"Ούτε το μικρό μας δακτυλάκι για την ένωση"
ΟΛΕΣ ΜΑΣ ΟΙ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΑΝΕΝΩΣΗ

30 Απριλίου 2014

Θέλει το ΑΚΕΛ αυτούς τους άθλιους "αριστερούς" ; UPDATED

  • Έλα μου ντε! Προσέξτε τώρα ο τύπος και οι φίλοι του. Διερωτάται αν το ΑΚΕΛ θέλει και χρειάζεται την άθλια αφεντομουτσουνάρα μου και την (μάλλον άθλια επίσης) εφημερίδα που αρθρογραφώ.
  • Έγνοια που την έχει ο άνθρωπος για το κόμμα!
  • Ο λόγος για τον γνωστό μπλόγκερ Στροβολιώτη και την παρέα του στο Facebook. Η αφορμή; Το γεγονός ότι έγραψα ένα άρθρο που χαρακτήρισε ατεκμηρίωτο και υποβολιμαίο από πολιτικά συμφέροντα το δημοσίευμα του Πολίτη για ύποπτο χρήμα στα ταμεία του ΑΚΕΛ από την εταιρία Focus.
  • Πως τολμούμε να αμφισβητούμε τον Πολίτη και να υπερασπιζόμαστε το ΑΚΕΛ, όταν έχει πλέον γίνει «must» τα τελευταία χρόνια η διαπόμπευση και η καθύβριση του κόμματος και των στελεχών του από τον κάθε χολωμένο;
  • Δεν είμαι «in», το ξέρω γαμώτο μου. Για να γίνεσαι αρεστός σε κάποιους θα πρέπει να αποκηρύττεις το ΑΚΕΛ πρωί, μεσημέρι και βράδυ, πριν και μετά το φαγητό. Να υιοθετείς κάθε κατηγορία που εξαπολύεται εναντίον του και να το θεωρείς τροχοπέδη για την κοινωνία και τη χώρα.
  • Τελικά τι έγινε με τον Πολίτη, το ΑΚΕΛ και την Focus; Επιβεβαιώθηκε ή όχι το άρθρο μου που δημοσιεύθηκε στις 18/4, κάποια εικοσιτετράωρα μετά τον «πύραυλο» που εξαπέλυσε ο Σωτήρης Παρούτης; Είχε στοιχεία η νομική υπηρεσία για να δώσει στα κόμματα σχετικά με την υπόθεση, εκτός από τις φωτοτυπίες των εμβασμάτων συνολικά μισού εκατομμυρίου που κατέληξε στα ταμεία του ΔΗΣΥ επί Προεδρίας του Νίκου Αναστασιάδη;
  • Όχι, δεν είχε σύμφωνα με τον Γενικό Εισαγγελέα και τις δηλώσεις του. Ποιες λοιπόν ήταν οι πηγές του Σωτήρη Παρούτη και του Πολίτη; Οι ανακριτές που διορίστηκαν από την κυβέρνηση, που όπως και στην περίπτωση Πική, Δρομολαξιάς και άλλες, επιδιώκει μετά μανίας να ενοχοποιήσει στελέχη του ΑΚΕΛ και κατά συνέπεια το ίδιο το κόμμα.
  • Ήταν φως φανάρι από το πρώτο δημοσίευμα του Πολίτη πως είχαμε μπροστά μας ακόμα μια τραβηγμένη από τα μαλλιά υπόθεση, βασισμένη όπως αποδείχτηκε σε στρεβλή και ατεκμηρίωτη πληροφόρηση. Ο στόχος ήταν να πέσει στα μαλακά η εμφανής και αδιαμφισβήτητη οικονομική ενίσχυση του Συναγερμού και να μπει για άλλη μια φορά το ΑΚΕΛ στη γωνιά στα πλαίσια της γενικότερης πολιτικής που ακολουθείται από το 2010.
  • Το να εκφέρουμε αυτές τις απόψεις, για τους Στροβολιώτη και σία, είναι αρκετός λόγος να μας αποκαλέσουν άθλιους χωρίς εισαγωγικά, και «αριστερούς» με εισαγωγικά. 
  • Δεν έμειναν όμως μέχρι εδώ: μας είπαν στην ουσία ακραίους (εφόσον δεν μας κατατάσσουν στους μετριοπαθείς), μη νουνεχείς, επαγγελματίες ρυπαρογράφους, τσογλάνια … αλλά και δωροδοκημένους από το ΑΚΕΛ «με μια κόκα-κόλα και μια ταχινόπιττα»!    
***
  • Είναι γεγονός ότι με μια σειρά διαδικτυακών γνωριμιών που έχω αντιληφθεί στη πορεία πως δεν ταιριάζει η σκούφια μας και δεν με ελκύουν σαν προσωπικότητες, δεν θέλω να έχω πάρε-δώσε. Κάποιους από αυτούς τους έχω διαγράψει από τις λίστες μου και άλλους δεν αποδέχτηκα τα αιτήματα φιλίας τους.
  • Δεν με ενδιαφέρουν, τους θεωρώ καμένα χαρτιά σε ότι αφορά την πολιτική τους τοποθέτηση και την ανθρώπινή τους προσέγγιση. Άλλους πάλι τους έχω μαυροπινακίσει και σχημάτισα γι αυτούς τη χειρότερη εντύπωση με κριτήριο τη στάση και τη δράση τους σε κρίσιμες καμπές της πρόσφατης ιστορίας του τόπου.
  • Με την ίδια λογική, αναμένω ασφαλώς πως παρόμοιες σκέψεις και συναισθήματα θα αναπτύσσουν κι αυτοί σε σχέση με τη δική μου περίπτωση. Από τη στιγμή που εκτίθεμαι, θεωρώ λογικό να υπόκειμαι ακόμα και στη χειρότερη κριτική.
  • Δέχομαι λοιπόν τις ύβρεις, αν και οι συγκεκριμένες υπήρξαν εντελώς απρόκλητες. Τις θεωρώ παράσημα. Είναι μεγάλη υπόθεση να αποκαλείσαι «άθλιος “αριστερός”» από τον Στροβολιώτη και τη «Χόπλαρου στάιλ» συνοπαρτζιά του. Γιατί δια της μεθόδου της εις άτοπον απαγωγής, θα μπορούσε κάποιος να καταλήξει στο συμπέρασμα πως αυτό που εύχεται στο ΑΚΕΛ ο κύριος Γιάννος είναι το χειρότερο για το κόμμα, οπότε αυτό που απεύχεται είναι και το καλύτερο.
  • Όπως και να έχει, ερασιτεχνικά και στη βάση της εθελοντικής εργασίας γράφω, και δεν χρειάζεται ούτε κόκα-κόλα, ούτε φυσικά και τασιηνόπιττα για να κάνω αυτό που θεωρώ καθήκον μου. Και σίγουρα, δεν πιστεύω πως είναι αριστερούς σαν κι εμένα που θέλει και χρειάζεται το ΑΚΕΛ. Ένας συντάκτης δεν είναι τίποτα περισσότερο από ένα απλό συντάκτη.
  • Κάποιοι, κρίνουν προφανώς εξ ιδίων τ’ αλλότρια και θέλουν να μας κάνουν σαν τα μούτρα τους για να τους αρέσουμε.Θέλουν να αφαιρέσουμε την ταξική διάσταση από το δημόσιο λόγο μας, μας θεωρούν αναπηρία και ανωμαλία του συστήματος. Δεν μπορούν να ακούσουν για τα στημένα των εφημερίδων που διαβάζουν, ούτε και τα άπλυτα των πολιτικών που ψηφίζουν και υποστηρίζουν.
  • Είναι αθλιότητα να υπερασπίζεται κάποιος το ΑΚΕΛ απέναντι στο κυνήγι μαγισσών που έχουν εξαπολύσει λυτοί και δεμένοι, αλλά είναι μετριοπαθές να συμψηφίζονται απώλειες δεκάδων δις από τον τραπεζιτικό τομέα, με τα δάνεια της ΠΕΟ ή τα «τσεκούθκια του Χριστόφια».
  • Δεν θα τους κάνουμε φυσικά τη χάρη να σηκώσουμε τα χέρια ψηλά, όπως τον κουρεμένο, ζάβαλλί μου, Μιχάλη Χατζιηγιάννη…
  • Κλείνω λοιπόν την ανάρτηση με την παράθεση του διαλόγου έτσι όπως τον αντέγραψα από τον τοίχο του Γιάννου Ιωάννου, του περιβόητου και πολλοπάητου Στροβολιώτη, στα μέσα της περασμένης εβδομάδας. Απολαύστε τον!
***
  • Στροβολιώτης: Θέλει το ΑΚΕΛ αυτούς τους άθλιους "αριστερούς" ; (Σημ.Παραθέτει σύνδεσμο προς το παρόν ιστολόγιο και το άρθρο για τη βιομηχανία λάσπης του Πολίτη, παίρνει και δύο like)
