"Ούτε το μικρό μας δακτυλάκι για την ένωση"
ΟΛΕΣ ΜΑΣ ΟΙ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΑΝΕΝΩΣΗ

11 Ιουνίου 2016

Υπουργέ μου της Παιδείας

Απολυταρχικό καθεστώς ο Σοσιαλισμός του 20ου αιώνα που γνωρίσαμε...
  • Απολυταρχικές είναι όλες οι εξουσίες Υπουργέ μου. Δες για παράδειγμα τι μας έκαναν εδώ στην Κύπρο το 74’ αλλά και τώρα με την τραπεζιτική κρίση. Μας ανάγκασαν να εθνικοποιήσουμε τις τράπεζες και τις ζημιές τους, την ώρα που επιμένουν να ξεπουλήσουμε τα κέρδη μας. Αυτό δεν είναι ολοκληρωτισμός Υπουργέ μου;
  • Δεν είναι ολοκληρωτισμός να αφήνεις στο έλεος της τη δημόσια υγεία; Δεν είναι απολυταρχική η εξουσία που φορολογεί τη μία και μόνη κατοικία;
  • Ολοκληρωτικές και απολυταρχικές, με τον τρόπο τους η κάθε μια, ήταν όλες οι εξουσίες που γνωρίσαμε τον 20ο αιώνα.
  • Δεν είναι ολοκληρωτισμός, γεωπολιτικός αυτή τη φορά, αυτό που συμβαίνει με τους πολέμους γύρω μας σήμερα; Δεν είναι απολυταρχική η συμπεριφορά των διεθνών πιστωτών και γενικά του μεγάλου πολυεθνικού κεφαλαίου, των πολεμικών βιομηχανιών αλλά και των υπόλοιπων τραστ που θυσιάζουν τα πάντα στο βωμό του κέρδους;
  • Το πρώτο ζήτημα λοιπόν είναι να εξακριβώσουμε το ιδεολογικό και ταξικό κίνητρο του κάθε καθεστώτος, γιατί, δεν γίνεται, η βία του αμυνόμενου δεν μπορεί να εξισωθεί με τη βία του επιτιθέμενου. Κι ο Σοσιαλισμός, ήταν εξ αρχής και από τη φύση του ο αδύναμος και ο αμυνόμενος.
  • Άλλα τα κίνητρα του Ροβεσπιέρου Υπουργέ μου, κι άλλα του Ναπολέοντα. Δεν θα βάλουμε την ανάμιξη της Κούβας στον απελευθερωτικό αγώνα της Αγκόλας στο ίδιο τσουβάλι με τις ΝΑΤΟϊκές επεμβάσεις, ούτε θα εξισώσουμε τον Τσε με το φασίστα μισθοφόρο της CIA που τον δολοφόνησε στη ζούγκλα της Βολιβίας.
  • Ο Σοσιαλισμός που γνωρίσαμε τον 20ο αιώνα δεν ήταν περισσότερο απολυταρχικός από την «ελευθερία» που γνώρισε η Ελλάδα το ίδιο περίπου διάστημα, η Τουρκία, και η Κύπρος μας φυσικά. Οι αμερικανοκινούμενες χούντες στον «ελεύθερο κόσμο» όταν οι λαοί των σοσιαλιστικών κρατών βίωναν τον απολυταρχισμό που διαπιστώνετε κύριε Υπουργέ, πόσο δημοκρατικές κι απελευθερωτικές ήταν;
  • «Ο φασισμός που γνωρίσαμε τον 20ο αιώνα», δεν εξαντλείται Υπουργέ μου στην Γερμανία και την Ιταλία του μεσοπολέμου. Το φασισμό και τη χούντα την επιλέγει ο «ελεύθερος κόσμος» των βιομηχάνων και των ευνοούμενων ευρύτερα του συστήματος ως λύση, ως «τακτοποίηση» του ζητήματος της σοσιαλιστικής απειλής.
  • Οπότε, κύριε Υπουργέ μου της Παιδείας, ας προσπαθήσουμε να είμαστε όλοι μας αντικειμενικοί ως προς την ιστορία.  
  • Το δεύτερο ζήτημα που πρέπει να διερευνηθεί για να έχουμε μια επιστημονική άποψη για το θέμα κύριε Υπουργέ, αφορά την ίδια τη δημοκρατία ως έννοια και πολιτική πρακτική. Είναι δημοκρατία ο νόμος του ισχυρού; Είναι δημοκρατία ένας καναλάρχης, ένας μεγαλοδικηγόρος ή ένας κατ’ επάγγελμα πολιτικός εκπρόσωπος των μεγάλων συμφερόντων, με τις άπειρες εξαρτήσεις που κουβαλούν, να ηγούνται ενός κράτους ή ενός έθνους;     
  • Είναι δημοκρατία να θεωρείται ο συνδικαλισμός και η οργάνωση των εργαζόμενων ως ανάθεμα και εμπόδιο; Είναι δημοκρατία να μην μπορείς να σώσεις τη ζωή σου γιατί δεν έχεις αρκετά χρήματα; Είναι δημοκρατία να πρέπει να φύγεις για να ζήσεις;
  • Δημοκρατία δεν μπορεί παρά να είναι η δημόσια κατοχή και εκμετάλλευση της τεχνολογίας, της επιστήμης και του φυσικού πλούτου, η αναδιανομή των εισοδημάτων, η προστασία του περιβάλλοντος, η ειρήνη και ο πολιτισμός. Τα υπόλοιπα είναι φανερή η συγκεκαλυμμένη οικονομική βία, ιδεολογική και κοινωνική βία και τρομοκρατία.   
  • Το κάθε ψέμα των καναλιών, η κάθε στημένη δίκη, η κάθε άδικη τιμωρία, η κάθε ξένη επέμβαση, η κάθε αναβίωση του φασισμού, είναι απολυταρχία και ολοκληρωτισμός Υπουργέ μου. Κι αυτά είναι φαινόμενα που τα ζούμε τώρα, στον ολοκληρωτικά καπιταλιστικό 21ο αιώνα, ετσι όπως τον γνωρίζουμε και τον ζούμε.

