πιο τρανό παράδειγμα ανιδιοτελούς κοινής δράσης. Στις εποχές του σκοταδισμού, τήρησε μια στάση κάποιας ανέχειας. Αν επιδιώκε να χρησιμοποιήσει βία με τα όπλα όπως έπραξάν οι εθνικιστές και κεφαλαιολάγνοι διώκτες του, θα οδηγούσε τον τόπο στην καταστροφή. Κοιτάξετε τι έγινε στην Ελλάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...