  • Michael Poirazi: "Θέλουν να ρίξουν στα μαλακά τα εμβάσματα μισού εκατομμυρίου κατ ευθείαν στους λογαριασμούς του ΔΗΣΥ και τους στενούς συνεργάτες του Προεδρικού που φυγάδεψαν εκατομμύρια δημιουργώντας θόρυβο γύρω από το ΑΚΕΛ." - Επιχειρηματολογία οί πελλάρες! Το μισό του ΔΗΣΥ εχώσαν το!
  • Michalis Tapakoudis (ο γνωστός μπλόγκερ «Woofis»): Ο "ΠΟΛΙΤΗΣ" ποττέ εν θα ξεπλυθεί που το "μαύρον καλοκαίριν" του 2011. Εν το ξέρεις τούτον; Ακόμα τζιαι να κλείσει τζιαι να ξανακυκλοφορήσει ως "Προλετάριος". Αλήθκεια, τζιείνη η ψυshιή ο Δρουσιώτης που είναι ρε κοπέλια;
  • Callinos Christodoulos (ο γνωστός επίσης μπλόγκερ): Το Ακέλ έχει ανάγκη περισσότερο τους άθλιους 'αριστερούς' και ο Δησυ τους άθλιους δεξιούς... οι νουνεχείς άνθρωποι είναι επικίνδυνοι για τις κομματικές εξουσίες...
  • Michalis Tapakoudis: Έννεν θέμαν "νου" Χριστόδουλε, εν θέμαν ¨μετριοπάθειας".....εν οι μετριοπαθείς που ξεβολεύκουν....
  • Michael Poirazi: Με τον νουν έρχεται κ η μετριοπάθεια και η καθαρότερη όραση και κρίση..
  • Callinos Christodoulos: Δεν ξέρω κανένα άνθρωπο που να διακρίνεται για την σοφία του που να μην είναι μετριοπαθής...
  • Michalis Tapakoudis: Ας πούμεν δες τζιαι το εξής:http://agkarra.com/%CE%BF%CE%B9-%CF%86%CE%B9%CE%BB%CE%B5.../ Οι Φιλελεύθεροι πουλάνε τρέλα
  • Michalis Tapakoudis: Εν χωρίς "νουν" ο/ η αρθρογράφος; Οξά χωρίς μετριοπάθεια;
  • Michalis Tapakoudis: Ήβραν τη Ρέναν τωρά σαν "στόχον" (ασχέτως αν τζιαι εγώ μπορεί να διαφωνώ μαζίν της σε κάποια θέματα) τζιαι "βάλλουν"...λες τζιαι εν η Ρένα τζιαι οι "φιλελεύθεροι" ο πραγματικός εχθρός, ή λες τζιαι οι ίδιοι έχουν την αγνότηταν εν ξέρω ποιας "ιεροσύνης" να μιλούν για "σφογκοκωλάριους"....οταν έν τους ενοχλεί ας πούμεν ο Ραούλ Κάστρο.....
  • Michael Poirazi: Ναι εν να πω ότι εν χωρίς νουν ο/η αρθρογράφος. μόνο που τη κατηγορία στο site "Ταξικά Νέα". Ο πραγματικός εχθρός, είναι ότι υπάρχουν άνθρωποι που αντί να είναι έξω φρενών με της ηγεσίες τους ( ανεξαρτήτως κόμματος ) που φέρονται να εμπλέκονται σε σκάνδαλο χρηματισμού από Τραπεζίτες, ορμούν στην υπεράσπιση ! Αντί της αντίληψης ότι ο πρώτος που τους πρόδωσε είναι η ηγεσία του κόμματος που στηρίζουν και να πνέουν τα μένεα, υπερασπίζονται τον θύτη τους, και σαν μέλη / υποστηρικτές του κόμματος, αλλά και σαν πολίτες αυτής της (χωρίς δικαιοσύνη) Δημοκρατίας.
  • Callinos Christodoulos: υπάρχει ένας όρος στην κυπριακή ή μάλλον στην τουρκική γλώσσα... ''τσογλάνια''... δεν την απευθύνω σε κανένα απλά την υπενθυμίζω...
  • George Pittas (Μουσικός παραγωγός στον Astra και πρώην μπλόγκερ):  Η ζημιά που κάνουν στην Αριστερά αφενός ο εν λόγω επαγγελματίας ρυπαρογράφος και αφετέρου η φυλλάδα ευρύτερα πλην ελαχίστων συνεργατών της είναι τεράστια. Δυστυχώς η πολιτική κατάντησε σαν το επαγγελματικό ποδόσφαιρο. Όλοι καταδικάζουν τους χούλιγκανς αλλά όλοι, τους καλλιεργούν στο θερμοκήπιο και τους έχουν έτοιμους ως εργαλεία για την τόνωση του "φρονήματος".
  • Michael Poirazi: Η ζημιά στην αριστερά ; Η ζημιά που κάμνει το ΑΚΕΛ στην αριστερή ιδεολογία όταν παίρνει λεφτά από καπιτάλες τραπεζίτες που πάει φίλε George Pittas?
  • Yiannos C. Ioannou (Ο Στροβολιώτης σας): Ο Δρουσιώτης βρίσκεται στο προεδρικό ως σύμβουλος του πρόεδρου ή κάτι τέτοιο. Ο Ραούλ Κάστρο είναι νούσιμος καπιταλιστής με κομμουνιστικές προδιαγραφές
  • Yiannos C. Ioannou: Δείτε και την επόμενη ανάρτηση, το βίντεο για το ΕΛΑΜ. Οι μέθοδοι ειναι οι ίδιοι...
  • George Pittas: (δεν διάβασα καν το τι γράφει -σε 3-4 αράδες εγκατέλειψα προσπαθώντας να είμαι συνεπής στην... αυτοπροστασία μου)
  • Omar Devone Little: Το τραγικο γεγονος ειναι οτι η "Γνωμη" σοβαρομιλα και σε καμια περιπτωση δεν παρουσιαζεται ως σατιρα
  • George Pittas: Michael, δεν θα συζητήσω εδώ για την αριστερά με όρους που θέτει η "Γνώμη". Στο πρόσφατο παρελθόν, είχα κάνει μία συγκριτική ανάρτηση με δύο εξώφυλλα: Ένα της "Γνώμης" και ένα της "Ένωσης". Αν σκέπαζες τα λογότυπα αμφοτέρων των ρυπαροφυλλάδων, δεν μπορούσες να καταλάβεις ποια είναι ποια."
  • Stelios Orphanides (Έχω την εντύπωση πως πρόκειται για τον πρώην μπλόγκερ «Αντιπολιτευόμενο»): Όταν το ΑΚΕΛ κεράσει σε κάποιον μια κόκα κόλα και μια ταχινόπιττα κερδίζει ένα αιώνιο συνήγορο...(Σημ. Δεν ξέρω επίσης αν είναι απλή συνωνυμία με τον Στέλιο Ορφανίδη, ανταποκριτή του Bloomberg στη Λευκωσία)
  • Doros Polykarpou (της ΚΙΣΑ): Yiannos C. Ioannou πάλε ανησυχώ που ανησυχάς για την αριστερά ... είσαι τελικά κρυπτοαριστερός και δεν μας το λαλείς?
  • Yiannos C. Ioannou: Δεν χρειάζεται να ειμαι αριστερός για να θέλω να παίζει στο σύστημα ένα αξιόπιστο αριστερό κόμμα, ούτε χρειάζεται να ειμαι δεξιός για να επιθυμώ το ίδιο και για τη δεξιά. Εξ άλλου, αν θυμάσαι, τα μόνα κόμματα στα οποία ήμουν μέλος ήταν πρώτα η ΕΔΕΚ και μετά οι Οικολόγοι. Ε, αυτά νομίζω με ορθόδοξα πολιτικά κριτήρια (όχι Κυπριακά), στην αριστερά κατατάσσονται...
  • Doros Polykarpou: Ορθόδοξα δεν λειτουργεί ούτε η ορθοδοξία σ’ αυτό τον τόπο πόσο μάλλον το πολιτικό σκηνικό. Εγώ μέσα από όσην από την ορθόδοξη μου προσέγγιση απέμεινε … την εδέκ την κατατάσσω στο τρίτο δρόμο (δες Καντάφι / παπανδρέου), το δε κόμμα των οικολόγων της Κύπρου στους σφετεριστές της οικολογίας …
  • Stelios Orphanides: Και γω Δώρο κατατάσσω την ΚΙΣΑ στους σφετεριστές του αντιρατσισμού και στους καλοφαγάδες κρατικών κονδυλίων...
  • Doros Polykarpou: Η ΚΙΣΑ έχει χρόνια να δει κρατικά κoντήλια μπροστά της παρά το έργο που καθημερινά παράγει στο τομέα της ... πέρασε από τα γραφεία μας να σου δώσουμε ότι στοιχεία χρειάζεσαι…
***
  • Η συζήτηση εδώ πήρε φωτιά μεταξύ του προκλητικότατου κ. Ορφανίδη και του αξιότιμου κ. Πολυκάρπου, για να ξεφύγει τελικά το θέμα από την αθλιότητα του υποφαινόμενου και της εφημερίδας που τον φιλοξενεί, και να πληρώσει τη νύφη η ΚΙΣΑ!
  • Τι τα θελες κι εσύ βρε Δώρο μου χρονιάρες μέρες να νεκατωθείς μες τα πίτουρα;  
  • Τα σχόλια, φίλοι και φίλες, δικά σας…