8 σχόλια:

  1. Μ.Πικρος11/6/16, 10:27 μ.μ.

    Καλα με ατακες του τυπου "ο Σοσιαλισμός που γνωρίσαμε τον 20ο αιώνα δεν ήταν περισσότερο απολυταρχικός από την «ελευθερία» που γνώρισε η Ελλάδα το ίδιο περίπου διάστημα, η Τουρκία, και η Κύπρος" υπερασπιζεστε το σοσιαλισμο?Πληρης ιδεολογικη συγχυση!










    ο Σοσιαλισμός που γνωρίσαμε τον 20ο αιώνα δεν ήταν περισσότερο απολυταρχικός από την «ελευθερία» που γνώρισε η Ελλάδα το ίδιο περίπου διάστημα, η Τουρκία, και η Κύπρος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο σοσιαλισμός που γνωρίσαμε ήταν σίγουρα απολυταρχικός, ιδιαίτερα προς τις τάξεις και τις ομάδες πληθυσμού (ακόμα και στις τάξεις των επαναστατών) που δεν ήταν ευνοϊκά διακείμενες στα νέα προγράμματα και τα νέα πολιτικά ήθη. Θα υπερασπιστούμε αυτά που πρέπει και θα αποκηρύξουμε αυτά που επίσης πρέπει. Αλλιώς δεν πάμε μπροστά φίλε μου Πικρέ.

      Διαγραφή
    2. Μ.Πικρος12/6/16, 8:45 μ.μ.