28 σχόλια:

  1. Επειδή με αφορά η ανάρτηση τζιαι for the record (που λεν στα αμερικάνικα χωριά) θα ήθελα να πω ότι διαφωνώ με τους χαρακτηρισμούς που εδιατύπωσεν ο Στροβολιώτης, τόσον ως θέμαν αρχής στο διάλογο όσον τζιαι επί της ουσίας. Ούτε με το "άθλιος" ούτε με τα εισαγωγικά. Θα έπρεπεν να το διατυπώσω τζιαι τζιαμέ για να ήμουν ακόμα πιο σωστός.
    Που την άλλην ξέρεις ήδη ότι έχουμεν τες διαφωνίες μας, τζιαι αφήννω το ως δαμέ. Διότι έχουμεν τζιαι κοινά.
    Πολλά ωραία η γελοιογραφία που έβαλες. Εγέλασα, αν τζιαι έshιει τζιαι μιαν τραγικότηταν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα ένας που τους λόγους που έκαμα τούτη την ανάρτηση είναι για να καταγγείλω ειδικά εσένα που δεν ήβρες μια λέξη να αντισταθείς σε τούντον παροξυσμό, αλλά παίζεις μας το φίλος τζιαι μετριοπαθής...

      Διαγραφή
    2. Δεκτή η καταγγελία, έπρεπεν να πω κάτι, απολογούμαι. Το αν παίζω ή οϊ τον οποιονδήποτε έννεν εγώ που εννά το κρίνω ή ισχυριστώ. Για να γίνουμεν φίλοι πρέπει να γνωριστούμεν τζιαι δια ζώσης, για την ώρα μπορείς να πεις είμαστεν "φιλικά διακείμενοι" (ή εγώ τουλάχιστον).

      Διαγραφή
    3. Άτε, αν μας πεις τι έγραψε ο Γιώργος Πίττας τζιαι το έσβησε, να σε απαλλάξω όπως τον Λίλλη!

      Διαγραφή
  2. Αν δεν έσβηννες το Γιάννο που friend εμπορούσες εύκολα να τα εύρεις στο timeline του:

    https://www.facebook.com/yiannos.c.ioannou?fref=ts


    Επειδή φαίνεται μου σημαντικό για σέναν, ήβρα σου το εν λόγω απόσπασμαν:

    "George Pittas Η ζημιά που κάνουν στην Αριστερά αφενός ο εν λόγω επαγγελματίας ρυπαρογράφος και αφετέρου η φυλλάδα ευρύτερα πλην ελαχίστων συνεργατών της είναι τεράστια. Δυστυχώς η πολιτική κατάντησε σαν το επαγγελματικό ποδόσφαιρο. Όλοι καταδικάζουν τους χούλιγκανς αλλά όλοι, τους καλλιεργούν στο θερμοκήπιο και τους έχουν έτοιμους ως εργαλεία για την τόνωση του "φρονήματος".
    April 24 at 1:51pm · Like · 3

    Michael Poirazi Η ζημιά στην αριστερά ; Η ζημιά που κάμνει το ΑΚΕΛ στην αριστερή ιδεολογία όταν παίρνει λεφτά από καπιτάλες τραπεζίτες που πάει φίλε George Pittas ?
    April 24 at 1:52pm · Like · 1

    Yiannos C. Ioannou Ο Δρουσιώτης βρίσκεται στο προεδρικό ως σύμβουλος του πρόεδρου ή κάτι τέτοιο. Ο Ραούλ Κάστρο είναι νούσιμος καπιταλιστής με κομμουνιστικές προδιαγραφές
    April 24 at 1:52pm · Like

    George Pittas (δεν διάβασα καν το τι γράφει -σε 3-4 αράδες εγκατέλειψα προσπαθώντας να είμαι συνεπής στην... αυτοπροστασία μου)
    April 24 at 1:52pm · Like · 1

    Yiannos C. Ioannou Δείτε και την επόμενη ανάρτηση, το βίντεο για το ΕΛΑΜ. Οι μέθοδοι ειναι οι ίδιοι...
    April 24 at 1:53pm · Like · 1

    George Pittas Michael, δεν θα συζητήσω εδώ για την αριστερά με όρους που θέτει η "Γνώμη". Στο πρόσφατο παρελθόν, είχα κάνει μία συγκριτική ανάρτηση με δύο εξώφυλλα: Ένα της "Γνώμης" και ένα της "Ένωσης". Αν σκέπαζες τα λογότυπα αμφοτέρων των ρυπαροφυλλάδων, δεν μπορούσες να καταλάβεις ποια είναι ποια."

    Pls απόφυγε να με αντιπαραβάλλεις με αθρώπους όπως ο Λίλλης (μιλώ σαν κατηγορία αθρώπων, τον ίδιον εν τον ξέρω)...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ, φαίνεται πως για κάποιο λόγο δεν μου επιτρέπεται να βλέπω τα ωραία του κ. Πίττα.

      Ποτέ δεν είχα φίλο τον Στροβολιώτη!

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος30/4/14, 7:42 μ.μ.

      Δεν με βλέπεις, γιατί σε έχω μπλοκάρει ώστε να μη σε βλέπω και μου ανεβαίνει η πίεση.

      Διαγραφή
    3. Δικαιολογημένα...

      Διαγραφή
  3. Ανώνυμος30/4/14, 10:40 μ.μ.

    George Pittas Δεν είμαι μέλος του ΑΚΕΛ αλλά υπενθυμίζω πως το "επίσημο όργανο" είναι η Χαραυγή. Την οποία αξίζει κανείς να παρακολουθήσει στα προσεκτικά βήματα "φρεσκαρίσματος" που επιχειρεί. Δυστυχώς η ρυπαρογραφία και ο λαϊκισμός συνιστούν πάγιες ασθένειες των "κεντρικών" πολιτικών φορέων είτε από αριστερά είτε από δεξιά- είτε ακόμα και από το κέντρο. Θυμίζω την πρώτη διδάξασα "Αυριανή" η οποία βαφτίστηκε από τον Α, Παπανδρέου ως "γνήσια ΠΑΣΟΚική έκφραση" και για κάποια χρόνια πούλαγε τρελά διαλύοντας τα πάντα και σφραγίζοντας την ακραία χυδαιότητα ως τρόπο πολιτικής αντιπαράθεσης. Σκοτώνοντας βέβαια την Πολιτική. (Για την ιστορία να αναφέρω πως υπό τον έλεγχο του ΑΚΕΛ είναι και ο Άστρα, με τον οποίο συνεργάζομαι και ο οποίος, ως σταθμός προσφέρει κάποιες από τις καλύτερες ελληνόφωνες εκπομπές του ραδιοφώνου).
    3 ώρες · Μου αρέσει! · 3 [ σημερινο και στα λαικ που πηρε ο πιτας και ο Νεοφυτος Νεοφυτου παρακαλω) Παντελης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα τα πούμε για τη "ρυπαρογραφία" σε μια άλλη ανάρτηση φίλε Παντελή...
      Αλλά και θα έπρεπε, μάλλον, να αποδειχθεί αυτή η "ρυπαρογραφία" και το μέγεθος της ή να συγκριθεί με άλλα έντυπα που κυκλοφορούν.
      Είναι για παράδειγμα ο Πολίτης σοβαρή εφημερίδα, ή η Σημερινή και ο Φιλελεύθερος, και είναι λαϊκίστικη η εφημερίδα μας;
      Θα τα πούμε όλα σταδιακά, και θα αποκαλυφτεί ο ρόλος πολλών. Σιγά-σιγά.

      Διαγραφή
  4. Κακώς ασχολήθηκες. Τα κριτήρια της συγκεκριμενης παρέας είναι να μαζεύκουνται με όποιο τρόπο μπορούν και να στοχοποιούν κάθε φορά και ενα άλλο άτομο. Εμένα με στοχοποιησε ο "αριστερος" Καλλίνος ειδικα μεσα στη σελίδα του Στροβολίωτη περιφερόμενος ως το "δείγμα της αριστεράς που θέλουν οι νεοφιλελευθεροι". Εννοείται ότι ο Στροβολιώτης τον έγλειφε που πάνω ως κάτω. Πέ μου ποιος σε γλείφει να σου πω ποιός εισαι...ετσι παει πκιον...

    Πρόκειται για μια παρεα νεοφιλελευθερων που ο καθενας βαστά άλλη σημαια, αλλος μπλε άλλος ροζ. Κοινος τόπος συνάντησης ειναι ο αντι-κομμουνισμος.

    Ο Γουφις εν άλλο πραμα - γνωμη μου να τον αφησεις έξω...τζαι μεν ασχολείσαι...εν μια παρέα που απλά ζουν για να διοχετευουν το μίσος, τίποτε άλλο.

    Καλήν Πρωτομαγιά να έχουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα τα ίδια περίπου που ακούω από τη συγκεκριμένη παρέα τώρα, τα άκουσα και από εσένα αγαπητή μου, σχετικά με το ρόλο μου, τη σχέση μου με το ΑΚΕΛ, το είδος και το ύφος των κειμένων μου, τη διαλεκτική μου κ.ο.κ..

      Δεν θυμάσαι που αναρωτιόσουν τι διάολο μου βρίσκει το κόμμα τζιαι με χρησιμοποιεί; Ή που έβαζες κείμενά μου τζιαι τα απόδιδες στη γραμμή του κόμματος κλπ. Ε, τα ίδια αναρωτιούνται τζιαι τούτοι, αλλά φυσικά που μιαν άλλη οπτική.

      Αποδίδουν στον κάθε ένα που τολμά να υπερασπίζεται το ΑΚΕΛ μετά που τούτον το τετραετή επικοινωνιακό εμφύλιο (και όχι μόνο αν αναλογιστούμε τις δικαστικές και παραδικαστικές διώξεις κατά των στελεχών του κόμματος), είτε χρηματισμό, είτε ρυπαρογραφία, αθλιότητα, κιτρινισμό κλπ κλπ

      Τι θα πει να μην ασχολούμαι; Εν η ουσία της αντίστασης τούτη, στο επικοινωνιακό επίπεδο τουλάχιστον.

      Όσο για τον Γούφη, όπως βλέπεις, προσπαθώ απλά να τον προστατεύσω, να μεν γινεί σαν τα άθλια τα μούτρα τους. Τι να του κάμω, να προσέχει τες παρέες του. Η ψώρα εν κολλητική.

      Διαγραφή
  5. Ιντα καλά παιδκια έχει ο Άστρα .και να φανταστείτε ότι τους πληρώνουμε με τις εισφορές μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάποιοι δεν θέλουν να ακούσουν για τη Γνώμη κλπ αλλά νιώθουν πολύ καλά με Πήττες, Στροβολιώτιες και τα ρέστα. Θα τα πούμε όλα με τον καιρό.

      Διαγραφή
  6. Η αθλιότητα και η έλλειψη διαλεκτικής σ’ όλο τους το μεγαλείο. Κι αναφέρομαι στην άθλια και οξύμωρη συμπεριφορά όσων μέσα από ξεκάθαρες φιλελεύθερες [πολιτικά και οικονομικά] και έμπλεες αντικομουνισμού, θέσεις και τοποθετήσεις, τις οποίες μάλιστα βαφτίζουν και «μετριοπαθείς» και «νούσιμες», προσπαθούν να δώσουν και μαθήματα “αριστεροσύνης” στην Αριστερά [όπως ας πούμεν, στο ΑΚΕΛ], ή/και σε όσους την/το υπερασπίζονται. Αλίμονο αν η Αριστερά και οι Αριστεροί δεν αποτελούν αγκάθι στα μάτια και στις (μικρο)αστικές συνειδήσεις των θιασωτών και κολαούζων [παντός χρώματος και φυλής] του υπάρχοντος καπιταλιστικού κοινωνικοοικονομικού συστήματος, όποιο ψευδοδημοκρατικό προσωπείο κι αν ενδύεται αυτό. Διαχρονικό το ρητορικό ερώτημα του Θωμά Μπακαλάκου “Ποιος απ’ τους προστάτες [σημ. δική ΜΟΥ: της Αριστεράς] θα μας προστατέψει, ποιος;” [http://www.youtube.com/watch?v=IQfYGYhL4GE Ποιος άλλος, παρά ΕΜΕΙΣ οι ίδιοι!