      Aπο την" αποκηρυξη αυτων που πρεπει" μεχρι την εξισωση της χουντας των

      αθηνων με το σοσιαλισμο υπαρχει καποια αποσταση,δεν νομιζεις?"Ολοκληρωτικές και απολυταρχικές, με τον τρόπο τους η κάθε μια, ήταν όλες οι εξουσίες που γνωρίσαμε τον 20ο αιώνα".Η μηπως η εξισωση του ναζισμου με τον σοσιαλισμο που ΕΣΥ κανεις ενω υποτιθεται κατακρινεις το υπουργειο παιδειας?

      Διαγραφή
    3. Φίλε, όταν γράφω πως το πρώτο ζήτημα είναι να εξακριβώσουμε το ιδεολογικό και ταξικό κίνητρο του κάθε καθεστώτος ή όταν γράφω πως στην ουσία οι χούντες είναι μετεξέλιξη ενός καπιταλιστικού συστήματος σε απόγνωση, εξισώνω τις δύο καταστάσεις; Δεν νομίζω.

      Έννεν τόσο εύκολο να μου πιάσεις το πόιν μου, αλλά ξαναδοκίμασε αν θέλεις.

      Διαγραφή
    4. Μ.Πικρος13/6/16, 9:02 μ.μ.

      το ποιν σου επιασα το εστω και αν δεν το παραδεχεσαι.στο δευτερο απεφυγες να απαντησεις.

      Διαγραφή
    5. Μπα, με πόιν έπιασες, με σιέριν. Απάντησα σου μια χαρά στο δεύτερο, αν τζιαι φυσικά επαναλαμβάνω απλά το ίδιο το κείμενο: Σημασία έχει το υπόβαθρο και το κίνητρο του κάθε καθεστώτος αν θέλουμε (όπως το υπουργείο πχ) να μιλούμε για ιστορία. Ακόμα τζιαι που νομικής άποψης, ούτε καν ένα αστικό δικαστήριο πχ δεν βάλλει ούλλους του φονιάες σε ένα τσουβάλλι. Εννά τους βάλει η ιστορία;

      Από εκεί και πέρα, αν δεν παραδεχόμαστε (από αριστερή σκοπιά) πως οι εργαζόμενοι ΔΕΝ απελευθερώθηκαν, δεν χειραφετήθηκαν και δεν ανέλαβαν την εξουσία στον υπαρκτό, τότε πως θα ξεκινήσουμε κάτι καινούριο; Που θα οδηγηθούμε χωρίς τις αναγκαίες διαπιστώσεις και παραδοχές;

      Εν καλά να τα συζητούμε όλα χωρίς ταμπού. (https://pontosandaristera.wordpress.com/2016/06/03/novotsekarsk)



      Διαγραφή
  2. Για να είμαστε και ολίγο τι διαλεκτικοί [πολύ της μόδας αυτός ο όρος˙ πολλοί τον έχουμε παρεξηγήσει, ή/και τον πετούμε χωρίς πολύ - πολύ να κατανοούμε τί πάει να πει διαλεκτική!], δεν θα πρέπει να αναλύσουμε και να δούμε γιατί [κατά που λες, κι όχι μόνο ΕΣΥ] «ο σοσιαλισμός που γνωρίσαμε ήταν [...] απολυταρχικός...»;
    Άραγε τι λένε επ’ αυτού και κάποιοι άλλοι: http://aneforiwn.blogspot.com.cy/2009/11/662009.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω πως εν άκρως "Ραφαηλιδική" η τοποθέτηση που κάμνω όταν γράφω πως "Το πρώτο ζήτημα λοιπόν είναι να εξακριβώσουμε το ιδεολογικό και ταξικό κίνητρο του κάθε καθεστώτος, γιατί, δεν γίνεται, η βία του αμυνόμενου δεν μπορεί να εξισωθεί με τη βία του επιτιθέμενου. Κι ο Σοσιαλισμός, ήταν εξ αρχής και από τη φύση του ο αδύναμος και ο αμυνόμενος" ή στο παράδειγμα της κουβανικής εξαγωγής της επανάστασης.

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...