    [Θα επανέλθω στο Blog μου με μια πιο αναλυτική και συγκροτημένη τοποθέτηση: για το ταξικό περιεχόμενο και τα όρια της αστική δημοκρατίας, για τον ταξικό χαρακτήρα των μηχανισμών της Ευρωπαϊκής Ένωσης και την επίφαση δημοκρατίας που χαρακτηρίζει τις αστικές δημοκρατίες -πάμε για εκλογές στις 25 του Μάη για να εκλέξουμε το νέο Ευρωκοινοβούλιο, τούτο όμως δεν παίζει ΚΑΝΕΝΑ ουσιαστικό ρόλο στη λήψη αποφάσεων στην Ευρωπαϊκή Ένωση- για την αθλιότητα του κυπριακού αστικού Τύπου, για την μουγκαμάρα που επάθαν οι εν Κύπρω ευρωπαϊστές για την πραξικοπηματική ανάληψη διακυβέρνηση της Ουκρανίας από φασίστες κι άλλα τινά]...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αγαπητή Disdaimona,

    Κομμάτι δύσκολο να μην ασχοληθείς! Προσωπικά δεν θεωρώ ότι έχουμε απλώς να κάνουμε με μια παρέα [ίσως έτσι να έχει εκδηλωθεί στην προκείμενη περίπτωση], αλλά με ιδέες, απόψεις, νοοτροπίες και συμπεριφορές που καλλιεργούνται, αναπαράγονται και διαχέονται ευρύτερα στην κοινωνία, γι’ αυτό και πρέπει να αντιμετωπίζονται [να σχολιάζονται και να επικρίνονται]... Το ζήτημα ΔΕΝ είναι ΜΟΝΟ προσωπικό [μια απροκάλυπτη και χυδαία επίθεση από νεοφιλελεύθερους εναντίον του φίλου του Νέου], αλλά έχει ευρύτερες διαστάσεις, καθώς αυτή η επίθεση αποτελεί στην ουσία στοχοποίηση ΟΠΟΙΟΥ διαφωνεί με την χειραγώγηση του κόσμου από τα αστικά ΜΜΕ [τα Μέσα Μαζικής Εξαπάτησης]... Ανεξαρτήτως των όποιων δικών μας επιμέρους προβληματισμών αναφορικά με την υπόθεση “Focus”, πώς τελικά απέδειξε ο “Πολίτης” την χρηματοδότηση του ΑΚΕΛ από τη συγκεκριμένη εταιρεία. Ας μην ξεχνάμε ότι σε κάποια φάση μίλησε σε δημοσίευμα του γενικώς και αορίστως όμως [και ίσως σε μια προσπάθεια του να ανασκευάσει τα προηγούμενα δημοσιεύματα του] για χρηματοδότηση συνδεδεμένων με το ΑΚΕΛ οργανώσεων [ποιων;] και αριστερών ποδοσφαιρικών σωματείων [και πάλι ποιων;]...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι είναι, όποιος δεν αναμασά την προπαγάνδα του Πολίτη και των λοιπών, ή και τολμά να την αποκαλύπτει εν τον κανεί, μπαίνει στο στόχαστρο. Και δεν είναι μόνο ο φίλος σου ο νέος που αν κατάλαβες καλά γίνεται στόχος εδώ, αλλά ολόκληρη η συντακτική ομάδα της Γνώμης (εκτός ελαχίστων εξαιρέσεων που λέει κι ο Πήττας).

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος3/5/14, 8:43 π.μ.

      Ο Πήττας είναι ένα χέστης και αλλοπρόσαλλος.
      Οι εξαιρέσεις που λέει πρέπει να αφορούν τον Μιχαήλ τον οποίον δεν διστάζει να συκοφαντήσει αλλά θέλει να τον έχει και φίλο.

      "Κάποιος που γνωρίζει".

      Διαγραφή
  8. Εκατάντησεν ο τύπος ούλος έναν απέραντον Christofias Watch. Εγώ την μόνην μορφήν άμυνας που εχρησιμοποίησα ήταν η απαξίωση να ασχοληθώ, να θκιαβάζω καν τι εγράφαν, ώστι τζιαι επήαν στ´ ανάθθεμαν τζιαι χαθήκαν, εγινήκαν άλλοι Λιλλικκαίοι, άλλοι Ελαμίτες, άλλοι που κατοικούν Ελλάδα Χρυσαυγίτες. Ζιούν όλοι τωρά τον πραγματικόν τους εαυτόν τζιαι γω στην ησυχίαν μου χωρίς να έχω χάσει απέραντες ώρες να δαχτυλογραφώ κουβέντες χωρίς νόημα σε σχιζοφρενείς διαλόγους.

    Τους φιλελευθερους της επανένωσης εγω επαράτησα τους έχει χρόνον αν μεν εν τζιαι δύο. Δεν πιστευκω ότι έσιει νόημαν να μπαίνεις σε διάλογον όταν ο συνομιλητής του θέλει να σου επιβάλει το κλίμαν, το επίπεδον ή το ήθος του διαλόγου. Το να μπαίνεις σε δημόσιαν άμυναν διάς του λόγον ύπαρξης, ιδίως μες τα φέιζπουκ που κυκλοφορά ούλλη η ανώμαλη ναρκισσιστική νευρωση του πεηντάρη που δεν γαμεί πλέον όπως πριν.

    Κοίταξε δαμαί http://thesecretrealtruth.blogspot.com/2012/05/blog-post_8981.html τζιαι σκέφτου με ποιόν μηχανισμόν άμυνας μοιάζει αυτόν το υπέρ πάθος που εκφράζεται ψηφιακά τζι ανέξοδα στα Φειζμπου. Αν είχα κατζίαν θα έλεγα ότι τούτη ούλλη η επιθετικότητα εν μετατοπισμός, αλλά επειδή εν μου αρέσκει η κατζία στην ειρωνία τζιαι στον σαρκασμόν θα έλεα εξάχνωση.

    Όποιος έχει πρόβλημαν φίλε μου να πάρει τα χάπια του, είτε λεξοταμίλ είναι, είτε πρόζακ ή στην καλλύττερη περίπτωση βιάγκρα. Η ψυχανάλυση εν ακριβή να την συστήσεις τζιαι θέλει τζιαι κουράγιον σιερένο. ΕΣΥ (λαλεί τζιαι ο Άνεφ) μείνε έξω, διότι θα σε πάρουν μιτά τους σε τούτον το ατέλειωτον ταξείδιν του χαμού. Τζιαι γράφε αυτόν που νομίζεις σωστόν.

    Εγώ που δεν σσυφφωνώ με την άποψην σου τζιαι την φρασεολογίαν σου για την Ευρώπην τζιαι για την Μέρκελ δεν σου είπα άθλιε. Μπορεί η ζωή να δείξει ότι έχεις δίκαιον τζιαι γώ άδικον. Θκιαβάζω αυτά που γράφεις τζιαι σκέφτουμαι αν τζιείνα που νομίζω εν σωστά. Αν μου έρκεται να σε βρίσω θα πρέπει να σκεφτώ τον κάλλον που έχω στον εγκέφαλον, τζιαι εσύ θα πρέπει να προσέξεις διότι το,πρόβλημαν δεν τα είναι δικόν σου. Άρα πρόσεχε τζιαι η απαξίωση δεν είναι ούτε αντροπή ούτε δειλία για τους αριστερούς. Μπορεί να είναι αποτελεσματικός τρόπος άμυνας. Αν δεν τους μιλάτε εσείς πως εν υπάρξουν αυτοί; Σκέφτου το.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εθώρουν κάτι ντοκυμαντέρ τελευταίως για τον θησαυρισμό, όπως την κοπέλα που επέθανε μες τα σκουπίδια που εσύναξε στο διαμέρισμα, τζιαι γενικά το συμπέρασμα είναι πως τούτοι οι ανθρώποι ήταν στερημένοι στην παιδική τους ηλικία που υλικά αγαθά. Ο θησαυρισμός δηλαδή, να συνάεις τα πάντα τζιαι να μεν πετάσσεις τίποτε, έσιει ταξικές καταβολές.
      Το ίδιο τζιαι με την οργανωμένη παιδεραστία. Ποιοι ασχολούνται κυρίως; Οι φτωσιοί;

      Οπότε, το ζόρι τραβά ο καθ ένας τζιαι το φκάλλει με τη συμπεριφορά του, έχει ταξικές καταβολές τζιαι προεκτάσεις.

      Πρόσφατα ο Μικελλίδης έφκαλε διάγνωση πχ για τον Πρόεδρο που ο ίδιος πρότεινε πέρσυ για Πρόεδρο! Εν ένας αππωμένος λεμεσιανός, λαλεί, που νομίζει πως εκάμαμεν το καθήκον μας να τον ψηφίσουμε τζιαι τωρά θέλει μόνο να του πισκαλούμε!

      Πόθθεν προέρχεται τούτος ο αυταρχισμός; Έννεν που τα πλούτη τζιαι τη δύναμη;

      Ή το μένος κατά του Χριστόφια και της Αριστεράς, ο γιος της πλύστρας κ.ο.κ;

      Όλα είναι πολιτικά, και έτσι πρέπει να αντιμετωπίζονται. Να μεν τα υποβαθμίζουμε σε ψυχολογικά-ψυχαναλυτικά. Όπως ας πούμε προσπαθούν να μας πουν για τον Χίτλερ, ήταν πχ πελλός, ή τον Μουσολίνι παρομοίως...

      Διαγραφή
    2. Νέε,

      Κι αυτούς που οργάνωσαν το χουντοφασιστικό πραξικόπημα στην Κύπρο το οποίο αποτέλεσε την αφορμή για την τούρκικη εισβολή και κατοχή [με όλα τους τα συνεπακόλουθα], κάποιοι περιορίζονται να τους λένε άφρονες...
      Η δήλωση του Μικελλίδη [σε συνέντευξη του στον “Πολίτη”] ότι ο Αναστασιάδης εν ένας «αππωμένος Λεμεσιανός», στην ουσία τείνει να μετατρέψει ένα καθαρά πολιτικό ζήτημα σε «ψυχολογικό-ψυχαναλυτικό» [όπως σωστά λες]... Και το σύστημα [καναλάρχες, μεγαλοεκδότες και αστοί πολιτικοί] έχουν μετατρέψει τον Μικελλιδη σε star και τον χρησιμοποιούν για να κτυπήσουν τον εκφυλισμένο αστικό πολιτικό μας σύστημα με στόχο την απολιτικοποίηση του κόσμου... [Τώρα θα είναι και ο ίδιος υποψήφιος στις ευρωεκλογές για να σώσει την Κύπρο, όμως ο λόγος του δεν απέχει και πολύ απ’ αυτόν των ακροδεξιών]...

      Διαγραφή
  9. Τζιαι για τες εφημερίδες, ο Πολίτης εγίνην ο Φιλελευθερος του πολίτη τζιαι ο Φιλελευθερος ο Πολίτης του φιλελελευθερου. Μια μάτσα αηδία που θεωρούν την δημοσιογραφίαν πουτάνα του χρηματιστηριακού κεφαλαίου. Ως τζιαι ο Αναστασιάδης εξίσπασεν τζιαι είπεν τους τα όπως τους τα ελάλεν πέρσι τζιαι πρόπερσι η δευτερη ανάγνωση τζιαι ο Λινός.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Aceras,

    Όταν έκαμνεν τζι’ ο Χριστόφκιας κριτική στον Τύπο εππέφταν ούλλοι πάνω το να τον φάσιν. Ελέαν ότι έθελεν να φιμώσει τους δημοσιογράφους! Τώρα που ΤΟΥΣ τα είπεν ο Αναστασιάδης, εν να έβρουν κουβέντα να πουν τζιαι να διαμαρτυρηθούν;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Άνεφ δεν πρόκειται να δω συγκριτικά τον Χριστόφκιαν με τον Αναστασιάδην ή την προηγούμενην κυβέρνησην με την τωρινήν σε στύλ "εν της παπαθκιάς τα ξύλα". Είναι αυτογκόλ των αριστερών αυτή η στάση. Η αριστερά κρίνεται για αυτόν που είναι τζιαι για αυτά που κάμνει σύφφωνα με το τί περιμένει κάποιος που μιαν αριστεράν, τζιαι η δεξιά το ίδιον για τζιείνον που περιμένει κάποιος που μιαν δεξιάν.

    Για το προηγούμενον σχόλιον μου, θέλω να προσθέσω τζιαι να διευκρυνίσω ότι ο νευρωτικός πεηντάρης είναι concept τζιαι να μεν νομίζει κανένας ότι αναφέρεται σε κάποιον άτομον. Ο "νευρωτικός πεηντάρης" που πάσχει που τον ναρκισσισμόν του τζιαι που δεν βρίσκει ικανοποίησην που την ζωήν, τζιαι δη που το σέξ, τζιαι φκάλλει πωθημένα με τον έναν τζιαι με τον άλλον τρόπον, μπορεί να εν τζιαι τριανταπεντάρης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Aceras,

      Το «εν της παπαθκιάς τα ξύλα» φυσιολογικά ισχύει και οι συγκρίσεις είναι αναπόφευκτες, από τη στιγμή που η Αριστερά έχει κυβερνήσει διαχειριζόμενη το αστικό σύστημα.
      Από την άλλη θα συμφωνήσω απόλυτα μαζί ΣΟΥ ότι «η αριστερά κρίνεται για αυτόν που είναι τζιαι για αυτά που κάμνει σύφφωνα με το τί περιμένει κάποιος που μιαν αριστεράν...» Και σίγουρα οι οπτικές της [πρέπει να] είναι διαφορετικές από εκείνες της Δεξιάς, όμως για να αποφεύγουμε τις συγκρίσεις πρέπει να έχουμε κι έναν αριστερό κόσμο που να είναι ταξικά/κοινωνικά συνειδητοποιημένος και πολιτικά ώριμος... Και ως Αριστερά πρέπει να προβληματιστούμε γιατί δεν είναι. Γιατί πέραν από τις αντικειμενικές συνθήκες που τον κρατούν χειραγωγημένο και δέσμιο στα (μικρο)αστικά ιδεολογήματα, υπάρχουν και οι δικές μας [υποκειμενικές] αδυναμίες...

      *****************************
      Και κάτι άσχετο με το πιο πάνω θέμα: Αφού ασχολείσαι με την κυπριακή διάλεκτο δες κι αυτό το κείμενο, το οποίο [κατ’ ΕΜΕΝΑ] αποτελεί απτό δείγμα όχι απλώς αστικού ελιτισμού αλλά αστικού ρατσισμού: http://antidoto1980.blogspot.com/2014/04/blog-post_28.html
      Νομίζω ότι εν καιρός να ξαναγράψει τους «σνομπ της Πόλης» από μια άλλη οπτική γωνία...

      Διαγραφή
  12. Ανώνυμος4/5/14, 10:39 π.μ.

    σχολια για μερικες ατακες τζαι ατομα..

    για τον woofi..νομιζω τζαι εγω [οπως η δεις] οτι εν σαφως ο πιο νουσιμος με αισθημα ευθιξιας που το υπολοιπο παναϋριν..περα που το συμπληρωματικο του σχολιο δαμαι [τζαι την απολογια], το πρωτο του σχολιο στην συνελευση των μαϊτανων [της δεξιας που γυρεκουν αριστερο αλλοθι - για να ειμαστε ειλικρινεις] ηταν εξυπνο..πρωτα διοτι εμμεσα αναγνωριζει οτι το σημειο καμπης που εκλεισεν ενα ιστορικο κεφαλαιο [τζαι απομυθοποιησε μια σειρα που ατομα σαν εκφραστες των δηθεν φιλελευθερων], ηταν το 2011.. θελω να ελπιζω οτι στον κοσμο της δεξιας τζαι του κεντρου, υπαρχει μια αναδυομενη αποστασιοποιση που την ιστορικη στραβωμαρα της εθνικοφροσυνης - ετσι τζαι αλλοιως τα παλια παραμυθκια πρεπει να τα αλλαξουν οποτε γυρευκουν νεες ατακες..φαινεται τζαι στον Αβερωφ που γυρευκει νεον υφουιν..
    Αλλα οποιος πιστευκει οτι μια φυλλαδα οπως ο Πολιτης, μπορει να εκφρασει κατι αλλο περα απο αποσπασματικες ατακες για να καλυφκει τα συμφεροντα του εκδοτη του κλπ,
    ζει με αυταπατες..
    τωρα αν θα συνεχισουμε να αποκαλουμεν "φιλελευθερους" τουτην την ταση, παιζει [ ο συνδυασμος της πολιτικης υποκρισιας με τη οικονομικη συγκαλυψη που επροσφεραν σε ολους τους εμπλεκομενους, που τον Σαρρη ως τον Ορφανιδη, εν νακκον βαρυ φορτιο για να μπορει καποιος να το παιζει τζαι "Εγω ειμαι ουδετερος κριτης" η για τους υπολοιπους να ξηχασουν ευκολα] -..
    Οι εκπροσωποι τουτης της τασης των οποιων τα κλισε τζαι οι ατακες εμφανιζουνται στην συζητηση των μαιτανων, ηταν αποκαλυπτικοι που το 2011 [με κυρια εκφραση την αθλιοτητα του "πολιτη" για το Μαρι] αλλα τζαι το 2012 [οταν εσιηζουνταν να συγκαλυψουν τις τραπεζες]...
    νομιζω εκλεισεν ενας κυκλος..εν μπορει να τους εμπιστευθει καποιος [ η αριστερα η οποιοσδηποτε] ..αλλα αν δεν ευρουν καπουν να παν θα φακκουν γυρον..αλλα εν στο ιδιο επιπεδο πκιον με τους αλλους στο απορριπτικο μετωπο..
    σκληρο αλλα ιδου τζαι συγκρινετε - σε τι διαφερει λ.χ. ο δρουσιωτης που την λαζαρο μαυρο; τζαι οι δυο πουλουν φανατισμο με ιδιοτελη κινητρα [ιντα χαρα ο δορυσιωτης που ηταν να παει προεδρικο; οπως το μωρο που του εδωκαν δωρουιν..:)], ψεματα, λασπη κοκ....διοτι τζαι δαμαι ηταν μια εξυπνη σποντα του γουφι..

    οκ..τωρα ο δρουσιωτης εν με την λυση...
    τζαι αμα δηλαδη τα συμφεροντα που εξυπηρετα εν εναντιον, υπαρχει μεγαλη αμφιβολια οτι θα αλλαξει θεση, να φορησει τον δκαρυβρεχτο υφος "εγω τζαι το κυπριακο" τζαι θα πει οτι πρεπει;
    μπορει καποιος να δει το ηθος παρακολουθωντας τις επικοινωνιακες υστεριες που κατασκευαζει το προεδρικο επιτελειο..
    ετον με το Μαρι λ.χ...εκατασκευασεν την υστερια για τον Μ.Κυπριανου, τζαι τωρα εν στο προεδρικο που γλειφει τον Μαρκο..
    διοτι ατακουλες με αριστερο κετσαπ επουλαν τζαι ο λ. μαυρος..
    τζηνος εκαηκεν σαν χαρτι...τωρα καφκεται τζαι ο δεξιος αντιστοιχος μαιτανος...

    εν μπορει να ξηχαστει το 2011-13 χωρις να ειπωθει η αληθκεια..χωρις να τοποθετηθει στο πλαισιο της πιο υστερικης επιθεσης που εξπολυθηκε εναντια στην αριστερα μετα το 1974 - για μικροκαμματικες σκοπιμοτητες αλλα τζαι για να συγκαλυψουν καποιοι την κριση των τραπεζων..τζαι σε τζηνο το πλαισιο μερικοι τυποι που ταχα μου αγχωνουνται για την λυση, τζαι ηταν απολυτα ανετοι με τους νεοφασιστες τζηνες την μερες..οποτε τι να εμπιστευθεις; αν αυριο δηλαδη ειχαμε λυση ποιοι θα ηταν μπροστα να υπερασπιστουν τους τ/κ;
    Ετον χασικο..εν το επαιζεν επισης ταχα μου "φιλελευθερος"..ο ρατσισμος που εφκαλεν το 2013 στο υπουργειο ηταν υποδειγματικος...αλλα οι "φιλελευθεροι" του παρελθοντος παντα περιμενουν την ηθικη που την αριστερα για να ψηφιζουν χωρις ενοχες την δεξια..
    τζαι αμα βρεθουν μπροστα στον τασσο η τον γιον του σαν συνεπεια, θα γυρευκουν παλε συμμαχους οπως το 2004..η θα φταιει η κυπρος..

    ποσες φορες ειπαμεν οτι επαιξε το ψεμα στο παραμυθι του βοσκου του ψευτη;
    διοτι το θεμα εν τζαι εν μονο για το κυπριακο;
    ετα τζιαμαι...ο ιωνας, ο χασικος, ο κενεβεζος..ο αβερωφ.. που να σταματησεις;..:)

    π.
    [συνειχιζεται]

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ανώνυμος4/5/14, 11:17 π.μ.

    iντα χαζιν που εισιεν λ.χ. ενας που την συνελευση των μαιτανων - λαλει καμνει ζημια στην αριστερη ιδεολογια το ακελ αμα πιανει λεφτα που καπιταλες κλπ [εννοει πλουσιους]..φαινεται οτι το παιδιν νομιζει οτι τα λεφτα στελει τα ο καλος θεουλης..τζαι οτι οι καναλαρχες που επιμενουν κατα 90% εναντιον της αριστερας...η ο αρχιεπισκοπος..
    αμα το θεμα ενι να μεν χρηματοδοτειται η αριστερα εν υπαρχει προβλημα..ας το πει ο αθρωπος καθαρα..να εσιει η δεξια τα μμε, να εσιει τζαι τα λεφτα [αφου επιτρεπεται τζηνοι να πιανουν λεφτα, ο μαιτανος που πιστεφκει σαν χαννος οτι ψεμα τους συρει ο πολιτης, ετσι τζαι αλλοιως παλε θα βρισκει δικαιολιογιες να ψηφιζει ιωνα κλπ - τζαι φυσικα ποτε εν θα απορησει γιατι ο πολιτης εν τολμα να μιλησει για την φοροδιαφυγη, πως τζαι ηξερε πριν που τα αλλα ΜΜΕ για το κουρεμα, γιατι τα εσιει υστερικα με τις αριστερες ομαδες κλπ..
    τωρα η δικαιολογια για να ξαναψηφισουν την διαφθορα/διαπλοκη τζαι το ρατσισμο στην εξουσια λεγεται χοπλαρου η στυλιανιδης - τζαι τι μαγεια, σβηνει απ΄ ευθειας ουλλην την αθλιοτητα..

    εν οπως με τα δικοινοτικα..οι απολογητες της παραταξης που εκαμνε τις σφαγες, που οργανωσε το πραξικοπημα κλπ κλπ, φκαινουν τζαι λαλουν "ε μα η αριστερα εν εκαμεν το ταδε τζαι το ταδε.."

    μα ποιος εδιορισεν τον μαϊτανο σεφ;...:)

    τζηνος που μου εφανηκεν θλιβερος ηταν ο πηττας..εν τον ξερω - αλλα εφαινετουν οτι εφκαλεν προσωπικα απωθημενα..ατσαλα..τζαι επροσπαθεν να το επενδυσει με βαρυγδουπες λεξεις..αμα καρφωνεσαι μονος σου για το ιδιοτελες του κινητρου για τον οποιοδηποτε λογο, αστα να πανε..:)..
    γενικοτερα θωρω καποτε κειμενα του που μου θυμιζουν την προσπαθεια καποιου να πουλησει υφος χωρις ουσια.. χωρις να ασχοληθω ιδιαιτερα [αρα μπορει τζαι να τον αδικω] αλλα γενικα η εικονα του [που επιβεβαιωνεται στην συζητηση των μαιτανων] φατσαρει να εκφραζει την ρητορικη καποιου που ερκεται που το εξωτερικο [ελλαδα] τζαι προσπαθει να πουλησει μουρη σε ιθαγενεις - οτι ξερει κατι παραπανω ταχα μου απο την επαρχια-αποικια..αθθυμουμαι τον μια φορα στο ραδιο πριν χρονια να μιλα με παθος για τον σαρκοζι οτι εισιεν προσωπικη εικονα κλπ..
    Τοσο αριστερη λογικη δηλαδη..:)

    Οταν μιλα καποιος για Αυριανη στην Ελλαδα τζαι εν θωρει τα αναλογα συνδρομα δακατω τι να πεις; Δηλαδη μπροστα στις κατασκευασμενες υστεριες του πολιτη, το αντιστοιχο που ανακαλυψε το Πητας εν ..η Γνωμη; Αν μεν εν τιποτε αλλο η Γνωμη λαλει τζηνα που λογοκρινονται..Ουτε ενα που τα φιλμ για το Μαρι εν επροβαλε ο Πολιτης, αλλα τις κατηγοριες εισιεν τις ετοιμες τζαι χωρις α[ποδειξεις..Αυριανη;
    Οξα να πουμε για το οτι φταιει η ..Ομονοια για την κριση..τουτον ηταν το 2012..
    Ασε ρε Πητα με καρφωνεσαι μονος σου..
    Στην ελλαδα δηλαδη πως το επαιζε ο . Πητας; να ρωτησουμε αν οντως το επαιζεν διπορτο για το δημοψηφισμα το 2014;
    ο καθε ενας με την αποψη του..αλλα αμα κατοικας σε γυαλινο σπιτι δεν το παιζεις και κριτης..
    νισαφι..
    Ακομα ενας μαλλον απο μια εποχη που οσο τελειωνει τοσο το καλυτερο..

    π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ανώνυμος4/5/14, 11:19 π.μ.

    οσο για το νουμερο που εγραψεν για την κοκα κολα τζαι την τασιηνοπιττα,
    [τζαι ο πηττας με το υφος χατζηδακη εναντια στην αυριανη, εν ενοχληθηκεν..]
    ιντα γραφικος..:)
    τουτος θα εσυμμετειχε με την πλαστικη του σημαιουαν [ελληνικη οξα ευρωπαικη τωρα;] τζαι το πανω με την ατακα για τον "γιο της πλυστρας" σε οποιανδηποτε υστερια τον καλεσουν - ειτε του πολιτη, ειτε της ακροδεξιας....φαινεται ετοιμος και γραφικος..:)..
    με βαση την λογικη του , οσοι γραφουν για την αριστερα εν φτωσιοι τζαι καμνουν το για ψιχουλα, εν παιδια της πλυστρας,
    ενω,αντιθετα προφανως,
    οι αστοι, οι wannabe αστοι, οι κομπλεξικοι, δηλαδη, μικροαστοι τζαι το σουργελο των τζακιων που οδηγησαν την χωρα στην κριση [τζαι επιμενουν να μας φορτωνουν τα χρεη τους με απολογητες διαφορους και παλιν μαιτανους] ,
    που θα ηθελαν τοσο να γινουν ευρωπαιοι σερ
    τζαι τελικα παντα ο γερημος ο καθρεφτης επιμενει αλλου,
    γραφουν γιατι πληρωνονονται πιο καλα;
    τζηνοι πιανουν επιχορηγησεις under the table;
    οπως λαλει τζαι ο προεδρος που εκλεξαν - πληρωνονται αμεσα που την διαφημιση;
    Οι υπηρεσιες εννοειται ειναι ενιαιες - μπορει να δουλευκουν, ας πουμε, για την στρακκα
    αλλα αμα λαχει πουλουν επισης υπηρεσιες στο θεαμα του πολιτη,
    τζαι γενικως διανθιζουν τα οσπρια της κυπριακης δεξιας με μαιτανο..

    για να αντιστρεψω την ερωτηση - χρειαζεται η αριστερα ετσι νουμερα;
    οποιος θελει δηλωνει οτι του καπνισει...τζαι υπαρχουν διαφορες τασεις στην αριστερα..
    αλλα να το παιζουν οι μαιτανοι της δεξιας τζαι αξιολογητες..:)
    μοιαζει με πολιτικη εκδοχη κωμικης σειρας...
    ηταν αλλη η εποχη που πολλοι επεριμεναμεν να δουμεν τζαι να ακουσουμεν την διαφοροποιηση..
    τωρα πια...
    μερικοι παπαγαλιζουν ακομα μια φρασεολογια
    που ελπιζουμεν οτι στο μελλον θα την χρησιμοποιουν πιο συνεπη ατομα..
    γιατι υστερα που οσα αντεξαμεν, εχουμεν τζαι τον δρομο μπροστα για να ολοκληρωθουν οσα εγιναν..
    τζαι νομιζω τουτο εκαταλαβεν το ο woofis..ηδη ως τζαι ο αναστασιαδης αθθυμηθηκε [τωρα στα ξυλα της παπαθκιας] την εξαγορα των μμε που τες τραπεζες..

    π.

    υ.γ. για τον στροβολιωτη εν εγραψα συνειδητα. εσυναντηθηκαμεν σε μια φαση..νομιζω εν καλη ψυσιη..αλλα που εν σημειο τζαι υστερα ο δημοσιος του λογος κουβαλα πολλες ενοχες τζαι [με βαση την λογικη που ο ιδιος επικαλειται] θα πρεπει να αντιμετωπισει την δικη του εσωτερικη συνεπεια - τζαι αρα τις αντιφασεις..το χασμα εν μεγαλο..
    που τζιαμαι τζαι τζει εν δικο του θεμα.. τζαι οι αντιφασεις...οπως τζαι η οργανωση συνελευσεων δαιμονοποιησης...
    παει μια εποχη..:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...